X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Angående ødelagte æsker


Svar
The DaneThe DaneSkrevet 25/01-11 01:32, rettet 25/01-11 01:33 
Sidder - endnu engang - med nogle æsker som i dette tilfælde blot har enkelte revner. Men jeg ville høre om nogen herinde havde tips til at få dem fikset?

Jeg har allerede prøvet med "super"lim, og det eneste det limede hurtigt var mine fingre :) og gjorde plastikken lidt grisset (kan heldigvis få det af). Men alt i alt holder det ikke sammen på nogen måde - eller ikke hurtigt. Så som sagt nogen råd - inden jeg begynder med de tunge redskaber som limpistol etc (altså panikløsningerne).

Edit: det er dvd-filmæsker i dette tilfælde og ikke papæsker.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
JmogJmogSkrevet 25/01-11 01:53 
Koster DVD-æsker efterhånden ikke et latterligt lavt beløb, som gør, at det ikke er besværet værd at fikse en, der er i stykker?
The DaneThe DaneSkrevet 25/01-11 04:31 
Hvis ikke der var tale om æsker som skulle holde op til flere dvd´er så ville jeg overveje at købe nogen generiske grimrianer af æsker :)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig