X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

KT5 Hardware oversigt


Svar
3of193of19Skrevet 07/03-03 10:51, rettet 07/03-03 17:21 
Den anden tråd blev lidt uoverskuelig med tiden...
Lad os prøve at få organiseret hvor meget hardware der rent faktisk skal med. Der er nok ikke nogen grund til at tage 10 Xbox med hvis der kun er 6 tv'er og lignende.

Jeg har prøvet at sigte igennem den anden tråd for at se hvad vi har indtil videre:


TV'er o.lign.: 3
KTC: 1, TL: 1 (usikker), Klubhus: 1... Se hele indlægget
75 emne(r).
« < 1 2

Svar
SumezSumezSkrevet 14/03-03 01:41 
Kun 8 SS controllers? Skulle vi ikke ha' 10?
Hvis ingen andre tager med, putter jeg 2 stk i min taske.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 14/03-03 01:47, rettet 14/03-03 01:56 
RJK >
Hvis nogen planlægger at linke mere end to mand i GBA-titler, kan jeg godt tage en GBA + link-halløj med. Men traditionen tro bliver det jo nok ikke til noget.

For min skyld må du gerne ta' den med, man ved jo aldrig...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
RJKRJKSkrevet 14/03-03 01:50 
Sumez >
Kun 8 SS controllers? Skulle vi ikke ha' 10?

Du er ikke sådan at narre ;p

Prøv selv at kigge på ovenstående liste...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 14/03-03 01:54 
Og ifølge den er der 9-2. Jeg fatter banjo.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 14/03-03 01:57 
Så skal jeg nok komme og forklare det for dig ;p

Jeg sagde at vi skulle have 10 og jeg tog 7 med.

I andre kunne skrabe 2 sammen til sammmen.

Så derfor sagde jeg, at jeg tog 1 mere med - altså 7+1=8 i alt - så vi kom op på 8+2=10...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 14/03-03 07:38, rettet 14/03-03 07:38 
Der kommer også to analogcontrollerer med. De kan sagtens bruges til både Bomberman og Death Tank.
PlaykidPlaykidSkrevet 14/03-03 08:51 
Jeg tager også en enkelt DS2 controller med, samt begge mine memoricards med.
Spiller nu: Halo 3
SumezSumezSkrevet 14/03-03 09:32 
Kun 6 tv'er. Hvis 4 skal bruges på Xbox (hmpf) bliver der jo intet til overs. Kan vi slet ikke få flere med?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 14/03-03 09:49 
Jeg tror nu sagtens vi får nogle flere, og vi kan jo bare bestemme, at der ikke må spilles så meget Halo skidt ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 14/03-03 11:06 
Jeg tror også behovet for Halo er fejlvurderet. Nu er DeluxScan og Bateman her jo ikke ;p

Det bliver næppe til mere end et par timer... Jeg har forsøgt at overtale én mere til at tage TV med og i værste tilfælde _kunne_ jeg tage et mere med, men... Begge ville i øvrigt kun køre 50Hz.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 14/03-03 11:07 
Ingen RGB!? Lyder som nogle skodflimmerer ;)

Desuden bliver det ikke til andet end det sædvanlige skod 14" fra min side, igen... (crap Neo!!)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 14/03-03 11:31 
Hvorfor ER det, at folk partout læser "kun 50Hz" som "ingen RGB"?

Lær nu (generelt, ikke Naiera) at de to ting intet har med hinanden at gøre.

RGB
60Hz
NTSC (farver)

Tre forskellige ting et fjernsyn kan understøtte. Ingen er afhængige af hinanden.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 14/03-03 11:39 
Hvis det så understøtter RGB, er man vel klog nok til at bruge RGB så vidt muligt!? Det er DÉT jeg mener.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 14/03-03 11:53 
Så vigtigt er det sgu heller ikke med RGB. Det er kun billedkvalitet vi taler om. Min PC Engine har ikke mulighed for at benytte RGB anyway.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 14/03-03 11:54 
KUN billedkvalitet?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 14/03-03 12:16 
Ja, kun. Det er altså af mindre betydning. Se også hvad jeg skrev før mht. PCE.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 14/03-03 12:42, rettet 14/03-03 12:42 
Naiera >
Hvis det så understøtter RGB, er man vel klog nok til at bruge RGB så vidt muligt!? Det er DÉT jeg mener.

Jeg forstår ikke hvad du mener og hvad det har med at gøre, at omtalte fjernsyn ikke kan køre 60Hz...?

Anyway, nogen der har et DC-keyboard med til Typing Of The Dead-battle? Jeg har ét med...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
FeldthausFeldthausSkrevet 14/03-03 12:54 
Feldthaus >
en der kan fortælle mig hvornår den næste KT eller en anden samling er, og hvor henne det er.
Kan ikke komme med til KT 5 fordi jeg skal til fodbold om lørdagen

ingen der kan svare
gamertag: FELDTHAUS DK
NaieraNaieraSkrevet 14/03-03 12:54, rettet 14/03-03 12:57 
Mads skulle gerne have et keyboard med til mig...

Hvis et fjernsyn kan klare RGB, kan det jo også klare 60Hz (Når man bruger RGB fra f.eks. en DC med et RGB kabel stukket i røven!), right?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 14/03-03 13:00, rettet 14/03-03 13:01 
NEJ!

Jeg burde seriøst ikke skulle forklare DIG dette ;p

Som sagt i ovennævnte indlæg og utallige gange før... RGB, 60Hz og NTSC er tre forskellige ting, som på ingen måde er afhængige af hinanden.

Du tænker på NTSC-farvekodning, som ikke er relevant, hvis man kører RGB, fordi RGB ikke er farvekodet (det er de "rene" signaler). Det har intet med 60Hz at gøre.

(Jeg må have skrevet en ny FAQ :))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 14/03-03 13:01, rettet 14/03-03 13:02 
Fint, så har jeg aldrig prøvet et fjernsyn der ikke understøttede 60Hz...

Min fejl!?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 14/03-03 13:01 
Feldthaus >
ingen der kan svare

Efter planen er KT6 i København og mon ikke det bliver inden for 2-4 måneder.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 14/03-03 13:17 
Jeg finder det nu svært at tro at nogen ville lave et fjernsyn, der understøtter NTSC(farver), men ikke 60hz...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 14/03-03 13:20 
Naiera >
Fint, så har jeg aldrig prøvet et fjernsyn der ikke understøttede 60Hz...

Min fejl!?

Du er nok bare for ung ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 14/03-03 13:21 
Sumez >
Jeg finder det nu svært at tro at nogen ville lave et fjernsyn, der understøtter NTSC(farver), men ikke 60hz...

Jeg tror også det er relativt sjældent, men altså ikke mere sjældent, end at jeg har ét.

Men nu snakkede jeg altså også om RGB kontra 60Hz, og den er langt mere gængs.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
75 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig