X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Silent Hill: Downpour


Reply
SumezSumezSkrevet 19/01-11 08:39 
Endnu en gang vælger Konami at outsource deres Silent-Hill serie, denne gang til et ukendt(?) tjekkisk firma, hvilket til at starte med atter engang ødelægger mine forhåbninger om at få et nyt ordenligt Silent Hill-spil.
Men dette interview med 1UP afslører i det mindste at spillets designer har en god forståelse for hvad der gør Silent Hill til Silent Hill, og bryder væk fra de actionfyldte horror-historier, og tilbage til det mere indadvendte og psykologiske, uden nogen direkte forbindelse til figurerne fra de andre spil.

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3183070

Men der er langt fra ord til handling, og om Vatra kan gøre det ligeså godt som Konami gjorde det med de første par titler i serien vil tiden vise. Og selvom mine forventninger ikke ligefrem er i top, kan det da være det bliver spændende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/01-11 13:43 
Downpour? Bliver det bare Heavy Rain med slasher nurses?
The DaneThe DaneSkrevet 19/01-11 14:26, rettet 19/01-11 14:27 
Nu har jeg ikke spillet SH5 endnu (desværre?), men har det ikke været lidt ned af bakke med kvaliteten i det spil siden 3/4?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
AzzkikrAzzkikrSkrevet 19/01-11 14:38 
Sumez>
Endnu en gang vælger Konami at outsource deres Silent-Hill serie, denne gang til et ukendt(?) tjekkisk firma, hvilket til at starte med atter engang ødelægger mine forhåbninger om at få et nyt ordenligt Silent Hill-spil.

Hvorfor? Ja, homecoming er et ufatteligt dårligt spil, men shattered memories er da tilgengæld rigtig godt.

Derudover er Silent Hill 3&4, som kommer fra Konami's egen Team Silent da også yderst middelmådige, hvis ikke direkte dårlige. De er ihvertfald tættere på homecoming end de 2 første spil, rent kvalitetsmæssigt.

Men det er selvfølgelig bare min mening.

Men det er ærgeligt at Konami åbenbart kun gider lave dansespil og så lige PES inhouse efterhånden, sørgeligt.
SumezSumezSkrevet 19/01-11 14:52, rettet 19/01-11 14:53 
Jeg synes også Shattered Memories ser rigtig godt ud, men har ikke selv prøvet det.
Det jeg savner er, som jeg synes jeg giver udtryk for, et Konami-designet SH spil som laves efter oplægget fra SH1 og 2, af mange af de samme mennesker, og som kan løfte arven ordenligt. At Shattered Memories også er et godt spil er en helt anden historie - det kunne for så vidt ligeså godt være en seperat IP som jeg ser det. Men som jeg jo skriver, hvis man nu vælger ikke at ignorere resten af mit indlæg, er jeg ganske positivt stemt overfor det her spil ud fra hvad man kan læse i interviewet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/08-11 09:47 
Hvad søren er det Capcom har gang i? De er godt nok faldet af på den, og begyndt bare at malke deres franchises, og lukke projekter der virker spændende (Mega Man Legends 3).

Se nu f.eks. Silent Hill: Downpour: Book of memories.


Ahhh Capcom, you're my japanese Activision...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 19/08-11 09:55 
Nej hold da op, nu bliver det næsten ikke værre da :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
RJKRJKSkrevet 19/08-11 10:02 
Capcom?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/08-11 10:24 
Ups :S Jeg havde vist fået ind i hovedet at det var Capcom der havde rettighederne til at udgive Silent Hill.

Undskyld, Capcom...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 19/08-11 10:37 
Det spil har vist heldigvis ikke noget med Downpour at gøre.

Men ærgerligt at være en ivrig spiludvikler som har fået fingrene i Silent Hill-licensen og den umiddelbare modtagelse af deres spil på GamesCon så er "a Trailer You’ll Want To Forget" :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/08-11 13:31 
Jeg synes han fik det til at lyde spændende, lige indtil man så gameplay :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Username
Password
Remember me