X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SEGA's Border Break


Svar
nerosnerosSkrevet 08/01-11 19:43 
Jeg har aldrig hørt om det her spil før. Det findes vist kun på arkade. Jeg håber virkelig at SEGA kunne finde på at porte det til X360 eller PS3.

Det ligner jo en no brainer!

Gameplay:
http://www.youtube.com/watch?v=aDyu4Ed-N8k&feature=related

Trailer
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 08/01-11 21:11 
Hvis man kunne finde ud af hvilke Arcade-board de bruger til det kunne man måske for en ide om der måske kommer en hjemme version. Så vidt jeg husker bruger SEGA både et Xbox360 og et PS3 et. Ved ikke om de selv laver dem mere.
RJKRJKSkrevet 08/01-11 21:13 
Det er på RingEdge, som er pc-baseret.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GreaseballGreaseballSkrevet 08/01-11 21:20 
Ah! Af ren nysgerrighed.. hvad var sega's sidste Arcade-Board, dem de selv lavede?
RJKRJKSkrevet 08/01-11 21:24 
De har selv lavet det, men derfor er det stadig pc-baseret.

Det sidste konsolbaserede board de lavede var svjh Chihiro (Xbox-baseret).

Det er svjh kun Namcos System 357 (Tekken 6, Raizing Storm) der er baseret på PS3. Mener ikke der er noget baseret på 360.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 08/01-11 22:14 
Og med det menes der så, at det nok ikke bliver en mulighed med en konsol port?
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 08/01-11 22:18, rettet 08/01-11 22:21 
Her er noget mere info om spillet. Det lyder ret fantastisk! Det bruger åbenbart touchscreen elementer hvilket jo nok bliver lidt svært at implementerer i en evt. hjemmeversion.

Link...
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 08/01-11 22:21, rettet 08/01-11 22:21 
neros>
Og med det menes der så, at det nok ikke bliver en mulighed med en konsol port?

Næh. Bare at den ikke er lige til at kopiere over. Desuden bruger kabinettet touch screen osv. så det ville jo ikke være det samme under alle omstændigheder.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 08/01-11 23:46 
Sejt man er begyndt at lave sådan noget til Arkade.
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 08/01-11 23:55 
Kan ikke lige huske titlen, men da jeg var i arcadehaller i Tokyo for tre år siden havde de et par shmups der også brugte touch. Det var især til special attacks, markering af mål og den slags. Og de forskellige card-RPGer bruger det også i stor stil.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/01-11 00:41 
Det ser slet ikke så tosset ud. Det er selvfølgelig "bare" en teambaseret third person shooter med robotter, men der er et eller andet ved det Japanske der gør det spændende.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-11 01:56 
Jeg synes også det ser enormt fedt ud og håber ligsom Neros at vi ser en konsoludgave engang :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 09/01-11 11:11 
Nu ligger X360'erens arkitektur jo relativt tæt på PC, en af fordelene ved maskinen er at det er enormt nemt at udvikle parallelt til begge systemer :) Men "PC" er selvfølgelig et rimelig vidt begreb, jeg synes det er et underligt udgangspunkt at udvikle arcade-spil til en PC-processor hvis man ikke har eksempelvis et windows-operativsystem at gå ud fra.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/01-11 11:52 
Det kører sikkert også på noget embedded windows af en slags, li'som de fleste Dreamcast-spil :)
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 09/01-11 12:57 
Ja, det gør det selvfølgeligl.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-11 16:44 
Sega Lindberg (Virtua Fighter 5, After Burner Climax) f.eks. kører da på et Linux system :)

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Sega_arcade_system_boards#Lindbergh_Specifications
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 09/01-11 17:43 
Hvis det er lavet til et Windows-system burde det ISÆR være nemt at porte til X360, skulle jeg mene. Ikke at X360 kører Windows, dog. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 09/01-11 21:18 
Darkbeat>
Det ser slet ikke så tosset ud. Det er selvfølgelig "bare" en teambaseret third person shooter med robotter, men der er et eller andet ved det Japanske der gør det spændende.

Ser ok ud imo. Men syns det virkede meget forvirende ud fra filmene. Af et arcade spil. Men når jeg tænker arcade spil så tænker jeg noget man ikke skal bruge timer foran. Som med konsol spil. Det Japanske arcade marked er også meget anderledes end det vi har her... eller havde, det er jo stort set dødt. Sidst jeg så nogen arcade maskiner af nyer dato var i New Zealand sidste år.
Hvorfor det lige virker mere spændende fordi det er fra Japan kan jeg så heller ikke lige fange.
nerosnerosSkrevet 09/01-11 22:04, rettet 09/01-11 22:07 
Der er måske folk som ønsker sig arkaden tilbage, og jeg kan sagtens bruge flere timer foran en arkademaskine!

..og er det et Mech spil kan man selvfølgelig ikke lade være med at tænke på anime og japan IMO.
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 09/01-11 22:24 
Beklager, lige lidt off-topic. Find lommetørklædet frem:

Heldige asen!!!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GreaseballGreaseballSkrevet 09/01-11 22:53 
neros>
Der er måske folk som ønsker sig arkaden tilbage, og jeg kan sagtens bruge flere timer foran en arkademaskine!

Tror mig, savner også en god Arkade hal et sted i København. De få steder har en eller to, det er nogen gamle maskiner. heh.. Big Bowl i valby har en Manx TT maskine og et gammel Namco ski spil.
Tænk på spil som Virtua Cop eller Time Crissis, hvis man spillede det hele igennem.. så der måske en 40min spil eller mindre. Så rykker man vider til den næste maskine. Kan godt bruge timer i en god Arkade hal.
nerosnerosSkrevet 10/01-11 00:17 
Jojo men de arkadespil du nævner der interessere mig egentlig heller ikke ret meget. Den slags arkadespil er som du også skriver hurtigt overstået for mig, men sjovt nok så længe det varer. Tror du ikke jeg ville kunne bruge en 5-6 timer foran en Samurai Shodown IV maskine måske :D
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 10/01-11 23:15 
Hvis du kan stå en 5-6 timer foran en arcade maskine.. så længe kan en garde ikke stå på samme sted XD
5-6 timer med samme spil. Kan jeg kun hvis spillet har en historie. Kampspil er sjove men kan dog selv højst spille dem et par timer af gange. Lad os sige Daytona USA så kan vi tale om det.
nerosnerosSkrevet 12/01-11 21:11 
Der sidder man vist også ned ;-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig