X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arcademaskine købes


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 07/01-11 17:23 
Min kollega vil gerne købe en arcademaskine. Hvor pokker sælges disse i dag? Jeg har forsøgt mig med både Rune og Koluda. Uden held desværre.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
TheDukeTheDukeSkrevet 07/01-11 17:45, rettet 07/01-11 17:45 
Koluda har jo www.spille-maskiner.dk, der plejer at være et par stykker til salg på forummet.
ElgenElgenSkrevet 07/01-11 17:46 
Hvad er kravene til den?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 07/01-11 17:54 
Jeg har introduceret ham til MVS formatet, og det er han så blevet ret så interesseret i. Helst et 4-slot men 2 kan sikkert også godt gøre det.
Primært handler det bare om at børnene kan dyste i en eller anden fighter og så farmand kan hygge sig med et skydespil af en art. Måske Metal Slug hvis vi stadigt snakker MVS.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 07/01-11 18:51 
Tænkte mere på standen, hvor mange penge er han villig til at spendere på det og hvor meget er han i stand til at reppe selv?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 07/01-11 19:00 
Omkring elektronik er han nok lige så svag som jeg selv. Han må lære det mest basale hen ad vejen.
Omkring økonomien.. Han har ikke noget loft. Dog skal der være en fornuftig sammenhæng mellem pris og produkt.
Hvad har du i tankerne?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 07/01-11 20:03 
Har ikke noget specielt på hånden lige her og nu, men det er da rart at vide ca hvad man skal kigge efter hvis det er. Jeg ser og hører da ting og sager her og der fra tid til anden og har da også en ven eller to jeg har pushet arcademaskiner til efterhånden };-D
Hvor meget haster det for ham?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
varmtvandvarmtvandSkrevet 07/01-11 20:08 
jeg har en Arcade maskine til salg, compugame m. 4 knapper med et MVS 4 slot i. inkl. King of fighters 96, Metal slug 1, Super sidekick ultimate 11 og Puzzle de pon for 3000,-
Bagpladen på maskinen mangler og skærmen er ret rødlig i det.
Men den virker.
Elgen har prøvet og set maskinen.
Jeg har en retro spil butik på Nørrebro.

www.rubenogbobby.dk

i kan komme ned og se den. Tjek åbningstider på hjemmesiden.

Mvh Bobby
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
JuggernautJuggernautSkrevet 07/01-11 20:33 
Tak for info. Jeg kan allerede nu sige at det desværre ingen interesse har. Maskinen skal være i tiptop stand.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 07/01-11 20:35 
Er det rødlige en fejl, eller kan der gøres noget ved det? Jeg synes 3000 er ret meget for en defekt skærm, men ellers var jeg i hvert fald interesseret.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 07/01-11 20:55 
Bobby>> Besked sendt angående arcadespil
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
JuggernautJuggernautSkrevet 07/01-11 21:18 
Elgen>
Hvor meget haster det for ham?

Hov, havde lige overset dit spørgsmål.

Såvidt vides er han parat til at afhente i morgen ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
varmtvandvarmtvandSkrevet 09/01-11 19:02 
Måske man kan lave skærmen. har snakket med elgen om at låne hans degause dims. måske det virker, men har også en arcade skærm nede i kælderen hjemme på amager jeg gerne vil lade gå med i de 3000,-
Kom gerne ned i butikken og se maskinen sumez.
Retro spil butik Spiller nu: Batsugun, Solar Striker, Legend Of Zelda, The: O...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig