X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nightmare boss'en....hmmm...


Svar
OkottaOkottaSkrevet 12/07-03 23:08 
Nu er jeg så kommet til den famøse Nightmare, i Metroid Fusion, og de første 2 omgange med ham er ret nemme, og kan klares rimeligt hurtigt og smertefrit.

Men er det bare mig, eller er der faktisk ingen mening i hans bevægelser, i 3 omgang med ham? Render han ikke helt tilfældigt rundt på skærmen og støder ind i mig?

Jeg kan ikke finde et mønster i hans bevægelser, og jeg er ved at droppe spillet helt, pga. de tilfældige bevægelser i 3 runde med Nightmare.

Spillet var ellers temmelig godt indtil den boss...too bad..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 12/07-03 23:15 
Jeg har lige klaret ham her for en uges tid siden og et lille trick til bossen er,at få ham tilbage til udgangsstillingen. Altså løb fra ham i circler, indtil han er tilbage hvor han startede og fyr løs på ham:o).
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
OkottaOkottaSkrevet 12/07-03 23:34, rettet 12/07-03 23:38 
Hehe....jeg har lige banket Nightmare TO gange....yes...TO gange.

Fandt pludseligt ud af, at man sku ha' ham til at rende i cirkler, rundt efter én selv, og så bare op på stigen to gange, og tæve missiler i ansigtet på ham.

Piece of cake egentligt :-)

Men efter jeg havde taget ham første gang, så var der ikke mere batteri tilbage på GBA SP'en.....NOOOOO....

I med strømstikket, og så ta' Nightmare én gang til; Stadigvæk a piece of cake :-)

Så nu kører det derudaf igen.

Fantastisk spil :-)

Hvad i alverden himler folk op over, ang. Nightmare? Kommer der ikke andre bosser som er sværere end ham?

Damn...jeg begynder pludseligt at tro, at jeg er klar til et spil som Gun Valkyrie ! Det troede jeg osse var ret svært og frusterende i starten, men hvis jeg kan klare Nightmare....well....så må alle døre da være åbne? :-)

Dr. Mogensen; Prepare one Gun Valkyrie for me, on Monday please ! ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
quadquadSkrevet 12/07-03 23:41 
Okotta >
Spillet var ellers temmelig godt indtil den boss...too bad..

Ja - Utroligt hvordan folk himler op over den Boss ;)
OkottaOkottaSkrevet 12/07-03 23:43 
Nå ja, men det var jo inden jeg tog mig rigtigt sammen....og kom HELT i zonen med Nightmare ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 13/07-03 06:54 
Tog mig lang tid at klare Nightmare.

Efter at have nakket ham, syntes jeg stadig at det er et herre latterligt angreb at svæve ind i en.
» a winner is you «
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 13/07-03 08:43 
Okotta >
Dr. Mogensen; Prepare one Gun Valkyrie for me, on Monday please ! ;-)


Altid til tjeneste den Herre!
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
mostwantedmostwantedSkrevet 13/07-03 16:01 
Jeg synes også klart Nightmare er den sværeste boss, og tror jeg lod spillet ligge i ugevis pga. ham. Det der er så slemt er at hvadend der står i de faqs man skal gøre med den, så virker det bare ik en shite! Men tilsidst klarede jeg ham ved lidt hjælp vel.

*spoiler* Men jeg blev meget skuffet over at SAX og Omega Metroid var så nemme - især den sidste. Det er ikke en rigtig end-boss hvis den er så nem!*spoiler*

BTW, er der nogen der har Megaman Zero til GBA? Er det pinligt hvis man ikke kan klare nr. 2 boss, ham fuglen? Hvordan gør man? ;D
... men det kan godt være jeg lyver! :D
One1One1Skrevet 13/07-03 19:33, rettet 13/07-03 19:34 
De var da i det mindste sværere end Mother-Brain i Super Metroid.
kimmerkimmerSkrevet 14/07-03 12:51 
Mother-brain i Super Metroid var også alt alt for nem. Det samme er den i Metroid til NES (det kommende Metroid Zero).
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
RitesRitesSkrevet 14/07-03 15:04 
Det kommende Metroid Zero Mission til GBA er ikke remake af Metroid til NES.
» a winner is you «
ChronoChronoSkrevet 14/07-03 15:12 
Ifølge hvem? Jeg er da ret sikker på at det er en remake.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
kimmerkimmerSkrevet 14/07-03 15:21 
Ok, det er måske ikke en 100% remake af NES udgaven, men det er ikke meget mere end NES udgaven med inspiration fra Super Metroid. Super Mario Advance spillene er jo heller 100% remakes... der er jo også tilføjet noget "nyt" (udover navnet:-).

I følge IGN...

"The game looks to be a remake of the original Metroid game, with many of the same locations used in the original NES title."
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
RitesRitesSkrevet 14/07-03 21:33 
NOM:
"That means Samus returns in the familiar red suit of old and at first we thought we were looking at a retread of the Super NES classic, Super Metroid"
» a winner is you «
kimmerkimmerSkrevet 14/07-03 22:55 
Hvis du ser filemn fra E3, vil du tydelig se, at det er taget fra Metroid.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
RitesRitesSkrevet 15/07-03 10:39 
Hvordan kan jeg lige se det?

Der er en del flere hoppe-elementer end i Fusion, men ellers er der jo intet konkret.
» a winner is you «
kimmerkimmerSkrevet 15/07-03 15:11 
Jeg går ud fra du har spillet de forgående spil?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
RitesRitesSkrevet 15/07-03 16:15 
Ikke det første Metroid, nej. Kun kort.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig