X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Silhouette Mirage


Svar
nerosnerosSkrevet 30/12-10 20:43 
Jeg har lige købt Silhouette Mirage til min Saturn. Jeg har længe kikket på det spil og nu fik jeg det så endelig købt! Det bliver så godt for øjnene.

Er det svært at finde ud af med hensyn til våben og opgraderinger når man kører igennem det jap menu system som er i spillet? Hvad er bedst at vælge osv?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/12-10 20:45 
Det er en lille smule tricky i starten, men du fanger det efter et par timers spil.

Jeg har desværre ikke spillet mit så meget som jeg burde, men det virker rigtig godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 30/12-10 21:10 
Det tænkte jeg nok det er jo et Treasure spil :-) Jeg må bare væbne mig med tålmodighed.
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 30/12-10 21:31, rettet 30/12-10 21:32 
Det er et af maskinens allerbedste spil, hvis man spørger mig.

Jo' mere tid man bruger på spillet, desto bedre bliver det. Og så er det et af de slags spil, hvor man hurtigt kommer til at gå efter perfect runs osv, da flowet ligesom byder op til det.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 30/12-10 21:45 
WOW Fedt det lyder virkelig som et spil for mig :D Jeg kan næsten ikke vente!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 04/01-11 23:51, rettet 05/01-11 00:38 
Got damn hvor er det her spil flot!

Men for satan hvor er det svært at hitte ud af med den styring! Jeg ved sådan set godt hvordan det fungere med at man skal ned kæmpe fjenderne for forskellige sider osv. Treasure har det GODT NOK med at lave styringen af ens figur og gameplay komplekst som ind i helvedet. Dette er egentlig ikke negativt ment, men beviser bare at dette er et seriøst spil, som kræver blod sved og tårer hvis man insisterer sig på det. Ihvertfald for sådan en som mig. Jeg har lidt problemer med at finde ud af at købe ting i de små butikker som man støder på undervejs? Nogen der kan hjælpe her?

Det vil nok tage mig måneder at blive rigtig god til det her. Gameplay er så utroligt dybt, og jeg fornemmer at der gemmer sig et utroligt grundigt system under overfladen på det her spil..
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 05/01-11 00:14 
Nu er det et godt stykke tid siden jeg sidst har spillet det, men mener ikke man kan fucke vanskelig meget op i det. Som du nok allerede har opdaget, er det opgraderinger af liv, energi og div. powers. Man lærer det hurtigt.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 05/01-11 00:42, rettet 05/01-11 00:43 
Næh! Men jeg har også kun nået at spille det end ca 2 timers tid ;-) Jeg prøvede kun en butik hvor det hele var jap og uden billeder af noget som helst, og jeg kunne kun vælge imellem 3 forskellige japanske tegn? Jeg rodede rundt og blev temmelig forvirret....måske jeg er ved at blive gammel!
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 05/01-11 00:46 
Hehe... Kan kun forestille mig, at jeg også selv har rodet rundt med det. Som sagt, så falder det hele nok på plads :)
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 05/01-11 08:24 
neros>
Næh! Men jeg har også kun nået at spille det end ca 2 timers tid ;-) Jeg prøvede kun en butik hvor det hele var jap og uden billeder af noget som helst, og jeg kunne kun vælge imellem 3 forskellige japanske tegn? Jeg rodede rundt og blev temmelig forvirret....måske jeg er ved at blive gammel!

DET er grunden til at jeg gik efter PS1-udgaven i sin tid :P (well, det og prisen)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 05/01-11 09:16 
Hehe jeg skal nok få det lært jeg har nok bare for meget fart på ;D
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig