X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Stacking


Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/12-10 12:58, rettet 24/12-10 13:00 
Nyt spil fra Double Fine, om russiske dukker, 1930'erne og film i de helt tidlige dage. Det ser utroligt spændende, og da også en anelse originalt ud.

Schafers næste hit :)

Stacking Developer Walkthrough
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/12-10 21:56 
Ja jeg sad og så en video på Giantbomb om det. Det ser vildt ud, jeg kan rigtig godt lide stilen.

Det er helt Hitman med russiske dukker-agtigt.
ChronoChronoSkrevet 25/12-10 21:09 
Det ser virkeligt spændende ud! Hvorfor har ingen lavet spil med babushka-dukker før?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 27/12-10 09:01 
Det er matryoshka-dukker ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 27/12-10 10:45 
Det er det samme?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 27/12-10 10:55 
Ikke vigtigt, men hvis man skal være flueknepper, betyder babushka "gammel kone" i stil med de, matryoshka-dukker ofte forestiller. Udtrykket bruges også typisk om det tørklæde de bærer.
At kalde dukkerne "babushka" er en typisk vestlig misforståelse der så vidt jeg har hørt anses som en smule nedværdigende, eller også kommer ordet bare fra de dukker, der forestiller babushkaer. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 27/12-10 12:46 
Det er vist korrekt at ordet kommer af motivet på de fleste dukker, men tror nu nok at de to ord bare bruges som synonymer i dag. Men lad os bare kalde dem matryoshka-dukker - det må vel være den oprindelige betegnelse så.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 20/01-11 09:27, rettet 20/01-11 09:27 
Stacking udkommer på PSN Store og XBLM henholdsvis feb. 8 og 9.

Priser er $16 på OpenStation 3 og 1200 point på eksbawks.

Kilde
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/01-11 10:21 
Fedt, og så er Beyond Good & Evil HD heller ikke så langt væk. Helt klart de to spil jeg glæder mig til denne vinter.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/02-11 14:15 
Det skulle være tilgængeligt nu.

Køb, køb, køb!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 15/03-11 22:02 
Jeg har lige gennemført det. Super hyggeligt spil, der rammer stemningen fra en gammel stumfilm ganske godt. Og så er humoren da i top. Særligt dukkernes evner og den tilhørende animation er sjov. Helt sikkert en oplevelse der er 4-5 timer værd :-)

Man kan også bruge længere tid på spillet, men det synes jeg faktisk ikke rigtigt fungerede. Der er flere løsninger til hver puzzle, og man får så nogle små belønninger for at gå tilbage og finde dem alle. Det blev desværre hurtigt noget med at prøve sig frem mere eller mindre tilfældigt, så jeg holdt mig bare til at finde én løsning og komme hurtigt videre i spillet.

Andre der har spillet det?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig