X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Two Worlds II


Svar
XsaneXsaneSkrevet 20/12-10 21:48 
Jeg vil bare lige anbefale Two Worlds II. Da jeg tror det godt kan blive overset pga. Two Worlds 1,fik dårlig kritik. Jeg er 5 timer iden i spillet, og er meget positiv over det visuelle, framerate og voice acting, for mig føles det som et mix af Assassin's Creed for det visuelle og styring, og nået Oblivion for rpg elementer. Spiller det på xbox360.
72 emne(r).
« < 1 2

Svar
KilroyKilroySkrevet 08/01-12 14:36 
Jeg genopliver lige, her. Jeg er stadigvæk lidt lun på spillet, men mener samtidig ikke at det er noget jeg vil give 300+ for. Findes det overhovedet billigere til Xbox? Jeg har ikke kunnet finde det.
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 08/01-12 14:45 
Vildt, jeg kan næsten heller ikke finde det i nogen webshops længere. Har de bare skrottet spillet fuldstændig? Jeg synes virkelig ikke det er dårligt.

Du skal være velkommen til at låne vores eksemplar (x360), hvis det ikke er nødvendigt for dig at eje spillet.

Ellers er eBay din ven:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=two+worlds+ii&_in_kw=1&_ex_kw=&_sacat=See-All-Categories&_okw=two+worlds+ii&_oexkw=&_adv=1&_udlo=&_udhi=&_ftrt=901&_ftrv=1&_sabdlo=&_sabdhi=&_samilow=&_samihi=&_sadis=200&_fpos=Zip+code&_fsct=&LH_SubLocation=1&_sargn=-1%26saslc%3D0&_fsradio2=%26LH_LocatedIn%3D1&_salic=3&_saact=1&LH_SALE_CURRENCY=0&_sop=12&_dmd=1&_ipg=50
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 08/01-12 16:07 
Jeg venter på at finde Velvet Edition. Kan lige så godt få det hele med, når man køber så sent.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 08/01-12 16:41 
Yup med velvet edition på vej, så skal man nok ikke regne med se normal udgave mere. (Udover på steam tilbud)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KilroyKilroySkrevet 08/01-12 16:47 
Velvet Edition? Er det en art GOTY-udgave?

Og har de med Velvet taget hul på at finde tilfældige ord i ordbogen til at beskrive nye udgaver?
Kilroy Was Here
XiwanaXiwanaSkrevet 08/01-12 17:02, rettet 08/01-12 17:03 
Velvet er blot deres navn for en GOTY-udgave. Hvad bliver mon det næste? Two Worlds II: Imploded badger-edition? Two Worlds II: Spooon-edition?
[inspirational quote here]
WehnerWehnerSkrevet 08/01-12 17:03 
Det er inklusiv en udvidelse, der kom til spillet. Jeg mener, den koster £38 på Amazon lige nu, men har ikke tjekket denne uge. Det skal helt klart købes, men ikke til den pris.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 08/01-12 17:05 
Velvet edition indholder:
"On top of the DLC, there's a map, a collectible pin, a bonus disc with wallpapers, art, soundtrack and two PvP maps and the velvet case"

Så kassen til spillet er nok grunden til hedder velvet edition :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 12/10-13 15:07 
Bede-x>
Jeg har lavet mig en archer for at løbe lidt rundt og lege, nu hvor spillet kører bedre, men kan det virkelig passe, at man ikke kan inverte styringen, når man zoomer ind?

Det ser ud til, at det blev ordnet på et tidspunkt. Jeg er ved at kigge lidt på de store vestlige, rpg'er, jeg aldrig fik spillet og overvejer at gå i gang med TWII eller Divinity II. Er altid bueskytte, så det her ville have været en dealbreaker for mig.

Bue-fix
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 13/10-13 15:33 
Jeg opgav at spille videre med bueskytten, da mine chancer for at ramme var marginale i zoom uden invert. Utroligt at de har kunne glemme sådan noget i dag, men i det mindste er det tilsyneladende blevet patched.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 25/03-14 22:12 
Sikke mange fine hædersbevisninger.

Two Worlds II

Det er vist ved at være sidste chance for at få spillet dette, inden man bliver vant til bedre grafik, så nu prøver jeg at installere det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 01/04-14 20:27 
To timer inde er jeg positivt overrasket. Kvaliteten er naturligvis ikke Skyrim, hverken visuelt eller andet, men det fungerer, og craftingsystemet virker dejlig overskueligt.

Mere senere - og jeg er helt klar over, at jeg kommer til at tale med mig selv :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 01/04-14 20:35 
Som jeg også nævnte på forrige side, forstår jeg heller ikke den medfart spillet har fået. Det er ikke så langt fra andre spil af samme skole, og helt klart et af de bedre af slagsen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 01/04-14 21:20 
Det er et solidt spil rent mekanisk, det er mere verden og story der mangler lige det extra for at gøre det rigtig godt. Men jeg synes det var underholdende nok. Prøvede også det der med at håndtere en village, hvilke jeg må sige at på trods af at det blev meget det samme (at forsvare), så var det noget jeg ikke havde imod at se mere af i denne type spil (som optional selvfølgelig ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
WehnerWehnerSkrevet 01/04-14 23:10 
Det lyder spændende, det med at håndtere en landsby. Sådan noget er ofte hyggeligt. Jeg har læst meget lidt om spillet, fordi jeg altid har vidst, jeg ville spille det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 12/05-14 22:33, rettet 30/05-14 01:06 
Så er jeg igennem på omkring 35 timer. Ikke decideret completionist, men jeg tog to guilds med og en del tilfældige sidemissioner. Jeg var level 39, da hovedhistorien sluttede, så jeg grindede lige en halv times tid for at få achievement for at blive level 40.

Som sådan kan jeg vel ikke anbefale spillet, men det er omvendt heller ikke uden kvaliteter. Præmissen for genren - at man skal lege med - presses i hvert fald til det yderste her. Alle de småting, som de hadefulde klandrer Skyrim for, er virkelig taget til ekstremerne. Stive animationer, døde ansigter, dårligt stemmeskuespil, fjender der står og løber ind i en væg i stedet for at angribe, fjender der står bomstille uden at angribe tilbage, ligegyldig hovedhistorie, generiske sidemissioner, mellemsekvenser, der slet ikke passer i flowet, osv. osv.

Faktisk oplevede jeg, at fordi indlevelsen i verden var mindre, end den plejer at være - og med plejer mener jeg Elder Scrolls og endda Risen 2 - så faldt det mig lettere end normalt (jeg mangler stadig Daedra i Skyrim trods 215 timers spiltid) at plyndre de stakkels menneskers kister og tage onde quests. Min suspension of disbelief rækker kun så langt...

4/10

Alligevel er jeg fristet til at spille udvidelsen igennem lige nu.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 30/05-14 01:06 
Så er Flying Fortress også gennemført. Det er næsten altid dejligt med piratspil, og jeg ville vurdere udvidelsen en karakter højere end hovedspillet. Man kan importere sin figur (anbefales) eller lave en ny højlevel-mand. Jeg oplevede færre glitches, og fjenderne var ikke helt så retarderede (om end stadig retarderede) som i hovedspillet. De små historier var også mere interessante - og mere overskuelige - end i hovedspillet. Først hen mod slutningen bliver det uvedkommende.

Flying Fortress er ikke koblet til hovedspillet. Det foregår i en helt ny øgruppe, og på den bliver man.

5/10
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 26/03-16 07:13, rettet 26/03-16 07:55 
Two Worlds II får en hvad udvikleren og publisheren kalder en "major engine update", to nye singleplayer DLC og otte nye multiplayer maps, mens Two Worlds III kommer under udvikling over de næste 36 måneder:

TopWare Interactive and Reality Pump studios have some exciting news! We are pleased to announce that after earning multiple awards and selling over ten million units, Reality Pump Studios has officially begun work on the third part of our blockbuster RPG series, Two Worlds!

Two Worlds III is currently in the concept stage and scheduled for development over the next 36 months. Keep an eye out for further announcements.

And that’s not all! We’re also excited to announce a major engine update for Two Worlds II, and we’re going to need it, because while we’re laying down the basics for the third installment in the series, this year we’re also going to be releasing eight new Two Worlds II multiplayer maps and two brand-new, single-player Two Worlds II DLCs, Call of the Tenebrae and Shattered Embrace!

The first DLC, entitled Two Worlds II: Call of the Tenebrae will be available at the end of Q2 2016 and focuses on the Hero’s return to Antaloor, where he witnesses the shocking murder of DarPha! The killers are a never-before-seen tribe of hideous, rat-like creatures known only as “The Chosen”, who control a mysterious, powerful new magic! Their genocidal plot threatens every living creature in Antaloor, and it’s up to the Hero to find a way to stop them!

Expect to experience Antaloor like never before with the new engine update for Two Worlds II!

Also available for Linux and the Steam OS, the newly updated engine allows for a much higher level of character and landscape detail, an HD-GUI, in addition to tons of in-game achievements, co-op multiplayer, and lots of new in-game features and upgrades!

http://www.topware.com/de/406,press-release--two-worlds-iii-enters-development-.html

Overraskende at de ikke bare går videre til treeren. Ti millioner solgte må være for serien som helhed, men ikke dårligt for hvad der åbenlyst er en b-serie. Totalt guilty pleasure for mig og jeg er klar på både den nye DLC og næste kapitel :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 26/03-16 17:35 
"Overraskende at de ikke bare går videre til treeren"

De kan genbruge den nye kode mellem TW2 og 3. Men hovedårsagen er formentlig, at de erklærede sig konkurs i februar. De må jo have fået en kapitalindsprøjtning siden, men de vælter sig næppe i penge.
Bede-xBede-xSkrevet 27/03-16 08:42, rettet 27/03-16 08:49 
Jeg synes netop de sagde, at det var blevet fejlrappoteret af pressen og det kun var en lille del af dem som var påvirket:

http://www.vg247.com/2015/05/08/ravens-cry-two-worlds-developer-reality-pump-shuttered-report/

Under alle omstændigheder er vi enige om, at de nok ikke svømmer i penge, men det overrasker mig nu stadig, at løsningen er at opgradere Two Worlds II enginen og lave nyt singleplayer DLC (multiplayeren må være sten død nu og den bliver svær at kickstarte alene med nye maps). Måske de sigter efter en genudgivelse på PS4/XO?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 27/03-16 18:57 
Dit link omtaler en anden sag fra 2015 ;)

"TopWare Interactive / Zuxxez Entertainment filed for bankruptcy again on February 1, 2016.[5] While the company has not released any official comment on the subject yet, the insolvency has already been registered in the European Insolvency Register.[6]"
https://en.wikipedia.org/wiki/TopWare_Interactive#History

Jeg forventer også en trinvis strategi:
DLC til TW2 og upgradering af spilmotoren
Enhanced Edition af TW2, evt. også til konsoller
Two Worlds III
Bede-xBede-xSkrevet 28/03-16 15:00 
Ah ja, så giver det mening :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
72 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig