X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT6


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 20/12-10 17:32, rettet 08/02-11 15:16 
Så er årets første konsoltræf klar til at blive fyret af.

Adresse:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
11.-12.-13. februar. Fredag kl.1500 til søndag kl.1600.

Pladser:
Hvis vi ikke skal være alt for intime, er pladsen begrænset til 25 mennesker med udstyr.

Pris:
Er afhængig af deltagerantallet, men regn med en 30-... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
476 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 11/02-11 09:42, rettet 11/02-11 09:44 
Jeg har allerede pakket både Pulstar og mit eget Metal Slug ned. :) Glæd dig til Pulstar, det er et af mine absolut-yndlings-shooters. Har også Blazing Star med.

Den nemmeste måde at afvise et MVS-cart som bootleg er labelen, som hvis den ligner original-label og ikke ser hjemmelavet ud, er et godt tegn på at spillet er originalt. Det er dog -meget- normalt at spil har replacement labels (eller måske endda fået helt ny case, taget fra et andet MVS-spil!), f.eks. mit eget Pulstar, som har fået en rigtig grim label, så dette er på ingen måde et tegn på at spillet er en bootleg. :)

Det vigtige er jo at rom-boardet er originalt, og her er et godt tegn på bootlegs at ROM-blokkene er loddet manuelt på i stedet for at være maskinloddede.
Her er dog også undtagelser, da der faktisk er enkelte original-boards der har et par manuelle lodninger, og visse af dem kan jo også blot have være repareret, og ligeledes findes der visse bootleg-producenter der har adgang til maskiner som kan lodde rom'erne på. Men om ikke andet er lodningerne den typiske måde at tjekke det på.

Ultimativt kan jeg dog anbefale at søge forummet på neo-geo.com og finde billeder af MVS-spillenes originalboards og/eller nogle af de hyppige bootlegs af nævnte spil. Jeg har selv kunnet tjekke alle mine MVS-spil (i hvert fald dem der er lidt penge værd) på den måde, og har været "heldig" med alle mine spil pånær mit King of Fighters 2001, der også afslører sig selv via en lille grafikfejl på et par af figurerne.


Min opfattelse er også at bootlegs er meget mere hyppige mht. nogle spil eller andre, f.eks. lader der til at være utroligt mange Puzzle Bobble og Neo Bomberman boots i omløb.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 11/02-11 09:46 
Måske du kan hjælpe neros og mig med at kigge på mit Metal Slug her i weekenden?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 11/02-11 09:54, rettet 11/02-11 09:56 
Yes jeg tager Neo Geo Sticks og Saturn med plus lidt spil til den også.

Vildt med tre Superguns så går det hele jo amok!!!

Sumez du må meget gerne tage Blazing Star og Burning fight med :-)

Jeg tror nu da vi har tre Superguns at jeg lader min AES maskine blive hjemme. Jo mindre der er folk som vil se hvordan den der MVS converter virker? Så giv lige besked om det hurtigst muligt er igang med at pakke ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 11/02-11 09:58 
Elgen>
Måske du kan hjælpe neros og mig med at kigge på mit Metal Slug her i weekenden?

MVS-udgaven af Metal Slug er ikke så eftertragtet (i forhold til AES-versionen der jo er den hellige gral for Neo Geo-ejere anyway (Kizuna Encounter snakker vi ikke om)) - så jeg skulle mene at der er gode muligheder for at den er original, men vi kan jo skrue dem op og sammenligne med min cart. :)

neros>
Sumez du må meget gerne tage Blazing Star og Burning fight med :-)

Jeg tror nu da vi har tre Superguns at jeg lader min AES maskine blive hjemme. Jo mindre der er folk som vil se hvordan den der MVS converter virker? Så giv lige besked om det hurtigst muligt er igang med at pakke ;-)

Jeg vil faktisk gerne se MVS-converteren, men det er op til dig om du gider pakke alt det, sådan en AES er jo rimelig fyldig.
Burning Fight er hermed noteret.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/02-11 10:00 
Yes ok jeg prøver om jeg kan få plads til det hele så ;-)

Kizuna Encounter har jeg med!
Bashful Neophyte
KeenKeenSkrevet 11/02-11 10:36 
CenobiteDK>
Keen>
jeg skal forresten have overført nogle filer fra min gamle xbox til min nye, er der en der kan tage et transferkabel med?

Har ikke kabel, men du mener ikke fra den første xbox vel?

skal overføre filer fra den gamle xbox harddisk til min nye slim xbox
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/02-11 11:12 
Sumez> Jeg behøvede ikke tage fil med til dit arcadehalløj, vel?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 11/02-11 11:17 
Konsolkongen>
Sumez> Jeg behøvede ikke tage fil med til dit arcadehalløj, vel?

Tror du den kan hjælpe mig med at udvide hullerne i mounting-pladen? I så fald må du meget gerne. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 11/02-11 11:18 
Er der iøvrigt nogen der kunne have nogen interesse i at købe et Taito F3 arcade board uden spil?
Jeg er gennem tiden brændt inde med fire styks, så kan nok godt sælge et par af dem. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/02-11 11:26, rettet 11/02-11 11:40 
Måske. Hvad skal det koste? :) Var du interesseret i The World End With You til DS?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 11/02-11 11:45, rettet 11/02-11 11:46 
Hvad siger du til 350kr? Det er vist en rimelig fin pris.

edit: Kunne muligvis godt være interesseret i TWEWY
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/02-11 11:48 
Det er jeg klar på. Jeg tager TWEWY med så må vi finde ud af at trække det fra prisen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 11/02-11 11:49 
Cool, så tager jeg sådan et med. Kunne være man skulle medbringe et spil eller to til det også så, så du kan se det in action - de fylder bare en hel del :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/02-11 11:49 
Hvis du har plads kunne det være sjovt at prøve. Ellers tager jeg dit ord for at det virker :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 11/02-11 12:11 
Mit udstyr fylder allerede en hel konsolkrig!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 11/02-11 12:20 
Konsolkongen>
Hvis du har plads kunne det være sjovt at prøve. Ellers tager jeg dit ord for at det virker :)

Så tror jeg jeg tager Bubble Symphony med hvis der er plads i Bo's bil, det er vist det mest interessante af dem jeg har
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 11/02-11 12:34, rettet 11/02-11 12:36 
- for at det ikke skal være løgn, tror jeg også at jeg når at have en ekstra Garou Mark of the Wolves (MVS), jeg godt kan afsætte (300kr?). Nogen der vil nå at lægge billet ind på den også?

Efter manges mening den bedste fighter overhovedet på Neo-Geo :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/02-11 12:43, rettet 11/02-11 12:44 
Sumez>
- for at det ikke skal være løgn, tror jeg også at jeg når at have en ekstra Garou Mark of the Wolves (MVS), jeg godt kan afsætte (300kr?). Nogen der vil nå at lægge billet ind på den også?

Efter manges mening den bedste fighter overhovedet på Neo-Geo :)

Sumez DET VIL JEG SÅ GERNE EJE! Men jeg har ikke en rød reje i den her måned....PIS! Men måske vi kunne finde ud af noget....

Men hvis en anden skulle have interesse skal jeg ikke stå i vejen.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 11/02-11 12:45, rettet 11/02-11 12:49 
Jeg kan sagtens vente med betalingen, det var bare for at slippe for at rode med forsendelser. :)
Ellers bor du svjh. ikke så langt væk?

(iøvrigt et spil hvor det er ret nemt at spotte bootlegs, da det så vidt jeg ved er det eneste neo geo cart i mintgrøn? (edit: KOF2002 er vist også, men det spil er vist heller ikke helt billigt) :P
Ved ikke om det er lykkedes nogen bootlegs at efterligne den farve?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/02-11 12:47, rettet 11/02-11 12:48 
Nej det er jo nemlig lige det. Jeg bor meget tæt på Nordhavn st. :-)

Lad os snakke om det når vi ses iaften.
Bashful Neophyte
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 11/02-11 15:22 
Keen>
skal overføre filer fra den gamle xbox harddisk til min nye slim xbox

Det er meget godt, men snakker du fra xbox360 eller xbox (2002)?
For fra 360 til 360 er det muligt, det er straks noget HELT andet hvis det er fra det gamle xbox system til xbox360. Jeg er ikke engang sikker på det kan lade sig gøre, jeg måtte give op for et par år siden.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
GadedrengenGadedrengenSkrevet 11/02-11 17:48 
Nogen der har sådan et tv stik der laver de 3 små stik (rød gul og hvid) om til scart?
Og kan tage det med? ^^

Husker det som om Juggers låne tv ikke kan tage de 3 små stik nemlig, og kan ikke finde nogle af mine =(
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
HankyHankySkrevet 11/02-11 17:49 
Jeg håber at knapper + balltop nåede frem til Bo i tide.
Kan I have et fantastisk træf!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/02-11 22:50 
Det er de faktisk ikke, men måske kommer de imorgen og så kan charter hente dem på vejen.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 13/02-11 04:49 
lå lå fleshmangler er lækkker ...
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
GadedrengenGadedrengenSkrevet 13/02-11 15:46 
CenobiteDK>
lå lå fleshmangler er lækkker ...

I narnia :P
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/02-11 16:24 
Så kom jeg hjem fra københavner-træffet i god behold. Tak for en super weekend! Det var sjovt at få mødt mange nye mennesker også selvom i taler meget underligt og er svære at forstå :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/02-11 16:57 
Jeg har det lidt nederen over, at jeg ikke kunne komme med. Men det var sgu også meget sjovt at være på RUStur.. selvom det var lidt hårdt at skulle være ung med de unge. Håber jeg kan komme med til SSKT7 :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 13/02-11 16:59 
Konsolkongen>
Så kom jeg hjem fra københavner-træffet i god behold.

..København? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/02-11 17:03 
Alt øst for Storebælt er København :D
AV Intelligent Terminal
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 13/02-11 18:08 
Konsolkongen>
Tak for en super weekend! Det var sjovt at få mødt mange nye mennesker også selvom i taler meget underligt og er svære at forstå :)

Lige over (alt inkluderet) :-p
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
nerosnerosSkrevet 13/02-11 20:16, rettet 13/02-11 22:38 
FY FOR EN SKEFULD !

Tak for et fantastisk træf allesammen. Fedt at møde så mange nye flotte mennesker på en gang. Jeg var godt nok hårdt ramt idag og er det stadigvæk! Jeg drikker aldrig mere alkohol..

Martins Revenge ;-)
Bashful Neophyte
Captain NCaptain NSkrevet 14/02-11 02:27 
Jeg siger også tak for endnu et hyggeligt træf.

Lidt nedderen dog at vi ikke fik set the Wizard :P
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/02-11 08:27 
Tak for et rigtig fedt træf!
Det var som altid cool at se folk i virkeligheden og rigtig fedt at jer fra Jylland og øerne havde lyst til at komme forbi også.
GadedrengenGadedrengenSkrevet 14/02-11 09:50 
Mega fedt træf, selvom jeg lige har glemt et par af de sene timer lørdag nat...hehe

Var der nogen der tog nogle billeder?
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
KeenKeenSkrevet 14/02-11 10:08 
vil også lige sige tak for er fedt træf! glæder mig allerede til det næste :P

nu venter vi bare på billeder :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/02-11 10:20, rettet 14/02-11 10:21 
Gadedrengen>
Mega fedt træf, selvom jeg lige har glemt et par af de sene timer lørdag nat...hehe

Der kastede du slik i hovedet på mig imens jeg lå og sov :P
nerosnerosSkrevet 14/02-11 10:29, rettet 14/02-11 10:38 
Gadedrengen>
Mega fedt træf, selvom jeg lige har glemt et par af de sene timer lørdag nat...hehe

Så er vi to :-) Sjovt nok glemte jeg dog ikke at jeg blev tævet til plukfisk i Samurai Shodown IV af en eller anden syg button masher :-)

Og en stor tak til CenobiteDK fordi han brugte tid på at modde min Saturn!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 14/02-11 10:36, rettet 14/02-11 10:36 
Også tak til CenobiteDK for lån af Dremel, og Konsolkongen for lån af metalfil, utroligt at sådan en sag problemfrit filer gennem et solidt stykke Sanwa-stål (omend det tog nogle timer at få filet helt til) - Mine joysticks sidder perfekt i mit JK kabinet nu. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 14/02-11 12:43 
Tak for træf og sager.

Jeg glemte min marcipan, den heldige der måtte have fundet rullen kan bare beholde den. Ja jeg er sgu gavmild ;)
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
nerosnerosSkrevet 14/02-11 13:15 
Hvem vandt egentlig de der Shmups konkurrencer?
Bashful Neophyte
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 14/02-11 13:26 
neros>
Og en stor tak til CenobiteDK fordi han brugte tid på at modde min Saturn!

Sumez>
Også tak til CenobiteDK for lån af Dremel

Velbekomme :-)

neros>
Hvem vandt egentlig de der Shmups konkurrencer?

Det var Konsolkongen og Alf81, var det ikke?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
GadedrengenGadedrengenSkrevet 14/02-11 15:21, rettet 14/02-11 15:23 
neros>
Så er vi to :-) Sjovt nok glemte jeg dog ikke at jeg blev tævet til plukfisk i Samurai Shodown IV af en eller anden syg button masher :-)


Haha jeg lavede halvt så mange moves som dig, og wuppede din mås big time...block og bash ville jeg hellere kalde det ;)
Plus en af jer fik min sidste øl. Men ok jeg havde vist også fået rigeligt hehe :P

@ folk der fik vicks i fjæset, sorry =(

http://www.youtube.com/watch?v=I4PGBSptYCI
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
SumezSumezSkrevet 14/02-11 15:24 
Gadedrengen>
Plus en af jer fik min sidste øl. Men ok jeg havde vist også fået rigeligt hehe :P

Samme her - en af Jer "fik" 7 af mine øl, så I må have haft en ret god aften. :P Ligeledes havde jeg også selv fået rigeligt, men var lidt ked af at jeg ikke kunne byde Gade og Neros på en øl da de løb tør.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GadedrengenGadedrengenSkrevet 14/02-11 15:33, rettet 14/02-11 15:34 
Jeg var på tanken kl lukketid og hente en 10 pack som forsvandt, dog sikkert primært ned i min mave. Så der har været gang i den. ^^ (en kasse og en 10 pack på 2 dage :P tror det er tid til en alkoholpause hehe)

Mener også jeg burde have haft en frysepizza tilbage, men den var ikke i fryseren.

Men sjovt var det!
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
DarkbeatDarkbeatSkrevet 14/02-11 16:35 
@Gade Det er ok. Det var ikke værre end jeg kunne kaste igen :)
nerosnerosSkrevet 14/02-11 16:58, rettet 14/02-11 17:00 
Jeg fik rigeligt og måske alt for mange shots indenbords til sidst he he! Selvom du Sumez ikke kunne give flere bajsere så tror jeg måske det var bedst sådan ;D

Jeg har faktisk stadigvæk lidt tømmermænd..
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 14/02-11 21:24 
Jeg takker også for en herlig weekend til trods, for at jeg gik glip af en åbenbart våd lørdag nat :-)

Mit helt klare højdepunkt må være Neros' (dyre) setup. De sticks var jo super fede at spille med. Især Top Player Golf vakte begejstring...

Og så at jeg lige fik modded min Mega Drive. Tak til Jeppe og Martin for det!

Billeder er der taget en del af. De skal nok komme op at ligge. Hvem ellers tog billeder?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 14/02-11 21:28 
Tak for et super træf endnu engang!
Superfedt at møde gamle mednørder og rigtig hyggeligt at møde nye };-D
Den største spilmæssige overraskelse for mig var TurboForce; et pcb der har ligget defekt i min samling i flere år og som jeg dagen før træffet fik reppet. Det er godt nok en syret men også ret fed vertikal-shmup };-D

Rigtig ærgerligt at min influenza/forkølelse valgte at starte midt under træffet, men fik da klaret mig igennem resten af træffet efter en lur og en del Panodiler...det kommer så til gengæld retur nu; med strafporto...har det godt nok skidt pt.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 14/02-11 21:38, rettet 14/02-11 21:42 
Juggernaut>
Mit helt klare højdepunkt må være Neros' (dyre) setup. De sticks var jo super fede at spille med. Især Top Player Golf vakte begejstring...

Billeder er der taget en del af. De skal nok komme op at ligge. Hvem ellers tog billeder?

Ja det var dejligt at spille Neo Geo med folk. Rart at få lidt modstand i fighters da jeg ellers bare sidder alene og gamer den slags ;-)

Lige en lille rettelse angående golf spillet. Det var Neo Turf Masters/Big Tournament Golf vi spillede.

Foresten Jugger var det så ikke noget med at jeg skulle sende sådan en adapter til din Megadrive så du kunne få gang i nogle Jap spil til den. Jeg bruger alligevel ikke min da jeg har universal slot på min MD så den ligger bare og samler støv. Send mig din adresse så skal jeg få den sendt afsted til dig.

Jeg tog en del billeder skal nok få dem uploadet snart ;-)

TurboForce var super fedt!
Bashful Neophyte
476 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig