X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT6


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 20/12-10 17:32, rettet 08/02-11 15:16 
Så er årets første konsoltræf klar til at blive fyret af.

Adresse:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
11.-12.-13. februar. Fredag kl.1500 til søndag kl.1600.

Pladser:
Hvis vi ikke skal være alt for intime, er pladsen begrænset til 25 mennesker med udstyr.

Pris:
Er afhængig af deltagerantallet, men regn med en 30-... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
476 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/02-11 14:12 
Elgens PS2 er den regionsvenlig?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 04/02-11 14:21 
Er ikke klar over hvad den hedder i Professionel sammenhæng
men altså sådan så at pixels på skærmen faktisk er firkantede blokke og ikke skrå takkede...ting...
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 04/02-11 14:24, rettet 04/02-11 14:25 
Øhm, det lyder mest som bare at bruge et RGB kabel i stedet for alm composit kabel.

Du er nødt til at give lidt mere info, ellers er det svært at vide hvilket mod du efterspørger.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 04/02-11 14:34 
En EU SNES giver et "fint" (Nintendo-fint, anyway) billede med et almindeligt Nintendo RGB-kabel.
Hvis du bruger et Gamecube-RGB kabel skal man dog lige fjerne nogle dimser fra det - måske er det det mod du tænker på? Jeg formåede at udføre det selv med mine nærmest ikke-eksisterende lodde-evner.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 07/02-11 11:00 
Syntes bare hele tiden jeg skal høre på at billedet fra min SNES stinker så det må vel være fordi den ikke er optimeret ordenligt.
Til det lille Kbh arrangement der var her i December spillede jeg da på en SNES med et meget skarpt billede.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 07/02-11 11:08 
Så vidt jeg husker havde du også sat SNES'en til med et composite kabel? Det er umuligt at få et skarpt billede ud af composite :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 07/02-11 11:35, rettet 07/02-11 13:16 
Jeg regner umiddelbart med at medbringe flg. PCB'er til at spille på SuperGun'en:

- Dark Seal http://playright.dk/infotitel.php?id=1952
- Devil World http://playright.dk/infotitel.php?id=24532
- Gun Bird http://playright.dk/infotitel.php?id=15349
- Heavy Unit http://playright.dk/infotitel.php?id=15798
- Raiden DX http://playright.dk/infotitel.php?id=13929
- Psychic 5 http://playright.dk/infotitel.php?id=834 (er bare blevet helt pjattet med det spil på det seneste; mit PCB har desværre en lille defekt, men er bestemt spilbart)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 07/02-11 11:37, rettet 07/02-11 11:38 
Konsolkongen>Elgens PS2 er den regionsvenlig?
Jeps -og den elsker at spise JAP shmups med sovs og kartofler };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 07/02-11 11:56 
Psychic 5 glæder jeg mig rigtig meget til at prøve! Har overvejet at købe det selv, men ville ikke lige sætte pengene af til noget jeg ikke engang har prøvet. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/02-11 12:00 
Elgen>
Konsolkongen>Elgens PS2 er den regionsvenlig?
Jeps -og den elsker at spise JAP shmups med sovs og kartofler };-P

Super :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 07/02-11 12:37, rettet 07/02-11 12:37 
Jeg er igang med at mue ud i min samling af skidt og kanel. Så i stedet for at smide lortet ud medbringer jeg det til træffet så kan folk tage det de vil have. Regn bestemt ikke med noget vildt overhovedet. Det er skidt jeg ikke kan udstå og i dårlig stand. Dog skal det siges at jeg tager en Megadrive 1 med i fin stand til dem som har lyst :-)

Ellers bliver det hele bare smidt ud.

Konsolkongen var det noget med at jeg skulle tage Actua Golf med til dig?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/02-11 12:41 
Ja det må du gerne :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 07/02-11 12:41 
Ok det er ihvertfald dit så :-)
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 07/02-11 12:46 
@Sumez: Det er også herrefedt, men har en lidt stejl indlæringskurve synes jeg. Kan huske at det stod på det lokale cafeteria i en periode back in the days, og jeg så vildt op til dem der kunne finde ud af at komme til bane 2 på 1 credit };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 07/02-11 12:55 
Typisk arkadespil fra den tid, jeg forstår slet ikke hvordan det nogensinde har været tanken at nogen skulle kunne komme videre end 2. eller 3. bane i Rainbow Islands.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 07/02-11 16:14, rettet 07/02-11 16:19 
Det er da noget værre ævl :) Jeg er da nået til sidste eller andensidste verden i RI på én credit (syv verdener af fire baner hver).

Og Psychic 5 er helt sikkert meget atypisk.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 07/02-11 16:38 
Rune, det må du vise mig ved lelighed! Der er steder i det spil hvor jeg slet ikke forstår hvordan de har tænkt sig man skal overleve, selv med samtlige af de gaver man får ved at samle diamanter i en bestemt rækkefølge.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 07/02-11 16:42, rettet 07/02-11 16:43 
Det er et par år siden jeg forsøgte seriøst at one-credit'e det (og ultimativt opgav :)) og var god til det, men 2. eller 3. bane? :) Så vidt jeg husker er det først verden 4 eller 5 der for alvor bliver svær - og så har man jo fået masser af ekstra liv.

Jeg synes da Bubble Bobble er klart sværere, hvis det endelig skal være - der er nogle baner der er direkte urimelige.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Alf81Alf81Skrevet 07/02-11 16:45, rettet 07/02-11 16:49 
Uden at kunne huske rækkefølgen på farverne, så er det "bare" at samle fra venstre mod højre. Man kan faktisk selv bestemme hvilken farve man vil have, afhængig hvor på skærmen man dræber fjenden. Kun sådan kan man få adgang til den store diamant efter bossen i hver verden, og kun sådan unlocker man den rigtige sidste verden.

Jeg har dyrket det spil sindssvagt meget. Er ofte kommet til den falske sidste bane og synes absolut heller ikke RI befinder sig i den knaldhårde ende.
Ting om dét og pis.
RJKRJKSkrevet 07/02-11 16:50 
Alf81>
Man kan faktisk selv bestemme hvilken farve man vil have, afhængig hvor på skærmen man dræber fjenden.

Ellers var det også nærmest umuligt at få dem samlet korrekt i hver verden :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 07/02-11 16:51, rettet 07/02-11 16:51 
Problemet med rækkefølgen, som jeg ser det, er at man nemt kan komme til at samle en forkert diamant op, da både skud og regnbuer samler ting op. Det, og så selvfølgelig den rimelig stramme (og på de senere baner helt absurde) tidsgrænse der ikke efterlader meget tid til at lege med diamanter.
Det er dog ikke dem jeg ser som det store problem, men snarere fra omkring arkanoid-banen og frem, hvor der konstant er 7-8 fjender der har direkte kurs mod dig samtidig. Så er det jeg synes spillet begynder at blive umuligt, men jeg har tydeligvis bare overset et eller andet, hvis I ikke mener at spillet er sindssvagt svært. :P Håber da på at erhverve et board engang så jeg kan terpe spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 07/02-11 16:53 
RJK>
Ellers var det også nærmest umuligt at få dem samlet korrekt i hver verden :)

Det gik faktisk ret sent op for mig :/
Ting om dét og pis.
RJKRJKSkrevet 07/02-11 16:57 
Arkanoid-verdenen er jo først fjerde (eller femte?) verden, og dermed bane 13+ :) Men, ja, derfra kommer der nogle belastende fjender.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 07/02-11 16:58 
Med "bane" mente jeg også "verden". Vidste ikke hvad I kalder det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 07/02-11 16:59, rettet 07/02-11 17:01 
Selv da er verden 2 og 3 da bestemt ikke umulig :)

On top of my head er Arkanoid-verdenen nr. 5 og dermed i sidste del af spillet, og det er fra verden nr. 4 det begynder at bliver udfordrende og svjh også dén, der har en superbelastende boss (klovnen?).

Det er flere år siden jeg har spillet det :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ElgenElgenSkrevet 07/02-11 18:11 
RJK>
Det er da noget værre ævl :) Jeg er da nået til sidste eller andensidste verden i RI på én credit
-og hvor mange aviser skal en 12års knægt i 1987 så dele ud for at tjene til alle de credits der er gået forud for at du kunne lave det stunt...mon ikke det er der Sumez' pointe ligger? };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
RJKRJKSkrevet 07/02-11 18:29 
Det tror jeg da ikke.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ElgenElgenSkrevet 07/02-11 19:01 
Du må da indrømme, at det er meget nemmere at blive en haj til Rainbow Island, hvis man skal trykke på en knap for at få en credit.
Som jeg husker det, stod valget jo reelt mellem at bruge sine surt tjente 2kr på en krasser tilberedt og serveret af hende der Louise fra 8., der godt nok havde mellemrum mellem fortænderne, men til gengæld også skolens største balloner, eller endnu et spil på Rainbow Island };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Captain NCaptain NSkrevet 07/02-11 19:53 
Jeg spørge lige en ekstra gang her.

Vil der være adgang til både en MegaDrive + Internet + Computer med SD slot?
Ellers er der ikke den store idé i at medbringe EverDriven.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
RJKRJKSkrevet 07/02-11 19:54, rettet 07/02-11 19:54 
Elgen>
Altså helt grundlæggende synes jeg det er noget ævl - er PS3-spil så også sværere end NES-spil, fordi konsollen er dyrere - men derfor mener jeg nu heller ikke det var dét, nogen diskuterede.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ElgenElgenSkrevet 07/02-11 20:16 
What ever!!! };-/
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/02-11 20:53 
@Alf81 Tager du ikke Street Fighter: The movie til Saturn med? Det er en kampspilsturnering man da ville kunne tage og føle på!
nerosnerosSkrevet 07/02-11 20:59 
Ha Ha! det kunne være sjovt :D

Jeg er så klar på real fighter turneringer også. Altså sådan helt "4REAL" !
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 07/02-11 21:04 
Darkbeat>
@Alf81 Tager du ikke Street Fighter: The movie til Saturn med? Det er en kampspilsturnering man da ville kunne tage og føle på!

Jeg tager ikke pis på jer - det er faktisk derfor jeg har købt det :D
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/02-11 21:05, rettet 07/02-11 21:06 
Fuck yeah!

Jeg tager Arcana Heart 3 med også. Det er den mandligste fighter på denne generation af konsoller :D

Gameplay Overview trailer
nerosnerosSkrevet 07/02-11 21:07 
Jeg tager sku Hokuto No Ken / Fist of the North Star med også.
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/02-11 21:10 
Det er også super flot af et PS2 spil at være, så gør endelig det :)
Alf81Alf81Skrevet 07/02-11 21:11 
Det er superflot, af et spil at være! ;)
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/02-11 21:20 
Ja det er faktisk ligefør at det bare er superflot generelt :D
SumezSumezSkrevet 07/02-11 21:43 
Elgen>
Du må da indrømme, at det er meget nemmere at blive en haj til Rainbow Island, hvis man skal trykke på en knap for at få en credit.

Tværtimod synes jeg er jo nemmere det er at putte flere "penge" i, jo mindre umage gør man sig, og jo mindre forbedrer man sine evner. :)

Lige netop Rainbow Islands er dog lidt mere barskt, da man vender tilbage til et checkpoint hver gang man mister et liv, i bedste R-Type stil :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 08/02-11 08:17 
Jeg mangler betaling fra et par stykker. Gider I at overføre dem snarest? Tak.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 08/02-11 09:41 
Jeg har lidt Blu-ray film jeg sælger, og som jeg kan tage med til træffet hvis nogen er interesseret?

Corpse Bride*
The Day After Tomorrow* (dk-sub)
I, Robot* (dk-sub)
Monster House (dk-sub)
Ultimate Avengers
Oldboy

*=stadig i folie.
Udgivelserne er Region B/AB/ABC/Free.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KeenKeenSkrevet 08/02-11 09:49 
og hvis der er nogen der vil købe en saturn og eller en gamecube så kan jeg også tage det med hvis det er...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/02-11 09:58 
Du må da ikke sælge din Saturn :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 08/02-11 10:10 
Jeg sælger en Ibanez Prestige RG1620x med piezo pu, jeg kan tage med hvis det er : P
Den har lidt lak skader, båndene er ved at være lidt slidte, derfor giver jeg den også næsten væk. *lokke lokke*
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
ElgenElgenSkrevet 08/02-11 10:25 
Og nu vi er ved det, så har jeg Princess Crown (SS) jeg gerne sælger, eller bytter til noget lækkert.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KeenKeenSkrevet 08/02-11 10:27 
Konsolkongen>
Du må da ikke sælge din Saturn :(

den står jo bare og samler støv... ligesom gamecuben
GadedrengenGadedrengenSkrevet 08/02-11 11:34 
Nogen der medbringer et ekstra tv?

Bassen er gået på mit plasma, og får det afhentet fredag, så står uden tv til træffet =(
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
nerosnerosSkrevet 08/02-11 11:35 
Elgen>
Og nu vi er ved det, så har jeg Princess Crown (SS) jeg gerne sælger, eller bytter til noget lækkert.

Uha!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 08/02-11 12:18 
Juggernaut>
Jo jo. Jeg har selv et 30mm bor. Dog kun til udskæring i træ.

Jeg endte så med selv at købe et bimetalbor, så hvis der er andre der skal have lavet huller til nogen arcade-knapper i et eller andet metallisk, kan jeg godt tage det med. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
476 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig