X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT6


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 20/12-10 17:32, rettet 08/02-11 15:16 
Så er årets første konsoltræf klar til at blive fyret af.

Adresse:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
11.-12.-13. februar. Fredag kl.1500 til søndag kl.1600.

Pladser:
Hvis vi ikke skal være alt for intime, er pladsen begrænset til 25 mennesker med udstyr.

Pris:
Er afhængig af deltagerantallet, men regn med en 30-... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
476 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 01/02-11 09:41 
Elgen>
- men hvis Cave nu fx. afslører at de smider EspRaDe og Progear ud på 360'eren under dette træf, går der sgu nok ret meget Festival i den igen };-P

Så burde vi have hold træffet en uge senere - Cave har et event den 19. februar hvor de efter sigende vil annoncere flere nye spil :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/02-11 10:04 
neros>
Hvaa det?

Det er et flash cartridge der kan loade rommer fra SD og MMC kort. Jeg har selv overvejet at anskaffe et pga fan translations og sårn.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 01/02-11 10:14 
Konsolkongen>
Captain N> Gider du tage dit Everdrive cartridge med til MegaDrive? :)

Jeg har faktisk slet ikke fået afprøvet den endnu. Ikke engang fået sat Firmware på den. (Som man skal betale for at få)
Mest fordi jeg ikke lige kan huske hvor i bunken jeg har lagt mine MegaDrive.

Men er der da stor stemning for den?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/02-11 12:52, rettet 01/02-11 12:57 
Skal man betale for firmwaren? Det har der ikke stået noget om på hjemmesiden.

Der er MegaDrive til træffet så ingen problemer der. Jeg forsøger bare at undgå at skulle slæbe spil med :)

EDIT: Det skal du altså ikke. Du kan downloade OS og firmwares herfra:
http://krikzz.com/everdrive-md.html
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 01/02-11 12:59 
Konsolkongen>
neros>
Hvaa det?

Det er et flash cartridge der kan loade rommer fra SD og MMC kort. Jeg har selv overvejet at anskaffe et pga fan translations og sårn.

Javel ja :-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/02-11 13:12 
Der er lavet fan translations af et par spil, bla Langrisser 2 som jeg synes både ser interessant ud og har et sjovt navn. Der er også en del unreleased spil jeg gerne vil spille på original hardware. Pirateri osv gider jeg ikke :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 01/02-11 15:57 
Jeg har ihvertfald 2 kuponer til gratis opdatering fra den site jeg bestilte fra. Men vil lige se om jeg kan tage en kigger på det.
Jeg har fundet mig en Mega Drive men nu er det så bare kablerne jeg skal finde. Det er nemlig vigtigt at formaterer Everdriven i selve Mega Drive konsollen har jeg fået af vide.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/02-11 17:45 
Som sagt er der MegaDrives til træffet. Hvis bare der er adgang til en windows-PC og et SD kort kan vi klare det der :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 01/02-11 19:37 
Men er der så det?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-11 20:25 
Jeg ved at delinde har en kortlæser. Men om der findes en Windows pc, må jeg lade de andre svare på. Der plejer "kun" at være Apple produkter til stede...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KeenKeenSkrevet 01/02-11 21:13 
jeg plejer at have min windows bærbare med, men har fået spildt øl i den så den er død desværre :/
Captain NCaptain NSkrevet 02/02-11 00:07 
Måske et dumt spørgsmål men kan ikke lige huske, er der overhoved internet derude?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
delindedelindeSkrevet 02/02-11 11:21 
Vi prøver at få internet denne gang. Der var jo internet til at starte med, men det blev nedtaget lige før sidste træf. Men jeg skal lige spørge en nabo og vice, og så skal der trækkes et kabel og lidt...og sandt at sige, så er jeg lige begyndt på job 100 km væk efter gud ved hvor længe ledighed, så jeg kan knapt nok svinge mig op til at slå en skid når jeg kommer hjem om aftenen:-). Men håber at nå det.

Jeg har en gammel laptop og en kortlæser, jeg kan tage med.
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/02-11 13:13 
Det må du gerne. Med mindre at Elgens supergun udvikler sig så meget inden træf at den kan køre Windows lige pludselig altså :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 03/02-11 09:07 
Lige en efterlysning...
Jeg har modtaget 60,- fra en der kalder sig "fra mor". Der er ikke yderligere oplysninger. Hvem skal jeg afkrydse?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarklynoonDarklynoonSkrevet 03/02-11 09:25 
mon ikke det er morten der skulle stå så måske elgen eller sumez, hvis der ikke er nogle som reagere på det
Mortal Kombat the mother of all fighting games
SumezSumezSkrevet 03/02-11 09:26 
jeg har skrevet Sumez, og iøvrigt også kun overført 30kr :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 03/02-11 09:31 
Jeg overfører penge nu :-)
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 03/02-11 09:33 
Jeg har hørt Morten ad :) Det er ikke ham.
Sumez, din overførsel er registreret.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 03/02-11 09:51 
Jeg kan tage en 24 ports switch med hvis det er nødvendigt.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
Captain NCaptain NSkrevet 03/02-11 09:53, rettet 03/02-11 09:54 
For pokker da. Jeg tror det er mig der er den skyldige. Ville indbetale de 60kr for mig og Henchy. Kunne bare ikke nå det igår så spurgte om min mor kunne klare den for mig. Havde ellers sagt der skulle stå fra Captain N.

Det her kommer jeg sikkert til at høre fra for evigt. XD
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
JuggernautJuggernautSkrevet 03/02-11 09:56 
Haha.. Det bliver et laaangt træf for dig :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 03/02-11 09:59, rettet 03/02-11 10:00 
Naaaaaj, jeg tror bestemt ikke at det er noget "Mors Dreng" kommer til at høre noget for };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 03/02-11 10:02 
Captain N>
For pokker da. Jeg tror det er mig der er den skyldige. Ville indbetale de 60kr for mig og Henchy. Kunne bare ikke nå det igår så spurgte om min mor kunne klare den for mig. Havde ellers sagt der skulle stå fra Captain N.

Det her kommer jeg sikkert til at høre fra for evigt. XD

Ha Ha Ha :D
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 03/02-11 10:03 
Det argument burde få _alle_ alarmklokker til at ringe, Captain!!!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 03/02-11 10:06, rettet 03/02-11 10:24 
Jeg går lige i lånemode igen - Nogen der ligger inde med et 30mm metalbor (hulsav? Hvad bruger man?) til at lave ekstra knap-huller i et JK kabinet?

Og kommer der iøvrigt til at være en dremel til stede til træffet? Har ligeledes brug for at udvide skruehullerne i mine sanwa sticks, så kunne være hyggeligt at få det ordnet også. Det ser lidt dumt ud når skruerne der holder dem fast går skråt ned i panelet :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 03/02-11 10:10 
HAHAHAHAHA xD
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
GadedrengenGadedrengenSkrevet 03/02-11 11:22 
"fra mor" episk...

Dog undre manglen på din mor jokes mig... =(
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
Captain NCaptain NSkrevet 03/02-11 13:51, rettet 03/02-11 16:35 
Det var vist ok ham der sad i desken der kvajede sig og ikke kiggede ordenligt på det jeg havde skrevet. i det mindste fik han tallene korrekt:)

Lige et helt andet spørgsmål.
Ville nogen havde lyst til at se The Wizard derude?
I ved, den der forfærdelige film med knægten der er virkelig god til Nintendo spil.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
nerosnerosSkrevet 03/02-11 16:42 
Nåh ja hvis folk vil se nogle sindsygt ringe B-film så er jeg "The Man" der kan håndtere denne slags fortræfligheder med hånden på hjertet :D
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/02-11 17:01 
Jeg er klar!
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 03/02-11 17:12, rettet 03/02-11 17:12 
Samme her...er storebroderen ikke ham der spillede Kevin i Mine Glade 60'eren?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 03/02-11 19:31 
Sumez>
Jeg går lige i lånemode igen - Nogen der ligger inde med et 30mm metalbor (hulsav? Hvad bruger man?) til at lave ekstra knap-huller i et JK kabinet?

Og kommer der iøvrigt til at være en dremel til stede til træffet? Har ligeledes brug for at udvide skruehullerne i mine sanwa sticks, så kunne være hyggeligt at få det ordnet også. Det ser lidt dumt ud når skruerne der holder dem fast går skråt ned i panelet :P

Bump :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 03/02-11 20:36 
findes der 30mm bor? :P jeg kan have et 11-12mm med og en fil hvis det er? :P
JuggernautJuggernautSkrevet 03/02-11 20:39 
Jo jo. Jeg har selv et 30mm bor. Dog kun til udskæring i træ.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 03/02-11 20:56 
Keen: Sådan en her :)
Tilmelding til SSKT6

Det skal desværre være til et metalpanel. Og det er nok ikke så smart med fil, hullet skal være ret præcis til en OBSF30 knap :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 03/02-11 21:20 
Det hedder et kopbor, men du kan også bruge et spadebor eller forstnerbor. : )
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 03/02-11 21:48 
Sumez>
Og kommer der iøvrigt til at være en dremel til stede til træffet?

Ja, jeg har dog ikke det vilde udvalg til den.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KeenKeenSkrevet 03/02-11 21:58, rettet 03/02-11 21:59 
i feel kinda stupid... og jeg er håndværker... XD ved udemærket godt hvad et kopbor er, ved ikke lige hvorfor jeg tænkte på et helt almindeligt bor på 30mm XD
SumezSumezSkrevet 04/02-11 08:11 
CenobiteDK>
Ja, jeg har dog ikke det vilde udvalg til den.

Dvs. det bliver ikke muligt at udvide et lille hul i en relativt tyk metalplade?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/02-11 08:21 
Hvor tyk en plade snakker vi? Jeg har udvidet hullerne på Dreamcast Agetech sticks flere gange med en kædesavsfil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/02-11 11:39 
Charter har du GOAL! GOAL! GOAL! til MVS? Det var det vildeste spil til basementbenny-træffet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 04/02-11 11:42, rettet 04/02-11 11:45 
Var det den serie der hed The Wonder Years? For i så fald ja.

Det var ham der Fred Savage du taler om ik?

Tilmelding til SSKT6

I can jo altid checke Nostalgia Critics anmeldelse af den.
http://www.youtube.com/watch?v=tKngtw76RsM
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
nerosnerosSkrevet 04/02-11 11:49 
Konsolkongen>
Charter har du GOAL! GOAL! GOAL! til MVS? Det var det vildeste spil til basementbenny-træffet :)

Ja det var så fedt! Det vil jeg gerne prøve igen også. Ellers kan jeg tage Hattrick Hero S med.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/02-11 11:54 
Bare det er alt andet end realistisk fodbold er jeg klar.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 04/02-11 12:00 
Haha! Det kan jeg love dig for det er! Man kan udløse sådanne SUPER-Shots som man ikke kan lave modstand imod, selv målmanden taber alt tøjet og bliver væltet om kuld ;D Det er rent Kaos foldbold!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 04/02-11 13:34, rettet 04/02-11 13:35 
Konsolkongen>
Hvor tyk en plade snakker vi? Jeg har udvidet hullerne på Dreamcast Agetech sticks flere gange med en kædesavsfil.

Jeg tror det er tykkere end det, men ikke meget.
Det er mounting pladen på en JLF-TP-8YT som giver mig nogle problemer pga. placeringen af hullerne (der skal også skæres lidt af plasticen, men det burde være noget nemmere).
Tilmelding til SSKT6


Hvis du tror du kan hjælpe, vil jeg i hvert fald blive glad. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 04/02-11 13:44 
Hvis der er nogle moddere til stede vil jeg da lige spørge om ville være istand til at lave nogle ting på min NES og SNES.

NES
Forbinde to nåle der skulle give ekstra lyd på maskinen.
Gøre opløsningen bedre og mere stabil.

SNES
Bedre billede
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/02-11 13:58 
Sumez>
Hvis du tror du kan hjælpe, vil jeg i hvert fald blive glad. :)

Jeg kan godt tage filen med. Det er sådan en lang rund en og ca 5mm tyk. Jeg ved ikke om den kan bruges, hvis det er meget der skal fjernes kan det godt blive hårdt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 04/02-11 13:58, rettet 04/02-11 13:58 
>Captain N

Hvad er det for et SNES mod du mener?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
476 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig