X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT6


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 20/12-10 17:32, rettet 08/02-11 15:16 
Så er årets første konsoltræf klar til at blive fyret af.

Adresse:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
11.-12.-13. februar. Fredag kl.1500 til søndag kl.1600.

Pladser:
Hvis vi ikke skal være alt for intime, er pladsen begrænset til 25 mennesker med udstyr.

Pris:
Er afhængig af deltagerantallet, men regn med en 30-... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
476 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 08/01-11 16:21 
Sumez - du kan bare tage min skærm med hvis du kan bruge den, eller andre kan.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
JuggernautJuggernautSkrevet 08/01-11 16:32 
Darkbeat>
Jeg har også min fedtede pind af et EX2 stick til 360'eren jeg kan tage med.

Det ku være jeg skulle få det moddet snart,

Er lige det stick ikke et mareridt at modde? Synes jeg har læst noget om det et sted.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 08/01-11 17:20, rettet 08/01-11 17:21 
Hvis andre vil lave nogle handler og spare portoen, så kom frisk. Min bytteside er rimelig opdateret. Du kan også foreslå handler med ting fra min samling, så snakker vi om det.

Mastertronic
Nemo me impune lacessit
nerosnerosSkrevet 08/01-11 17:40, rettet 08/01-11 19:49 
Elgen>
Min Saturn er PAL inkl. ActionReplay; det har jeg det fint med. Men ved at der er folk der ikke kan klare det (typisk de samme folk som kaster op over composite-kabler };-D). Så hvis folk ikke er tilfredse med mit Saturn-setup; så medbring venligst noget du selv finder bedre };-D
Åh ja, bruger iøvrigt mit Namco-stick til den (se billedet som Jugger postede), er man utilfreds med dette må man igen selv medbringe noget man selv finder bedre };-D

Kunne være jeg skulle spæde til med et par kabler og en Jap maskine så. Måske der også var en venlig sjæl som kunne RGB modde den?

Seeeeeeeeeegaaaaa!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 08/01-11 19:49 
Fleshmangler>
Sumez - du kan bare tage min skærm med hvis du kan bruge den, eller andre kan.

Skal nok tage den med. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/01-11 20:40 
neros>
Måske der også var en venlig sjæl som kunne RGB modde den?

Hvis du mere det mod, der får den til at holde op med at lave mystiske ting, når den er sat til med et RGB-kabel, så skal jeg nok ordne det :)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 08/01-11 21:20 
Killer Bean 2>
Hvis du mere det mod, der får den til at holde op med at lave mystiske ting, når den er sat til med et RGB-kabel, så skal jeg nok ordne det :)

Ja det er lige præcis det Killer Bean 2. Det ville være fantastisk hvis du gider hjælpe mig :D
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 09/01-11 11:13 
Lige lidt info: shots af enhver art er bandlyst. Konsekvensen er, at man ryger en tur i jern-jomfruen...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 09/01-11 14:09 
Sumez - du SKAL ikke :p det var hvis du havdebrugnfor en skærm og den er let at tage med.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
scavengerscavengerSkrevet 09/01-11 14:46 
Juggernaut>
Lige lidt info: shots af enhver art er bandlyst. Konsekvensen er, at man ryger en tur i jern-jomfruen...

Ser hun godt ud ?
Nemo me impune lacessit
SumezSumezSkrevet 09/01-11 17:40 
Juggernaut>
Lige lidt info: shots af enhver art er bandlyst. Konsekvensen er, at man ryger en tur i jern-jomfruen...

:(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 09/01-11 18:36, rettet 09/01-11 18:42 
Nu var du selvfølgelig heller ikke med sidste gang. Og der skete heller intet af nævneværdig karakter. Dog var det ligefør, at stemningen kammede over i en slags roskilderus.
Det er bare pokkers ærgeligt den dag der virkelig sker noget. Et konsol ødelægges, en spilsamling bliver oversmurt i fishermans osv. Hellere forebygge end reparere skaderne ;)
Alt andet alkohol er naturligvis i orden. Og det _skal_ det blive ved med at være!!

Edit: Kom endelig med forslag til hvordan alkoholpolitikken skal være under fremtidige SSKT. Det er jo trods alt kun mine tanker der lige bliver nedfældet her.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 09/01-11 18:41 
Juggernaut>
Det er bare pokkers ærgeligt den dag der virkelig sker noget. Et konsol ødelægges, en spilsamling bliver oversmurt i fishermans osv. Hellere forebygge end reparere skaderne ;)
Alt andet alkohol er naturligvis i orden. Og det _skal_ det blive ved med at være!!

Hørt!
Bashful Neophyte
HankyHankySkrevet 09/01-11 19:53 
Jeg tror på, at folk selv kan styre det ( :-) )
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 09/01-11 21:11 
Og jeg er lidt ked af at være gået glip af gildet :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 09/01-11 21:40 
Som altid, bliver det bedre og bedre for hver gang. Og i næste måned, helt vildt stort:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 10/01-11 10:26 
Jeg kan nu godt følge jugz, men i sidste ende tror jeg den eneste forskel er hvor grumme Karters tømmermænd er næste dag, så længe vi har god stemning og gode mennesker.

Jeg kan da godt se problemet for alle dem der næsten er gift, hvor sskt er deres eneste mulighed for at komme i hegnet ;P
Til dem det måtte være, lad os da finde en weekend og drikke os seriøst i hegnet ; P

Desuden er der mere prestige i en Gløgg-pokal end en Fisk-pokal.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
SumezSumezSkrevet 10/01-11 10:35 
Jeg er bare lidt skuffet over at der ikke var nogen shots til det træf jeg var med til, men at det åbenbart har været der til næsten alle de andre :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GadedrengenGadedrengenSkrevet 10/01-11 14:50, rettet 10/01-11 14:54 
Elgen>
Xbox står da under M$, mens Playstation står under Sony; Udstyr er overskriften for det hele!?

Stod der ikke da jeg oprettede min post. ^^

Bringing: das Speilstatione nummer 3 von Sony

@ Sumez; Jeg ærgede mig også over at jeg ikke fikd en ide at dele den med det samme da jeg vandt den ved sskt3 (mener da at det må have været 3eren). Jeg kan tage en flaske et eller andet med til deling til sskt6 som trøst =P
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
JuggernautJuggernautSkrevet 17/01-11 08:03 
Ja ja.. Folket har talt. Lad os da få nogle shots! :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 17/01-11 08:20, rettet 17/01-11 08:21 
Jeg skal nok holde igen denne gang, men jeg har også svært ved at forestille mig en større nyhed end 360'er-release af DaiFukkatsu, Guwange og MuchiMuchiPork + PinkSweets...

- men hvis Cave nu fx. afslører at de smider EspRaDe og Progear ud på 360'eren under dette træf, går der sgu nok ret meget Festival i den igen };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 17/01-11 08:27 
Elgen>
Jeg skal nok holde igen denne gang,

Nu var det ikke minded på dig specifikt. Jeg har jo selv været en del af pakken, ved at udlove en flaske som 1.præmie.
Vi kunne jo bare lade være med at bortføre dit Ibara hele tiden ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 17/01-11 08:44 
Er der iøvrigt nogle af jer, der kan/vil være leveringsdygtig i en projektor?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 17/01-11 08:51 
Interesserede der ikke følger med i moddertråden kan iøvrigt følge konstruktionen af min SuperGun (in a SMSII-box) der får sin træf-ilddåb til SSKT6 her.

Link...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 17/01-11 11:22 
Det glæder jeg mig til :-)
Bashful Neophyte
KeenKeenSkrevet 17/01-11 11:59 
Gadedrengen>Jeg ærgede mig også over at jeg ikke fik en ide at dele den med det samme da jeg vandt den ved sskt3 (mener da at det må have været 3eren). Jeg kan tage en flaske et eller andet med til deling til sskt6 som trøst =P

den som du var så fræk at vinde foran næsen på mig bare fordi du vandt i gigawing som man får syge scores i XD
HankyHankySkrevet 17/01-11 23:54 
Jeg bliver desværre nødt til at melde fra, da mit budget for næste måned er blevet alt for stramt. Der kom blandt andet en udskiftning af projektorpære i vejen - surt show, men der er ikke så meget at gøre ved det.

Jeg håber at I får et fantastisk træf!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 17/01-11 23:57 
Æææv Hanky :(

Næste gang!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 18/01-11 00:00 
Næste gang!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ElgenElgenSkrevet 18/01-11 09:27 
Øv, havde glædet mig til at se dig. Det jo nok mit sidste træf i en længere periode...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 18/01-11 09:37 
Hvad er den af?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 18/01-11 09:53 
Skal være far igen til Maj };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KeenKeenSkrevet 18/01-11 09:55, rettet 18/01-11 09:55 
du er jo syg i hovedet! alle de unger smider dig jo tidligt i graven XD
SumezSumezSkrevet 18/01-11 09:57 
Jeg trode han skulle ind og afsone for hans voldsdom fra sidste træf
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 18/01-11 10:11, rettet 18/01-11 10:11 
Det hedder KRAMMERE! ikke vold, det kan JEG jo ikke gøre for at dommeren ikke er enig i };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 18/01-11 12:21 
Nogen der er friske på at spille Dead Rising 2 igennem i co-op for den dertilhørende achievement til træffet?
Vi snakker X360 versionen selvfølgelig (hvilket så vil betyde at jeg også er nødt til at følge trop og tage min Xbox med)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 18/01-11 12:48 
Jeg har endnu ikke haft glæden af det. Er det noget værd?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 18/01-11 12:59, rettet 18/01-11 13:00 
Hvis man kan lide 1'eren, helt bestemt. Hvis man forventer noget helt nyt i forhold til 1'eren bliver man dog skuffet.
Som jeg skriver i mine kommentarer i spillets tråd, savner jeg nogle af (level)design-elementerne fra Case Zero, men det er nok også den eneste "kritik" jeg kan give.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 18/01-11 16:56 
Jeg er da klar på at give det en chance :) Er der en speciel grund til at hive en krydskasse med, kun til dét formål? Der er vist rigeligt i forvejen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 18/01-11 21:54 
Det er jo der mit save ligger :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 18/01-11 22:05 
Selvfølgelig. Troede bare at vi tog den fra starten. Nu du nævner achievements, kan jeg naturligvis godt se det :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 18/01-11 22:45, rettet 18/01-11 22:46 
Hele idéen i DR-spillene er at man gerne spiller dem igennem 5-6 gange :P
Det er heller ikke så fedt at starte ud med minimum inventory og health mere end en gang :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 18/01-11 23:39 
Sumez>
Det er jo der mit save ligger :)

Hvis du har opdateret dit dashboard, kan du bruge en usb nøgle til at gemme dit savegame på.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 19/01-11 08:12 
Gemmer den ALT?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/01-11 11:11, rettet 19/01-11 11:13 
Ja, eller hvad du kopierer/flytter over på USB nøglen. Din profil kan kun ligge ét sted, så den kan du flytte over, og tilbage igen når du kommer hjem. Savegames kan du godt nøjes med at kopiere.
Du kan se hvad der ligger af savegame filer for hvert spil under:
My Xbox > Systems Settings > Memory > Storage Devices > All Devices (/Harddisk)
Det er også her du flytter/kopiere data til og fra USB nøglen.

EDIT:
Men selvfølgelig, hvis du har hentet udvidelser og andet DLC kommer det ikke med medmindre du kan kopiere det også. Det er jeg dog rimelig sikker på du ikke kan, da det ellers ville lukke op for at man bare lige kunne få DLC af sine venner.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 19/01-11 11:15 
Det er sgu lidt for uhyggeligt at emigrere hele sin profil væk fra sin Xbox over en hel weekend, det tør jeg ikke :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 19/01-11 11:18, rettet 19/01-11 11:21 
din profil kan du jo ikke miste lige meget hvad... og savegames kan du jo kopiere så du har dem både på nøglen og på xboxen, så du kan ikke miste noget :)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/01-11 11:21 
Præcis. Jeg har haft min profil liggende på et memcard i 2 år nu, uden problemer. Og som Keen siger, kan man jo altid lave "Recover.." hvis man mister den.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KeenKeenSkrevet 19/01-11 11:24 
jeg har profil + alle savegames + nogle arcade games liggende på min :)
SumezSumezSkrevet 19/01-11 11:46 
Så vidt jeg forstod det, flyttede den da savegames over, i stedet for blot at kopiere dem?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
476 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig