X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Live 48 timers kode?


Svar
HulleHulleSkrevet 18/12-10 14:54 
Jeg har i dag modtaget Bad Company 2 fra Cdon.com. Med i pakken skulle have været 12 måneders Xbox Live, men det har de glemt at pakke med :( Så nu har jeg et spil jeg ikke kan spille online, og det var hele formålet med bestillingen..

Er der nogen her inde der har en kode til 48 timers prøve på Xbox Live som jeg må få? Plejer ellers selv at have, men de er brugt.
Det ville virkelig rede min aften hvis nogen ville sende mig en kode.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WehnerWehnerSkrevet 18/12-10 15:15 
Man kan købe her med omgående levering til email, og de er billige: https://www.gamepointsnow.com/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HulleHulleSkrevet 18/12-10 15:33, rettet 18/12-10 15:38 
Tak for tippet, men de er desværre "out of stock"..

Samtidig vil jeg helst ikke give 100 for en måned, når jeg har bestilt 12 måneder, som afsenderen har glemt at pakke med i min forsendelse.. Det var bare for at hygge med spillet i aften, i håb om at nogen har en kode de ikke har brug for :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JmogJmogSkrevet 18/12-10 18:07 
Jeg har en 48 timers dimmerlimmer der fulgte med Reach. Jeg sender dig lige en pm med mit mobilnummer. Hvis du endnu ikke har fundet noget selv, så skriv til mig, så sender jeg den til dig.
HulleHulleSkrevet 18/12-10 20:31 
Tusind tak :) du er sgu en flink fyr.. Jeg fandt dog en kode, inden du tilbød din, så behold den bare.
Men det var rigtig pænt af dig.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig