X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dragon Quest IX - sprogspørgsmål


Svar
Krans.KKrans.KSkrevet 17/12-10 22:14, rettet 17/12-10 22:15 
Halløj. Jeg overvejer at købe Dragon Quest IX i julegave til en fætter, men har et spørgsmål angående sprogene spillet er tilgængeligt i. Knægten er nemlig kun lige knapt 12, og er derfor vant til at spille sine spil på tysk (som er et af hans modersmål). Det er ikke mit indtryk, at han er dårlig til engelsk, men jeg tænker trods alt stadig det måske er et lige vel tekst-tungt spil for ham. Derfor vil jeg høre, om der er en sprog-option i spillet? Altså kan man i de versioner, der er til salg her i Danmark vælge at spille spillet på tysk? Eller skal man så til Tyskland for at få sig en kopi? Jeg har prøvet at google det, men kan ikke rigtigt finde noget info herom (udover noget med nogle ROMs, men ved ikke helt hvor brugbart det var), så jeg tænkte, der evt. var nogen der selv havde spillet, som hurtigt kunne svare på det.

Er der derudover nogen, der på forhånd ved, hvor spillet kan købes henne? Jeg har ikke lige kunnet finde det i nogen danske butikkers internet-store (og det er nok lidt for tæt på jul til at jeg tør bestille hjem fra udlandet). Burde EB Games ikke ligge inde med det?
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
XsaneXsaneSkrevet 21/12-10 21:59 
Der er kun engelsk tekst.
NaieraNaieraSkrevet 21/12-10 22:02 
Er der mon tysk tekst i den tyske udgivelse?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig