X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resistance 3


Svar
enfenenfenSkrevet 12/12-10 07:43 
Resistance 3 har fået en udgivelsesdato - 6. september 2011.

Splattereffekten ser ganske udmærket ud :)

Trailer
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 12/12-10 11:06, rettet 12/12-10 11:07 
Hmm..! Jeg var egentlig ret glad for etteren men 2'eren sagde mig ikke så meget synes den var lidt for overgearet med bossfights og kæmpe monstre :-/

Det her ligner lidt det samme, men jeg er da nogenlunde spændt på det alligevel. Jeg har en svaghed for den slags alien invasion spil :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 12/12-10 11:29 
Campaign i 2'eren var også en skuffelse for mig - værd at spille og fint underholdende, men ikke noget specielt. 8 player co-op var dog helt kanon - håber der dukker noget lignende op i 3'eren og de ikke bare nøjes med 2 player campaign co-op.
BeanoBeanoSkrevet 19/05-11 12:24, rettet 19/05-11 12:24 
De har ihvertfald styr på cover art denne gang!

I like
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/05-11 14:26 
Jeg synes det er kedeligt og smågrimt :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 19/05-11 14:52 
Jesus. Det er godt nok afskyeligt... Selvfølgelig er det en reference til spillets monstre, men det gør det sgu ikke pænere. Så hellere et CGI-renderet alien-kranie. :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AzzkikrAzzkikrSkrevet 19/05-11 15:18 
Jeg synes det er okay med et mere simpelt cover art.

Jeg vil egenligt kalde det forfriskende fra alle de bling bling covers de fleste spil har og ikke mindst de store muskelbundter paa fx gow covers der staar og ser onde ud, det er da om noget kedeligt/latterligt.
BeanoBeanoSkrevet 19/05-11 15:24 
Præcis min tanke. Syntes alle shooter covers mere eller mindre er ens i dag - det er da kedeligt.
SumezSumezSkrevet 19/05-11 15:35, rettet 19/05-11 15:37 
Nu kan jeg ikke se billederne på linket, men en google-søgning afslører flere versioner, og djævlen er godt nok i detaljerne, eller hvordan man siger. Selvom de ligner hinanden, er forskellen kæmpestor:

Nedenstående plakat-motiv er superfedt IMO:
Resistance 3

Hvorimod denne udgave er direkte rædsom:
Resistance 3

Det virker som om der er lagt mange tanker i layoutet og det visuelle indtryk i det første design, hvorimod det andet design virker som en typisk effekt af en talentløs coverdesigner, der tager et fedt design og bruger elementerne fra det helt forkert, så hele konceptet falder til jorden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 19/05-11 15:43, rettet 19/05-11 15:44 
Beano>
De har ihvertfald styr på cover art denne gang!

Jeg synes det holder! Rart at man for engangs skyld prøver noget mere simpelt synes det samme som Sumez ;-)

Jeg havde faktisk tænkt mig at lege lidt med det cover art til en tegning eller noget sjovt.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 19/05-11 15:52 
Syntes også klart at plakaten er flottest - det ødelægges en del når det er cropped og dækkes af en milliard logoer.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/05-11 18:38 
Det første jeg lagde mærke til var at øjnene i begge sider næsten var 100% ens. Copy-pasted og så spejlvendt. Det virker meget rushed. Næseborene synes jeg virker underlige og deforme og sammenlignet med coverart'et fra etteren (som er udmærket IMO) sidder de helt forkert:
http://www.playright.dk/covers/resistancefallofman_ps3_eu.jpg

Skifttypen er dårlig, især C'et virker som om det er klippet ud af sort karton af en femårig. New York som tænder er en udmærket ide, men jeg synes man har set den slags før og her er det ikke specielt godt udført.

Sammen med God Of War 3 coveret er det desværre noget af det dårligste jeg har set til konsollen :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 19/05-11 18:57 
Konsolkongen>
Det første jeg lagde mærke til var at øjnene i begge sider næsten var 100% ens. Copy-pasted og så spejlvendt. Det virker meget rushed.

Den primære årsag til at jeg bedre kan lide plakaten er også at kraniet er afskåret og går i ét med rammen, hvilket fjerner forkus fra det underligt brede og symetriske kranie. Symetri og centrering fungerer sjældent særlig godt i et layout medmindre det er en del af idéen i det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 19/05-11 19:48, rettet 19/05-11 19:51 
Jeg syntes det er ret nice med NYC skyline som tænder - noget man måske ikke lige ser ved første øjekast ;)
Ideen forsvinder dog lidt på coveret i forhold til plakaten hvor Capelli er på billedet.
nerosnerosSkrevet 19/05-11 21:33 
Konsolkongen>
Det første jeg lagde mærke til var at øjnene i begge sider næsten var 100% ens. Copy-pasted og så spejlvendt. Det virker meget rushed.

Ja enig men jeg kan egentlig bare godt lide sådan noget dumt artwork. Sjovt da jeg er sikker på Resistance 3 gerne vil fremstå som et meget seriøst spil ;-)
Bashful Neophyte
Zamuel MarquistZamuel Marqui...Skrevet 19/05-11 22:37 
Det ser nu meget godt ud på plakaten, men c'et ligner lidt en skildsmisse.
"Havne Claus" - citat Konsolkongen
HeroldHeroldSkrevet 20/05-11 01:04 
Beano>
Jeg syntes det er ret nice med NYC skyline som tænder - noget man måske ikke lige ser ved første øjekast ;)
Ideen forsvinder dog lidt på coveret i forhold til plakaten hvor Capelli er på billedet.

Jep, det havde jeg helt misset... en fed detalje, jeg synes bare ikke kraniet er hverken pænt eller scary :/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/05-11 03:08 
Kraniet har vidst været et gennemgående motiv på de tidligere covers, så det havde nok været med i et eller andet omfang.
millenniummillenniumSkrevet 21/05-11 15:57, rettet 21/05-11 15:58 
Personligt synes jeg plakaten (ikke boxcover) er noget af det fedeste jeg har set længe. Noget som jeg gerne ville have hængende på væggen, uden at virke for nørdet.

Det er måske ikke fantastisk originalt. Stillistisk meget relateret til 70'ernes exploitation film. Men fedt alligevel.

Jeg var engang til en forelæsning hvor en kvinde fra IO talte. Hun sagde at coveret til hitman var meget gennemtænkt ift hvordan andre spilcovers ser ud på hylderne. Et minimalistisk cover med hvid baggrund kunne virkelig skille sig ud fra andre spil. Mon ikke dette resistance 3 cover kan gøre det samme. :)
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 01/07-11 21:38 
Udkommer det her d. 9/6 ?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 01/07-11 21:41 
6. sept
nerosnerosSkrevet 01/07-11 22:51 
Top :-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig