X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

iPad-tråden


Reply
LessCDTLessCDTSkrevet 10/12-10 16:32 
Hej P:R's,

Jeg har nu gennem et stykke tid overvejet at anskaffe mig en iPad, men på nettet er der så mange forskellige modsatrettede meninger om dette "apparat", at det er svært at finde ud af, om det rent faktisk er pengene værd.

Så nu ville jeg give mine ligesindede "danske frænder" en chance for at fortælle om deres oplevelser m... Se hele indlægget
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
307 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Reply
la0sla0sSkrevet 18/08-15 21:27 
Vi har en Air i husholdningen, har haft en 1er og en 3er og sidder med en retina mini (altså toeren). Det er den perfekte tablet for mig. For mig. Perfekt til énhåndsbrug (nej, fy, ikke sådan!) og lille nok til at man har den med uden at den mærkes, også sammen med en laptop.

Forstår sagtens folk der vil have en Air, den er også fin. Men stor.

Er faktisk mere interesseret i en potentiel 12" iPad Plus. Synes generelt det mest interessante, med de her device og brugerflader, når de er i ekstremerne. Sådan som nørdinteresse, en iPhone Plus og en kæmpe eller mini iPad, er mere interessante end det i midten. Ikke at det diskvalificerer dem, læs det nu ikke sådan.
Hvad sker der?
WehnerWehnerSkrevet 18/08-15 22:11 
Jeg skal have udskiftet hele møllen i løbet af efteråret/vinteren - iPad 2, iPhone 4S, samt pc med Visra (dog stadig til pc, ikke mac), så det er derfor, jeg lige tænker prisbevidst, når jeg kan. Det løber op, hvis det hele skal købes til fuld pris. Så jeg hælder til at tage en "ældre" iPad, den kommende iPhone og så en relativt billig pc. Men nu må vi se, hvad det rent faktisk ender med :) Det er lidt træls, at det har klumpet sig sådan sammen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 19/08-15 19:05 
solid snakesolid snakeSkrevet 05/11-16 16:58 
Er der på nogen måde, man kan afspille de ting som ligger på Bonanza på sin IPad?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
JmogJmogSkrevet 05/11-16 17:24 
Nope.
JmogJmogSkrevet 05/11-16 17:37 
Der er nogle browsere (ingen af de store) såsom Puffin der understøtter afspilning af Flash. Den gratis prøveversion jeg lige testede viser dog meget godt hvorfor det ikke understøttes af andre. Video kører konsistent hakkende.
solid snakesolid snakeSkrevet 06/11-16 14:16, rettet 06/11-16 15:04 
Øv bøv tak for svar

Det sagde jeg for tidligt.......
Det virker jo, det hakker ikke på min ipad.. :-D tak for tippet Jmog
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
307 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7

Login for at besvare
Username
Password
Remember me