X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Video game tattoos


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 10/12-10 16:28 
Jeg er i gang med at lede efter inspiration til noget kommende tatovering, og kom til at tænke på, hvorvidt folk har ladet sig komme under nålen når snakken falder på spil. Og der er faktisk en del derude. Her er et par stykker:
http://www.video-game-schwag.com/2009/08/19/sick-video-game-tattoos/
http://www.hardestlevel.com/709788936/game-tattoos/
http://www.hardestlevel.com/718444193/video-game-tattoos/

Om det er værd at have på kroppen, er jo en individuel sag. Døm selv.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
AzzkikrAzzkikrSkrevet 10/12-10 18:22 
Ser forfærdeligt ud.

Det kan næsten ikke beskrives med ord hvor hovedrystende forfærdeligt det ser ud.
GreaseballGreaseballSkrevet 10/12-10 21:22 
Et godt råd... lad værd med at få en Tattoo af noget som findes.. f.eks, Mario, Sonic eller Master Chief, med mindre du virkelig er die-hard fan.
Det er noget der cool nu, men du skal havde det I lang tid. Så vælg noget du VED du vil havde på dig hele livet.
Jeg valgte selv at tegne min og så få en tatovør til at omsætte det i en streg det egnede sig til at bruge som Tattoo.
Jeg overvejer Tattoo nr. 2.. om den skal være baseret på Tri-force fra Zelda. Men ville da helt klart vælge at lagt noget unikt uden om den.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/12-10 22:29 
Jeg vil nu også mene, at alt, hvad man uden problemer vil kunne sælge på en T-shirt, på et eller andet tidspunkt vil ende med at se dumt ud som tattoo. Hvis det skal på huden, er det nok en god ide, at vælge noget specifikt fra spilverdenen som betyder virkelig (virkelig!) meget for én og så twiste den en smule, så det ender med at blive direkte personligt.
AV Intelligent Terminal
millenniummillenniumSkrevet 10/12-10 23:08 
He he, min tattoo startede egentlig med at være et udsnit af et logo fra WipeOut (dengang designet af Designers Republic) men bagefter er det blevet omtegnet lidt, så den kunne være større.

Det var denne her, hvor jeg benyttede ansigtet i centrum:

Video game tattoos
The medium is the message.
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/12-10 11:07 
Den der Spider-man er helt psyko-syg-agtig. Hvis jeg selv skulle ha' en tusch skulle det nok være noget stille og roligt som en Mario Mushroom... eller så noget i den stil... uuuh, eller Prop & Berta! :D
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/12-10 12:34 
Totalt LOL at Shoryuken-tat'en er forkert!!! :-D
nerosnerosSkrevet 11/12-10 14:17 
Jeg har et stort blåt SEGA logo henover ryggen :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 11/12-10 14:34 
Azzkikr>
Ser forfærdeligt ud.

Det kan næsten ikke beskrives med ord hvor hovedrystende forfærdeligt det ser ud.

Nogle af dem er da ret flot lavet?
Ikke at jeg selv ville få lavet sådan en, men det ser da ikke "hovedrystende forfærdeligt" ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/12-10 14:58 
Jo. "hovedrystende forfærdeligt er faktisk meget diplomatisk formuleret ;)
JuggernautJuggernautSkrevet 12/12-10 10:16 
Det lyder mere som en generel fordom overfor denne kunstform :)
Jeg ville nu heller ikke rende rundt med Mario på armen, men det er da ikke det værste jeg har set.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
solid snakesolid snakeSkrevet 12/12-10 10:43 
Så er der flere :O)

Tatos
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
nerosnerosSkrevet 12/12-10 11:00 
Flot lavet måske, men derfor kan den jo stadigvæk godt være fuldstændig ringe og meget grimt lavet i kompositionen som helhed og idemæssigt. Bare fordi det er flotte streger er ikke ensbetydende med at taatoo'en holder jo ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 12/12-10 11:26 
Juggernaut>
Det lyder mere som en generel fordom overfor denne kunstform :)

Nå... men det har jeg ikke. Syntes ikke det er spor pænt med grimme Mario, Sonic, Spiderman logoer og scenerier osv. på kroppen. Foretrækker noget enklere og mere elegant :)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/12-10 11:55 
Den der Mario/Shiva tatoo er rimelig sej. Specielt hvis hun rent faktisk både er Hindu og glad for Mario :)
AV Intelligent Terminal
HulleHulleSkrevet 12/12-10 20:20, rettet 12/12-10 20:22 
Men det er smag og behag.. Jeg syntes også at mange af dem er rigtig grimme, men dog er Samus og Okami tatoveringerne i mine øjne ret flotte og vel udførte. Kan sagtens se at de kan pryde kroppen..

Jeg går selv med et ønske om en gaming tatovering, har ønsket den længe og ved hvilket motiv det skal være. Mit problem er blot at jeg ikke ved hvem jeg skal få til at udføre arbejdet. Hvis det skal laves, skal det laves ordentligt, så ikke det ender udetaljeret eller simplificeret som på nogen af de billeder der linkes til.
Men nogen anbefaler en bestemt tatovør, andre fra fraråder ham/hende.. Det eneste sted jeg ikke har hørt dårligt om endnu, er i Ringsted.

Men lad nu ikke det her blive til en diskussion om hvor vidt det er flot eller ej. Det er jo ikke det Juggernaut efterspørger.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 12/12-10 20:27 
Mit råd er at du skal vælge noget som har en symbolsk betydning for dig, så det ikke kun er et gaming billede.. På den måde bliver din tatovering ikke forældet, uanset ikonet/billedet.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig