X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ringenes Herre


Svar
UriurUriurSkrevet 12/07-03 11:29, rettet 12/07-03 13:54 
Orkerne er de onde og dem vi alle hader, men jeg facineres nu af hvordan de holder humøret opppe. I de 2 film der har været indtil nu, har orkerne ikke vundet et eneste slag! Men de lader det ikke gå dem på. På den anden side har vi så dem som altid tror at nu er enden nær, men de vinder hver gang. Kan de slet ikke huske lidt tilbage i tiden?
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 12/07-03 12:09 
Har du nu drukket af nat-potten igen:o)
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
SumezSumezSkrevet 12/07-03 12:17 
Among >
I de 2 film der har været indtil nu (...)

..Som sammen med den tredje er baseret på en 60 år gammel bog...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 12/07-03 12:25, rettet 12/07-03 12:26 
Among >
I de 2 film der har været indtil nu, har orkerne ikke vundet et eneste af dem! Men de lader det ikke gå dem på.

Og det overrasker dig?

Orkhøvding: "Elvere? Fårk, nej ikke igen. Jeg gider ikke det pis. Nogen der vil med hjem og spille Ludo?"

Slagscenerne ville nok blive lidt korte.
RitesRitesSkrevet 12/07-03 12:35 
Der bliver ikke overladt nok orker i live efter et slag, til at de tilsammen kunne komme til den konklusion.

De er jo stortset slaver. De ved de dør. Deres styrke er i numrene.
» a winner is you «
UriurUriurSkrevet 12/07-03 14:04 
Nu skal nogen af jer hvis passse på at i ikke tog mit indlæg lidt for seriøst. Det var bare noget jeg kom til at tænke på da jeg så Ringenes Herre. Orkerne har aldrig vundet et slag! Det kan godt være det er fordi at jeg i min underbevidsthed tænker lidt i retningen af Bravehart, hvor det er skiftevis de gode og onde der vinder. Der kan man forstå at begge sider, er optimister når krigen nærmer sig. Orkerne er bare ikke skabt til at vinde noget, jeg har medlidenhed med dem.
3of193of19Skrevet 12/07-03 14:41 
De har aldrig vundet et slag vi saa.
Men de naaede at plyndre og jorde en del af Rohan inden de blev stoppet i Helm's Deep f.eks.
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/07-03 15:58, rettet 12/07-03 15:58 
Ja og længere tilbage i tiden har de goblinoide-racer hærget rundt i stor dele Midgaard
RitesRitesSkrevet 12/07-03 16:25 
Og de erobrede også Moria. Måske med lidt hjælp, men stadig vandt de.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig