X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Uncharted 3: Drake's Deception


Svar
BeanoBeanoSkrevet 09/12-10 18:05 
Så blev 3'eren afsløret :D

Mere fra spillet fremvises på lørdag ifm. VGA.

Info hos Eurogamer:
http://www.eurogamer.net/articles/2010-12-09-uncharted-3-drakes-deception-revea... Se hele indlægget
172 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 02/11-11 17:27 
Jeg er rimelig overbevist om at det citerede stykke ikke omhandler multiplayer-delen :P
Jeg vil gerne prøve spillet og danne min egen mening, men jeg er sikker på at der er om ikke andet så en gran af sandhed i det de mere kritiske anmeldere skriver, og der er bestemt en del andre spil der har højere prioritet for mig lige nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 02/11-11 17:33 
Ja, jeg er klar over, det ikke er MP. Det var bare ment som, at selv hvis Beano ikke har spillet SP/er nået langt i denne del, så kan MP muligvis godt være en delvis indikator for spillets kvaliteter på de nævnte områder.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/11-11 18:34 
Så bliver review scores vist ikke mere useriøse.
BeanoBeanoSkrevet 02/11-11 19:25 
jaes>
Troede ikke du havde fået spillet endnu/var nået langt i det ;P

Synes Tom Chicks anmeldelse er rigtig god indholdsmæssigt, men tvivler på, at spillet kun er til 4/10.

EDIT: Arh ja, du har jo spillet multiplayer-beta. Singleplayer kan dog godt være en del anderledes på de citerede punkter.

Er pt små 7 timer inde i campaign og har spillet online betaen ca 10-12 timer :)
HeroldHeroldSkrevet 03/11-11 11:19 
Sumez>
Jeg er rimelig overbevist om at det citerede stykke ikke omhandler multiplayer-delen :P
Jeg vil gerne prøve spillet og danne min egen mening, men jeg er sikker på at der er om ikke andet så en gran af sandhed i det de mere kritiske anmeldere skriver, og der er bestemt en del andre spil der har højere prioritet for mig lige nu.

Det er teknisk set ikke forkert, men det er fuldt ud indenfor det som Uncharted gerne vil og gør så godt; At skabe en filmisk oplevelse, hvor spilleren ikke mister kontrollen. Ja, du skal selv trykke frem for at kravle igennem en sprække, og nej, du kan ikke gå tilbage - men at kritisere spillet for at bevare æstetikken i de sekvenser er åndssvagt, for det handler i høj grad om at inkludere spilleren istedet for at man bare skal se på.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 03/11-11 11:48 
Spørgsmålet er vel så hvor ens grænse ligger for hvorvidt man virkelig føler sig inkluderet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 03/11-11 11:57 
Så burde man nok spille et sandkassespil istedet. Hele Uncharted handler jo om den filmiske oplevelse, og vil man ikke være med i sådan en, burde man reelt heller ikke anmelde spillet. Det er i hvert fald både for subjektivt og stejlt til at det kan bruges til noget.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AzzkikrAzzkikrSkrevet 03/11-11 12:01 
Præcis, at kritiserer et spil for ikke være noget, som det ikke er meningen det skal være fra udviklernes side, er jo meningsløst, useriøst og direkte dumt.
SumezSumezSkrevet 03/11-11 12:04, rettet 03/11-11 12:05 
Ja, det er subjektivt, men det bør vel være tilladt at se på spillet på denne måde, når det nu ikke er rent "FMV-spil", og alligevel inkluderer mange elementer af klassisk gameplay med TPS-action og adræt forcering af terrænnet. Anmelderen mener også det går ud over spillets filmiske "willing suspension of disbelief" at der ikke er den store sammenhæng mellem spillets gameplay og dets mellemsekvenser og plot-elementer, som der i stor grad var i de to første spil.

Jeg har selv været meget gavmild i min vurdering af Uncharted 2 (8/10), men mener også at uanset hvor velgjort det er, vil det aldrig kunne kravle højere på skalaen, da det netop begrænser sig selv så meget (omend det ville have været en klar forbedring hvis de havde gjort mere ud af plottet).

4/10-anmeldelsen roser jo også en række kapitler hvor Nathan er på et skib, og proklamerer at spillet ville være fantastisk hvis det havde holdt den standard hele vejen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 03/11-11 12:05, rettet 03/11-11 12:07 
Man kan vel godt inkludere spilleren væsentligt og samtidig give en lineær eller relativt lineær oplevelse - det handler vel udelukkende om hvordan man bruger interaktionen. Tag fx de fleste side-scrollere som eksempel :)

Jeg kan kun tale om 2'eren (og er et par timer fra at gennemføre), men i dét spil var kravle-delen på grænsen til at være en gimmick, IMO, fordi det langt hen ad vejen ikke var særlig godt integreret med spilverdenen og/eller opgaverne. En håndfuld gode sekvenser reddede dog denne del fra den helt store kritik, men generelt burde det have været gjort bedre.

Jeg skal ikke kunne sige, om det er bedre eller værre i 3'eren. Men hvis spillet er som 2'eren kan det nye stealth-angreb - hvor man kan hoppe ned på en fjende fra oven - formentlig samlet set gøre kravle-aspektet til en bedre oplevelse.

EDIT: Der blev lige postet to indlæg inden mit...
BeanoBeanoSkrevet 03/11-11 12:11, rettet 03/11-11 12:15 
Herold>
Det er teknisk set ikke forkert, men det er fuldt ud indenfor det som Uncharted gerne vil og gør så godt; At skabe en filmisk oplevelse, hvor spilleren ikke mister kontrollen. Ja, du skal selv trykke frem for at kravle igennem en sprække, og nej, du kan ikke gå tilbage - men at kritisere spillet for at bevare æstetikken i de sekvenser er åndssvagt, for det handler i høj grad om at inkludere spilleren istedet for at man bare skal se på.

Præcist.

Man skal heller ikke tro det er normen i spillet at man "bare skal trykke frem". Det er nogle enkelte sektioner som andre ville have lavet med statiske cut-scenes. Den smule interaktivitet gør også man indlever sig mere - det syntes jeg er vellykket i det jeg har spillet ind til videre.


Sumez>
4/10-anmeldelsen roser jo også en række kapitler hvor Nathan er på et skib, og proklamerer at spillet ville være fantastisk hvis det havde holdt den standard hele vejen.

Den del af spillet er også van(d)vittigt godt lavet IMO :D
millenniummillenniumSkrevet 03/11-11 12:31 
Basalt set synes jeg spillet er langt mere interaktivt end God of War, eksempelvis. Uncharted har i det mindste det frie kamera, som jeg har brugt meget tid på at udforske miljøerne og glæde mig over de mange detaljer. Scene to i Frankrig er fuldstændig uovertruffen med de mange skygger fra træerne.
The medium is the message.
HeroldHeroldSkrevet 03/11-11 12:41 
Sumez>
Ja, det er subjektivt, men det bør vel være tilladt at se på spillet på denne måde, når det nu ikke er rent "FMV-spil", og alligevel inkluderer mange elementer af klassisk gameplay med TPS-action og adræt forcering af terrænnet. Anmelderen mener også det går ud over spillets filmiske "willing suspension of disbelief" at der ikke er den store sammenhæng mellem spillets gameplay og dets mellemsekvenser og plot-elementer, som der i stor grad var i de to første spil.

Det er skam tilladt at se spillet på den måde, men at vurdere det så subjektivt ud fra det, er debilt. Det svarer til at kritisere et bilspil for at have biler i det. Naughty Dog er bevidst gået efter at inkludere spillerne så meget så muligt, istedet for at have cutscenes, og det er et bevidst valg at spillet er så lineært som det er - netop fordi at det skal videregive en historie. I den anden ende af skalaen har vi fx GTAIV, hvor historien nemmere smuldrer i alt det der foregår udenom. Uncharted 3 fungerer enormt godt på det grundlag, IMO. Dertil kommer at både coop og multiplayer er enormt sjovt :P 4/10? I think not.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 03/11-11 13:56, rettet 03/11-11 13:56 
Nu mindes jeg heller ikke at anmelderen kritiserer spillet for at være lineært?

Jeg siger ikke at spillet er 4/10 værd, og selvom jeg ikke har spillet det endnu, tror jeg også jeg vil være vild med det. Men hans kritik er da ikke uinteressant blot fordi "det er bevidst at spillet er sådan".

Det er også bevidst at Wirehead er et FMV-spil hvor det eneste du gør er at trykke en bestemt retning og håbe det er den rigtige. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 03/11-11 14:32 
Men det er fjollet at fokusere på det når det er så lille del af spillet.
jaesjaesSkrevet 03/11-11 17:16 
Som jeg ser det, er en stor del af kritikken møntet på klatre-elementet, og det er vel en stor del af spillet.
CronossCronossSkrevet 03/11-11 17:28 
Hvis man skal være lidt hård, kan man vel sige at to ud af tre gameplayelementer reelt ikke er ret gode/ganske ringe (klatring og puzzle), mens det tredje (skyderiet) er ganske udemærket uden at være voldsomt inspirerende. Så kommer det jo an på i hvor høj grad man nyder spillets fortælling og de interaktive fimsekvenser.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 03/11-11 17:52, rettet 03/11-11 17:55 
Jeg kan ikke se hvad der er ringe ved hverken klatring eller de nemme puzzles (omend først nævnte kan blive lidt trivielt til tider, men der er der mange spil som fx Assassins creed spillene hvor det LANGT værre), men det er jo en smagssag.

Men hvad havde folk forventet? At de totalt havde ændret grundelementerne? Så er man da ualmindeligt dum.

Det er da håbløst at vurdere et spil baseret på kritik af grund elementer som der virker som de skal, ligegyldigt om man synes om dem eller ej. Det svarer til at jeg giver en dårlig karakter til et kanon godt amerikansk fodbold spil fordi jeg ikke kan udstå spillet.
SonicSonicSkrevet 03/11-11 18:51 
Enig, grundelementerne i spillet skal der ikke pilles ved, ellers ville det ikke være uncharted som vi elsker det mere.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
CronossCronossSkrevet 03/11-11 23:10 
Jeg siger heller ikke at jeg ikke kan lide Uncharted - det kan jeg bestemt godt. Men jeg kan samtidig også sagtens se, at spillets funktioner ikke er særlig godt udførte. Klatringen er noget af det mest statiske og kedelige jeg har prøvet, hvor man oftest blot kigger efter lysende objekter, der af uransagelige årsager er bedre egnede til at klatre på end alle de andre umiddelbart ligeså fine objekter. Så sker der selvfølgelig nogle sjove scriptede ting mens man klatrer, men det har jo ikke rigtig noget med grundfunktionaliteten i selve interaktionen at gøre. De enkelte gåder er alle nemme og ligetil, så hvor de da bestemt bidrager med stemning og afveksling, bidrager de ikke med noget som jeg finder synderlig sjovt rent faktisk at gøre.
Skydedelen er som sagt rimelig god, men man har slet ikke den samme frihed til at tilgå kamp som i eksempelvis Resistance-serien (Som jeg ikke finder særlig dragende, skal det lige siges).

Det jeg kan lide ved Uncharted er den filmiske oplevelse, som gør spillet fængende. Samtidig er det rigtig flot og har en god multiplayer-del. Men jeg spiller ikke Uncharted for at opleve dybe og velfungerende gameplayelementer.
millenniummillenniumSkrevet 04/11-11 09:00, rettet 04/11-11 09:00 
Cronoss>
Det jeg kan lide ved Uncharted er den filmiske oplevelse, som gør spillet fængende.

Og netop derfor er gåderne nødt til at være relativt simple. Hvis spilleren sidder for længe fast i en udfordring, går historien også i stå. Fremdrift er kodeordet for en god historie. Jeg synes Naughty Dog har prioriteret helt rigtigt.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 04/11-11 09:07, rettet 04/11-11 09:08 
Indtil videre syntes jeg puzzles i U3 er bedre end forgængeren - de måtte gerne være sværere (a la Tomb Raider spillene) efter min smag, men forstår godt grunden.

Vil dog anbefale at slå hint systemet fra under options - syntes det distraherer mens man spiller og bare vil udforske omgivelserne. Det er nemt nok uden :)
SumezSumezSkrevet 04/11-11 09:55 
millennium>
Cronoss>
Det jeg kan lide ved Uncharted er den filmiske oplevelse, som gør spillet fængende.

Og netop derfor er gåderne nødt til at være relativt simple. Hvis spilleren sidder for længe fast i en udfordring, går historien også i stå. Fremdrift er kodeordet for en god historie. Jeg synes Naughty Dog har prioriteret helt rigtigt.

Men omvendt, hvis den filmiske oplevelse og historien er så vigtig, hvorfor har Uncharted-spillene så noget nær de mest sløje plot jeg nogensinde har set? Selv af et computerspil at være! Et fantastisk træ som giver dig mere HP hvis du drikker dets bark? HVAD?
Fortællingerne, skuespillet og figurerne er VIRKELIG godt drejet, noget af det bedste jeg nogensinde har set i et spil. Så hvorfor springe over hvor gærdet er lavest hvad angår selve spillets præmis?
Igen, jeg kan godt lide spillene, jeg synes bare det er sørgeligt at den del ikke er bedre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 04/11-11 10:01, rettet 04/11-11 10:02 
millennium>
Jeg synes Naughty Dog har prioriteret helt rigtigt.

Igen - jeg siger ikke at det er et dårligt valg, men blot at de enkeltstående funktionaliteter ikke er noget særligt. Klatringen er i mine øjne et decideret problem, mens gåderne er fin afveksling, omend ikke særlig interessante.

Det er fint at Naughty Dog vælger som de gør - udover klatringen - og spillet er også rigtig underholdende. Det er hvad det er - en rollercoaster - men det kan man jo også vælge enten at kritisere eller elske. Ligesom man kan kritisere Fast and Furious filmene for at være hjernedøde, kan man også være glad for deres simplicitet og energi. Men jeg tror ikke at der er ret mange, som ville bemærke en negativ anmeldelse af Fast and Furious filmene - eller en positiv for den sags skyld. Hvorfor man ikke kan have samme tilgang til blockbustere indenfor spilverdenen er mig en gåde og på et tidspunkt er kritikerne nødt til at stoppe med ukritisk at give gigant-produktioner høje karakterer næsten som standard. Det skete i filmverdenen og det vil ske i spilverdenen.

På et tidspunkt tror jeg også at jeg får nok af Uncharted-serien, men jeg er ikke helt nået til dette punkt endnu. Jeg synes dog at man med rette kan kritisere de mange trilogier, der byder på stort set identiske spiloplevelser. Samlet set varer UC1-3 vel 40 timer, hvilket nok er en smule i overkanten, de grundlæggende gameplaymekanismer taget i betragtning.
BeanoBeanoSkrevet 04/11-11 10:21 
Sumez>
Et fantastisk træ som giver dig mere HP hvis du drikker dets bark? HVAD?

Jeg kan virkeligt ikke se et problem i at de bygger spillene på "rigtige" myter på samme måde som Indiana Jones filmene.
millenniummillenniumSkrevet 04/11-11 11:03, rettet 07/11-11 09:14 
Sumez>
Men omvendt, hvis den filmiske oplevelse og historien er så vigtig, hvorfor har Uncharted-spillene så noget nær de mest sløje plot jeg nogensinde har set? Selv af et computerspil at være! Et fantastisk træ som giver dig mere HP hvis du drikker dets bark? HVAD?
Fortællingerne, skuespillet og figurerne er VIRKELIG godt drejet, noget af det bedste jeg nogensinde har set i et spil. Så hvorfor springe over hvor gærdet er lavest hvad angår selve spillets præmis?
Igen, jeg kan godt lide spillene, jeg synes bare det er sørgeligt at den del ikke er bedre.

Der er jeg lidt uenig, men det er nok et spørgsmål om personlig smag. Jeg synes ikke Uncharted2 fortalte en bragende god historie med tematisk værdi, men manuskriptet var yderst kompetent eksekveret.
Uncharted 3 byder derimod på nogle flere tematiske kalorier.

Omvendt synes jeg aldrig at MGS spillene har fortalt medrivende historier. Særligt 2'eren var så overrumplende fjollet. Men dramaturgiens konstruktion i MGS1 var solid som en murstensvæg.
The medium is the message.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/11-11 12:25 
Sumez>
Fortællingerne, skuespillet og figurerne er VIRKELIG godt drejet, noget af det bedste jeg nogensinde har set i et spil. Så hvorfor springe over hvor gærdet er lavest hvad angår selve spillets præmis?
Igen, jeg kan godt lide spillene, jeg synes bare det er sørgeligt at den del ikke er bedre.

Jeg er enig i at plottet godt kunne være bedre i Uncharted spillene. Faktisk udkommer der ufatteligt få spil nu til dags der har et ordenligt plot og det er sørgeligt.

Men det der efter min mening adskiller Uncharted spillene fra andre spil med middelmådige plots (som fx Assassins creed spillene der har et forfærdeligt plot), er netop som du skriver at karaktererne, dialogen og selve fortællingen er så godt lavet og fanger spilleren, så gør det langt mindre at plottet ikke er så godt.

Det er de ting der efter min mening gør uncharted spillene til noget lidt specielt og jeg synes ingen andre spil i denne generation har gjort det ligeså godt på disse områder. Det er noget mange udviklere kunne lære noget af, fordi dialogen, karakterene, fortællemåde, skuespillet ect ect er virkelig intetsigende i 95% af alle spil nu til dags og så er det at når de samtidigt har et halv kedeligt/dårligt plot at det bliver svært (i hvert fald for mig) at holde fokus.
CronossCronossSkrevet 04/11-11 13:00, rettet 04/11-11 13:00 
Jeg er helt enig, Azzkir.
Derfor er det bare lidt ærgeligt, at spillets gameplayelementer i mine øjne svinger mellem det middelmådige og det ringe.

EDIT: Nå ja, multiplayer er klart bedre end det middelmådige - jeg taler kun om singleplayerdelen :)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/11-11 13:10 
Det er jo så en smagssag.

Jeg synes hverken det er bedre eller dårligere end i så mange andre spil med lignende koncepter. Det er på det rene og virker efter hensigten. Ligefrem genialt er det ike nej, men jeg synes heller ikke man sige det er ringe.
BeanoBeanoSkrevet 04/11-11 13:19, rettet 04/11-11 13:59 
Jeg syntes heller ikke at gameplay elementerne (shooting, platforming, puzzles) er gode nok til at bære helt spil alene, men sammen fungerer det bare - specielt når platforming og shooting kombineres.

EDIT: Mit største kritikpunkt af spillet indtil videre er at shooting elementet i single player virker noget løsere og upræcist end U2. Specielt hvis man sniper eller zoomer ind med nogle våben. Kan ikke helt sætte fingeren på det, men det kræver noget tilvænning efter U2 som jeg gennemspillede for ikke så længe siden. I multiplayer syntes jeg det virker som før.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/11-11 13:41 
Ja jeg ved heller ikke hvad der er galt, jeg lagde mærke til det med det samme at jeg havde langt sværere ved at sigte ordenligt kontra U2, selvom det er blevet en smule bedre efter lidt tilvænning.
jaesjaesSkrevet 04/11-11 14:16 
Ang. sigte-problemer, så læs første indlæg her:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=450878
BeanoBeanoSkrevet 04/11-11 14:28 
Jeg har også sat følsomheden til max men det løser ikke problemet helt. Ville også foretrække at kunne sætte X og Y følsomhed separat og at der var en højere max værdi.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/11-11 19:19, rettet 04/11-11 20:53 
Nå, så fik jeg det gennemført. 9 timer og 56 minutter på normal.

Ganske glimrende spil, det bliver dog aldrig helt ligeså godt som 2'eren på noget tidspunkt efter min mening, men det er tæt på. Der er ikke helt så mange vilde episoder som i 2'eren med fx tanken, helikopteren, toget osv. selvom det er tæt med især skibet og de par chapters før det og dem op imod afslutningen af spillet (der uden at røbe for meget desværre skuffede mig fælt).

Stealth elementet virker, uden at være nødvendigt eller specielt godt. Det virker en smule unødvendigt efter min mening.

Fantastisk flot spil hele vejen igennem, det ser helt fantastisk ud, uden tvivl det flotteste spil hidtil på de nuværende konsoller. Musikken og lyden generelt er også rigtig god og dialogen og karakterene er i samme vanlige høje uncharted kvalitet.
BeanoBeanoSkrevet 04/11-11 20:55 
Jeg kom også igennem på 10:45 på normal.

Er meget enig i det du skriver. En fortræffelig spiloplevelse men ikke helt på 2'erens niveau primært pga. lokationer og styring. Syntes at der genbruges lige rigelige med koncepter fra 2'eren og slutningen er svag.
Teknisk kan der ikke sættes en finger på meget - utroligt gennemført.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/11-11 21:14, rettet 04/11-11 21:17 
Multiplayer delen er dog MEGET bedre end i 2'eren, det er ligefrem værd at spille denne gang.

Det var bare ikke rigtigt multiplayer jeg købte spillet for, men singleplayer delen skuffede nu heller ikke, det var ligeså godt som forventet, men omvendt overgik det heller ikke mine forventninger.

** mini spoilers **

Der var ingen monstre med denne gang (jo de djinn's der, men det er jo i en "drøm"), hvilket var et plus for mig, jeg synes de var latterlige i de 2 første spil. Så var det bedre med alle de edderkopper der.

Spillet er markant sværere end 2'eren, selv på normal kom jeg i store problemer til tider, især vs de der armored gutter der og den kamp vs de djins ved springvandet hvor de flanker en, der døde jeg mange gange.

Derudover synes jeg at musikken var virkelig god denne gang og modsat de 2 tidligere spil, lagde jeg mærke til den.

Noget der var tamt, var de der store fede fjender der kommer engang imellem, seriøst hvad sker der lige for det? Ved godt det er en ubetydelig ting, men det er totalt meningsløst.

Jeg synes den også der ørken tribe der bare kom ud af ingenting og man ikke nok baggrunds viden om dem og hvorfor de ville hjælpe drake osv, det kørte bare videre (sindssygt meget indiana jones 3 rip-off i den her del af spillet :P)

Slutningen var virkelig latterlig, en middelmådig QTE kamp, ingen rigtig "slut" kamp overhovedet, det holder fandme ikke. En af de værste afslutninger jeg nogensinde har oplevet, selvom det er ekstremt flot lavet når man skal hoppe ud af de tempel der.
LarsGLLarsGLSkrevet 05/11-11 00:33 
Jeg er omkring 6 timer inde i spillet på normal, hvor jeg er kommet til spøgelsesbyen i ørkenen. Indtil videre har sekvenserne på skibet, i flyet og specielt i ørkenen blæst mig fuldstændig væk.

Jeg har dog et enormt problem med skydedelen, og jeg husker ikke at den irriterede mig lige så meget i 2'eren. Fjenderne skal jo have et utal af kugler i sig før de lægger sig ned, og nogle gange føler jeg, at jeg skyder lige igennem dem. Og så er de der armourfyre fuldstændig til grin. Jeg kan stå og skyde dem i ansigtet med en shotgun på en meters afstand, og stadig skal de have et par skud, selv efter de har 'tabt hjelmen'.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/11-11 16:01 
Ja de er en smule for vilde de armored gutter der, ikke engang direkte headshot med den der sniper magnum nakker dem på normal, tør ikke tænke på hvor vilde de må være "Crushing"(sværeste difficulty). De er nemme nok at nakke alene ved bare at strafe rundt om dem, men der er somregel 50 andre der skyder på en samtiddigt med at de armored kommer tættere og tættere på og til så sidst one-shotter en :/.
millenniummillenniumSkrevet 07/11-11 09:11, rettet 07/11-11 09:13 
Mærkeligt nok synes jeg et lille skadsalve i hovedet med autogevær er mere effektivt end en pumpgun, hvis man kæmper mod de armerede mænd. Logisk set burde det være omvendt.

Men nu er jeg nået til skibet. Glæder mig, eftersom mange har fremhævet det som en særlig vellykket sektion. Og i forvejen synes jeg slottet i Frankrig gav mig seriøst forøget hvilepuls. :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 08/11-11 17:52, rettet 08/11-11 17:53 
Sjov bug jeg stødte ind i mens jeg spillede co-op adventure :)

Nate uden hoved, i lotusstilling, sværende 1 meter over gulvet.

Uncharted 3: Drake's Deception
Alf81Alf81Skrevet 08/11-11 18:28 
Jeg oplevede også en håndfuld af den slags i 2eren.
Ting om dét og pis.
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/11-11 14:24 


Vind det da nu
BeanoBeanoSkrevet 09/11-11 14:30 
Golden Shower?... tøhø!
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/11-11 16:29 
:)
millenniummillenniumSkrevet 11/11-11 12:58, rettet 11/11-11 23:49 
Jeg synes de armerede modstandere tvinger en til at udforske våbenarsenalet mere. I Uncharted 2 brugte jeg vidst håndvåben 98% af tiden, og kastede nærmest ingen granater. Men de armerede gutter skaber virkelig et behov for hurtig likvidering, som håndvåben ikke kan opfylde.
Desuden kaster modstanderne også 10 gange så mange granater, hvilket forhindrer mig i at campere bag en betonklods. Alt i alt er udfordringen skruet i vejret.

EDIT: Gennemført på lidt over 10 timer. Selvom bådscenen var et gimmick, der ikke rigtig var en integreret del af handlingen, vil denne scene nok stå som det stærkeste og mest effektive område. Sammenfletningen af flugtscener, stealth, arena-skydning, smalle korridorer og paniske situationer er bedst udført i dette kapitel.
The medium is the message.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 13/11-11 01:58, rettet 13/11-11 01:58 
RJK>
Hvis du har et problem med inflation i karakterskalaerne (som også er en kæphest for mig), hvorfor så kritisere Eurogamer for dette, når de vel er nogen af de eneste, der modarbejder denne tendens (som jeg opfatter det, og vel også denne anmeldelse er et eksempel på)?

Jeg er nød til lige at hive den her op igen, efter som at eurogamer nu har spyttet 2x10 efter skyrim og zelda...( modern borefest fik kun 8/10 hvilket er meget positivt).

Så jeg spørger igen hvorfor eurogamer skulle udskille sig fra GS og IGN fx, og hvorfor skal famitsu stadig hagles ned på dette board taget i betragtning af deres reviews jo rent faktisk er baseret 4 menneskers mening og bare en eller anden tilfældig klovn eurogamer.net har? Famitsu har 15 perfekt scores i deres levetid, mon ikke eurogamer har de første 50 (når spil som china town wars kan få en perfekt score skal der jo tilsyneladende ikke meget til).

Eurogamer er en ligeså stor joke some IGN/GS.
DaihyoumaruDaihyoumaruSkrevet 13/11-11 06:34 
Så fordi Famitsu har hele fire tilfældige klovne, og ikke kun en, så er det uden tvivl bedre end Eurogamer og alt det andet?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/11-11 10:03, rettet 13/11-11 10:14 
Azzkikr: Jeg forstår mindre og mindre; Du har selv vurderet omtalte spil til 8/10? Hvad er dit svar på RJK's spørgsmål? Fordi Eurogamer uddeler to titaller (til spil der så rent faktisk fortjener det), ændre det da ikke på at de er nogen af dem der er bedst til bruge hele skalaen af karaktere. Fordi du vurderer spillene anderledes, betyder det jo ikke at anmelderen (og spil-pressen generelt) tager fejl.

Personligt vægter jeg Famitsu mindre højt, fordi de ved flere lejligheder har vist at de har svært ved at adskille journalistik og reklame - ikke på grund af anmeldeformen, som jeg synes er god.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DaihyoumaruDaihyoumaruSkrevet 13/11-11 12:13, rettet 13/11-11 12:13 
I hvilke tilfælde har de haft svært ved at adskille journalistik og reklame - hvis det er tilladt at spørge?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/11-11 12:17 
Det må man da selvfølgelig.

Udover den lidt sensationelle overskrift, synes jeg det er klart etisk problem.

Kotaku on Famitsu
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
172 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig