X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Uncharted 3: Drake's Deception


Svar
BeanoBeanoSkrevet 09/12-10 18:05 
Så blev 3'eren afsløret :D

Mere fra spillet fremvises på lørdag ifm. VGA.

Info hos Eurogamer:
http://www.eurogamer.net/articles/2010-12-09-uncharted-3-drakes-deception-revea... Se hele indlægget
172 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 19/10-11 14:07, rettet 19/10-11 14:08 
Jeg tror det kommer meget an på hvor meget de kan gøre for at løfte U3 over 2'eren. Jeg synes kampen om "GOTY" er temmelig stram i år. Jeg er langt fra den eneste der er ovenud vild med Dark Souls - og Skyrim er jo en fuldstændig selvsagt topkandidat, mere end Batman og Uncharted IMO.

Det var faktisk slet ikke gået op for mig at udgivelsen af U3 var så tæt på - endnu et spil i køen, suk D:
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 19/10-11 14:12 
Ikke at glemme Skyward Sword :)
GreaseballGreaseballSkrevet 19/10-11 14:29, rettet 19/10-11 14:37 
Hvor meget jeg gerne vil se et Zelda spil som GOTY så har ikke set det i nu. Som GOTY fra Nintendo ja. Men syns aldrig de når så langt nå de oppe mod spil som f.esk Skyrim.

Men nok ikke lige en diskosion vi skal tage i Uncharted 3 tråden. Så heller lave en tråd med hvor vi snakker om hvilke spil der har chancen i år.

Edit: Har lavet en tråd her til GOTY 2011 snak
SumezSumezSkrevet 19/10-11 14:37 
Beano>
Ikke at glemme Skyward Sword :)

Tænkte nok jeg havde glemt noget vigtigt (ved heller ikke om Deus Ex 3 eller GoW3 er GOTY materiale, men vil nok skyde på at mange sider har dem deroppe, sammen med Portal 2) :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 24/10-11 21:25 
De første anmeldelser er dukket op...

Gametrailers: 9.5/10
Edge: 9/10
Eurogamer: 8/10
IGN: 10/10
Giant Bomb: 5/5
1UP: A
Joystiq: 4½/5
enfenenfenSkrevet 24/10-11 21:42 
Ok, uden at være pragende...
What is the Matrix?
jaesjaesSkrevet 24/10-11 22:00 
Lyder godt, omend lidt rigeligt som 2'eren.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 24/10-11 22:21 
glæder mig til UC3 :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
AzzkikrAzzkikrSkrevet 25/10-11 13:10 
enfen>
Ok, uden at være pragende...

Hvad er prangende scores så i dit univers? Det ligger på 94% average pt.

At folkene fra eurogamer trækker lidt ned var vel forventet, det er trods de samme tåber som også kun gav mgs4 8/10 i sin tid.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-11 13:20 
At noget er "Ok, uden at være pragende..." er en joke der bliver brugt ofte herinde.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 25/10-11 14:08 
Nu har jeg ikke prøvet UC3 af gode grunde, men jeg syntes at Eurogamers anmeldelse rammer hovedet på sømmet. Jeg er meget enig i de kritikpunkter som anmelderen giver, hvis de gamle spil altsål kan bruges som sammeligningsgrundlag til UC3.
At kalde dem tåber for at give velbegrundet kritik syntes jeg er 'tåbeligt'.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
AzzkikrAzzkikrSkrevet 25/10-11 14:27, rettet 25/10-11 14:31 
Hulle>
Nu har jeg ikke prøvet UC3 af gode grunde, men jeg syntes at Eurogamers anmeldelse rammer hovedet på sømmet.

De rammer hovedet på sømmet vedrørerende noget du ikke aner en brik om?

Hulle>Jeg er meget enig i de kritikpunkter som anmelderen giver, hvis de gamle spil altsål kan bruges som sammenligningsgrundlag til UC3.

Hvorfor skulle de gamle spil kunne bruges som sammenligningsgrundlag til UC3? EG gav UC2 10/10 (og etteren 9/10) og går vi fra 10/10 til 8/10 må der være en markant forringelse ud fra deres synspunkt. Dvs du giver dem ret i kritik af et spil du ikke har prøvet, baseret på et tidligere spil hvor selv samme anmelder gav spillet den højest mulige karakter (som jeg så går ud fra du er uenig i )? Det giver jo ingen mening det du skriver og jeg forstår slet ikke hvorfor du gider udtale dig som værende enig i et review af et spil du ikke har spillet.

Hulle>At kalde dem tåber for at give velbegrundet kritik syntes jeg er 'tåbeligt'.

Hvilken velbegrundet kritik? Vi jo lige konkluderet at du ikke aner om kritikken i UC3 er velgrundet. Desuden kaldte jeg dem tåber for deres MGS4 anmeldelse ikke for deres UC3 anmeldelse som jeg jo af gode grunde ikke kan udtale mig om endnu.
HulleHulleSkrevet 25/10-11 15:32, rettet 25/10-11 17:53 
Hvis du nu læste hvad jeg skrev, i stedet for at forsøge at skabe en diskussion som ikke behøver at eksistere, så ville jeg ikke behøve at gentage mig selv.

Nej, jeg har ikke spillet U3, det er jo ikke udkommet. Det skriver jeg jo også.
Men på baggrund af de to tidligere, som jeg begge har gennemført, kan jeg godt forstå den kritik som anmelderen giver af det nye spil. Også selvom jeg ikke har spillet det.
Hvis du tager Eurogamers anmeldelse og copy/paster den på U2, rammer den perfekt mine tanker omkring U2 og serien generelt.

Anmeldelsen bekræfter yderligere mine forbehold overfor det nye spil: Det indholdsmæssige har ikke rykket sig en dadel. Men det er jo sådan set fint nok, hvis det er sådan spilleren gerne vil have det.

Nej, jeg er ikke enig i at U2 skulle have 10/10. Men at give det nye 8/10 er ikke nødvendigvis et udtryk for en forringelse af serien, men måske mere et udtryk for at den ikke har ændret sig, bare en lille smule.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 25/10-11 15:35 
Kunne også bare være et udtryk for det er to forskellige anmeldere med forskellig smag/meninger.
HulleHulleSkrevet 25/10-11 15:36 
Ja, eller det :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 25/10-11 15:45, rettet 25/10-11 15:46 
Jeg glæder mig i hvert fald til det - gennemspillede U2 to gange og hvis bare U3 nogenlunde lever op til forgængeren mht. historie, pacing og solidt shooter/platforming gameplay, så tror jeg ikke jeg bliver skuffet - krydser fingre :D
Online delen ser jeg også frem til at sænke tænderne mere i da jeg morede mig med betaen. Forhåbentligt har de ikke strippet for mange maps væk fra launch spillet for at sælge det som DLC :P
JmogJmogSkrevet 25/10-11 15:48, rettet 25/10-11 15:49 
Azzkikr>
At folkene fra eurogamer trækker lidt ned var vel forventet, det er trods de samme tåber som også kun gav mgs4 8/10 i sin tid.

Da du tydeligvis ikke ved hvordan en redaktion af anmeldere fungerer må jeg hellere lige opklare en misforståelse: Eurogamer har aldrig anmeldt MGS4. Eurogamer har heller aldrig anmeldt et Uncharted spil.

EN anmelder på Eurogamer har anmeldt MGS4 og det spil var for ham ikke mere underholdende end at det skulle have 8, hvilket er en fremragende karakter. Medmindre man er blevet bestukket, så findes der altså ikke forkerte karakterer til spil. Du kan være uenig med en anmelder i hvor godt et spil er, men du kan aldrig have ret i at anmelderen "tog fejl". I har begge ret i jeres meninger om spillet.

Så det er noget fjolleri at kalde en publikation for useriøs, fordi den ene anmelder, der skrev artiklen, ikke havde samme smag som dig. Der er sikkert en anden på EGs redaktion, der har samme mening om spillet som dig.

En anmeldelse er ikke en "dette er hvad samtlige læsere vil synes om produktet". Det er udelukkende en mening fra anmelderen. Nogen vil have den samme. Andre vil ikke. Det er blot en løs guide, man kan bruge til hvad man SANDSYNLIGVIS vil synes om produktet.

Lige for at slå det fast med syvtommersøm: Publikationers redaktioner (måske med nogle få undtagelser) stemmer ikke om hvad de spil de anmelder skal have af karakterer. Det bestemmer artiklens forfatter helt selv.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/10-11 19:57 
Jeg er meget klar på Uncharted 3 nu efter at have læst et par anmeldelser rundt omkring.
Både IGNs anmelder siger at det er "grunden til at han spiller video spil" og Destructoid skriver at det er "det bedste Playstation 3 spil til dato".

Det var et af de spil jeg havde glædet mig til her i efteråret men havde regnet med blev "mere af det samme". Nu glæder jeg mig bare super meget til at spille det selv.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 25/10-11 20:07 
DETTE BLIVER GOTY!!
Blev der sagt! ;)

Ej, jeg så bare starten af spillet hvor drake skal springe på et fly...jeg er så klar!... Kun alien fra gearbox/sega glæder jeg mig lidt mere til ! :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 25/10-11 20:20, rettet 25/10-11 20:20 
Nu har jeg så læst Eurogamer's anmeldelse (eller rettere - den anmelders anmeldelse!), og synes han skriver utroligt godt, og argumenterer rigtig godt for sin sag. Han hylder spillet for det, det gør godt, men bruger også overraskende meget tid på de kritikpunkter man kan have.
Når jeg tænker bare på U2, kan jeg også godt forestille mig 3'eren tage den retning han beskriver, men U2 var først og fremmest en solid og underholdende shooter, hvor spillets filmiske kameraføring kun tog overhånd i forhold til spillerens egne interaktioner når man som spiller forventede, og til tider endda håbede, på det. I det hele taget var U2 et studie i perfekt pacing.

Jeg er spændt på om jeg kan se mig enig i hans anmeldelse når jeg får prøvet spillet selv, for de ting han beskriver er også ting der tæller ned i min verden, uanset hvor flot og velpoleret et spil ellers er. Men et 8-tal er nu altså heller ikke skidt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 25/10-11 21:24, rettet 25/10-11 21:26 
Jmog>
Medmindre man er blevet bestukket, så findes der altså ikke forkerte karakterer til spil. Du kan være uenig med en anmelder i hvor godt et spil er, men du kan aldrig have ret i at anmelderen "tog fejl". I har begge ret i jeres meninger om spillet.

Så det er noget fjolleri at kalde en publikation for useriøs, fordi den ene anmelder, der skrev artiklen, ikke havde samme smag som dig.


Sikke noget vrøvl. Den anmelder er trods ansigtet for den pågældende publikation og det er netop hans anmeldelse de har valgt at vise. Lur mig om ikke et spil som MGS4 blev spillet af andre end en anmelder og om ikke det er blevet diskuteret på redaktionen, alligevel vælger de at udgive en halv kontroversiel anmeldelse, de lavede en "Edge" så at sige.

Selvfølgelig kan man kalde det for useriøst når der bliver skrevet ting i en given artikel eller anmeldelse der er fuldstændig latterligt biased og til tider direkte usande fordi anmelderen ikke har fattet konceptet og ikke engang forsøger at være objektiv fordi han har et eller andet 'had' til spillet/serien/noget andet.

Alt det der ævl med at der ikke findes rigtige og forkerte meninger kan jeg ikke bruge til noget. Hvis en anmeldelse er gennemsyret af bias og tydelige misforståelser fra anmelderens side er det ikke en brugbar anmeldelse og bør ikke tages seriøs og det jeg har opdaget mange tilfælde af ved især EG og Edge (der tit bare var kontroversielle for sagens skyld før i tiden).
BeanoBeanoSkrevet 25/10-11 22:02 
Jeg forstår ikke al den snak om at EG "vælger at vise en anmeldelse" da det er en af deres faste skribenter (Simon Parkin) som har anmeldt spillet. Så det er Eurogamer der står bag anmeldelsen på samme måde som så mange andre sites og medier har skribenter. Jeg er også ret sikker på at Eurogamer UK har retningslinier for deres scores - ellers er det jo noget rod.
JmogJmogSkrevet 25/10-11 22:07, rettet 25/10-11 22:16 
Til Azzkicker: Igen, du har en forkert ide om hvordan redaktioner fungerer. Hvem der anmelder spillet er noget man beslutter inden nogen på redaktionen går igang med at spille det. Vil du i den sammenhæng så mene at man bør give posten til den største Uncharted 2-fanboy? Så er der da for alvor tale om at vælge en der er biased.

Og hvorfor i alverden snakker du om bias? Spillet fik 8, hvilket er en fremragende karakter. ALLE anmeldelser er påvirket af forventninger, hype og fremfor alt, personlig smag. De ting der irriterede ham ved UC3 er jo ikke noget han har opfundet selv. De ER tilstede i spillet, og det ville være tåbeligt at tro, at han er den eneste på planeten, som vil være irriteret over dem. Det er hans personlige smag, som gør, at de vejer så tungt (hvilket udfra karakteren ikke er meget), som de gør. For mange læsere vil hans anmeldelse være lige i øjet og de vil være helt enige. Andre vil mene spillet er til 9 eller 10. Nogen vil mene det er 6 eller 7. En af mine venner, som jeg anser for at have god spilsmag, brød sig ikke om UC2 mens jeg elskede det. Tager han fejl? Næh, vi er bare ikke enige. Smag er forskellig og der ER og bliver ikke noget der er rigtigt og forkert. Der er hvad flertallet mener, men det gør jo ikke mindretallets mening forkert.

Flertallet af publikum til Twillight-filmene mener det er de bedste film der nogensinde er lavet. Er jeg så håbløst biased, når jeg mener etteren (har ikke set de andre) er rimelig ringe? Næh, det var bare ikke min smag de henvendte sig til. De henvender sig til et langt yngre publikum, som sætter andre krav til en film end jeg gør. Den underholdning de følte ved filmen og den jeg følte er vidt forskellig men 100% ægte.

Hvis du virkelig mener, at der kun findes een sandhed, når det gælder bedømmelser af underholdningsprodukter, så må vi jo logisk udlede at din smag og din bedømmelse af film og spil er den eneste rigtige. Enhver der afviger det mindste fra de karakterer, som du giver, tager altid fejl. ALTID.

Nej, vel?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/10-11 10:22 
Her er en fin artikel om Eurogamers Uncharted 3 review

http://www.giantbomb.com/news/when-a-mostly-positive-review-becomes-controversial/3764/
SumezSumezSkrevet 26/10-11 12:06, rettet 26/10-11 12:06 
Uhyggeligt at en ærlig, velskrevet og realistisk anmeldelse skal betragtes som "kontroversiel"!? Han skriver jo -intet- jeg kan se nogen være grundlæggende uenige med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/10-11 13:05, rettet 26/10-11 13:08 
Som en kommentator på på Giant Bomb skriver:

Giant Bomb kommentator>
...It's not as if "the masses" are harking on Eurogamer because of their score and negative tone, just a small group of loud idiots.

Hele misæren viser hvor grælt det IMO står til. Hvorfor skal vi nu til at give folk, der konsekvent går amok når et spil de personligt godt kan lide, får en >karakter<, de mener er for lav?

8/10 er ikke nogen dårlig karakter. Eurogamer selv giver karakteren mærkaten "Very Good". Skulle den "oversættes" direkte til PR skalaen ser det endnu pænere ud.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 26/10-11 13:55 
Ja, kigger man på U2, har størstedelen herinde givet spillet 8/10 eller lavere, mens ingen har givet det højere end 9/10. Det placerer det stadig blandt toppen af PS3-spil, og er IMO ganske fortjent.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 26/10-11 14:46 
Køber man U3 hos Elgiganten får man en t-shirt med for 399,-

Klik
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/10-11 15:08 
David Jaffe udtrykker hvad jeg mener, smukkere end jeg selv kan sige det.

David Jaffe>
Eurogamer's conclusion/criticism about games that are super heavy on the 'experience' at the expense of the 'play' (like they claim Uncharted 3 is and like- by my own admission- GOD OF WAR 1 is***) is wonderfully thought out and presented and the only reason it's been labeled 'controversial' has nothing to do with the review itself and everything to do with the sad state of game consumers who have been so effectively conditioned by a number of the gaming press/gaming PR machines that these gamers leap to a title's defense-not that this gem of a game needs defending- without even being open to the reviewer's criticism (be it valid or not). That's tragic. What's even more tragic is I would argue the games medium itself has been damaged by this practice. Irrevocably? No. But it has taken its toll for sure.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/10-11 15:27 
8/10 er da på ingen måde en "god" karakter nu om dage, 1-10 skalaen er blot en illusion, reelt set snakker vi vel om en 6-10 skala for der er utroligt få spil der falder under 6 nu om dage og vi ved alle hvor mange uhyre middelmådige spil der får 9 (også på eurogamer).
JmogJmogSkrevet 26/10-11 15:40 
Azzkikr>
8/10 er da på ingen måde en "god" karakter nu om dage,

Det kommer da an på hvad den enkelte publikation har af definition for et spil til 8. Hvis de definerer 8 som "very good", så kan de da skide hul i hvad andre definerer 8 som.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/10-11 15:54 
Nu skal man ikke ligge for meget i tal...

Hvis jeg gjorte dette? - ville jeg gå glip af mange spil :)

Mange hader det nye duke spil... jeg kunne godt li det.. (ikke noget vild- men ok)

Jeg bruger det som en guide i den store spille verden.
F.eks: Hvis et spil jeg ikke har hørt om?, får det min interesse, hvis spille siderne giver det høje karakterer.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/10-11 15:54, rettet 26/10-11 15:56 
Du forstår du ikke pointen. Alle definerer 8/10 som en "very good" score, men i princippet er det jo en middel score når 95% af alle spil nu om dage falder i gruppen 6-10 (god -> perfekt). Der skal jo intet til nu om dage før et spil får et 8 tal.

Et 8 tal nu svarer vel til en femmer dengang forfærdelige sites som eurogamer endnu ikke eksisterede og perfekt scores ikke hang på træerne.

8 er temmelig middel score nu om dage på de store spilsites, ligegyldigt hvad deres score definition er for iflg den findes der stort set ingen dårlige spil og uhyggeligt mange "meget gode" spil og det ved vi vist alle er løgn.
RJKRJKSkrevet 26/10-11 16:00, rettet 26/10-11 16:02 
Hvis du har et problem med inflation i karakterskalaerne (som også er en kæphest for mig), hvorfor så kritisere Eurogamer for dette, når de vel er nogen af de eneste, der modarbejder denne tendens (som jeg opfatter det, og vel også denne anmeldelse er et eksempel på)?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 26/10-11 16:35 
ja, det forstår jeg heller ikke...
What is the Matrix?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 27/10-11 03:16 
8 til U3 (Samt BF3) er fortjent i mine oejne - men at de saa samtidigt giver Daytona 9 er da lidt plat og lugter af snobberi.
Hvad skulle man saa give et fiktivt Daytona 2011. 10?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JmogJmogSkrevet 27/10-11 03:38 
Du sammenligner to anmeldelser af spil i forskellige genrer skrevet af forskellige personer. Det kan kun se skævt ud.

Daytona skal ses i konteksten:
-Moderne konvertering af arcadeklassiker
-Lever det op til nostalgiens erindring?
-Hvor sjovt er det i forhold til andre arcaderæsere?

For den anmelder var det 9 værd.

Det eneste man rigtigt kan sammenligne en anmeldelse med er noget i samme genre. Af samme anmelder. Og ikke med alt for mange års mellemrum. Hvad der er 10 værd i dag, vil man ofte være knap så imponeret over et par år senere, når genrefæller har taget samtlige elementer og overgået dem.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 27/10-11 03:46 
Det er sandt nok, men nu har jeg aldrig syntes Daytona var mere end en stor 7'er, anyway... Det er nok derfor, jeg stejler en smule over et 9 tal, uanset hvor god en konvertering det nu end maatte vaere.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 27/10-11 09:00, rettet 27/10-11 10:26 
Samme her - ved ikke lige hvor de fik det 9-tal fra da spillet er en port med meget lidt nyt. Bestemt en god port som mange har ønsket sig, men alligevel...
SumezSumezSkrevet 27/10-11 09:59 
Jmog>
Hvad der er 10 værd i dag, vil man ofte være knap så imponeret over et par år senere, når genrefæller har taget samtlige elementer og overgået dem.

Så kan det jo diskuteres om det virkelig er 10 værd i dag, men det er selvfølgelig en helt anden diskussion :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 27/10-11 12:07 
Tjaa, alting er jo et produkt af dets tid. Man giver jo ikke karakter efter hvordan folk i fremtiden vil vurdere et spil, men efter hvordan man selv lige nu vurderer det.
RJKRJKSkrevet 27/10-11 12:45 
Prøv det :) Det er en ret god øvelse ift. at vurdere hvad der er reel, tidløs kvalitet, og hvad der bare er overfladisk imponeringsfaktor.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SonicSonicSkrevet 01/11-11 19:02 
Nøj hvor er det her spil bare fantastisk smukt og gennemført :) I love it :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/11-11 19:42 
glæder til mit kommer.
Håber på imorgen med BF3... OMG hvad skal jeg spille første xD
Er også stille og roligt blevet glad for dark souls ( har købt nye ps3 controller. PGA RAGE!!!!! ) hehe
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 02/11-11 11:02 
Har kæmpet mig godt ned i Londons undergrund, og er allerede tilbage i zen-oplevelsen. Stor ros til Naughty Dog, indtil videre...
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 02/11-11 11:05 
"I said l***" :D
jaesjaesSkrevet 02/11-11 15:40, rettet 02/11-11 15:43 
Mon piveriet over Eurogamers' anmeldelse endelig slukkes med HonestGamers' 4/10 og A.V. Clubs 5/10(?) :)

http://www.honestgamers.com/reviews/9640.html
http://www.avclub.com/articles/uncharted-3-drakes-deception,64220/
SumezSumezSkrevet 02/11-11 16:53 
When the backlash happened against FMV games, it was because players realized they weren't doing anything, so they might as well watch sitcoms and whatnot. Uncharted 3 doesn't quite make that same mistake. You have to participate by holding the analog stick up to move Drake forward. You are almost literally pushing him, as surely as you push a truck in one of Uncharted 3's many non-puzzling puzzles. Push him through stretches of exposition, through flashbacks, through hallucinations, through wilderness, through crevices, up walls, along railings. In the climbing sequences, which have zero sense of exploration or uncertainty, you push Drake up a wall much as you might push a child up a jungle gym to help him feel a sense of accomplishment.

:D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 02/11-11 17:02 
Sikke noget ævl.
jaesjaesSkrevet 02/11-11 17:16, rettet 02/11-11 17:29 
Troede ikke du havde fået spillet endnu/var nået langt i det ;P

Synes Tom Chicks anmeldelse er rigtig god indholdsmæssigt, men tvivler på, at spillet kun er til 4/10.

EDIT: Arh ja, du har jo spillet multiplayer-beta. Singleplayer kan dog godt være en del anderledes på de citerede punkter.
172 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig