X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Uncharted 3: Drake's Deception


Svar Sortering
BeanoBeanoSkrevet 09/12-10 18:05 
Så blev 3'eren afsløret :D

Mere fra spillet fremvises på lørdag ifm. VGA.

Info hos Eurogamer:
http://www.eurogamer.net/articles/2010-12-09-uncharted-3-drakes-deception-revea... Se hele indlægget
172 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar Sortering
DaihyoumaruDaihyoumaruSkrevet 13/11-11 12:31 
Haha, det er ellers en fin Hamamura reklame.
GreaseballGreaseballSkrevet 13/11-11 14:38 
Heh.. Har fået fat i Uncharted 3 og fik spillet lidt igår.

Det har samme effekt på mig som de 2 første. Jeg syns jeg kun lige har spillet en halv times tid, så er der gået 2 timer eller mere ^^ Elsker spil der holder på en, på den måde.
millenniummillenniumSkrevet 13/11-11 17:17 
Må indrømme, jeg har aldrig spillet den første. Toeren var ligesom 'the shit' så jeg overvejede slet ikke den forrige.

Hvordan er den? Svært skuffende efter man har gennemspillet 2 og 3?
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 13/11-11 20:18 
Det første er også et flot spil.
Jeg vil sige det er svært at sige om det er bedre eller ej.. hvert spil har sin gode historie.
millenniummillenniumSkrevet 13/11-11 20:29, rettet 13/11-11 20:30 
Jeg faldt over denne artikel som fremhæver et par gode pointer ved Uncharted som et cinematisk spil. Synes han har meget godt fat ved spillets svagheder, selvom han godt kan lide det stramme narrative spilkoncept.
En god vurdering af spillet på spillets egen præmis. (lyt efter anmeldere)

Obs: spoilers i artiklen.

Link...
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 14/11-11 12:52 
Man kommer ikke uden om at Uncharted serien er meget cinematisk. Det er nok også det som gør at man lige skal spille lidt mere og tiden forsvinder for en. For man skal lige se den næste scene, man skal LIGE se hvordan Nathan kommer ud af den og den knibe eller hvad der sker når man trækker i det håndtag.
Ja det er pokkers linært, men havde historien og opbygningen været helt i skoven så havde der aldrig kommet mere end et spil.
BeanoBeanoSkrevet 14/11-11 13:00 
millennium>
Hvordan er den? Svært skuffende efter man har gennemspillet 2 og 3?

Etteren er klart værd at spille men ikke i samme liga som 2+3 teknisk (meget tearing nogle steder). Pacing og historie knap så god heller, men stadig anbefalelsesværdigt... specielt til prisen :)
millenniummillenniumSkrevet 15/11-11 09:25 
Jeg giver det nok et køb. Når jeg engang har fået gennemført COD MW2, Heavy Rain, Assassins Creed 2, Black Ops, Metroid Other M .... puuuh, jeg har brug for noget mere fritid. :)
The medium is the message.
Bede-xBede-xSkrevet 15/11-11 10:58 
Er der noget i Uncharted 3 og hente for os som fandt lineariteten hæmmende og til tider dårligt udført i toeren? Er det blevet mere dynamisk?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
millenniummillenniumSkrevet 15/11-11 11:31, rettet 15/11-11 11:32 
Kort svar: Nope.

Det er fuldstændig efter forgængerens model, med den lineære struktur og afgrænsede arenaer til skydescener. En vej ind, en vej ud. Den største dynamik ligger i udførelsen af skydning, hvor der findes mange varierende måder at nedlægge fjenderne.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 15/11-11 11:33, rettet 15/11-11 11:36 
Dynamisk?

Hvis du mener mindre lineært og åbent, så er svaret nej :)

EDIT: For langsom, mit svar var til Bedemanden.

EDIT 2: Jeg vil dog sige at platforming og shooting blandes mere i U3, men desværre for lidt af det.
SumezSumezSkrevet 15/11-11 11:45 
millennium>
Må indrømme, jeg har aldrig spillet den første. Toeren var ligesom 'the shit' så jeg overvejede slet ikke den forrige.

Hvordan er den? Svært skuffende efter man har gennemspillet 2 og 3?

1'eren er et fint spil, men gør intet af det der fik 2'eren til at skille sig ud. Skuespillet var ikke nær så nærværende eller gennemført, og pacingen i spillet er helt til rotterne, sammenlignet med U2. Især skyde-sekvenserne trækker konstant i langdrag med fjender der bare bliver ved med at dukke op.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 15/11-11 11:54 
Det som overraskede mig ved U2 (ikke bandet, spillet) var netop det naturalistiske skuespil og den snedigt konstruerede historie, som hele tiden pirrede mig med cliffhangers. Så springer jeg nok 1'eren over.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 28/11-11 08:53 
1.02 updaten skulle være oppe nu. Indeholder ny sigte mulighed til Campaign så det kan virke mere som i U2.
BeanoBeanoSkrevet 07/12-11 13:21, rettet 07/12-11 13:22 
Kommende spil som går Uncharted i bedende. Jeg er meget imponeret af animationerne og hvor meget mere flydende dette spil er. Naughty Dog skal godt nok oppe sig med U4!

Unearthed: Trail of Ibn Battuta gameplay trailer
HeroldHeroldSkrevet 07/12-11 13:47 
Jeg troede lige et øjeblik at du var seriøs...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 07/12-11 13:48 
Hehe det er godt nok vildt, men alligevel ganske flot lavet af en åbenlys low-budget produktion, synes jeg.
Minder mig om den der kinesiske Mario Galaxy klon:
http://www.youtube.com/watch?v=AJxuyxqWg-w
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/12-11 14:00 
Det er næsten på Bubsy 3D niveau :)
BeanoBeanoSkrevet 29/10-14 15:35 
Hov...

Uncharted 3: Drake's Deception

http://www.gameranx.com/updates/id/24900/article/uncharted-3-hd-remaster-teased-in-youtube-ps4-reveal/
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/10-14 16:40 
Der skal vidst lidt af en remaster til før Uncharted 3 bliver mere end middelmådigt. Det var i hvert fald ikke grafikken den var gal med :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 29/10-14 17:35 
Ja hvorfor 3'eren, når det var 2'eren som var eminent. Og stadig er.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 29/10-14 17:48 
Det rygtes at det er en trilogy remastering men det vil nok blive afklaret på eventen i december.
172 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig