X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PlayStation Move tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 06/12-10 08:44, rettet 06/12-10 10:02 
Brug denne tråd til at dele erfaringer og tips om PlayStation Move.

Selvom der ikke findes så mange fantastiske Move spil på markedet endnu, så kunne der måske opstå en tendens til at lave opdateringer til gamle spil med nye Move features:
Jeg har ikke selv fået det testet, men både Toy Story 3 og det kommende Tron: Evolution har fået inkluderet Move gimmicks i deres seneste o... Se hele indlægget
The medium is the message.
95 emne(r).
« < 1 2

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/04-13 12:18 
Det ekstra spil de har lavet i Razing Storm hvor man spiller det som et rigtig dårligt FPS er heller ikke så fed. Til gengæld er der nogen fede ekstra spil med i PS3 udgaven... Deadstorm Pirates er helt blæst :D
millenniummillenniumSkrevet 30/04-13 13:40 
Det skal jeg spille i aften. :-D

AYE CAPTAIN!
The medium is the message.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 30/04-13 14:34 
AHHHHH skal oplade min navi og move, før jeg kan spille ><
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/05-13 18:03, rettet 01/05-13 18:04 
Jeg må nok se i øjnene at House of the Dead 4 og House of the Dead 3 ikke udkommer på skive til PS3, så jeg valgte at købe 4'eren på PSN i går.
Har lige spillet de første par baner og til min store overraskelse så fungerer det skide godt! Cursoren er stort set 1:1 og når markøren begynder at drifte en smule til den ene side kan det løses ved at sænke pistolen, f.eks. under cutscenes. Tricket med at trykke Select for at recalibrate virker ikke i dette spil.

Positivt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/05-13 23:02 
Er jeg den eneste der er helt pjattet med farven på gunnen i Europa?

EU:
PlayStation Move tråden
US:
PlayStation Move tråden

Jeg synes godt nok den er trist i grå :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 01/05-13 23:02 
Næh, den røde farve er rigtig fed.
j/k
millenniummillenniumSkrevet 01/05-13 23:08, rettet 01/05-13 23:09 
Ok, jeg har prøvet at spille Bioshock Infinite med Sharpshooteren nu. Det kræver noget tilvænning, memorisering af knappernes nye positioner og evt manuel justering af følsomheden. Det er ikke altid lige nemt at navigere. Men på plus-siden har jeg langt bedre præcision i langdistance skuddueller, og kan ramme fjenderne mere præcist.

Jeg er ikke komplet afvisende for at fortsætte med sharpshooteren i Infinite.
The medium is the message.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/05-13 23:11 
Deadstorm Pirates er piss sjovt med 2 player sharpshooter
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 02/05-13 09:07 
Så har El Gigantos hævet prisen på sjapsjooter igen. Jeg var ellers lige ved at købe en ekstra til 2player sjov.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 02/05-13 09:16 
Konsolkongen>
Tricket med at trykke Select for at recalibrate virker ikke i dette spil.

Er det ikke bare en anden knap? Firkant eller O...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-13 09:20 
Ingen anelse, men det har ikke været et irritationsmoment i det her spil som det var i Overkill. Købte satme også HOTD3 i går og det virker ligeså godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 02/05-13 09:26 
Ok, jeg må lige få pakket min skodskyder ud i aften og prøve det selv - er ret sikker på man kan i det spil også :)
SumezSumezSkrevet 02/05-13 09:40 
millennium>
Så har El Gigantos hævet prisen på sjapsjooter igen. Jeg var ellers lige ved at købe en ekstra til 2player sjov.

Jeg var ikke engang klar over at den har været lav indtil nu! Gik ellers og ærgrede mig over mig over at jeg ikke fik købt den i tide.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 02/05-13 09:50 
Nok bare et spørgsmål om tid.
j/k
millenniummillenniumSkrevet 02/05-13 14:04 
Og hvis man har sin Sjap Sjooter liggende, men mangler en fest, så har Coolshop Time Crisis samlingen for 99,-

Til den pris er det et bargain.

Link...
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 02/05-13 14:15, rettet 02/05-13 14:15 
Det er vel ikke mere "samling" end at det inkluderer Time Crisis 4 - hvordan er det spil overhovedet? Har ikke prøvet noget i den serie siden 3'eren stod i ægte samtidige arkade-haller (og iøvrigt er hammer-godt af en lyspistol-shooter at være! :))
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 02/05-13 14:17 
Razing Storm indeholder TC 4, Razing Storm og Deadstorm Pirates. Hvoraf 4'eren er det tætteste på klassisk Time Crisis.
j/k
SumezSumezSkrevet 02/05-13 14:19 
...Så mangler jeg bare en god pris på Sharp Shooteren. :) Hold lige øje :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 02/05-13 14:21, rettet 02/05-13 14:22 
Time Crisis 4 er arkade-udgaven, optimeret til 2player og cover-n-shoot. Det fungerer ikke perfekt med Move, IMO, men kan absolut spilles.

Time Crisis Razing Storm er skræddersyet til Sharp Shooteren. Der er ingen cover-funktion. Mest skyd-som-bare-fanden-i-helvede ramasjang. Det kan hurtigt gennemføres, men god mulighed for point-optimering.

Og så er der Deadstorm Pirates, som muligvis er det mest underholdende spil. Ren skydefest med vanvittige bosses og ingen reloads.

33,- pr spil.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 02/05-13 14:26 
Ja, 4'eren er gearet til Guncon, men hvad er problemet med Move i det?
j/k
SumezSumezSkrevet 02/05-13 14:51 
Razing virker vel også med Guncon, gør det ikke?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 02/05-13 15:12, rettet 02/05-13 15:12 
Sumez>
Razing virker vel også med Guncon, gør det ikke?

Jep - og Deadstorm. Jeg har indtil nu kun spillet med Guncon, men håber snart at få prøvet med Move.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 02/05-13 15:28 
Hvis du har en Guncon, så er der slet ingen grund til at spille det med Move - det vil være et skridt tilbage.
SumezSumezSkrevet 02/05-13 15:29, rettet 02/05-13 15:30 
Fedt. Fandt ud af at Coolshop har valgt som standard at benytte min gamle adresse, og da jeg en halv time efter prøvede at annullere ordren eller få adressen ændret, blev min forespørgsel allerede afvist. De har allerede pakket den og "lagt den i en kasse med en masse andre ordrer", og kan ikke bare lade være med at sende den da "det ville være besværligt".

Fantastisk kundeservice, bam!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 02/05-13 17:04 
"Yay Coolshop!"

D:

Jeg mister mere og mere for den biks.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/05-13 17:12 
Deres fanbase på Facebook siden er heller ikke just blandt de skarpeste længere.
Har lige siddet og fået mig et billigt grin over kommentartråden til deres annoncering af Call of Duty: Ghosts pre-orders.

Folk der ikke bryder sig om Call of Duty serien, har det kun sådan fordi de er blevet "owned" i multiplayer, og ikke tør vende tilbage! <-- så lærte jeg trods alt noget nyt i dag.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 02/05-13 18:58 
Tak, jeg vidste heller ikke hvorfor jeg ikke bryder mig om spillene. Endelig afklaret!
BeanoBeanoSkrevet 02/05-13 20:18 
Nå men jeg fik rigget skarpskyderen til og spillet med HotD3... virker overraskende godt med den, bedre end med den lille Move pistol (og selvfølgeligt Move controlleren alene), nok mest pga. det er mere naturligt at lade med pump-action og man har bedre kontrol. Helt klart kr. 50,- værd :D

Opdagede at det hos mig (små 3m fra 55" TV) er nærmest 1:1 efter kalibrering hvis jeg bruger "narrow" indstilling på kameraet (dreje linsen til det røde mærke) end "wide" (blå mærke) som det ellers anbefales. Oplevede cursor-drift men noget som aut. rettede sig ind igen efter lidt tid. Dog lidt ærgerligt. Jeg læste et sted at man kan slå magnet-pos sensoren fra i controlleren som skulle gøre det bedre, men har ikke fundet det nogen steder.
Der er ikke nogen re-center knap i HotD3, eneste mulighed er at gå i menuen og kalibrere forfra.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-13 21:14 
Du kan slå magnet fra i XMB under move kalibreringen. Mener du skal trykke trekant for at slå det fra. Det skal da prøves næste gang :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 02/05-13 21:52 
Ja, skørt hvis det passer :)
slk486slk486Skrevet 02/05-13 21:54 
Beano>
Hvis du har en Guncon, så er der slet ingen grund til at spille det med Move - det vil være et skridt tilbage.

Really? Tænke faktisk Move ville være mere præcis.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 02/05-13 22:01 
Det burde det når Guncon 3 er baseret på sporing via mærkerne der sættes på siden af skærmen mens Move primært er gyroskop/accelerator baseret. Men har ikke selv prøvet en Guncon 3 så kan ikke sammenligne og sige det med sikkerhed :)
slk486slk486Skrevet 02/05-13 22:31 
Jeg tester :)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 03/05-13 09:27, rettet 03/05-13 09:27 
Efter lidt mere Bioshock Infinte med Sjap Shooter, droppede jeg det. Det kræver et FPS spil, som er specifikt designet til geværets flydende bevægelser. Især med luft-krogen er det komplet umuligt at orientere sig, fordi det er for hurtigt og hektisk. Jeg gik tilbage til joypad og klarede det meget bedre.

Nu må jeg snart få det testet på Killzone3 som skulle være mere Sjap Shooter optimeret.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 08/05-13 09:32 
Sumez>
Fedt. Fandt ud af at Coolshop har valgt som standard at benytte min gamle adresse, og da jeg en halv time efter prøvede at annullere ordren eller få adressen ændret, blev min forespørgsel allerede afvist. De har allerede pakket den og "lagt den i en kasse med en masse andre ordrer", og kan ikke bare lade være med at sende den da "det ville være besværligt".

Fantastisk kundeservice, bam!

Nå, PostDanmark har heldigvis været fornuftige i denne ombæring, og sendt spillet retur pga. forkert navn/adresse (hvilket er overraskende når man tænker på hvor tit jeg modtager breve der ikke engang er adresseret til mit navn eller husnummer). Så slipper jeg for at give dårlige kommentarer på Coolshop, selvom jeg må indrømme at jeg har lyst efter de flabede svar jeg fik fra deres kundeservice.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 11/05-13 11:32 
Har spist Helghast soldater til morgenmad med Sharpshooteren, og må sige; det fungerer sgu. Spillet er virkelig skræddersyet til geværet, med en lidt stivere bevægelse, godt coversystem og begrænset forvirring i navigationen. Eneste to problemer er, at jeg nogle gange fumler lidt ud efter cirkel-knappen, og at man hurtigere når at blive lidt øm i skyderarmen.

Og så fik jeg lige en påmindelse om, hvor solidt et SP spil Killzone3 er. Hold kæft hvor lyden bare god.

Købte du også Sharpshooteren fra El Giganten, så er Killzone3 absolut et påkrævet tilbehør.
The medium is the message.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/05-13 11:52 
Hmm kunne være man skulle finde en kopi så?.... :P

jeg er vild med den sharpshooter!!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/05-13 12:08 
Så må det være markant bedre end toeren der virkelig var noget skrammel :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 11/05-13 13:49 
Sig lige til hvis I finder sharpshooteren på tilbud. Understøtter HOTD iøvrigt ps3'ens guncon?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/05-13 13:51 
Nej
millenniummillenniumSkrevet 11/05-13 14:13 
Jeg har aldrig prøvet Killzone2, så skal ikke kunne sammenligne.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 11/05-13 18:03 
De har sharpshooteren in-store i elgiganten til 80,- - ihvertfald i Glostrup.
j/k
SumezSumezSkrevet 11/05-13 18:13 
Nice! Må lige holde øje.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 11/05-13 20:39 
Ellers så prøv deres giga-store i Tåstrup. De har stort set alt hvad kæden sælger - og jeg har før gjort fund dér.
The medium is the message.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/02-23 22:56 
Jeg er nået til at sætter min ps3 til light gun game med psmove.

Nogle der har prøvet at efter psmove har været i ps-sharpshooter ps3 , så er der byttet rundt på knapperne når man bruger move uden shardshooter? Min T-knap sidder nu på PS Home knappen.

Jeg har prøvet at reset psmove på den lille knap. Og derefter bruge kable får at finde den igen efter reset. Men T-knap er stadig mappet til PS Home knap.

Nogle der ved hvordan man mapper T-knap tilbage til ”trigger”?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
95 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig