X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arc the Lad: Twilight of the Spirits


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 23:47 
Kommer det på PAL?

Og lidt OT. Findes nogle af PSX Arc the Lad spillene på PAL, og er de noget ved?
SumezSumezSkrevet 11/07-03 23:49 
Jeg vil foreslå at importere Arc the Lad Collection.
Det er ikke så dyrt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 11/07-03 23:52, rettet 11/07-03 23:54 
Nej, du skal nok ikke regne med en PAL udgivles af Arc the Lad: Twilight of the Spirits, specielt set i lyset af at de tidligere Arc the Lad 1, 2 og 3 (+ Monster Tournament) aldrig udkom på PAL. PSX spillene udkom dog i en samlet US version: Arc the Lad Collection. En "sød" lille pakke som er er proppet med en masse ekstra goodies, ala Lunar genudgivelserne til PSX :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
jaesjaesSkrevet 11/07-03 23:54, rettet 11/07-03 23:57 
Jeg har desværre ikke chip i min PS2.
De er altså kun udkommet på NTSC?

EDIT: Too slow :)

EDIT 2: Kunne være jeg snart skulle få chip i, der er efterhånden en del gode spil, der ikke kan fåes på PAL - ikke at forglemme de mange gode PSX-spil :). Tak for svarene.
Le RoofLe RoofSkrevet 11/07-03 23:55 
Desværre, ja :(
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 11/07-03 23:58 
Så få chippet din PSX, hvis du har en. Det er meget billigt, og der er rigtig mange geniale spil, der kun er udkommet i USA og Japan.

Arc the Lad og Lunar spillene er blevet nævnt, så jeg kan forsætte med bl.a. Xenogears, Final Fantasy Tactics og Dance Dance Revolution. Jeg ved ikke om Mega Man 8 er udkommet i europa, men jeg har i hvert fald aldrig set det her. Generelt er der rigtig mange PSX spil, der er meget lettere at finde i NTSC version.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 12/07-03 00:00, rettet 12/07-03 00:00 
*LOL* sikke vi alle tre sender indlæg næsten samtidig :)
jaesjaesSkrevet 24/11-03 11:11 
Det kommer åbenbart på PAL til januar:
http://www.tothegame.com/game.asp?id=2433
Le RoofLe RoofSkrevet 24/11-03 11:17 
Ja, det havde jeg også "gættet" mig til, da jeg prøvede spillet til PS2 Experience.

Havde dog lige glemt denne tråd...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig