X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
HankyHankySkrevet 26/04-13 02:00 
Så længe spillet er på engelsk, som de udgaver der kommer herhjemme alligevel, er det for mig fuldstændig ligegyldigt. Faktisk fryder det mig lidt, hvis folk har hamstret tilbud kun med øje for at bytte dem ind i GameStop til mere værdi, og det så ikke lader sig gøre pga. et tysk cover :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 26/04-13 02:55 
Jeg har haft nogle problemer med pakker de slet ikke sendte, ligeledes har to af mine kollegaer været ude for at det samme spil, sendt til den samme adresse på samme releasedag ikke ankom, da kun den ene var sendt med en posttype, der kunne nå frem, mens den anden var sendt langsommere (og kunne slet ikke trackes). Begge var collectors editions sendt til vores kontor.

En kilde hos PostDK har også fortalt om hvor mange klagesager de har mht. pakker fra Coolshop. De skriver selv "Vi sender varen dagen før release, så du kan forvente det på selve releasedatoen.", men sender spillene med økonomibrev eller værre, der ikke på nogen måde kan forventes på den dag de lover. PostDK tager skraldet for det. Typisk sender de kun Collectors Editions med de hurtige posttyper, da de ved det er de mest larmende nørder, der bestiller dem og skal have dem på dagen (men det kan åbenbart smutte :P).
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
millenniummillenniumSkrevet 26/04-13 07:47 
Do not underestimate the power of free delivery.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 26/04-13 07:58, rettet 26/04-13 08:08 
Jeg har i sidste par måneder oplevet flere forsendelser som tog 2-3 hverdage at nå frem. Coolshop forsøgte arrogant at tørre det af på PostDanmark når jeg kontaktede dem, men jeg tror de er skiftet til en billige forsendelses aftale hos PostDanmark. Medvirkende til jeg er også blevet lidt træt af dem.

EDIT: De sidste to gange hvor det er sket, har jeg refunderet spillet med begrundelse at det ikke nåede frem til tiden. Så tjener de i hvert fald ikke på den besparelse for mit vedkommende.
--Skrevet 26/04-13 08:05 
God of War Collection + God of War Collection 2, står til 129 kr stk.

God of War Collection
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 26/04-13 10:18 
@Herold: ok, hver gang jeg har forudbestilt er det altid nået frem til tiden. Hos elgiganten derimod (første og eneste gang jeg har forudbestilt der) fik jeg at vide at "det har jo først release idag, så vi kan først sende det idag", da jeg ringede og brokkede mig - selvom jeg ved bestilling fik bekræftet de sender dagen før.

@millennium: netop :)

Endnu være end leveringstider er når de sender en platinum eller classic release, selvom det er originalen der er afbilledet og der intet står i beskrivelsen om det. Grrr..
j/k
ChronoChronoSkrevet 26/04-13 12:10 
I Aalborg leverer Coolshop super hurtigt. Måske fordi deres lager ligger her ;-)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 26/04-13 12:24 
Jeg har også så sent som i denne uge bestilt fra Coolshop. Ingen problemer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 26/04-13 13:03 
Det er heller ikke sådan at den sløvere brevtype ikke kan nå frem dagen efter - den er vel bare nedprioriteret i forhold til normalposten, så hvis der er meget, så kommer det ikke på dagen som Coolshop lover.

Jeg har også fået forsendelser fra dem på dagen, men jeg har nu trukket erfaringer nok til at jeg ikke har fidus til dem.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/04-13 13:06 
Jeg har nu heller aldrig haft problemer med coolshops leveringer, men nu handler jeg der også kun som absolut sidste udvej (ok gamestop er sidste udvej), så det er begrænset.

Play.com er desuden ikke blevet dyrere, det er mange andre butikker/webshops der er blevet billigere, selvom play.com nu aldrig har kunne matche zavvi, shopto ect ect hvad angår spil.

Zavvi's forsendelser er desuden blevet lidt besynderlige, de sidste 2 forsendelser fra dem er sendt fra henholdsvis rijswijk i Holland og prag i Tjekkiet. Jeg vidste godt de sendte fra Belgien nogle gange, men ikke havde andre steder i europa også.

Men jeg klager ikke, det er fedt at man tilsyneladende omsider helt kan slippe for dummebøder når man bruger zavvi, der var ikke noget mere irriterende end at finde det elendige postDK opkrævningsbrev og så være nød til at vente en uge på det røg retur og derefter 3 uger mere for at skrive en klage og få sine penge tilbage.
BeanoBeanoSkrevet 26/04-13 13:19 
Azzkikr>
Zavvi's forsendelser er desuden blevet lidt besynderlige, de sidste 2 forsendelser fra dem er sendt fra henholdsvis rijswijk i Holland og prag i Tjekkiet. Jeg vidste godt de sendte fra Belgien nogle gange, men ikke havde andre steder i europa også.

Jeg har også oplevet at få deres forsendelser via Tyskland :)
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/04-13 17:17 
Er Play.com ikke mere eller mindre helt gået helt over til en slags marked for mindre butikker? Altså ligesom Amazon har sine egne vendors/sellers på siden.

- I øvrigt blev jeg glad for en mail fra HMV, der fortalte at de er på vej tilbage igen, efter at have været under administration siden januar i år :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
NaieraNaieraSkrevet 26/04-13 18:40 
FancyPants>
Er Play.com ikke mere eller mindre helt gået helt over til en slags marked for mindre butikker?

Jo, det skrev jeg også tidligere. Play.com findes som sådan ikke længere, og min vurdering er, at det er hovedsageligt "opportunistiske" sælgere der bruger det nuværende Play.com, eftersom jeg synes at priserne er ret dårlige, på både spil og film.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BankyBankySkrevet 27/04-13 00:23 
slk486>
Endnu være end leveringstider er når de sender en platinum eller classic release, selvom det er originalen der er afbilledet og der intet står i beskrivelsen om det. Grrr..

Irriterende ja, men de skriver i Handelsbetingelser under Bestilling:

Produktbilleder og beskrivelserne på siden er vejledende, og kan uden varsel ændres af producenten.
slk486slk486Skrevet 27/04-13 01:16 
Ja ja, men det gør det ikke mindre irriterende. Heldigvis kan de jo "bare" byttes, hvis man ikke modtager det de viser.
j/k
RJKRJKSkrevet 27/04-13 10:02 
Platinum etc. har absolut intet at gøre med at producenten ændrer på noget som helst. Det er tværtimod seperate varer, der har seperate stregkoder, egne udgivelsesdatoer, andet indhold (også nogle gange på skiven), lavere indkøbspriser og lavere udsalgspriser. Det er slet og ret andre (og i de fleste sammenhænge "dårligere") varer, og derfor kan det punkt i deres handelsbetingelser ikke bruges som undskyldning for at sælge genudgivelser til folk, der ledes til at tro, at de køber originalversionerne. Det er at betragte som en fejlleverance, som sælger er forpligtet til at bytte for egen regning, og har intet med fortrydelse af køb at gøre, som er på købes regning.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
FancyPantsFancyPantsSkrevet 27/04-13 12:35 
Jeg husker stadig den lange kommentartråd af utilfredshed, når man kiggede på Forza Motorsport 2 hos Coolshop.

Spillet kostede omkring 50 kroner mere end Viva Pinata + FM2 bundle, men Coolshop tog sig alligevel den frihed at sende bundle disc'en til de folk der bevidst havde betalt ekstra for den originale version af spillet. Frem for en kedelig hvid skive hvor der bare står titlen, og nederst et stort hvidt-på-sort "BUNDLE COPY".
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 27/04-13 15:15 
@RJK: +100 ;-)

Coolshop bytter og refunderer også returporto på dem uden spørgsmål.
j/k
PapandPapandSkrevet 27/04-13 22:11 
Elgiganten i Esbjerg har en stor rodekasse nær indgangen med godt blandet Xbox 360, PS3, Wii, NDS, 3DS og pc spil til fornuftige priser. De fleste til 3 for 200 (99,- per stk), samt 20-30 stykker til 3 for 129,- ( 49,- per stk).

Hapsede selv Pokemon Silver (NDS), The Last Story (Wii) og Xenoblade (Wii) til 200,-, samt Resident Evil: Operation Racoon City (Xbox 360), Tetris (3DS) og et spil jeg allerede har glemt alt om. :P

Der er masser af guf at hente endnu.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 28/04-13 19:33 
Jeg vælger altid GLS pakkeshop når jeg bestiller fra Coolshop. Billigere, mere pålideligt, og altid et afhentningssted i nærheden som har åbent på tidspunkter hvor normale mennesker kan være der.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 28/04-13 19:54 
Billigere? Coolshop har da free fragt..
j/k
SumezSumezSkrevet 28/04-13 20:15 
Ok sidst jeg bestilte gjaldt deres freefragt kun GLS-metoden :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 28/04-13 20:19 
Jeg giver heller aldrig noget for forsendelse hos dem ifm. spilkøb. Måske hardware og større pakker der kun er gratis med GLS?
millenniummillenniumSkrevet 28/04-13 23:22, rettet 29/04-13 08:47 
En ting jeg dog fuldstændig stejler over er Coolshop som nu reklamerer for et eller andet bingo lort - øverst i den kvittering man får efter en ordre!
"Har du indløst din bonus på 200,-?" ...og så er der link til cool spillehal.

Det er at tørre røv i de loyale kunder, som rent faktisk køber noget i deres webshop. = dumt.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 28/04-13 23:24 
Det er det jeg mener med de har mistet fuldstændig focus. Jeg handler der næsten aldrig mere.

@Sumez: Kan du have bestilt som erhverv?
j/k
WonderboyWonderboySkrevet 29/04-13 16:21 
Nogle der ved hvor man kan købe star wars force unleashed både 1 og 2 til Wii til billige penge?.
I love monster land
NaieraNaieraSkrevet 29/04-13 16:27 
Det her er altså ikke en tråd hvor man spørger om gode priser.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WonderboyWonderboySkrevet 29/04-13 16:30 
Okay hvilken tråd bruger man så?.
I love monster land
FancyPantsFancyPantsSkrevet 29/04-13 16:44 
Hvis jeg leder efter et bestemt spil, plejer jeg at bruge spilpriser.dk eller pricerunner.dk
Behøver varen nu ikke være fra en dansk shop, er der også lidt forskellige muligheder, dog kommer jeg selv sjældent meget længere end til Ebay eller Amazon.co.uk (eller .de i nogle tilfælde) :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
--Skrevet 29/04-13 17:50 
Wonderboy>
Nogle der ved hvor man kan købe star wars force unleashed både 1 og 2 til Wii til billige penge?.

Uden at være 100pct sikker, mener jeg at have set 2eren i Elgiganten Sønderborg for 49 kr.
Spiller nu: Animal Soccer World
DarkenDarkenSkrevet 30/04-13 03:10 
@Wonderboy Er det specifikke spil man leder efter, så lav et separat topic til det. Denne tråd er reelt kun til tilbud, så man ikke skal sortere indlæg for at finde dem (levering og versioner af købte spil er lidt en gråzone ;)

Gamersgate er forsat i Spring sale og vil lige gøre opmærksom på følgende pakker:
-
http://www.gamersgate.com/DDB-DBAMC/dungeons-and-dragons-anthology-the-master-collection
Baldur’s Gate 1 & 2 + Expansions
Icewind Dale 1 & 2 + Expansions
Planescape: Torment
The Temple of Elemental Evil

Pakken har godt nok ikke NWN 1+2 eller Arcanum, men til 6€ så er det en rigtig god pris.
-
http://www.gamersgate.com/DDB-LKC/legacy-of-kain-collection-bundle
Legacy of Kain: Soul Reaver
Legacy of Kain: Soul Reaver 2
Legacy of Kain: Defiance

Til 4.5€ (bemærk det er Steam versionerne).
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
slk486slk486Skrevet 30/04-13 10:10 
Til skræk og advarsel kan jeg sige at jeg bestile GoW Collection Vol 2 hos Elgiganten, men desværre er det essentials udgaven. Den ryger lige retur.
j/k
scavengerscavengerSkrevet 30/04-13 19:50 
Det kan du også risikere fra f.eks. CDON.
Nemo me impune lacessit
BeanoBeanoSkrevet 30/04-13 20:05, rettet 30/04-13 20:05 
slk486>
Til skræk og advarsel kan jeg sige at jeg bestile GoW Collection Vol 2 hos Elgiganten, men desværre er det essentials udgaven. Den ryger lige retur.

Tak for heads-up... jeg bestilte den også men har ikke hentet den endnu fra posthuset. Så den ryger fluks tilbage som "nægtet modtagelse".
slk486slk486Skrevet 01/05-13 15:13 
For sent for mig, men hvis nogen overvejer Blood Dragon har GetGamesGo 15%:

Link...
j/k
HeroldHeroldSkrevet 01/05-13 17:31 
Meh, Uplay. Jeg smed de ekstra kroner på Steam :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkenDarkenSkrevet 01/05-13 17:44 
plus at steam smider soundtrack oven i hvis man køber før det er released, hvilket står til omkring 2 timer jvf steam store... hvem vil ikke have et cheesy soundtrack til et cheesy spil ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/05-13 18:34 
Jeg havde helt overset det med OST, så nu faldt det også i min digitale indkøbskurv! :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
jaesjaesSkrevet 01/05-13 19:15, rettet 01/05-13 19:34 
Square Enix har et stort udsalg i deres webbutik, hvor alle downloadspil til pc umiddelbart ser ud til at være sat ned. Det meste er -75% (enkelte spil er -25% eller -50%).

De har vel stort set hele deres pc-katalog som downloadspil efterhånden: Deus Ex-serien, Thief-serien, Tomb Raider-serien, Hitman-serien osv. Udsalget slutter tilsyneladende indenfor en dag eller to.

https://store.eu.square-enix.com/emea_europe/
HeroldHeroldSkrevet 01/05-13 19:50 
lol, man kommer ikke uden om Uplay alligevel D:
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
--Skrevet 01/05-13 19:54 
Savner dengang Elgiganten´s tilbud fyldte denne tråd i tide og utide....
Spiller nu: Animal Soccer World
WonderboyWonderboySkrevet 01/05-13 19:57 
Ja det er snart langt til siden de har haft nogle gode spil tilbud desværre :-(
I love monster land
slk486slk486Skrevet 01/05-13 21:37 
Herold>
Meh, Uplay. Jeg smed de ekstra kroner på Steam :D

Me too, men UPlay er desværre uundgåeligt.

Edit: ah, det fandt du ud af :)
j/k
6 Pac6 PacSkrevet 03/05-13 12:15 
12 måneders PS+ til 149,95,- i Fona
BeanoBeanoSkrevet 03/05-13 12:22, rettet 03/05-13 12:26 
Billigt! Hvis man ikke gider rende ned i den nærmeste Fona butik, kan man købe det online på fona.dk som dog koster kr 25,- ekstra i forsendelse.
slk486slk486Skrevet 03/05-13 12:26 
Stadig billigt!
j/k
BeanoBeanoSkrevet 03/05-13 12:35 
Ja normalprisen er kr 375,- :D
SephSephSkrevet 03/05-13 14:13 
Jeg kan ikke finde PS+ tilbuddet på deres hjemmeside. Har de fjernet det igen?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
BeanoBeanoSkrevet 03/05-13 14:14 
ja tilbudet er væk nu :P
slk486slk486Skrevet 03/05-13 14:17 
Unfinished Swan 50% på PSN - 10% yderligere for PSN+.
j/k
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig