X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/01-13 10:47 
Det lyder til jeg snart skal have bestilt noget igen, om det bliver Amazon, Zavvi eller en tredje butik. Alt efter hvor jeg nu finder en bunke spil til lavest samlede pris :)
TTT2 og det nyeste DoA står i hvert fald på min liste over fighters jeg skal have i spilsamlingen.
Var ret tosset med det første TTT da min bror fik det med til sin PS2, dengang jeg var en bette hvalp i 8. Klasse... Eller.. En lidt-mindre-end-i-dag hvalp :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/01-13 11:30 
Zavvi har også Hitman Absolution PS3/X360/PC til 18 pund.

Link
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
spectrespectreSkrevet 02/01-13 12:03 
Nice, det var gode nyheder.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
NaieraNaieraSkrevet 02/01-13 14:37 
Det er måske værd at bemærke, at Amazon.com tilsyneladende er blevet toldsikker. Jeg har bestilt film derfra flere gange nu, og de går igennem Tyskland undervejs. Det er i hvert fald gået godt for mig, og det tager LANGT FRA lige så lang tid som deres forventede leveringstider siger, når man bestiller.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 02/01-13 14:40 
Ja, du betaler tolden med det samme ved bestilling, så slipper du for ekstra dummebøder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 02/01-13 15:07 
Nej, man betaler ikke tolden ved bestilling.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 02/01-13 15:31, rettet 02/01-13 15:31 
Ok, det er kun mig der gør det, så. :P Og 3of19.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 02/01-13 15:59, rettet 02/01-13 16:00 
Den er åbenbart god nok i nogle tilfælde:

Aktuelle spiltilbud

Jeg blev dog bedt om at gå over til den internationale udgave af Amazon.com, da jeg forsøgte at bestille en kindle fra den normale Amazon.com.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 02/01-13 16:18 
Sumez>
Ok, det er kun mig der gør det, så. :P Og 3of19.

Det kommer vel an på hvad man bestiller. Det sker i hvert fald ikke når man bestiller film. En Roku Streaming Player (det er lige der jeg har set det ske) bliver der rigtig nok lagt told oveni, og det kan da også være, at det sker ved spil. Det har jeg ikke prøvet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 02/01-13 17:22 
Sært, det er ikke fordi du har bestilt fra en af de forskellige butikker, Amazon sælger for, i stedet for Amazon selv?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/01-13 17:49, rettet 02/01-13 17:50 
Der bliver ikke medregnet nogen import fee på film, musik og bøger fra amazon.com
NaieraNaieraSkrevet 02/01-13 17:59 
Sumez>
Sært, det er ikke fordi du har bestilt fra en af de forskellige butikker, Amazon sælger for, i stedet for Amazon selv?

Nej. Sådan noget ville jeg selvfølgelig være klar over...

Aktuelle spiltilbud
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Bede-xBede-xSkrevet 02/01-13 20:42 
Lige en reminder: Det er sidste dag i Gogs store juleudsalg og der er masser af guf på tilbud:

http://www.gog.com/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/01-13 22:21 
Elgiganten har tilbud paa en raekke 3DS til 99,- men kun ved afhentning i et af deres varehuse. Der er blandt andet Starfox 64 3DS og Shinobi.

tilbud
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ProzelProzelSkrevet 04/01-13 22:44 
Tak for heads up. Jeg har ikke selv en 3DS, men jeg overvejer en XL, så det bliver muligvis Metal Gear og Star Fox :)
millenniummillenniumSkrevet 05/01-13 09:08 
Gode tilbud. Jeg har selv savnet nogle 3DS slagtilbud, men jeg har også mit nytårsforsæt at tænke på. :)
The medium is the message.
spectrespectreSkrevet 05/01-13 10:53 
Har lige bestilt XCOM til xbox 360 til £23

XCOM Enemy Unknown (360)
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
OlimarOlimarSkrevet 05/01-13 13:26 
Billigste forudbestilling af Aliens colonial marines, jeg har set indtil videre 329,-

http://www.elgiganten.dk/search?WFSimpleSearch_NameOrID=Aliens%3A+Colonial+Marines+%28Wii+U%29
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/01-13 14:28, rettet 05/01-13 14:31 
Nuclear Detergent>
Elgiganten har tilbud paa en raekke 3DS til 99,- men kun ved afhentning i et af deres varehuse. Der er blandt andet Starfox 64 3DS og Shinobi.

De har også en række Xbox 360 spil til 99,- F.eks. Mortal Kombat, Soul Kalibur V, Dead Rising 2: Off The Record, Street Fighter X Tekken, Prototype 2.

EDIT: Og Uncharted 3 GOTY Edition til 129,-

Link
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ProzelProzelSkrevet 05/01-13 19:24 
Så tager vi Sleeping Dogs til 34,- på steam :D

Link...
PapandPapandSkrevet 05/01-13 19:34 
Hahah, det var så en fejl på Steam. Prisen er rettet til det 4-dobbelte nu.

Takker for tippet, min betaling nåede at gå igennem. :D
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
BeanoBeanoSkrevet 06/01-13 11:19 
Tekken Tag Tournament 2 (PS3/360) til £16,16 på zavvi.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/01-13 15:36 
Street Fighter X Tekken (ps3) til 59 kr på elgiganten.dk
XiwanaXiwanaSkrevet 11/01-13 10:43 
Transformers: Fall of Cybertron (360) og Kingdoms of Amalur (360) til 49,- pr. stk. i ElGigantos (NB: kun collect-at-store!)

Linki-link
[inspirational quote here]
millenniummillenniumSkrevet 11/01-13 13:06 
Altså, når de skriver "collect-at-store" betyder det så også, at man bare kan gå ind i El'Gigantos og hente det til dén pris, off-the-shelves. ??
The medium is the message.
JuggernautJuggernautSkrevet 11/01-13 13:10 
Det har jeg lige gjort.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 11/01-13 13:49 
Yep. Selvom der står en anden pris på varen, skal du bare angive dit navn, så får du det til prisen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 11/01-13 14:03 
Man skal lægge ordren på nettet, og så skal man gå til den butik man valgte at hente fra, sige sit navn ved kassen, og så skal de finde ordren frem, som allerede skal være pakket til én.

"Skal" fordi sådan "skal" det virke i teorien. Praksis er noget helt andet, og man skal være glad hvis man kan sllippe derfra med hovedparten af ordren til den rigtige pris...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AkamisoAkamisoSkrevet 11/01-13 14:06, rettet 11/01-13 14:08 
Skylanders: Spyros Adventure (PS3 eller WII) til 99 kr.
Elgiganten (collect-at-store)

Link...
SumezSumezSkrevet 11/01-13 14:08, rettet 11/01-13 14:08 
RJK>
"Skal" fordi sådan "skal" det virke i teorien. Praksis er noget helt andet, og man skal være glad hvis man kan sllippe derfra med hovedparten af ordren til den rigtige pris...

Det må være din ElGigant der gør brok så, for det har aldrig været et problem nogen af de steder, jeg har hentet Collectatstore :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 11/01-13 14:31, rettet 11/01-13 14:32 
Jeg har personligt erfaret at det er galt i flere afdelinger, og jeg har fået fortalt af de ansatte, at systemet fungerer meget dårligt, hvis overhovedet. Så jeg tillader mig at konkludere at der er et generelt problem med konceptet, men fint hvis det virker uden problemer nogen steder :)

Jeg har lavet en ny Collect@store-bestilling tidligere i dag, så jeg er selv meget spændt på om min personlige succesrate hermed kommer op over de 0%, som den indtil videre ligger på ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
XiwanaXiwanaSkrevet 11/01-13 14:58 
Jeg havde et forfærdeligt hyr med en collect@store-bestilling i Amagerbroafdelingen lige inden jul:
De havde kørt med et godt tilbud på en BR-afspiller til halv pris. Jeg bestilte en fra hjemmesiden torsdag eftermiddag og fik den lagt til side (eller det var i al fald hensigten) i den tro, at varen kunne afhentes lørdag formiddag (der er en max. reservationsvarighed på 48 timer). Gennem slud, sne og andet sjap når jeg frem til afdelingen, går ind i butikken og betaler for derefter at gå over til vareudleveringen, hvor man så får besked om, at de ikke har flere på lager (?!). Heldigvis lykkedes det at få en ny bestilling til samme pris gennemført telefonisk samme eftermiddag til en anden afdeling. Men alligevel... Det minder om denne scene fra Seinfeld:

Seinfeld forsøger at hente bil
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 11/01-13 15:01 
I skal bare gå hen og finde det på hylderne, og så tage det til kassen og bede dem slå ordren op i systemet. Ved ikke hvad det er for nogle problemer I er ude for? Kan de ikke finde ordren i systemet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/01-13 15:10 
Akamiso>
Skylanders: Spyros Adventure (PS3 eller WII) til 99 kr.
Elgiganten (collect-at-store)

Dang!!.. det er kun i nogle butikker den kan hentes :(
NaieraNaieraSkrevet 11/01-13 15:20 
Sumez>
I skal bare gå hen og finde det på hylderne, og så tage det til kassen og bede dem slå ordren op i systemet. Ved ikke hvad det er for nogle problemer I er ude for? Kan de ikke finde ordren i systemet?

Det forudsætter jo at spillene BARE er at finde på hylderne.

Konceptet er, som nævnt, at ordren pakkes og skulle ligge klar ved kassen. Det gør den jo så ikke engang, og så er vi jo ret dårligt fra start.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 11/01-13 15:28 
Sumez>
I skal bare gå hen og finde det på hylderne, og så tage det til kassen og bede dem slå ordren op i systemet.

Du har altså misforstået konceptet :) Butikspersonalet skal pakke ordren til dig. Det er derfor man skal bestille, og først kan hente den to timer senere, og ordren annulleres hvis man ikke har hentet efter 48 timer.

Og, ja, hvis tingene var på hylderne, så kunne det måske være hip som hap. Men når de ikke får pakket ordren, så er varerne jo heller ikke reserveret, og derfor kan de være solgt til andre kunder i mellemtiden. Hvis de overhovedet havde dem på lager i første omgang, da en væsentlig del af problemet er, at deres lagre ikke opdateres jævnligt (uanset hvad der står på siden).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AkamisoAkamisoSkrevet 11/01-13 15:55, rettet 11/01-13 15:58 
Beano>
Akamiso>
Skylanders: Spyros Adventure (PS3 eller WII) til 99 kr.
Elgiganten (collect-at-store)

Dang!!.. det er kun i nogle butikker den kan hentes :(

Beklager, jeg havde ikke lige set at tilbuddet kun gælder i udvalgte butikker.
Jeg købte det selv før jul til 349 kr, så jeg synes da stadig det er værd at nævne som et godt tilbud.
BeanoBeanoSkrevet 11/01-13 16:08 
Absolut!... jeg udtrykte bare min skuffelse :)
JuggernautJuggernautSkrevet 11/01-13 16:37 
Da jeg hentede Kingdom Of Amalur i Elgiganten, fandt jeg også Gears Of War 3 i en eller anden collectors edition-noget til 99,- Aner ikke om det er et specielt godt tilbud, men nu er info givet videre.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Bede-xBede-xSkrevet 11/01-13 16:48 
RJK>
Butikspersonalet skal pakke ordren til dig. Det er derfor man skal bestille, og først kan hente den to timer senere, og ordren annulleres hvis man ikke har hentet efter 48 timer.

Man plejer uden problemer at kunne gå op til en ekspedient og få til collect store pris selv om man ikke har bestilt. I hvertfald i Elgiganten i Aalborg.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NaieraNaieraSkrevet 11/01-13 16:49 
Sådan en Amalur kunne jeg dælme godt bruge. De har den dog slet ikke nær mig :(
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 11/01-13 20:14 
Jeg skal til Århus på onsdag, bor du ikke der i nærheden? Kan tage en med til dig
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 11/01-13 20:28 
Det ville være skidegodt :) Jeg bor i Aarhus V.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 11/01-13 20:48 
Så gør jeg det, hvis man kan købe mere en én pr. person
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WonderboyWonderboySkrevet 11/01-13 21:00 
Bare lav det i 2 order, det plejer jeg at gøre hvis jeg skal købe 2 stk. af sammen spil af den de har på tilbud, for eller kan man godt komme til at skulle betale fuld pris for dem.
I love monster land
SumezSumezSkrevet 11/01-13 21:28 
RJK>
Du har altså misforstået konceptet :) Butikspersonalet skal pakke ordren til dig. Det er derfor man skal bestille, og først kan hente den to timer senere, og ordren annulleres hvis man ikke har hentet efter 48 timer.

Ja, hvis det er forudsætningen, så har det aldrig fungeret, nej.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FizbanFizbanSkrevet 12/01-13 07:31 
Naiera>
Sådan en Amalur kunne jeg dælme godt bruge. De har den dog slet ikke nær mig :(

Den er da på lager i Tilst, det er da lige i nærheden af dig 8-)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
JAAJAASkrevet 12/01-13 20:55, rettet 12/01-13 20:56 
Elgiganten.

Vita: Resistance, Reality Fighters og Everybody's golf til 44 kr. Fri fragt.
NaieraNaieraSkrevet 13/01-13 17:18 
Fizban>
Den er da på lager i Tilst, det er da lige i nærheden af dig 8-)

Jeg ved ikke om det var mig eller hjemmesiden der fejlede, men nu har jeg været derude og hente det.

Det var også et mindre eventyr for mig. To af spillene var rent faktisk lagt til side (shocking!), men de må ikke gå fra kassen, så det er svært at få reserveret de eksemplarer der står på hylderne. Men jeg fik også Harvest Moon og Amalur med, trods i hvert fald tyve minutters betjeningstid i alt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AkamisoAkamisoSkrevet 14/01-13 01:19 
Har lige bestilt dette hos Elgiganten:
Beat the Beat: Rhythm Paradise (Wii) til 49 kr (fri fragt)
Ved ikke om det er et nyt tilbud, men det ser ihvertfald tilpas sjovt ud hvis man til den slags spil :-)

Link...
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig