X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/11-12 02:27 
Jeg tager nok også et kig på den i Spinderiet Valby imorgen
SumezSumezSkrevet 26/11-12 08:26 
Sig gerne til hvis I ser GOW3 eller U2 i Københavnsområdet.
Infinite Space tror jeg desværre ikke de havde flere af i den butik jeg var i, jeg så dem i hvert fald ikke. Men så igen, er det også noget af en rodebunke, de har placeret spillene i.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 26/11-12 10:09, rettet 26/11-12 10:12 
Virker som om mange af deres titler er noget jeg i forvejen ejer. Muligvis kører jeg lige inden om Kvivkly på Frederiksberg og giver en briefing.

Fona på Fisketorvet har også en bargain bin med forskellige titler til små penge. De varierer meget fra uge til uge, så prøv lykken. F.eks. Madden, Bulletstorm og Red Faction Armageddon (PS3) til 65,- GoldenEye (X360) til 65,- og Pilot Wings 3DS og Street Fighter 3DS til ca 85,- (priser nedsættes løbende).
The medium is the message.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/11-12 17:52 
Er der andre der har købt noget fra elgigantens black friday i fredags? Har de sendt jeres varer endnu, de har endnu ikke sendt mit selvom jeg bestilte tidligt fredag.

De slacker helt vildt.
RJKRJKSkrevet 26/11-12 17:59, rettet 26/11-12 18:00 
Kvickly Herning har omkring 50 PS3-titler og 40 DS-titler, samt lidt Wii til 50 kroner. Der er dog langt mellem de gode titler. Nævneværdige inkluderer:

Dragon Age II
Crysis 2
Lost Planet 2
Blur
Fuel
Vanquish
Bulletstorm
Homefront
Tomb Raider Trilogy
Resistance 3
De Blob 2 (PS3)
Army Of Two: 40 Days
Darksiders
Trauma Center: New Blood
Scribblenauts (DS)
Max & The Magic Marker (DS)

Ingen God Of War, Infinite Space, Bayonetta, Mario Strikers eller Capcom fightere. Der var også nogle Platinum-titler (bl.a. Uncharted 2), men dem bed jeg ikke mærke i.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/11-12 18:09 
Den store Kvickly i Svendborg har intet. Eller dvs. at de har flere af de samme spil som den i byen, men prissat meget højere. Jeg sprugte om det var en fejl ved kassen og ham der sad der var flink nok at ringe til sin chef der kunne bekræfte at de ikke kørte med tilbuddet i lige dén Kvickly.
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/11-12 18:27 
Azzkikr>
De slacker helt vildt.

Deres gratis fragt hedder vel stadig 3-5 hverdage, mod de normale 1-3?
Selvom jeg nu aldrig har oplevet at det rent faktisk har taget dem meget mere end de 3 :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ElgenElgenSkrevet 26/11-12 18:44 
I Kvickly i Spinderiet fandt jeg:
- Infinite Space DS
- Pokemon Diamond DS
- Pokemon Pearl DS
- Chrysis 2 PS3
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
jaesjaesSkrevet 26/11-12 18:45, rettet 26/11-12 21:43 
solid snake>
Jeg overvejer at købe ny mobil, men jeg vil have en hvor jeg kan vælge at bruge T9-ordbog, da jeg ikke bryder mig om fuldt tastatur på en mobil. Det tar alt for lang tid at skrive beskeder.. Og nej jeg vænner mig ikke til det, jeg har giver det op til flere chancer, men elsker T9-ordbogen :D

Har denne mobil denne form eller er det også fuldt tastatur.?
Jeg synes ikke jeg kunne finde noget om det i beskrivelsen..

Jeg ved godt, tilbuddet er slut, men vil bare nævne, at du ikke behøver lede efter en mobil med et specielt tastatur, da du bare kan hente et andet fra Googles app-biks.

Ser ud til, at du leder efter en mobil, der både har ordbog og "3 x 4-tastatur", som det vist hedder - altså flere bogstaver på samme tast som i gamle dage. Anyway, har selv hentet to, der har begge dele og efter lidt test virker lovende. Go Keyboard som er gratis, og Smart Keyboard, der koster ca. 18 kr. (med mindre man kan finde sig i, at der dukker et vindue op indimellem, som kun kan skippes efter nogle sekunder), men kan bruges frit i starten.

Normalt er det nok at tjekke, at éns mobil har den rigtige Android-version, og at man ikke er ved at hente en app, der kun er beregnet til tablets ;)

EDIT: Har testet Smart Keyboard lidt mere, og vinduet dukker muligvis kun op lige efter man har skiftet fra et andet tastatur - har ikke oplevet det igen, selv et par timer efter der blev skiftet.
SumezSumezSkrevet 26/11-12 19:17 
Azzkikr>
Er der andre der har købt noget fra elgigantens black friday i fredags? Har de sendt jeres varer endnu, de har endnu ikke sendt mit selvom jeg bestilte tidligt fredag.

De slacker helt vildt.

Som SmarteBukser siger, har de nogle dage at løbe på, men ja, de er længere om det end de plejer. Jeg har heller ikke modtaget nogen mail om at varen skulle være sendt endnu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 26/11-12 19:26 
Det samme her. De er ikke altid lige hurtige med at få shippet tilbudene.
millenniummillenniumSkrevet 26/11-12 19:36, rettet 27/11-12 09:56 
Kvickly frederiksberg:

Mange forskellige ps3 spil til en flad 50er. Nuppede selv Dead Space 2 og Just Cause 2 (begge platinum) plus Tomb Raider trilogy. Derudover var der Dragon Age, Pure, Ridge Racer 7, Crysis 2, Homefront, Bulletstorm, Rango, UFC trainer, NFS Shift, Resonance of Faith og mange andre mindre spændende titler.
The medium is the message.
scavengerscavengerSkrevet 27/11-12 09:50 
Kvickly Køge:
Har væltet det meste af Outlet hylden ned i tilbudskasser. Der er ikke sat andre prismærker på det meste, men prisscanneren sidder på en stolpe lige ved siden af tilbudskasserne. Det meste går ind til 49,95 uanset førpris, og enkelte spil kommer helt ned til 29,95 (f.eks. LittleBigPlanet).
Nemo me impune lacessit
enfenenfenSkrevet 27/11-12 09:52 
Noget spændende, der er værd at køre efter, som ikke allerede er nævnt i de forrige indlæg om Kvickly?
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 27/11-12 09:55 
Godt det er en lang juleferie. :) Fri allerede fra d. 21. dec. og vi kan lige så godt slukke for radiatoren. PS3'en vil varme stuen op..
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 27/11-12 10:09 
Præcis! Jeg er også spændt på, hvor langt jeg når i bunken på de 14 dage. Guderne skal vide, det er tiltrængt :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
scavengerscavengerSkrevet 27/11-12 10:20 
enfen>
Noget spændende, der er værd at køre efter, som ikke allerede er nævnt i de forrige indlæg om Kvickly?

Nej, ikke noget der ikke er blevet nævnt fra andre butikker, bare mere af det.
Der var nogle enkelte specielle, men ikke efter jeg havde været der ;-)
Nemo me impune lacessit
BeanoBeanoSkrevet 27/11-12 11:29 
Azzkikr>
Er der andre der har købt noget fra elgigantens black friday i fredags? Har de sendt jeres varer endnu, de har endnu ikke sendt mit selvom jeg bestilte tidligt fredag.

De slacker helt vildt.

Jeg har lige fået mail om at min bestilling er afsendt, så mon ikke du også snart hører noget...
SumezSumezSkrevet 27/11-12 11:46, rettet 27/11-12 11:47 
Samme her! Trist der ikke er nogen til at modtage den i morgen.

Mht. vores snak i forbindelse med døgnposten, hvis jeg tilmelder mig den, kan jeg så hente pakken der i morgen aften, eller skal jeg stadig vente til dagen efter "forsøgt levering"?

edit: Ok, der står at pakken er sendt fra Sverige. Så er der nok ikke den store garanti om at den er der i morgen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 27/11-12 11:57, rettet 27/11-12 11:59 
Der er kun levering i Døgnpost-boksen hvis pakken er sendt dertil, hvilket er for sent for dig.

F.eks.:
http://www.postdanmark.dk/da/Privat/Selvbetjening/D%C3%B8gnpost/levering-pakke-dognposten/Sider/BestilpakketilD%C3%B8gnposten.aspx
SumezSumezSkrevet 27/11-12 12:02 
Nårh på den måde.

Jeg burde bare have skrevet min arbejdsadresse :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 27/11-12 12:03, rettet 27/11-12 12:04 
Jeg oplever da jævnligt at pakker ender i døgnpost-boksen, selvom de ikke er sendt dertil og jeg heller ikke er tilmeldt det. Jeg har ikke kunnet gennemskue nogen systematik i hvornår det sker, dog. To gange har jeg slet ikke fået nogen besked om at pakken var i døgnposten, så jeg har kun opdaget det via track & trace-nummeret, når jeg kom i tanke om at der var en gammel pakke, jeg aldrig havde modtaget.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 27/11-12 12:06 
Det lyder da forrykt...
SumezSumezSkrevet 27/11-12 12:08 
Når man er tilmeldt døgnpost, er tricket jo netop at de kan lægge en pakke, der ikke kunne leveres, i døgnposten, i stedet for at man skal på posthuset i deres åbningstid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
fumfumSkrevet 27/11-12 12:09 
Ja, men det er vel også hr. Schur der er formand for posten.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/11-12 12:09, rettet 27/11-12 12:10 
Jeg har aldrig bedt om at få sendt noget direkte til min døgnpostadresse, men det sker også ind i mellem at en pakke havner der alligevel. Jeg har heller ikke kunnet gennemskue noget systematik i det, overhovedet. Jeg ved ikke om det er når der er spidsbelastning på, og der simpelthen ikke kan være flere pakker til afhentning på hylderne :)

Sumez>
Når man er tilmeldt døgnpost, er tricket jo netop at de kan lægge en pakke, der ikke kunne leveres, i døgnposten, i stedet for at man skal på posthuset i deres åbningstid.

Men det sker bare så sjældent at det virker som undtagelsen, frem for reglen, for mit vedkommende hvert fald.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 27/11-12 12:12, rettet 27/11-12 12:14 
Sumez>
Når man er tilmeldt døgnpost, er tricket jo netop at de kan lægge en pakke, der ikke kunne leveres, i døgnposten, i stedet for at man skal på posthuset i deres åbningstid.

Nej, konceptet er at du får sende pakkerne dertil så du slipper for at være hjemme til modtagelse og kan afhente når du vil.
Jeg har aldrig (før) hørt om at pakkerne lander der i alligevel (uden tilmelding), hvordan kan man så afhente uden kode? Står den på afhentningsblanketten?
RJKRJKSkrevet 27/11-12 12:18 
Ja, der er en stregkode på blanketten, som man scanner ved afhentning. Og ellers er der en service-knap man kan trykke på, og så brokke sig til en PostDK-medarbejder, indtil de lukker op for den rigtige låge ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 27/11-12 12:28 
Ok spøjst :)

Det må så være fordi at døgnboksen er tættere på din adresse end en postbutik?
RJKRJKSkrevet 27/11-12 12:31 
Der er præcist lige langt. Måske er det derfor de skiftevis tager det ene og det andet sted :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 27/11-12 12:32 
Ok :D
WehnerWehnerSkrevet 27/11-12 13:23 
Jeg har også været i døgnposten to gange, selvom jeg ikke er tilmeldt. Begge gange sendt fra Thomann.de
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 27/11-12 17:48 

Jeg har lige fået mail om at min bestilling er afsendt, så mon ikke du også snart hører noget...

Ja mit er også sendt i dag.....fra norge med pannordic, eller dvs de har forsøgt på det i hvert fald, på tracking siden står der "The consignment postcode is incorrect." så der er tilsyneladende et eller andet fjelaberne ikke kan finde ud af.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/11-12 17:51 
Det er med al sandsynlighed blot fordi pakken ikke er registreret hos Pannordic endnu - altså at de hos Elgiganten har givet den et nummer, men at den ikke er blevet kørt gennem første station af systemet. Det samme kan opleves med Postdanmark.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 27/11-12 17:56 
Ja det er helt normalt at der går noget tid før den dukker op i systemet så den kan trackes online.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 27/11-12 18:08, rettet 27/11-12 18:11 
Pakken er skam registreret i deres system der er bare en fejl åbenbart, sender og recipient og alverdens data står helt korrekt derinde samt hvor den befinder sig pt (oslo) så den er modtaget og scannet ind i systemet, men under status for pakken står "The consignment postcode is incorrect.".

Det ville der ikke stå hvis pakken var scannet til forsendelse og blevet sendt.

Det er jo postnr/områdenummeret der giver fejlen ikke at de ikke har pakken registreret, 2800 Kgs.Lyngby er åbenbart ikke et sted nordmændene kender, der kan man bare se.
SumezSumezSkrevet 27/11-12 18:10 
Det samme står på min track'n'trace. Pakkerne bliver sendt med noget bulk-shipping, hvilket også forklarer hvorfor de først sendes i dag. Alle vores pakker er garanteret på den samme palle. Man kan da håbe på at den også når til Danmark i løbet af i dag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 27/11-12 18:11, rettet 27/11-12 18:12 
@Azzkikr: Bare track den via PostDanmark, så virker det.

Trykker jeg på linket i mailen, får jeg også den der ""The consignment postcode is incorrect" fejl.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 27/11-12 18:15 
Ok, lyder godt.

Ifølge post DK befinder pakken sig dog i sverige...
BeanoBeanoSkrevet 27/11-12 18:17 
Ja men den skal nok dukke op når pallen rammer DK i nat :)
SumezSumezSkrevet 27/11-12 23:18, rettet 27/11-12 23:18 
Yeah, både den linkede T&T og PostDanmarks postår nu at den var i postdanmarks omdelingscenter kl. 20 i dag, så jeg regner med at have min pakke... på fredag. God damn PostDanmark og deres leverings- og åbningstider.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 28/11-12 09:05 
Min forsendelse har også fundet vej til Østjylland :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/11-12 09:51 
Så vidt jeg har hørt, er den tilfældige/lemfældige brug af døgnboxe, selvom man ikke er tilmeldt, pga at PostDK har nogle interne kvoter for at det ser ud som om døgnboxsystemet bliver brugt... der har ikke været den tilslutning de havde forventet, og så bruger de det da bare alligevel. Jeg går i noget der ligner 25% af alle pakkemodtagelser til boxen uden at have sagt ja tak til det på noget tidspunkt. Go PostDK!
BeanoBeanoSkrevet 28/11-12 09:54 
Jeg ville blive ekstremt knotten hvis jeg pludseligt fik leveret noget til døgnposten der ligger 10 km væk i stedet for postbutikken der kun er 75 m væk :D
SumezSumezSkrevet 28/11-12 10:00, rettet 28/11-12 10:01 
Den eneste grund til at jeg ikke tilmelder mig døgnboks er da også netop at den ligger noget længere væk end posthuset i mit tilfælde (hvilket kun er fordi jeg er så heldig at bo under 5 minutters gang fra det). Ellers kunne jeg aldrig drømme om at brokke mig over at de droppede pakken i døgnboksen fremfor posthuset. Hver gang jeg skal hente noget på posthuset, betyder det gerne at der går op imod en uge længere før jeg får min forsendelse, fordi det er så besværligt at nå der forbi indenfor deres stærkt begrænsede åbningstider.
Hvis jeg skal vælge, foretrækker jeg 100% GLS's Pakkeshop-forsendelse, da Blockbuster har noget mere behagelige åbningstider, og ikke ligger meget længere væk end posthuset.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/11-12 10:38 
Jeg er virkelig glad for at have døgnpost. Min ligger nemlig også samme sted som posthuset og når man kommer ind og kan se at der er stor kø til skrankerne, er det super tilfredsstillende bare lige at kunne taste en kode ind et andet sted.
scavengerscavengerSkrevet 28/11-12 12:59 
Darkbeat>
Jeg er virkelig glad for at have døgnpost. Min ligger nemlig også samme sted som posthuset og når man kommer ind og kan se at der er stor kø til skrankerne, er det super tilfredsstillende bare lige at kunne taste en kode ind et andet sted.

Samme hér.
Jeg har bestemt ikke fortrudt jeg meldte mig til Døgnposten.
Nemo me impune lacessit
RJKRJKSkrevet 28/11-12 20:33, rettet 28/11-12 20:34 
Jeg var lige forbi lidt flere Kvicklyer. Meget af det er selvfølgelig det samme (især Dragon Age II, Crysis 2 og Mel B-spillet), men der er alligevel en hel del forskellige titler hvert sted, og priserne svinger også noget. Nogle af de samme titler har jeg set til både 25, 50 og 100 i forskellige butikker. Men det meste stadig til 50.

Her er nogle af de nævneværdige titler, jeg ikke selv har nævnt før - ved godt en del er gentagelser fra andre, men så får I da lidt inputs på hvad der er i Jylland :)

PS3:
Majin
Bayonetta
God Of War III (Platinum)
Saboteur
Resonance Of Fate
Red Dead Redemption
Splatterhouse
Motorstorm Apocalypse
Kane & Lynch 2
Street Fighter IV
Ratchet & Clank: Quest For Booty
Buzz
Ghostbusters

Wii:
Dead Space Extraction
Let's Tap
Batman Brave & Bold
MadWorld (20,-)
Virtua Tennis 2009 (20,-)

DS:
Pokémon Diamond
Pokémon Black
Pokémon Platinum
Pokémon Mystery Dungeon
Children Of Mana
Infinite Space
Thor
Rune Factory

Det bedste udvalg jeg har set var i Vejle.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 28/11-12 21:34 
I Aalborg havde de intet. Slet ingen spil af nogen art.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 29/11-12 00:13 
Det var det samme i Nørresundby for en uge siden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig