X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
WonderboyWonderboySkrevet 11/10-12 14:38, rettet 11/10-12 14:38 
Konsolkongen>
Wii Remote Plus til 99kr inkl noget spilværk. Portoen er desværre på 69kr, men det er stadig billigt.
http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=5190920&ref=section

Synes ikke jeg kan finde det i det link?, er det udsolgt?.
I love monster land
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-12 15:26 
Ja det må det være :(

Jeg modtog mit i dag :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WonderboyWonderboySkrevet 11/10-12 15:50, rettet 11/10-12 15:51 
Okay øv er det en org controller?.
I love monster land
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-12 15:56 
Ja det er :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WonderboyWonderboySkrevet 11/10-12 15:58 
Øv igen :-)
I love monster land
RJKRJKSkrevet 12/10-12 16:28 
Portal 2 til 25,- hos Elgiganten. Hvor længe mon de bliver ved med de ugetilbud? Ikke at jeg klager :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
XiwanaXiwanaSkrevet 12/10-12 16:43 
Ikke dårligt, slet ikke dårligt. Takker for tippet og smider lige et direkte link til det fantastiske tilbud. Bemærk dog, at spillet kan købes nu, selvom det ifølge siden først er på lager fra d. 16.

Linki-linki
[inspirational quote here]
NaieraNaieraSkrevet 12/10-12 17:31 
RJK>
Portal 2 til 25,- hos Elgiganten. Hvor længe mon de bliver ved med de ugetilbud? Ikke at jeg klager :)

Jeg synes også det er fint ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 12/10-12 17:36 
Det må dog være en særpræget elendig forretning - især når der er gratis levering :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 12/10-12 17:45 
De må få nogle vanvittigt gode priser på de spil, og så kaster de dem i grams for at lokke folk til.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 12/10-12 19:01 
Jeg elsker personligt den her sidste tid af en konsolgeneration hvor der er et fantastisk spilbibliotek til de fleste systemer, og priserne er helt i bund. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 12/10-12 22:20 
Har også ofte undret mig over hvordan det kan hænge sammen med Elgigantens tilbud på billige spil.
Noget tyder dog på at de 19 kr, nu er blevet skiftet ud med 25 kr i stedet, men uanset...

25 kr. Først smutter der lige en 5ér i moms, så er vi nede på en 20´er. Nu kommer der så embalage + forsendelse oveni. Det må også koste et par kroner, og så er der også en mand der skal bruge lidt tid på at smide spillet i en konvolut, og klistre en label med adresse på, med mindre alt dette fungerer automatisk via en maskin, hvilket så i stedet for arbejdsløn, skal have lidt til slitage, m.m.

Men for at det vil kunne hænge nogenlunde sammen, og de bare ville have en smule fortjeneste af sådan en deal, ville det vel kræve at de købte disse spil til et par kroner stykket. Men hvis grossisten ogse vil have lidt penge, fatter jeg slet ikke dette regnestykke...

Sumez>
Jeg elsker personligt den her sidste tid af en konsolgeneration hvor der er et fantastisk spilbibliotek til de fleste systemer, og priserne er helt i bund. :)

ENIG :D
Spiller nu: Animal Soccer World
FancyPantsFancyPantsSkrevet 12/10-12 22:35 
Jeg mindes også at have købt nogle DVD film til 7 kroner stykket hos Moviezoo for et par år siden.
Det er jo lige før et løst cover koster mere end de film gjorde :P

Men jeg skal bestemt ikke klage over et godt tilbud når jeg ser det!
Når det angår ElGiraffen, så tjener de i forvejen så rigeligt på at vildlede kunder i de fysiske butikker ;)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
scavengerscavengerSkrevet 12/10-12 22:51 
Den lave pris skyldes efter al sandsynlighed, at de har købt spillene hos et konkursbo. Det sker som oftest ved auktion, og mange varer går for næsten ingen penge.

Jeg tror også de bliver maskinpakket. Elgigantens nordiske centrallager ligger i Sverige, og det skulle undre mig meget hvis ikke det er fuldautomatisk (robotstyret) som f.eks. IKEA's.

Endelig er det sådan, at hvis du er stor nok, og lægger et antal millioner om året i porto/forsendelse hos en leverandør som f.eks. Post Danmark, er der næsten ingen grænser for hvor store rabatter du kan få. Det er os "almindelige" mennesker der betaler 8 kr. for et almindeligt brev og 60-80 kr. for at få en pakke fra Sjælland til Jylland, der betaler "festen".

Jeg kan ikke forestille mig at Elgiganten laver NOGET som helst de ikke tjener penge på :-)
Nemo me impune lacessit
HeroldHeroldSkrevet 13/10-12 01:13 
Ja, eller det kan være gamle lagervarer andetsteds fra - plus sandsynligheden for at kunden køber noget andet med, nu de alligevel er der. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 13/10-12 10:31 
Ja, det er jo den slags TP Musiklager (RIP) altid ekstremt ærligt har kaldt "Lokkemads-tilbud"
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 13/10-12 11:19 
Kunne de så ikke også lokke PS3 folket? :-)

Hvis man da ikke allerede har købt det fabelagtige Deux Ex: Human Revolution for 25 knaster.
... jeg har det sådan lidt.... det er næsten FOR billigt for så meget spilglæde. :-/
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 13/10-12 11:19 
Ser ud til at de løb tør for Portal 2'er? Er glad for at jeg nåede at bestille et eksemplar.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 13/10-12 12:50 
Sumez>
Ser ud til at de løb tør for Portal 2'er? Er glad for at jeg nåede at bestille et eksemplar.

Nåede det også heldigvis :) Så kan jeg gå på achivement jagt, i stedet for trophy jagt :D
Spiller nu: Animal Soccer World
scavengerscavengerSkrevet 13/10-12 22:22 
Nu har Elgiganten så i stedet PES 2012 til 3DS til 25,-

Link
Nemo me impune lacessit
WonderboyWonderboySkrevet 15/10-12 21:00 
Nogle der ved hvor man kan finde Just Dance 4 til Wii henne billigst?.
I love monster land
--Skrevet 16/10-12 08:27 
25 kr

Portal 2 kan bestilles igen:
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 16/10-12 08:42, rettet 16/10-12 08:43 
Nu kan det ikke.

edit: Underligt. Man kan søge på det, og lægge det i kurven fra søgeresultaterne, men produktsiden virker ikke.

http://www.elgiganten.dk/search?WFSimpleSearch_NameOrID=Portal+2+%28X360%29
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 19/10-12 14:16, rettet 19/10-12 14:18 
Flere gode tilbud på Gog, denne gang en Interplay pakke:

1. How Much? Pay as little as $0.01--get 8 Interplay Games.
Pay more than average--get 20 Interplay Games.
Pay $34.99 or more--get 32 Interplay Games +
20 amazing soundtracks, and tons of goodies.
2. Own some of the games? Don't worry--you'll get a giftable code.
3. Want to pay more? Sure you can :)

http://www.gog.com/news/special_promo_pay_what_you_want_for_interplay_games

Blandt de første 8 spil er Jagged Alliance 2: Unfinished Business :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 19/10-12 15:11 
m1chelsen>
25 kr

Portal 2 kan bestilles igen:

Tak for de her Elgiganten-tips. Det lykkedes mig at gennemføre bestillingen på min iPhone koblet op på et yderst ustabilt internet på et hotel i New York :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
spectrespectreSkrevet 24/10-12 09:33 
Faldt lige over noget på amazon.co.uk. Det er Hori's nye FPS joypad til XBOX 360 der udkommer på fredag. Den koster kun £12.82?? Udgaven til PS3 koster £49.74

Link...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
HulleHulleSkrevet 24/10-12 09:51 
SSX (PS360) 150,- i Gamestop.
De har også en del andre gode tilbud i deres nye reklame katalog gældende til d. 4 november.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 24/10-12 09:52 
1up>
Faldt lige over noget på amazon.co.uk. Det er Hori's nye FPS joypad til XBOX 360 der udkommer på fredag. Den koster kun £12.82?? Udgaven til PS3 koster £49.74

Hvad kan det, udover at være grimt? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 24/10-12 10:10 
De har stavet Horrible forkert.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
enfenenfenSkrevet 24/10-12 19:56 
Elgiganten har Deus Ex til 25,- til både 360 og PS3 på deres hjemmeside (også i butik).

Uncharted 3 GOTY Edition er til salg for 129,-
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 24/10-12 22:46 
Deus Ex bestilt :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
--Skrevet 25/10-12 16:45 
Fleggaard har PS3 (160GB) til 1199,- Skal selv derned og hente en her om lidt, har ringet og fået en lagt til side.

Denne + God of War III = Den ultimative julegave til svigerfar :D
Spiller nu: Animal Soccer World
AkamisoAkamisoSkrevet 26/10-12 16:37 
Spottet tilbud på CDON:
Asura's Wrath (PS3) til 84 kr.
Rayman Origins (PS3) til 84 kr.
Tjek selv for andre titler og formater - god weekend :)

Asura's Wrath på CDON
--Skrevet 26/10-12 18:52 
Har set at Elgiganten Sønderborg stadig har 1 stk. Rayman Origins Collector´s Edition for 149 kr.
Spiller nu: Animal Soccer World
HankyHankySkrevet 30/10-12 19:46 
ElGiganten Randers -

Aktuelle spiltilbud
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
spectrespectreSkrevet 30/10-12 19:49 
damn
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
NaieraNaieraSkrevet 30/10-12 20:02 
Hold da helt ferie :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 30/10-12 20:37 
Hanky>
ElGiganten Randers -


Wow går du virkelig rundt med så mange kontanter på dig? Og så i Randers...

;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
millenniummillenniumSkrevet 30/10-12 21:13 
744,- at snolde for ... direkte til den nærmeste McDrive. :)
The medium is the message.
scavengerscavengerSkrevet 01/11-12 13:49 
Kvickly i Slagelse har LittleBigPlanet til PS3 til 50,-
Hvis jeg får jobbet i Slagelse, kan jeg godt hjælpe,
Der var 8 stykker tilbage.
Nemo me impune lacessit
SaftenSaftenSkrevet 01/11-12 17:52 
Origin har 50% rabat på det meste af deres katalog. Man skal bare lige klare verdens nemmeste vendespil først.

Snuppede selv Syndicate til 60 kr.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/11-12 17:55 
Jeg forærede Mass Effect 3 til en venindes kæreste, til hele 74.50 - Af en eller anden grund skulle det koste 89.50 i Norge, så jeg sparede hende lige for lidt penge. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/11-12 18:01 
Hvorfor skulle det være underligt!? Ting koster generelt mere i Norge, og den Norske krone er mindre værd sammenlignet med den danske.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/11-12 19:38 
Tjoh, mindre værd, som i en kurs ala kurs 99.90... Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan din lommeregner fungerer, men Origins er tydeligvis endnu mere i stykker end Steams :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/11-12 19:42 
Echelon VI>
Hvorfor skulle det være underligt!? TING KOSTER GENERELT MERE I NORGE, og den Norske krone er mindre værd sammenlignet med den danske.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/11-12 19:53, rettet 01/11-12 19:59 
Nu leder du vist bare efter en diskussion for at finde en.

Edit: Min pointe var sådan set bare, at jeg var et flinkt røvhul, som overraskede min venindes norske kæreste med en gave. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
jaesjaesSkrevet 03/11-12 18:36 
En del gode EA-udgivelser er sat ned med 60% på GOG denne weekend. Fx Alpha Centauri, Dungeon Keeper 1/2, Ultima-serien og Wing Commander-serien.

http://www.gog.com/en/promo/ea_weekend_promo_02_11_12/
Per SPer SSkrevet 04/11-12 01:12 
CDON har Street Fighter X Tekken SE (Xbox) og Asura's Wrath (Xbox) til 87.- pr. stk. Jeg smed Alien Anthology (6 disc, Blu Ray) til 149.- kroner med i pakken og betalte kun 323.- for hele balladen inklusiv fri fragt (-29.-).
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
NaieraNaieraSkrevet 04/11-12 15:28 
Fri fragt hos CDON gælder til og med i morgen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 04/11-12 15:48 
Per S>
CDON har Street Fighter X Tekken SE (Xbox) og Asura's Wrath (Xbox) til 87.- pr. stk

De røg også lige på min liste! Mon ikke jeg kan leve uden de 4-5 PS3 exclusive characters i SFxT, når hele molevitten kun har kostet 87 :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig