X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
John DoeJohn DoeSkrevet 17/07-12 11:45 
Specielt når de i forvejen sælger brugte spil.
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/07-12 12:26 
Det tænkte jeg nok kunne være en risiko. Jeg var dog heldig at mine spil var nye i Nintendo-folie.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/07-12 10:05, rettet 18/07-12 10:32 
Jeg tænkte at risikoen var minimal, når de nu rent faktisk skelner mellem nye og brugte spil på deres hjemmeside. De har fået en mail fra mig hvor jeg spørger om det kan passe de sælger brugte spil som nye. I så fald er jeg blevet snydt både prismæssigt og produktmæssigt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 18/07-12 10:09 
Jeg kom hjem fra Blockbuster i går - troede faktisk rabatten var røget helt ned i 70% nu, men den er stadig kun på 60. Kom dog hjem med Little King's Story til ca. 30 kr, Punch Out til 80, og et eller andet forfærdeligt udseende safari-spil til en pris der tillader et "for sjov"-køb.

Kirbygarn har de desværre ikke flere af, skulle nok have købt det da rabatten lå på 50%.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/07-12 12:35, rettet 18/07-12 12:37 
Echelon VI>
Jeg tænkte at risikoen var minimal, når de nu rent faktisk skelner mellem nye og brugte spil på deres hjemmeside. De har fået en mail fra mig hvor jeg spørger om det kan passe de sælger brugte spil som nye. I så fald er jeg blevet snydt både prismæssigt og produktmæssigt.

De spil du har modtaget, som ikke har været i original folie, er højst sandsynligt tidligere udstillingskopier der har stået i en fysisk Blockbuster butik. Som altså ikke har kunne sælges i butikken og derfor er blevet returneret til hovedlageret og solgt videre til dig. Det er ærgeligt at det så kan indebære at dine spil har allerede har fået hyldeslid, men jeg synes det er fair når man handler med en kæde af fysiske butikker der også tilbyder online-salg.

Det er langt mere tankevækkende når man handler med en butik der kun sælger online og nye spil, men det spil man modtager er blevet amatøragtigt genfolieret.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 18/07-12 12:37, rettet 18/07-12 12:38 
Plastic-poserne er ikke nødvendigvis synonym med at spillet er brugt. Nu har jeg ikke selv erfaring med BlockBuster, men jeg ved at der er andre butikker, der piller spillene ud, og sætter dem i igen ved køb - desværre.

Edit: Damnit, blev overhalet på målstregen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/07-12 12:59 
Det kan sagtens være at der er tale om "udstillingskopier", men standen er IMO så ringe at man ikke kan tale om "hyldeskader":

Aktuelle spiltilbud
Forside

Aktuelle spiltilbud
Bagside

Plastikken på boksens front i højre hjørne er ødelagt - nogen har forøsgt at fjerne et rundt klistermærke med en sådan kraft at platsikken er blevet krøllet. Der er spor efter klistermærker på det meste af fronten. På bagsiden er coveret bøjet i venstre hjørne og der er en der har forsøgt at penetrere coveret med en finger lige der hvor der står "Visceral Games".

Det ligner noget der har ligget i deres brugtespilkasser, men det er selvfølgelig svært at sige med sikkerhed.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 18/07-12 13:15 
Deres "brugtspilkasser" har været brugt til nyspil de sidste par måneder, så hvis det har ligget uden folie, har det indlysende nok taget skade hver gang folk har været hende og grave i dem. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
scavengerscavengerSkrevet 18/07-12 20:12 
Det forekommer også hos Elgiganten, at folien bliver gnubbet af når de ligger i deres rodekasser.
Nemo me impune lacessit
millenniummillenniumSkrevet 18/07-12 21:15 
Pisse fedt spil BTW.
The medium is the message.
solid snakesolid snakeSkrevet 19/07-12 00:17 
Punch Out til Wii i Stereo Studio til 49,95kr
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Krans.KKrans.KSkrevet 31/07-12 04:21 
Bilka har tilsyneladende en del PS2-spil på udsalg til en flad 20'er. Nogle af dem er efterhånden meget gamle (så bl.a. TimeSplitters og Deus Ex), men jeg gaflede mig Manhunt 2. Snublede tilfældigt over det og havde ikke tid til at kigge yderligere, så jeg ved ikke, hvad der ellers var, eller om tilbuddet er landsdækkende, men det var i Bilka i Odense.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
millenniummillenniumSkrevet 31/07-12 11:53, rettet 31/07-12 11:53 
Jeg savner lidt en PS3 fortsættelse af TimeSplitters. Det havde lige præcist en så komisk facon, at børn godt kan spille det, men var stadig super sjovt.
The medium is the message.
scavengerscavengerSkrevet 31/07-12 18:02 
Sumez>
Jeg kom hjem fra Blockbuster i går - troede faktisk rabatten var røget helt ned i 70% nu, men den er stadig kun på 60. Kom dog hjem med Little King's Story til ca. 30 kr, Punch Out til 80, og et eller andet forfærdeligt udseende safari-spil til en pris der tillader et "for sjov"-køb.

Kirbygarn har de desværre ikke flere af, skulle nok have købt det da rabatten lå på 50%.

Jeg har fået en mail fra Blockbuster i dag.
Det har taget dem en hel uge at finde ud af, at de kan levere 0 af 9 spil jeg har bestilt.
Virkelig professionelt :-(
Nemo me impune lacessit
RJKRJKSkrevet 01/08-12 15:48 
Jeg kommer forbi en Blockbuster igen om lidt, og da jeg var der sidst, var der stadig både Metroid Other M (129,-), Rayman Origins (299,-), Kirby's Epic Yarn (249,- svjh), Mario Galaxy 2 og Skyword Sword (349,- eller 449,- svjh) - og så 70% fra. Hvis nogen vil have noget kan de svare her indenfor kort tid, og så tager jeg dem med.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KamekKamekSkrevet 01/08-12 16:00 
Jeg kunne da godt tænke mig hvis du lige tog et eksemplar af Metroid Other M og Kirby hvis det er :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
--Skrevet 01/08-12 16:20 
Meget gerne et Metroid til mig, hvis du kan nå det :)
Spiller nu: Animal Soccer World
RJKRJKSkrevet 01/08-12 17:17, rettet 01/08-12 17:17 
Sorry, det nåede jeg ikke at se. Jeg kommer vist forbi en anden Blockbuster i morgen, så kan lige tage det dér, hvis de har det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 01/08-12 17:21, rettet 01/08-12 17:21 
I øvrigt, set i den lokale Føtex, en del PS3- og Wii-titler til 50,-. Bl.a. Brutal Legend, Bayonetta, Pikmin, Pikmin 2, Splinter Cell: Double Agent. Det er en Elap-kampagne, så går ud fra at det går igen i mange Føtex/Bilka'er med forskellige titler, dog uden at vide det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
scavengerscavengerSkrevet 01/08-12 18:25 
Krans.K>
Bilka har tilsyneladende en del PS2-spil på udsalg til en flad 20'er. Nogle af dem er efterhånden meget gamle (så bl.a. TimeSplitters og Deus Ex), men jeg gaflede mig Manhunt 2. Snublede tilfældigt over det og havde ikke tid til at kigge yderligere, så jeg ved ikke, hvad der ellers var, eller om tilbuddet er landsdækkende, men det var i Bilka i Odense.

Som sædvanlig ikke i Bilka Hundige (Waves)
Nemo me impune lacessit
--Skrevet 01/08-12 18:30 
Fik The Darkness II (PS3) for en 50er i Bilka Sønderborg, samt Medal of Honor (X360) for 25 kr.
Så at de havde 1 MoH tilbage.
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 02/08-12 00:54 
Jeg har været i adskillige blockbusters siden deres Nintendo-rabat nåede 70%, og ingen af dem har et eneste Kirby :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 02/08-12 01:48 
Det er i hvert fald ved at være yderst, yderst sparsomt med de interessante titler i Aarhus.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 02/08-12 06:57 
Har været i Blockbuster på Vesterbrogade. Den tur kan man godt spare sig.
The medium is the message.
SaftenSaftenSkrevet 02/08-12 16:59 
Da jeg var der for en uge siden, havde Blockbuster på Randersvej i Århus stadig en del Professor Layton and Pandoras Box tilbage. Ellers var der ikke rigtig noget interessant.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
RJKRJKSkrevet 02/08-12 17:05 
Jeg var i en ny Blockbuster i dag, hvor der ikke var ret meget tilbage på hylderne. Ekspedienten insisterede dog på, at de havde mange flere spil tilbage på lageret, og at 70%-tilbuddet blev forlænget en uge, hvor der så ville komme flere spil ud i butikkerne. Det er dog ikke noget jeg har hørt andre steder.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 02/08-12 17:38 
Jeg var i to andre Blockbuster-butikker igen i dag, heller ikke nogen af dem havde noget Kirby. Tror de har fjernet det fra hylderne da de satte rabatten op til 70%.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Danny SallingDanny SallingSkrevet 02/08-12 21:27 
Sumez>
Jeg var i to andre Blockbuster-butikker igen i dag, heller ikke nogen af dem havde noget Kirby. Tror de har fjernet det fra hylderne da de satte rabatten op til 70%.

Sgu plat måde at lave foretning på, men sådan er det også med de uge tilbud man får fra Netto, enten har de udsolgt, eller også er der kun et meget meget meget lille udbud af varen (på nær det der ligger ude på lageret og venter på det skal blive Mandag så det kan sælges til normal pris)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SumezSumezSkrevet 02/08-12 21:31 
Altså nu er en del af konceptet jo netop også at jo længere man venter, jo billigere bliver varen, men jo større er risikoen også for at den bliver udsolgt, det er acceptabelt nok i denne sammenhæng synes jeg. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 02/08-12 22:19 
Sumez>
Jeg var i to andre Blockbuster-butikker igen i dag, heller ikke nogen af dem havde noget Kirby. Tror de har fjernet det fra hylderne da de satte rabatten op til 70%.

Jeg fandt en Kirby i Svendborg med 70%, hvor der i øvrigt var en række af de interessante titler tilbage. Men når man absolut er nærig nok til at vente til sidste øjeblik, så må der jo lidt held til. ;)

Danny Salling>
Sgu plat måde at lave foretning på, men sådan er det også med de uge tilbud man får fra Netto, enten har de udsolgt, eller også er der kun et meget meget meget lille udbud af varen (på nær det der ligger ude på lageret og venter på det skal blive Mandag så det kan sælges til normal pris)

Jeg er enig med dig med hensyn til den type "tilbud" fra Netto og Elgiganten. Men i dette tilfælde har tilbudet været annonceret som et oprydningsalg fra starten og der har været masser af titler tilgængelig i ugevis. Men som nævnt over, så ber man altså selv om udsolgt når man først finder muldvarpen frem i sidste øjeblik.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
millenniummillenniumSkrevet 02/08-12 22:58, rettet 02/08-12 22:59 
Blockbuster på Falkoner Alle: havde at par Punch-out, en Little Kings Story, Ridge Racer 3DS og et par Pokemon Black til DS. Ikke det store tju-hej.
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 02/08-12 23:16, rettet 02/08-12 23:17 
Er der nogen der kan score mig et Pokemon Black derfra? Og en Ridge Racer 3D nu vi er ved det.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 03/08-12 01:58 
GamersGate har startet deres sommerudsalg. Hver uge har et tema, i denne uge er det RPG'er. Der er daglige tilbud, og tilbud der kører en uge.

http://www.gamersgate.com/summersale
DarkenDarkenSkrevet 03/08-12 07:38 
Har mit øje på The Book of Unwritten Tales (koster det samme på steam), men tror jeg venter.
Derimod kunne jeg ritti godt tænke mig at høre om der er nogen der kan udtale sig om Asguaard eller et/begge Deadly Sin spillene?
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
NaieraNaieraSkrevet 03/08-12 14:37 
Pretty plz? :)

Naiera>
Er der nogen der kan score mig et Pokemon Black derfra? Og en Ridge Racer 3D nu vi er ved det.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 03/08-12 17:37 
Elgiganten har tilbud på en del 360 spil lige nu. Blandt andet:

Batman: Arkham City 100,-
The Darkness 2 77,-
Halo Reach 50,-
Fable 3 50,-
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 03/08-12 17:57, rettet 03/08-12 18:00 
Hold da op!! :o
Alle ovenstående er hermed bestilt, sammen med Shadows of the Damned (50,-), Dead Space 2 (77,-), Sonic Generations (77,-), Dead Rising 2: Off the Record (77,-) og Rage (77,-)

Mortal Kombat og Dragon Age 2 måtte jeg skippe da de ikke er tilgængelige på Nørrebro :)
edit: De er så bestilt med fragt, nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 03/08-12 18:03 
Naiera>
Er der nogen der kan score mig et Pokemon Black derfra? Og en Ridge Racer 3D nu vi er ved det.

Desværre, det er kun hvis jeg kommer fra arbejde i ordenligt tid. (dårlige odds pt).
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 03/08-12 18:25 
Jo, men jeg kunne ikke vælge fragt ved de andre spil, så er nødt til at afhente dem. Det går nok lige, jeg bor 10 minutters gang fra ElGiganten på Nørrebro, så jeg har de spil før de 2 andre :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 03/08-12 18:26 
Hov fik lige slettet lidt for hurtigt igen...men jeg skulle bare være sikker på, at du ikke var kommet til at vælge 'express' og så betalt for fragten :)
What is the Matrix?
Bede-xBede-xSkrevet 03/08-12 19:36, rettet 03/08-12 19:36 
Weekend tilbud på Gog.com:

Septerra Core: Legacy of the Creator $2.99
Two Worlds $2.99
Enclave $2.99
Earth 2140 Trilogy $2.99
Earth 2150 Trilogy $2.99
Earth 2160 $2.99
Jagged Alliance 2: Wildfire $2.99
Dream Pinball 3D $2.99
Jack Orlando: A Cinematic Adventure (DC) $2.99
Gorky 17 $2.99
Knights and Merchants: The Peasants Rebellion $2.99

http://www.gog.com/en/promo/topware_weekend_promo
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/08-12 22:21 
Playstation køre det sådan helt Steam-agtigt på PSN den næste måneds tid med nye tilbud hver fjerde dag.

http://dk.playstation.com/store-sale/
AkamisoAkamisoSkrevet 04/08-12 15:50 
Bilka tilbudsavis 5/8-11/8:
Playstation Vita til 1499,- og Vita-spillet Uncharted-Golden Abyss til 179,-
Ved ikke om spillet er et godt tilbud, men Vita'en har jeg ihvertfald ikke set billigere i DK.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/08-12 16:35 
Det er godt nok billigt. Tak for tippet!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 04/08-12 18:24 
Darkbeat>
Playstation køre det sådan helt Steam-agtigt på PSN den næste måneds tid med nye tilbud hver fjerde dag.

http://dk.playstation.com/store-sale/

Kan man se noget sted -hvad- de har på tilbud?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/08-12 18:40, rettet 04/08-12 18:40 
Det ved jeg ikke. Mistænker at det er for at få folk til at logge på PSN så de kan få noget trafik.
SumezSumezSkrevet 04/08-12 18:46 
De ved da hvordan de skal reklamere for deres swag må man sige :P (sarkasme, altså!)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 04/08-12 19:16 
Vita er godt nok noget af et flop. Jeg er glad for jeg ikke købte den - mon ikke et tilbud på maskinen for under 1000,- dukker op inden længe? Jeg køber den ikke før.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KilroyKilroySkrevet 04/08-12 19:19, rettet 04/08-12 19:51 
Vel ikke mere end 3DSen var det på samme tidspunkt? Jeg er meget glad for min Vita og synes måske at "flop" er lige i overkanten.
Kilroy Was Here
HulleHulleSkrevet 04/08-12 21:12 
Salgmæssigt er den et flop, men det er syndt, for det er en pisse lækker maskine, som i den grad mangler spil der kan sælge den.
Tak for tippene i Elgiganten og Bilka.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig