X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
jaesjaesSkrevet 28/06-12 14:22 
Atari’s Greatest Hits er gratis på Itunes i dag. Det er alle 100 spil (koster normalt $10). Man kan dog ikke installere spillene igen på et senere tidspunkt.

"Requirements: Compatible with iPhone, iPod touch, and iPad. Requires iOS 3.0 or later".

http://www.vg247.com/2012/06/28/atari-celebrates-40th-birthday-with-100-free-games-for-ios/
BeanoBeanoSkrevet 28/06-12 14:24, rettet 28/06-12 14:24 
@millennium: DIRT Takedown? Du mener Showdown?
scavengerscavengerSkrevet 28/06-12 20:14 
DIRT: Showdown er jo kun en måned gammelt, dumper de allerede prisen på den??!??
Beano>
@millennium: DIRT Takedown? Du mener Showdown?
Nemo me impune lacessit
BeanoBeanoSkrevet 28/06-12 20:16 
Etfer demoen at bedømme, er den heller ikke for heldig. Codemasters ... suk...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/06-12 22:39 
Nintendo har besluttet sig for, og hold nu fast, at holde udsalg i 3DS eShoppen. Der er 20% på blandt andet Dilon's Rolling Western og Mighty Switch Force.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 29/06-12 08:24 
Ikke den vilde nedsætning, men må vist efterhånden hellere få fat i Mighty Switch Force.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 29/06-12 09:29, rettet 29/06-12 10:29 
Ja, jeg mente selvfølgelig Dirt: Showdown. :-)

Jeg har lige modtaget Blockbusters Nintendo udslag på mail, og der er stadig mange gode titler til små penge.
Jeg nuppede Donkey Kong Country Returns 174,- Dead Space Extraction 39,- og LEGO Pirates til 3DS for 149,-

Levering er 29 kr til privatadresse, 25 til erhverv.

Blockbuster Nintenfo udsalg
The medium is the message.
Bede-xBede-xSkrevet 29/06-12 15:04 
Damn, det er gode tilbud. Kan jo ikke sige nej til Mad World til den pris. Tak for tippet :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 29/06-12 16:14 
Gad vide om Mighty Switch Force stadig er på tilbud når min 3DS en dag bliver færdig med at sin system update... hvordan kan så lille en maskine have så store opdateringer? Er der overhovedet plads til det på mit SD-kort, eller hvad laver den egentlig?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 29/06-12 16:27 
Nå nu kom den igenne. Kan man SE på shoppen at spillet er nedsat? Hvad koster det hos Jer?
Jeg er vist på den amerikanske eShop.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/06-12 16:59 
Opdateringen tog ingen tid (2-3 min.) hos mig, da jeg opdaterede igår.

Jeg tror ikke at tilbudene er de samme i den amerikanske shop. I den europæiske er der en en "kanal" der hedder noget med "anniversary sale" hvor spillene der indgår i tilbuddet er listet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 29/06-12 23:34 
Min opdatering var hurtig overstået. Mighty Switch Force står endnu til 36,- ... Og jeg har spillet det hele aftenen. :)
swaaag! Det er satme underholdende.
The medium is the message.
3of193of19Skrevet 30/06-12 10:06 
Købte MSF på US shoppen, det var 6 US$ vistnok istedet for de 8-10 dollars 3DS spil plejer at være-
SumezSumezSkrevet 30/06-12 20:44 
Hvor får man billigst US prepaid kort til 3DS eShop? Jeg skal bruge $20 og er for nærig til at give meget mere end, ja, $20 :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 30/06-12 22:37 
Har ikke rigtig set nogen af de gode butikker der sælger point kort til 3DS. Købte selv et i BestBuy da jeg var i USA for et par uger siden. Kan ikke se dem på Gamestops hjemmeside heller.
Bedste chance er nok at få en kammerat i USA til at købe et i BB til dig. Har nogle venner derovre, men de er faktisk på ferie i Europa for tiden, men hvis du kan vente to uger kan jeg sikker fikse noget.
--Skrevet 03/07-12 10:55 
Tintin til 3DS for 119 kr.

Har selv lige bestilt det :)

Link...
Spiller nu: Animal Soccer World
millenniummillenniumSkrevet 03/07-12 12:07 
Men der er jo katastrofale problemer med DIBS, så det kan godt være at online-betalingerne ikke går igennem. Ved ikke om det påvirker køberne, men det har fået butikkerne op i det røde felt.

Link...
The medium is the message.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/07-12 12:17 
Så var det derfor jeg fik fejl da jeg ville købe noget på Gucca.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 03/07-12 12:20, rettet 03/07-12 12:40 
Jep, sikkert. Og så forestil dig at være Gucca. Har lige rundet lønningsdagen, sommerudsalget kører for fuld knald ... og så kan man ikke gennemføre en betaling. Av, Av.
The medium is the message.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/07-12 12:25 
Helt sikkert. Det går da også gevaldigt udover troværdigheden: Jeg har aldrig handlet hos Gucca før, og da jeg ikke var klar over fejlen hos DIBS, forbandt jeg problemerne med Gucca, og havde derfor mindre lyst til at forsøge at handle hos dem en anden gang.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 03/07-12 15:19 
DIBS melder at det skulle virke igen.
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-12 17:58 
GamesTop har Ridge Racer Unbounded til 128 (PS3/360) og Duke Nukem Forevar til 38kr (PS3/360).

Kan ikke rigtig beslutte mig for om Duke var de 38kr værd, men det er da unægteligt et billigt stykke spilhistorie :)

I PS3 versionen af RR Unbounded kan man heldigvis bruge sin egen musik i stedet for den oprindelige.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 04/07-12 18:56 
altså kan man klare spillet, så er det uden problemer pengene værd og efter hvad jeg hørt så skulle DLC til duke være rigtig god. (Jeg personlig havde sjovt med DNF).
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 04/07-12 19:39 
Jeg havde det også sjovt med DUKE
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
enfenenfenSkrevet 04/07-12 20:16 
Konsolkongen>
GamesTop har Ridge Racer Unbounded til 128 (PS3/360) og Duke Nukem Forevar til 38kr (PS3/360)

Hvor ser du det henne?
What is the Matrix?
ProzelProzelSkrevet 04/07-12 21:32 
I deres butik? :P

Kan i øvrigt bekræfte tilbudet, i hvert fald i Aarhus.
enfenenfenSkrevet 04/07-12 23:34 
Duke Nukem står til 148,- i deres tilbudsavis...derfor min undren.
What is the Matrix?
ProzelProzelSkrevet 04/07-12 23:39 
Ah, jeg tænkte også Ridge Racer. Ved ikke lige med Duke. :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/07-12 23:44 
Jeg så det i butikken. Jeg gik ud fra det var sådan alle steder?
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 05/07-12 11:04 
Jeg har også set det til 38kr i GamesTop i Valby, men det var brugt
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
enfenenfenSkrevet 05/07-12 12:24 
Finno. 38,- får de ikke af mig for et brugt spil af Dukes kaliber. Utroligt men sandt. Jeg burde få penge for at tage det fra dem :)
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/07-12 13:15 
Mit var nyt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 05/07-12 13:25, rettet 05/07-12 13:27 
Ved nærmere eftertanke tror jeg faktisk også det var nyt i Valby...kan faktisk ikke huske at der sad et PO-mærke på æsken; den var bare meget grim/slidt ( af at ha stået på hylden formodentlig ), så antog bare at det var brugt...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 05/07-12 16:58 
Jeg fik et helt nyt eksemplar til 360, og de havde flere i skabet bag kassen. Der var et brugt eksemplar til PS3 til 29,-.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 05/07-12 18:44 
Altså, hvor godt er det lige? Hvis man nu har både Arkhem City og L.A. Noire på sin to-do liste, gider man så spille Duke Nukem Forever?
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 05/07-12 18:45 
Det ville være ret dumt :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 05/07-12 18:50 
nej spil det... så slem er spillet ikke :)
Bare ikke tro at det bliver et du gider spille en gang mere... Jeg hygge mig med det ... måske det eneste fra play right? hehe
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
CoreCoreSkrevet 07/07-12 15:35, rettet 07/07-12 15:38 
Elgiganten Viby sælger:

Toy Story 3 (X360),
Elite Beat Agents (NDS),
...til 39,-

Poképark: Pikachus Adventure (Wii),
No More Heroes 2 (Wii),
Despicable Me (Wii),
Little Kings Story (Wii),
007: Goldeneye (Wii),
Avatar: The Last Air Bender (Wii),
Dungeon Siege 3: Nordic Edition (X360),
Metro 2033 (X360),
LOTR: Aragorns Quest (NDS),
...til 49,-

Dance Evolution (X360),
Crossboards 7 (X360),
...til 59,95.

EDIT:
Der sprang min hjerne lige halvandet årti tilbage. Cool Boarders er rettet til Crossboards 7 ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 08/07-12 18:17 
Okamiden

55,- hos Gamebits
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 10/07-12 23:11 
Legend of Grimrock er sat ned med 50% på GOG.com til i morgen kl. 11.59 (koster nu $7.49):
http://www.gog.com/news/special_summer_gem_legend_of_grimrock
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/07-12 13:02 
FIFA 08 til PS3 brugt 5kr i Gamestop...
Hoid to colony C05 where the computer is...
millenniummillenniumSkrevet 13/07-12 14:14 
Blockbusters Nintendo udsalg forsætter, og de sænker løbende priserne. Lige nu er det absurd billigt, og jeg har forsynet mig med spil til de næste 4-5 år.

Køb bl.a. GoldenEye til 79,- Dead Space Ext. til 31,- Little Kings Story til 31,- Pikmin (new play) til 31,-

Fuldstændig latterligt billigt. Min anden ordre gik der dog ged i hos Buttplugger .. undskyld, Blockbuster, men efter en enkelt henvendelse blev den promte ekspederet og sendt.

Link...
The medium is the message.
Bede-xBede-xSkrevet 13/07-12 14:27 
Assault on Dark Athena koster 5.99$ på Gog.com lige nu:
http://www.gog.com/en/gamecard/the_chronicles_of_riddick_assault_on_dark_athena

Gemini Rue til 4.99$:
http://www.gog.com/en/gamecard/gemini_rue

Og diverse Ubisoft spil til halv pris:
http://www.gog.com/en/promo/ubisoft_strategy_sim_weekend_promo/

Allesammen selvfølgelig DRM frie.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 13/07-12 15:02 
millennium>
Blockbusters Nintendo udsalg forsætter, og de sænker løbende priserne. Lige nu er det absurd billigt, og jeg har forsynet mig med spil til de næste 4-5 år.

Køb bl.a. GoldenEye til 79,- Dead Space Ext. til 31,- Little Kings Story til 31,- Pikmin (new play) til 31,-

Fuldstændig latterligt billigt. Min anden ordre gik der dog ged i hos Buttplugger .. undskyld, Blockbuster, men efter en enkelt henvendelse blev den promte ekspederet og sendt.

købte kirby epic yarn, metroid ohter m, og mario galaxy 2 til 240 kr alle i foil :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
solid snakesolid snakeSkrevet 13/07-12 23:18 
Er der nogen der ved om der kommer tilbud på PS3 spil i Blockbuster.?
Nu hvor de har kørt det vildeste tilbud på Wii..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
XiwanaXiwanaSkrevet 14/07-12 00:26 
Det tror jeg næppe. Mon ikke de bare er i færd med at tømme lageret for nintendo-titler? Det må jo tydeligvis være noget, som de ikke kan komme af med ellers, hvilket måske er forståeligt nok, når det gælder wii-spil. Hvorfor 3ds-spil er inkluderet i den hollandske auktionsform, fatter jeg dog simpelthen ikke. Er der ikke ret godt salg af dem i forvejen i alle andre kæder?
[inspirational quote here]
DunwichDunwichSkrevet 14/07-12 03:10 
Mario Kart 7 til 3DS, til 160,- i Blockbuster qua deres Nintendo tilbud og Max Payne double pack på Steam til 4 Euro. Så er der lidt til weekenden.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/07-12 07:54 
Når ps4 er på trapperne , gør de nok? :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/07-12 11:55 
millennium>
Blockbusters Nintendo udsalg forsætter, og de sænker løbende priserne. Lige nu er det absurd billigt...

Tak for tippet! Jeg har ikke en Wii længere, men til de priser var tilbudene altså ikke til at stå for. Man skal vel alligevel have en WiiU på et tidspunkt, og så kan det være at billedet også er til at holde ud at se på når man spiller Wii-spil :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/07-12 10:19 
Jeg har modtaget det jeg har bestilt hos Blockbuster og vil gøre opmærksom på at man ikke kan være sikker på at få nye produkter hos dem. To af mine spil er tydeligvis brugte og pakket ind i Blockbusters egne plastikposer, selvom de er købt som nye. Det er svært at blive rigtig sur til prisen, men det er lidt fjollet at sælge produkterne som nye hvis de ikke er det.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig