X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 13/04-12 09:41 
Ok. Jeg er lidt nervøs for den stand spillene er i, for det skriver de ikke noget om.
KTCKTCSkrevet 13/04-12 12:16 
Indehaveren er så vidt jeg ved "Starman" herinde fra PlayRight, så spørg eventuelt ham, hvis der er tvivl over noget.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 13/04-12 16:13 
Jeg har handlet der en enkelt gang for længe og husker det kun som en positiv oplevelse, god kommunikation og hurtig levering.

Udvalget af PAL spil er temmelig godt.

Han ved dog godt hvad de fleste spil er værd, så en god deal finder man aldrig derinde. Siden er nok mest for folk der ikke vil/kan bruge ebay.
KamekKamekSkrevet 13/04-12 16:16 
Jeg har handlet derinde en hel del gange og har ingen problemer haft - og så er der små poser vingummier med forsendelserne! ;-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
BeanoBeanoSkrevet 13/04-12 16:35 
Super, takker for respons :)
GreaseballGreaseballSkrevet 13/04-12 21:51 
Ser interessant ud. Der nogen spil der lige skal ses om han har. Har en svaghed for retro spil ^^
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/04-12 13:45 
enig med azzkikr!
Jeg kigge engang i mellem på siden ( igemmen snart 2 år) fik fat i probotector til MD i cib for 200. ellers er ebay billiger. :/
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
RJKRJKSkrevet 18/04-12 14:39, rettet 18/04-12 15:06 
CDON har -30% hvis man køber tre "pristrappe"-spil. Gælder kun hvis man tager tre, og kun tre (af gangen). Man kan så fx få:

http://pdt.tradedoubler.com/click?a(1285802)p(120)prod(716765247)ttid(5)url(http%3A%2F%2Fcdon.dk%2Fspil%2Flegend_of_zelda%253a_skyward_sword_special_edition-7810686)]Zelda: Skyward Sword[/LINK]" target="">Zelda: Skyward Sword 174,-
http://pdt.tradedoubler.com/click?a(1285802)p(120)prod(786218155)ttid(5)url(http%3A%2F%2Fcdon.dk%2Fspil%2Fico_%2526_shadow_of_the_colossus-13358427)]Ico / Colossus[/LINK]" target="">Ico / Colossus 174,-
http://pdt.tradedoubler.com/click?a(1285802)p(120)prod(716763587)ttid(5)url(http%3A%2F%2Fcdon.dk%2Fspil%2Fsuper_mario_galaxy_2-7017017)]Super Mario Galaxy 2[/LINK]" target="">Super Mario Galaxy 2 174,-
http://pdt.tradedoubler.com/click?a(1285802)p(120)prod(742458791)ttid(5)url(http%3A%2F%2Fcdon.dk%2Fspil%2Fprofessor_layton_and_the_unwound_future-11054503)]Prof. Layton: Lost Future[/LINK]" target="">Prof. Layton: Lost Future 118,-
http://pdt.tradedoubler.com/click?a(1285802)p(120)prod(742458809)ttid(5)url(http%3A%2F%2Fcdon.dk%2Fspil%2Fyakuza_4_-11054512)]Yakuza 4[/LINK]" target="">Yakuza 4 90,-
http://pdt.tradedoubler.com/click?a(1285802)p(120)prod(738935621)ttid(5)url(http%3A%2F%2Fcdon.dk%2Fspil%2Fdisgaea_3-4151345)]Disgaea 3[/LINK]" target="">Disgaea 3 90,-

Det er ikke rabatkoder, så kan kombineres med andre rabatkoder.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 19/04-12 09:53 
Gamebits har Wii Classic Controller til 99,- stykket. Kr 79,- pr. styk hvis man køber to.

http://www.gamebits.dk/shop/nintendo-wii-classic-4510p.html
dchangdchangSkrevet 19/04-12 13:10 
Nogen der skal af med lidt ældre spil? Blockbuster tager imod spil til Snes, N64, Gamecube, Saturn, m.m.

Blockbuster wanted...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BeanoBeanoSkrevet 19/04-12 13:16 
De betaler "hele" 150,- for Burning Rangers til Saturn... den pris kan jeg godt slå :D
RJKRJKSkrevet 19/04-12 13:26 
Vil det sige at de vil til at sælge retrospil, eller er der bare nogle samlere i kæden, som vil lokke lidt billige titler ud af folk?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 19/04-12 13:31 
Pænt underligt tiltag. Har de mon tænkt sig at prøve at score kassen på eBay? :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 19/04-12 14:00 
Jeg anede ikke at Burning Rangers var meget værd? Det er sikkert derfor jeg købte jap-udgaven i sin tid. :!

RJK>
Vil det sige at de vil til at sælge retrospil, eller er der bare nogle samlere i kæden, som vil lokke lidt billige titler ud af folk?

Jeg håber på det første, og hvis det er det andet, er jeg misundelig over at jeg ikke fik idéen og har en høj position hos Blockbuster :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/04-12 14:12 
Virkelig underligt. Også lidt spøjst, at de efterspørger Story of Thor til Saturn.

Men man har da lov at håbe på en genfødsel af retro-salg, og at det breder sig til andre platforme. For hvis Blockbuster er helt ligeglad med MegaDrive, er jeg også ret ligeglad med Blockbuster.
AV Intelligent Terminal
DarkenDarkenSkrevet 19/04-12 15:07, rettet 19/04-12 15:09 
Soul Blazer for 1100??? Det får de sq da ikke et tilsvarende beløb tilbage på nogen måde.
Heh og man skal bruge pengene i butikken kan jeg se, så jeg hælder til at Rune har fat i noget.
Weird. Og synes også at ane et trend i spil genrene, eller er det bare mig.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Danny SallingDanny SallingSkrevet 19/04-12 16:18 
Something strange is going on :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
CoreCoreSkrevet 19/04-12 17:00 
150 for Path Of Radiance?

Vi ses Fire Emblem. Hvis andre kan slå det, kan i nå at stoppe mig ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 19/04-12 17:12, rettet 19/04-12 17:21 
Men igen er det jo ikke kontanter man får - man sparer bare på hvad man ellers køber i butikken. Så omregnet til kontanter er det vel nærmest kun det halve man får for tingene. Det tror jeg egentligt også jeg ville give for alle titlerne, så kom bare med dem :)

EDIT: For Einhånder i PAL tror jeg faktisk godt jeg vil være så large og give den fulde pris på 50 kroner ;p

Jeg var i øvrigt forbi min lokale Blockbuster for at se om der var noget om det, men det var ikke tilfældet, og indehaveren var ikke på pinden så jeg kunne spørge.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AzzkikrAzzkikrSkrevet 19/04-12 17:46, rettet 19/04-12 17:47 
Er fedt nok de vil give 1100 for fx mega max x2,3 og mega man 7 osv men så står der nederst "der modtages kun PAL versioner"...

Masser af titlerne findes slet ikke i PAL.

De må dog godt få mit pal Soul Blazer for 1100.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/04-12 18:19 
Det begynder at lugte mere og mere som en and :/
AV Intelligent Terminal
CoreCoreSkrevet 19/04-12 18:51 
RJK>
Vil det sige at de vil til at sælge retrospil, eller er der bare nogle samlere i kæden, som vil lokke lidt billige titler ud af folk?

Sikkert, husk på, at Blockbusters spilsalg styres af Coolshop. Så det er slet ikke sikkert, at de er tiltænkt fysisk handel.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
XiwanaXiwanaSkrevet 19/04-12 18:56 
Talte med en medarbejder i BB ved Nørreport i dag. Ifølge ham begynder de med egentligt salg i næste uge. De har ikke selv nogle af de søgte spil på lager, så udbuddet afhænger udelukkende af, hvad kunderne kom ind med og ønsker at få byttet.

For min del finder jeg selve ideen interessant. Tvivler dog på, at det bliver den store succes, for så stor kan efterspørgslen da trods alt heller ikke være. Og så mange af de mere eftertragtede titler kan der da umuligt være tilbage i det ganske danske land. Og hvis det er tilfældet er de forhåbentlig allerede i hænderne på samlere, og ikke hos folk, der eks. er villige til at sælge deres eksemplar af Starcraft 64 for 300,- og Star Ocean: Second Story for 100,- For så burde de kontakte mig først... hmpf...

Det virker nærmest som et pet-projekt for en meget retroentusiastisk medarbejder, som vedkommende så åbenbart har fået held med at realisere.
[inspirational quote here]
CoreCoreSkrevet 19/04-12 19:37 
Jeg smutter derind med:
Fire Emblem: Path Of Radiance, BG: Dark Alliance 2, Crash Bandicoot 2, TLOZ: Minish Cap, Mario kart 64 og Fire Emblem: Sacred Stones.

You Were Warned.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 19/04-12 19:46 
Jeg gir gerne 40+forsendelse for Crash 2 hvis den er i ok stand :)
CoreCoreSkrevet 19/04-12 19:59 
Det er den ikke, og den er Platinum.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 19/04-12 20:10 
æv
silverstarsilverstarSkrevet 19/04-12 20:36, rettet 20/04-12 17:01 
Det ser godt nok funky ud. Hvis det er ment som opstart til fysisk salg af retro-brugtspil i butikkerne, så synes jeg sammensætningen af titler de leder efter ser meget speciel ud. Det ligner næsten mere et "bestillings-job", hvor man allerede har køber(e) linet op, der har meldt de priser ind, som de er villige til at betale.

Gad vide om de også kræver æsker/box til alle indleverede spil? Det er vel nærmest kotúme, at alle disc-baserede spil skal indleveres inkl æske for at de vil tage dem, jeg er ret sikker på at de ikke gider at have løse cds/dvds.
Men gælder det så også at de kræver æsker til f.eks. SNES og N64? De skriver det ikke specifikt (der står kun at manual skal medfølge), men det kommer til at kræve et andet salgs-setup end de generiske spilcovers de er vant til at forhandle.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SumezSumezSkrevet 19/04-12 22:30 
Hvis de giver 1100kr for Mega Man spillene, er det helt sikkert med æske :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 20/04-12 00:08, rettet 20/04-12 00:08 
Der står spillene skal være pal & med manual.

Intet om æske.

Men som sagt har de jo tydeligvis ikke den fjerneste ide om hvad hverken spillene er værd eller om de rent faktisk findes i pal siden mange af spillene på listen slet ikke findes i pal.

Jeg tvivler p¨å æske vil være et krav til nogen spil overhovedet, så snart æske bliver medregnet opstår der et stand og værdi spørgsmål som som BB's medarbejdere slet ikke kan tage stilling til. Fordi hvordan vil de så styre det? Jeg tvivler på den gennemsnitlige BB medarbejder har den fjerneste ide om stand og værdi på retro spil, bokse osv. De laver vel nogle klare retningslinier som selv den dummeste BB medarbejder kan forholde sig til, hvilket så ser ud til at være PAL + Manual.

Jeg gad godt møde personen der har prissat spillene og høre hvilke kriterier han/hun brugt, de fleste er sat vanvittigt meget under rigtig værdi (wild guns 150 kr? næsten 10x mindre end det går for....), mens andre er helt vildt overvurderet om fx soul blazer og mega man, samt igen at mange af spillene ikke findes i pal som er det eneste de godtager.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/04-12 07:20 
Det var godt nok nogen flabede priser de giver. Det er jo næsten Gamestop 2.0.
Hvis de til gengæld vil SÆLGE mig Shining Tears til 75 kr er jeg klar...
millenniummillenniumSkrevet 20/04-12 11:45 
Gamestop på Fisketorvet har nogle special editions, som de sælger rimeligt billigt. Jeg nuppede Arkhem City PS3 for 399,- De har også en xbox udgave til samme pris. Den koster normalt mellem 700 - 900 kr.
Så også en Duke Nukem Forever Collectors edition til 149,-.

Kig i glasmontren hvis du kigger forbi butikken.
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 23/04-12 00:08 
Følgende iOS-spil er gratis i en begrænset periode:

Hector Ep. 1 HD (og "Episodes 2-3 OVER 50% 0FF"):
http://itunes.apple.com/us/app/hector-ep1-hd-we-negotiate/id433058491?mt=8

Tales of Monkey Island Ep. 1 (-40% på ep. 2-5):
http://itunes.apple.com/us/app/monkey-island-tales-1/id474032269?mt=8

Back to the Future HD Ep. 1 (over -50% på ep. 2-5):
http://itunes.apple.com/us/app/back-to-the-future-ep-1-hd/id419176153?mt=8

Law & Order: Legacies Ep. 1:
http://itunes.apple.com/us/app/law-order-legacies/id473003992?mt=8
HulleHulleSkrevet 23/04-12 12:31 
Toys'r'us har SNK classics vol. 1 (Wii) til en 50'er.. Jeg nappede det sidste i Næstveds afdeling.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
XiwanaXiwanaSkrevet 23/04-12 16:50 
En lille opdatering på hele det der Blockbuster-vi-køber-klassisk-spil-halløj:
De køber kun PAL-spil. Og kun CIB. Og de køber kun. Hele skidtet bliver derefter sendt direkte til Sverige, hvor der åbenbart er en uhyre stor efterspørgsel.
[inspirational quote here]
NaieraNaieraSkrevet 23/04-12 17:23 
Men var der ikke en række af de efterspurgte spil der slet ikke findes som PAL?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
XiwanaXiwanaSkrevet 23/04-12 17:30 
Det pointerede jeg skam også over for ekspedienten (en af de senioransatte, som må formodes at være inde i sagerne). Men det kunne han ikke rigtig forholde sig til. Det vidner vel blot om, at den person, der har sammensat listen på hjemmesiden, ikke samtidig har været ansvarlig for handelsbetingelserne.

Det, der i mine øjne er særligt ærgeligt i denne sag, er, at der her er tale om en direkte eksportvirksomhed fra BB's side. Man kunne da i det mindste have sat spillene til salg her i landet i en begrænset periode, inden de blev sendt videre i systemet.
[inspirational quote here]
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 23/04-12 17:41 
Hvis det havde været kontant betaling , ville jeg ha' solgt mit Castlevania Vampires Kiss cib (1100)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/04-12 19:26 
RJK>
Men igen er det jo ikke kontanter man får - man sparer bare på hvad man ellers køber i butikken. Så omregnet til kontanter er det vel nærmest kun det halve man får for tingene.

Hvordan fremkommer dét regnestykke? Du sælger spil for 1000 "BB-bucks" og kan efterfølgende købe varer i BB for 1000 kroner. Det er da 1000 kroner uanset om det er kontanter eller store credit, hvis man vel at mærke kan finde produkter i butikken man gider eje.
SumezSumezSkrevet 23/04-12 19:45 
- og som ikke koster det dobbelte af hvad de kan fås for andre steder ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 23/04-12 19:48 
Nah, Blocbuster er nu ikke så dyre.. Og så kan man ikke tillade sig at pive med den pris de giver for spillene.
I øvrigt er jeg af den holdning, at man bør støtte de danske butikker.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RJKRJKSkrevet 23/04-12 19:56 
Hyakotake>
Hvordan fremkommer dét regnestykke?

Det er vel meget normalt at man siger at et gavekort (som det her reelt er), er det halve værd i kontanter. Man får ikke varerne til den billigste pris, og man "tvinges" typisk til at købe ekstra oveni for at udnytte den fulde værdi, eller købe ting man ellers ikke ville købe. Hvis man da ikke glemmer at indløse :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 23/04-12 19:59 
Hulle>
Nah, Blocbuster er nu ikke så dyre.. Og så kan man ikke tillade sig at pive med den pris de giver for spillene.
I øvrigt er jeg af den holdning, at man bør støtte de danske butikker.

Lige netop Blockbuster er nok også den eneste fysiske butik tilbage i Danmark der giver fornuftige priser for nyere title (i hvert fald brugtpriserne), så er enig med dig i at man bør støtte det. Det ændrer dog ikke på at Rune har ret i at hvis du får 1.100 kr til brug i Blockbuster, skal du være overordenligt heldig for at få ligeså meget for det som du ellers ville kunne for 1.100 kontant. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 23/04-12 20:19 
Det kommer an på hvad man går efter :) De er ret fornuftige med deres brugtspils priser. Et eksempel kunne være Street Fighter IV: Arcade Edition som går for 80,-
Har man intet imod brugte DVDer er der ofte, i hvert fald i min lokale, lidt af et scoop at finde i deres 6 for 100,- eller 5 for 100,- afdeling. Her er der tit nyere perler iblandt.
Det er også ret hurtigt at nye eks lejefilm går for en 50er.
Jeg ville personligt hellere spendere 1000 i min lokale Blockbuster, end på Zavvi, Play, Expert, Fona osv. Pengene rækker ret langt der, hvis ikke man er kræsen og skal have alt fra nyt og på udgivelsesdagen :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RJKRJKSkrevet 23/04-12 20:21 
Og hvis man er ligeglad med at de plastrer deres brugte ting til med store klistermærker, man ofte ikke kan tage af, uden at flå coveret i stykker :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 23/04-12 20:22 
Jeg synes nu netop Blockbuster plejer at bruge rimelig fornuftige klistermærker som kommer af supernemt uden at efterlade mærker. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 23/04-12 20:26, rettet 23/04-12 20:29 
Der må være forskel på butikkerne, så. De sidste tre gange jeg har købt brugte film i den lokale BB, har de været udsat for de værste klistermærker jeg har oplevet, siden de infernalske fra Læsehesten :) Faktisk så slemt at jeg nu har bestemt mig for ikke at købe derfra mere.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 23/04-12 21:04 
Ja, de hvide klistermærker de KLISTRER på coverarten på deres brugte BD-film er virkelig slemme.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 23/04-12 21:35, rettet 23/04-12 21:37 
Netop dem, med nye stregkoder og dæk over gamle stregkoder. Nogle gange sidder de på plastikomslaget og så kan de komme af, men på coverpapiret er de umulige. Så i hvert fald en opfordring til folk om at checke hvor klistermærkerne sidder henne, hvis I køber brugt i BB. Og nogle gange sidder der BÅDE på omslaget, og så indenunder på coveret...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
amnesiaamnesiaSkrevet 23/04-12 21:52 
Om ikke andet kan man bruge sin in-store credit til at sende pakker, det er mit foretrukne postkontor til mindre pakker.
Græsset ER grønnere på den anden side!
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig