X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
SumezSumezSkrevet 14/07-11 08:23, rettet 14/07-11 08:53 
Herold>
Hvis 10 indlæg fordelt på 10 dage, der endda opsamler en masse tilbud, er en grund til at I føler jer trådt over tæerne, så synes jeg I skal oprette en tilbudsfacistoid-tråd i et andet hjørne af Playright, så I slipper for at læse om platforme der ikke interesserer jer.

Er det meget svært at tage seriøst, når jeg ordret skriver at "det er ikke fordi det er Steam", men fordi hver eneste prisnedsættelse der eksisterer i verden ikke skal postes i tråden?
Rigtig mange af spillene på listen har længe kunnet fås meget billigere i fysisk form hvis man kigger sig lidt omkring, så det ville da være i alles interesse hvis dpl i stedet for at copy/paste hele menukortet fremhævede de enkelte tilbud der måske kunne være interessante.
Der er absolut ingen der føler sig trådt over tærerne, det er bare ikke meningen at tilbudstråden skal bruges som reklame for én specifik butik.


Jeg håber da ikke responsen på dpl's indlæg vil afholde folk fra at poste Steam-tilbud fremover, når der kommer noget godt!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 14/07-11 08:36 
Sumez>

Er det meget svært at tage seriøst, når jeg ordret skriver at "det er ikke fordi det er Steam", men fordi hver eneste prisnedsættelse der eksisterer i verden ikke skal postes i tråden?
Rigtig mange af spillene på listen har længe kunnet fås meget billigere i fysisk form hvis man kigger sig lidt omkring, så det ville da være i alles interesse hvis dpl i stedet for at copy/paste hele menukortet fremhævede de enkelte tilbud der måske kunne være interessante.
Der er absolut ingen der føler sig trådt over tærerne, det er bare ikke meningen at tilbudstråden skal bruges som reklame for én specifik butik.

Fuldstændig enig. Jeg synes også det er copy/paste spam som det er nu.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
HeroldHeroldSkrevet 14/07-11 11:50 
Sumez>
Er det meget svært at tage seriøst, når jeg ordret skriver at "det er ikke fordi det er Steam", men fordi hver eneste prisnedsættelse der eksisterer i verden ikke skal postes i tråden?
Rigtig mange af spillene på listen har længe kunnet fås meget billigere i fysisk form hvis man kigger sig lidt omkring, så det ville da være i alles interesse hvis dpl i stedet for at copy/paste hele menukortet fremhævede de enkelte tilbud der måske kunne være interessante.
Der er absolut ingen der føler sig trådt over tærerne, det er bare ikke meningen at tilbudstråden skal bruges som reklame for én specifik butik.

Jeg håber da ikke responsen på dpl's indlæg vil afholde folk fra at poste Steam-tilbud fremover, når der kommer noget godt!

Ja, når du også bruger vendinger som "udtjene sin værnepligt hos Valve, så har jeg lidt svært ved at tage det seriøst. Jeg er helt enig med dig at hver eneste prisnedsættelse ikke skal postes, men hvordan er det relevant at nævne det fordi dpl laver 10 indlæg fra et udsalgsevent, der løber over 10 dage? Reelt så brokker I jer over at der er 10 spil i hans indlæg… så havde han udvalgt et eller to spil om dagen, så havde det ikke være noget problem? Jeg kan virkeligt ikke se nogen som helst logisk argumentation for at han skulle udelukke noget. Springer I andre indlæg over når der er for meget tekst?

Der er omkring 5 spil, der er sat meget lidt ned – halvdelen er Call of Duty-serien, der er notorisk for ikke at blive billigere på den digitale front og resten er nyere spil. Så er der 95 gode tilbud tilbage, hvis vi siger der har været 10 tilbud om dagen i de 10 dage. Måske er de ikke alle sammen interessante – men hvornår er noget interessant? Hvem bestemmer det? Gør I? Så tror jeg godt vi kan lukke tråden her.

Lad os lige gå dybere ind i tallene. Maj måned har 12 indlæg, hvor 5-6 af dem er tilbud. Det er ca. et om ugen. Juni har 70(!) indlæg, hvor 12 af dem er tilbud. 2-3 om ugen. I juli har vi indtil videre ca 15. indlæg tilbud (1 om dagen!).

Det I reelt brokker jer over, er relevant aktivitet i en tråd, der til tider står stille i uger ad gangen. I vil endda have smagsdommeri ind over, så dpl skal sidde og udvælge de mest spændende tilbud og kun poste dem. Igen, hvornår er det relevant og spændende? Lad os sige at dpl poster 3 af de 10 tilbud som han finder relevant. Men hov, jeg synes egentlig ikke at I skal gå glip af 2 andre af resterende 7 spil, og jaes går ind og poster at man egentlig også burde kigge på et af de andre. Vupti, tre indlæg om noget I i forvejen ikke finder spændende, fordi I brokker jeg over at dpl poster dem i ét indlæg? Hvordan er ét indlæg spam, fordi I ikke mener at ALLE spillene er gode tilbud?

Og der er jo meget mere til det. De tilbud kører i 24 timer, hvilket vil sige at hvis du blinker, så går du glip af det. Var det en kampagne der kørte over 10 dage med 10 nye spil hver dag, så synes jeg også at ét link var nok, og så evt. kommentarer eller fremhævelse af enkelte tilbud. Steam har måske fire events om året, der kører i et variabelt tidsrum, hvilket vil sige at vi i _værste_ tilfælde snakker om 40 indlæg med 10 tilbud i hver, fordelt og koncentreret på en lille uges tid fire gange om året. Det giver jer _mindst_ 325 dage, hvor vi går tilbage til 1-2 relevante (eller er de det?) tilbud om ugen og en semi-aktiv tråd.

Kort sagt, jeg synes det er pisseærgerligt at I vil ekskludere relevante indlæg fra denne tråd pga. smagsdommeri og manglende evne til at overskue dpl’s indlæg om Steam, fordi de kommer i små klynger. Jeg kan ikke se hvorfor der skulle være en separat tråd, der ville stå inaktiv det meste af tiden, fordi I ikke interesserer jer for digitale versioner. Hvis indlægget ikke interesserer jer, så spring det da over, i stedet for at bruge så meget energi på at få noget relevant ekskluderet, fordi det ikke lige er noget for jer?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 14/07-11 12:11, rettet 14/07-11 12:13 
Det eneste der er mere off-topic her i tråden end spam med samtlige prisnedsættelser fra en onlinebutik, er endnu flere indlæg om hvorvidt det er relevant for tråden.
Så hvis du virkelig ikke kan se hvorfor 10 indlæg i træk med hele Steams menukort kunne være en ny tråd værd, så må vi tage DET i en ny tråd, for denne tråd er kun til spiltilbud. :)

Det er jo ikke fordi vi ikke gider have hans Steam-"tilbud" herinde (hvorvidt det betegnes som reklame, må være Runes afgørelse), men idéen i denne tråd er jo at fremhæve enkelte spiltilbud uden at lave nye tråde til hver af dem - ti indlæg i træk på sammenlagt 130+ linjer med tilbud synes jeg da mere end retfærdiggør en dedikeret tråd, hvis man gerne vil have at de allesammen skal postes.
Det er DIG der vælger at tolke et forslag om at Steam-tilbud bør have sin egen tråd som "brok".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 14/07-11 12:49 
Jeg kan ikke se det, fordi der ikke foreligger nogen brugbar argumentation for at det skal have sin egen tråd, når den her er fin. Jeg har argumenteret for det modsatte - Steam-tilbuddene er tidsbegrænsede og koncentreret på et meget lille tidsrum. Det er slut nu. Der går ca. tre måneder før der sker noget lignende igen, så en egen tråd er egentlig redundant, når det er tydeligt at det primært er fordi det er en platform I finder uinteressant. Stort set alle tilbud har været relevante for mig og tilsyneladende også andre. Alternativet er at vi får to tråde, med lavt aktivitetsniveau, fordi at Steam ikke er godt nok til jer. Jeg kan ikke se at linieantallet i et indlæg på nogen måde er et argument - og det er jo det det hele kan koges ned til. Om der er 5 linier eller 13 er da megaligegyldigt, og bedre end at der er tre indlæg, fordi der er delte meninger om hvad er relevant.

Og nej, jeg synes ikke det er et spørgsmål om at jeg tolker noget, når der bruges vendinger som "reklame", "spam" og "værnepligt", der egentlig direkte angriber dpl's udmærkede indsats, der så vidt jeg kan se overtrumfer kritikernes egne bidrag.

Vi kan godt tage den et andet sted, men jeg synes lidt det er ligemeget, når argumentationerne imod er så selvfokuserede og banale som de er lige nu. Selvfølgelig skal RJK være velkommen til at komme og vurdere hvornår noget er reklame og hvornår noget ikke er, men der er tilsyneladende nogen der mener at det er op til dem at vurdere at det er det, uden hensyn til andre herinde. Vi skal alle sammen være her, og så længe vi reelt er afhængige af det indhold vi selv skaber herinde, så synes jeg fandeme der er nogle stejle og triste meninger mht. hvad der er okay vurderet udelukkende fra nogle enormt subjektive hjørner af dette forum.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 14/07-11 13:07, rettet 14/07-11 13:07 
Jeg synes det er forbandet skægt, at du har talt indlæggene :)

Men tag nu og stop! Kernen for dig handler jo ikke om Steam-tilbud får egen tråd eller ej. Enten er det det ren kværulanteri der stikker dig eller også føler du dig set ned på grund af sprogbruget i tråden. Jeg undskylder gerne at have kaldt noget spam hvis det betyder du holder mund og lader tråden komme tilbage på sporet igen...
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
HankyHankySkrevet 14/07-11 13:16 
Jeg synes da alt det her offtopic er langt mere irriterende, end de mange Steam-tilbud. Holder I aldrig kæft? :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ChronoChronoSkrevet 14/07-11 13:35 
Jeg vil gerne havde de Steam-tilbud her i tråden.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/07-11 17:17 
Jeg så gerne at der ikke var så mange tilbud på kinøjser-spil... .. ... :D:D:D
HeroldHeroldSkrevet 15/07-11 18:36 
Kristensen>
Jeg synes det er forbandet skægt, at du har talt indlæggene :)

Men tag nu og stop! Kernen for dig handler jo ikke om Steam-tilbud får egen tråd eller ej. Enten er det det ren kværulanteri der stikker dig eller også føler du dig set ned på grund af sprogbruget i tråden. Jeg undskylder gerne at have kaldt noget spam hvis det betyder du holder mund og lader tråden komme tilbage på sporet igen...

Det var for at understrege hvem kværulanterne var. :P At gå fra ét relevant indlæg om ugen til ét om dagen var åbenbart for meget for dig og de andre, men så længe I dropper jeres lamme korstog, så smider jeg kappen og hopper tilbage i båthulen igen.

Ooog ontopic, de tidligere XBLI-spil Cthulhu Saves the World og Breath of Death VII er 10% off på Steam som intro-tilbud. 10 procent er ikke så meget, men prisen for begge to er €1,74.

http://store.steampowered.com/app/107310/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
scavengerscavengerSkrevet 15/07-11 19:06, rettet 15/07-11 19:11 
Kommer vi tilbage til emnet på et tidspunkt?
Nemo me impune lacessit
HeroldHeroldSkrevet 15/07-11 19:34 
Ja, se de sidste linier af mit indlæg. :D

First person brawleren Zeno Clash er iøvrigt sat 75% ned på Steam - €3.

http://store.steampowered.com/app/22200/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
XiwanaXiwanaSkrevet 18/07-11 16:38 
Der er 25% på alle pre-owned 360- og PS3-spil (dem, der koster op til 149kr. stk.) i Gamestop i disse dage. Måske ikke de voldsomme besparelser ifht. Blockbuster og GAME - men der er da visse små guldkorn.
[inspirational quote here]
AzzkikrAzzkikrSkrevet 28/07-11 14:28 
Jeg laver lige en request her.

Er der nogen der kender en webshop der har Catherine til ps3? På VG+ har de kun deluxe edition og jeg gider ikke betale 20$ + ekstra shipping for at få alt det skrammel der med.

Det skal selvfølgelig også være en side med minimal dummebøde chance + gerne rimelig hurtig shipping.

Jeg kan ikke selv lige komme på nogen, jeg bruger kun ebay og vg+ når jeg skal købe us/jap spil.
BazeBazeSkrevet 28/07-11 14:35 
Måske PlanetAxel?

Link...
NaieraNaieraSkrevet 28/07-11 14:36, rettet 28/07-11 14:36 
Nedenstående er 100% toldsikker.

Axel Music, eller Planet Axel, som det hedder nu
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 28/07-11 14:45, rettet 28/07-11 14:48 
Takker.

Hvor lang tid plejer shipping at være derfra sådan ca.?
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 28/07-11 14:52 
Nogle gange en uge og andre gange op til tre.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
RJKRJKSkrevet 28/07-11 15:18 
Du kan tage den hos Coolshop, hvis tiden er vigtigere end prisen.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 28/07-11 15:21, rettet 28/07-11 15:26 
Jeg forstår ikke at Coolshop sælger import-udgaven - var det ikke bekræftet til europæisk udgivelse?

edit: Åbenbart ikke :O Var "helt sikker" på at jeg havde hørt det et sted....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WonderboyWonderboySkrevet 28/07-11 15:25 
Nogle der ved hvor man kan finde Shogun 2 collectors edition henne billigst og uden risiko for told?.
I love monster land
jaesjaesSkrevet 28/07-11 17:14, rettet 28/07-11 17:20 
Sommerudsalg på PSN. Det meste ser ud til at være halv pris. Kører til 3/8. Et lille uddrag:

- Peggle (was £6.29/€7.99 – now £3.19/€3.99)
- Acceleration of SUGURI X-Edition (was £4.79/€5.99 – now £2.39/€2.99)
- Back to the Future: The Game (was £15.99/€19.99 – now £7.99/€9.99)
- Bionic Commando Rearmed 2 (was £11.99/€14.99 – now £6.29/€7.99)
- Final Fight Double Impact (was £7.99/€9.99 – now £3.99/€4.99
- Super SF2 Turbo HDR (was £11.99/€14.99 – now £6.29/€7.99)

http://blog.eu.playstation.com/2011/07/27/heads-up-game-store-update-27th-july-2011/

EDIT: Kan se, at BCR2 ikke skulle være specielt godt :/ Det første spil er også med i udsalget, men prisfaldet er en del mindre.
scavengerscavengerSkrevet 29/07-11 18:22 
Metroid: Other M til 49,- hos Elgiganten i Glostrup, der var tre tilbage.
Nemo me impune lacessit
AzzkikrAzzkikrSkrevet 29/07-11 18:38, rettet 29/07-11 18:39 
Azzkikr>
Er der nogen der kender en webshop der har Catherine til ps3? På VG+ har de kun deluxe edition og jeg gider ikke betale 20$ + ekstra shipping for at få alt det skrammel der med.

Lige en opfølgning på det her i tilfælde at andre vil bestille spillet, jeg kontaktede VG+ og det viste sig at være en fejl på deres side og de rent faktisk havde det.

Så jeg annullerede ordren på planetaxel fordi de, på trods af at påstå at de sender inden for 5 timer, stadig ikke havde afsendt spillet 1½ dag senere.

Holder mig til VG+.
jaesjaesSkrevet 29/07-11 20:24, rettet 29/07-11 20:26 
Steam giver 75% rabat i weekenden på Vampire: The Masquerade - Bloodlines (4,99€). Jeg har fulgt spillet lidt, og det er sjældent, det er sat så meget ned nogle steder, så det er bare med at slå til.
http://store.steampowered.com/app/2600/

Husk den uofficielle patch, der skulle gøre spillet en del bedre. Det bør også nævnes, at der er en del Windows-udgaver, spillet ikke officielt understøtter, men det skulle være muligt at få spillet til at virke på de fleste ganske let (patchen er vist nok i de fleste tilfælde):
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2025035
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=841911
- Eller søg på forummet.

EDIT: Jeg mente: det er faktisk første gang, jeg har set det med så meget rabat for os europæere :)
JuggernautJuggernautSkrevet 30/07-11 08:35 
scavenger>
Metroid: Other M til 49,- hos Elgiganten i Glostrup, der var tre tilbage.

Skal du derud igen inden SSKT?:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 30/07-11 09:38, rettet 30/07-11 13:30 
Kan jeg godt, interesseret?
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 30/07-11 11:40 
Oui monsieur:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 30/07-11 13:08 
Det er jeg også! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
scavengerscavengerSkrevet 30/07-11 19:48, rettet 30/07-11 21:02 
Jeg skal se hvad jeg kan skaffe.
Der var også Eledees til 49,- er det noget værd?
Nemo me impune lacessit
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/07-11 20:24 
Hvis der er et Other M mere er jeg også meget interesseret i det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
scavengerscavengerSkrevet 31/07-11 13:33 
Der var kun 2 Other M tilbage, men de er sikret og kommer med til SSKT7.
Nemo me impune lacessit
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/07-11 13:36 
Det er helt i orden, men tak alligevel :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/08-11 22:24 
Der er HALV PRIS på samtlige spil i Bog & Idé på Nytorv i Aalborg (alt for mange til at liste dem her). Det ligner et oprydningsudslag, hvor alt bare skal væk, og de derefter nedlægger deres spilafdeling.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/09-11 17:49 
Denne her tråd er da godt nok gået død.

Anyways, jeg så SMG2 og NSMB til 250 kr stk i NETTO forleden, hvilket utroligt nok er billigere end alle andre butikker og E-butikker.
WonderboyWonderboySkrevet 12/09-11 14:10, rettet 12/09-11 14:20 
Nogle der ved hvor man kan købe Wii fit/Wii fit + til billige penge?, også Just Dance og Just Dance 2 til billige penge?.
I love monster land
jaesjaesSkrevet 14/09-11 19:35 
Fra 28/9 til 20/2 er Legend of Zelda: Four Swords Anniversary Edition gratis på DSiWare og 3DS Shop. Ændringer i denne version:

"Up to four players can still play co-op, but all multiplayer gameplay will be handled wirelessly (most likely either locally or online.) There will also be a single-player mode that allows the player to switch between the four Links."

http://www.rpgamer.com/news/Q3-2011/091311d.html
spectrespectreSkrevet 15/09-11 15:13 
Har fået en mail fra CDON.com om at hvis man forudbestiller Gears of War 3 hos dem, så får man DLC kode til en karakter ved navn Savage Kantus.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
jaesjaesSkrevet 17/09-11 17:47 
Portal er gratis på Steam til 28/9:
http://www.eurogamer.net/articles/2011-09-16-portal-free-on-steam-until-20th-sept

Og der er 50% rabat på Tex Murphy-spillene på Good old Games i weekenden:
http://www.gog.com/en/promo/tex_murphy_series
AkamisoAkamisoSkrevet 18/09-11 20:07 
Bulletstorm (limited edit)til PS3 (max 1 stk pr. kunde)
99 kr. på elgiganten.dk (fragt på spil koster gratis)

Link...
millenniummillenniumSkrevet 20/09-11 10:23, rettet 20/09-11 10:23 
Play.com har GoldenEye til Wii for kun 11.99 EUR. Det er godt nok piv hamrende billigt for en glimrende FPS på Wii.
The medium is the message.
JuggernautJuggernautSkrevet 20/09-11 17:52, rettet 20/09-11 17:52 
Elgiganten Næstved har nogle stykker af dem til 50,-.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
PalsgaardPalsgaardSkrevet 24/09-11 15:45, rettet 24/09-11 15:47 
Demon's Soul til 169,- på coolshop, fri fragt

Dagens coolshot
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 24/09-11 17:01 
det har længe kostet 13£ på zavvi....
ElgenElgenSkrevet 24/09-11 17:07 
...men zavvi sender fra kanaløerne...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
AzzkikrAzzkikrSkrevet 24/09-11 17:24, rettet 24/09-11 20:41 
Og din pointe er hvad?

Hvis man endelig er så uheldig at få en dummebøde kan man jo bare lade den gå retur og få sine penge tilbage.

Ligegyldigt hvad, er det billigere fra zavvi og vil givetvis altid være det.

Desuden er coolshop en forfærdelig abomination af en butik med en uhyrlig kundeservice som kun få kan overgå, kunne aldrig falde mig ind at handle der igen, især ikke når deres priser på ingen måde er konkurrencedygtige med udenlandske webshops.
BeanoBeanoSkrevet 24/09-11 17:28 
Jeps, men så går der 7-8 uger ekstra.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 24/09-11 17:28 
ok, hvad angår kundeservice er jeg lodret uenig, har aldrig haft andet end gode oplevelser :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 24/09-11 17:35, rettet 24/09-11 17:38 
7-8 uger?

Jeg har aldrig oplevet at der er gået mere end 2 uger fra Zavvi, for det meste går der under en uge og det har både været tilfældet imens jeg boede i vejle og nu i lyngby.

Palsgaard>
ok, hvad angår kundeservice er jeg lodret uenig, har aldrig haft andet end gode oplevelser :)

Jeg har udelukkende haft elendige oplevelser med dem, først hvor de rent faktisk ikke havde det spil jeg bestilte på lager og tog en evighed at oplyse mig om det og derefter i deres skandaløs ringe vejle afdeling hvor ekspedienterne knap nok kan finde ud af lægge 2 og 2 sammen, men det kan selvfølgelig også være blockbusters medarbejdere, ligegyldig hvad er de nogle klaphatte.

Hvis priserne var på niveau med webshops kunne jeg måske accepterer det, men det er de på ingen måde.
BeanoBeanoSkrevet 24/09-11 17:38 
30 arbejdsdage (6 uger) før forsendelsen kan meldes tabt hos dem, og så en uge eller to for forsendelse af ny pakke.
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig