X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
DarkenDarkenSkrevet 18/05-11 19:07, rettet 18/05-11 19:08 
hmn ved ikke om det er den vilde pris, men jeg synes den er fin (nævner blot ps3 til info, den er jo desværre et skidt op)

Dragon Age Origins: UE
PC: 15£
X360: 18£
PS3: 25£

Indeholder:
Dragon Age: Origins, The Dragon Age: Origins - Awakening Expansion Pack, Plus All Nine Additional Content Packs

edit:
At-Your-Own-Risk-Teh-Hutti-Group-Måske-Er-Der-Told-Shops

Dragon Age Origins: UE
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
millenniummillenniumSkrevet 21/05-11 08:18 
Infinity Blade til 18 kr i appstore.
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 23/05-11 13:38 
Myst til iOS er sat ned til $1 (ved ikke hvad det plejer at koste). Man skal nok skynde sig, da det er et weekend-tilbud.
http://itunes.apple.com/us/app/myst/id311941991?mt=8#
enfenenfenSkrevet 23/05-11 20:40 
Det er slut. Koster igen 5$ :(
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 27/05-11 19:22 
Masser af ipad spil på tilbud i denne weekend. Hen evt den grais app: App hits. Så får du listen over alle aktuelle tilbud. Bl.a. Plants vs. Zombie til 12 kr, forskellig EA spil til 6/12 kr og gravity hook hd gratis. Go shop!
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/05-11 19:45, rettet 27/05-11 19:46 
Tak for tippet. Jeg kom lige til at købe en iPad igår og er klar på at finde spil og sådan noget til den.
BeanoBeanoSkrevet 01/06-11 16:57 
Speedball 2 Evolution er gratis til iPad og iPhone lige nu.
enfenenfenSkrevet 02/06-11 01:00 
Ved ikke, om det er noget for mig. Men nu er det hentet :)
What is the Matrix?
jaesjaesSkrevet 02/06-11 22:09 
DotEmu har fået lyst til at give nogle pc-spil væk:

2/6: Hammerin' Harry (arcade-udgaven)
3/6: Robinson’s Requiem
4/6: Dragon Breed (arcade-udgaven)
5/6: Warzone 2100

http://www.dotemu.com/en/the-store-dotemucom-celebrates-its-first-birthday-with-5-free-games-0
SumezSumezSkrevet 02/06-11 22:18 
Dragon Breed!! :D

Æv, en dag for sent til Gobliiins
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 02/06-11 22:20 
Man kan heller ikke oprette en konto på siden, alle e-mailadresser er "invalid"...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 02/06-11 23:17 
Jeg havde ingen problemer.
SumezSumezSkrevet 02/06-11 23:53 
Det gælder åbenbart alle dk-adresser, men fik det til at virke med en gmail - nu er det bare for sent til hammerin' harry :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/06-11 00:15 
ok spil ellers
Hoid to colony C05 where the computer is...
jaesjaesSkrevet 03/06-11 00:34 
Sumez>
Det gælder åbenbart alle dk-adresser

Ikke alle - jeg brugte en DK-adresse :)
DarkenDarkenSkrevet 03/06-11 09:42 
Jeg havde problemer med at oprette mig da den ikke melder at fejlen var at de brugernavne jeg prøvede var optaget.

Spottet denne på deres side. Og har lige testet at den virker på win7 64-bit

Beneath a Steel Sky
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KTCKTCSkrevet 03/06-11 12:36 
Advarsel: Påtvunget leverpostej-filter i Hammerin Harry. Dog ser det ud til at man kan modificere nogle indstillingsfiler, men det er ikke noget jeg umiddelbart synes jeg gider, da hele pakken ikke tiltaler mig synderligt.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/06-11 13:32 
Coolshop har Inazuma Eleven (NDS) og Ghost Trick (NDS) til 179,- stykket.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 03/06-11 14:08, rettet 03/06-11 15:00 
KTC>
Advarsel: Påtvunget leverpostej-filter i Hammerin Harry.

Synes ikke, det virker som om, der er filter på, når man spiller i et vindue. I hvert fald er det ganske skarpt IMO. I fuld skærm er grafikken lidt udtværet. Om det kun er pga., at det er en lav opløsning der strækkes på en LCD-skærm , eller om der samtidig er filter på, skal jeg ikke kunne sige.

EDIT: Nu med mindre rodet pointe :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/06-11 16:16 
jaes>

EDIT: Nu med mindre rodet pointe :)

Aj, den får du editeret om lidt :)
jaesjaesSkrevet 03/06-11 16:27, rettet 03/06-11 16:31 
Haha, nej for jeg har ikke influenza længere, så er super skarp igen ;)

Bortset fra det, laver jeg generelt nok en "edit" lidt oftere end gennemsnittet. Og det er lidt en kæphest - det er ikke unormalt at folk tilføjer eller fjerner ting uden at skrive det, hvilket ikke altid er særlig smart...
KTCKTCSkrevet 03/06-11 18:46 
jaes>
Synes ikke, det virker som om, der er filter på, når man spiller i et vindue. I hvert fald er det ganske skarpt IMO.
Der er tydelig filter her, i hvert fald, også i vindue.

jaes>
I fuld skærm er grafikken lidt udtværet. Om det kun er pga., at det er en lav opløsning der strækkes på en LCD-skærm , eller om der samtidig er filter på, skal jeg ikke kunne sige.
Mit system er indstillet til at vise lave opløsninger uden skalering, og dette får man intet ud af, da spillet påtvinger et lag udsmurt leverpostej på en højere opløsning.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 03/06-11 22:45 
Forholdene var ikke de bedste sidst (dårlig placering i forhold til et par vinduer), så har lige kigget igen - ja, der er et filter, når man spiller i et vindue, men det er ret diskret, efter min mening. Synes mere eller mindre bare det ligner, at man spiller på en billig CRT-monitor :)
jaesjaesSkrevet 05/06-11 23:25, rettet 05/06-11 23:26 
Der er 75% rabat på alle Telltales produkter (også soundtracks m.m.) indtil ca. den 30/6, på nær Back to the Future og Puzzle Agent 2 - gælder som minimum ting, der købes direkte fra deres netbutik, der står således ikke noget om XBLA, PSN, App Store osv., selvom konsolspil m.m. figurerer i butikken.

http://www.telltalegames.com/store/
RJKRJKSkrevet 14/06-11 19:44, rettet 14/06-11 19:45 
Expert i Bruuns i Århus har to store rodekasser med middelgode spil til PS2, PS3, PSP, DS og 360 til 25, 50, 75 og 100 kroner. Der er fx en del Buzz og Singstar-titler blandt de billigste og ting som Eternal Sonata (PS3), Mercenaries 2, Assault On Dark Athena og Pokemon Diamond/Pearl blandt de "dyre". Desværre er de færreste forseglede og deraf noget ridsede i omslagene, men stadig fornuftige ting. Jeg fik fx Puzzle Quest Galactrix til DS til 25 kroner. Ingen anelse om det gælder generelt for Expert, men det lød sådan på ekspedienten ("en masse vi har fået ind").
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KilroyKilroySkrevet 14/06-11 21:51 
Godt at vide! Jeg skal så liiiige forbi Expert i morgen:)
Kilroy Was Here
GreaseballGreaseballSkrevet 14/06-11 22:15 
Hmmm.. man kunne lægge turen forbi en måske.
WehnerWehnerSkrevet 14/06-11 22:22 
Giv lige lyd, hvis nogen kommer forbi. Jeg vil prøve at kigge forbi Aalborg en af dagene.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
XiwanaXiwanaSkrevet 15/06-11 10:26 
Gamestop begynder deres sommerudsalg i dag!

Gamestops tilbudskatalog
[inspirational quote here]
scavengerscavengerSkrevet 15/06-11 18:08, rettet 15/06-11 18:08 
Expert i Waves var en total nitte.
Nemo me impune lacessit
KilroyKilroySkrevet 15/06-11 18:33 
Expert i Hundige havde heller ikke noget der ligner tilbudsrodekasser.
Kilroy Was Here
CoreCoreSkrevet 15/06-11 19:02 
Det gælder heller ikke for hele kæden, det er udelukkende Bruuns-butikken der rydder op...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 15/06-11 19:29 
Morale: Stol aldrig på ekspedienterne :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 15/06-11 19:57, rettet 15/06-11 19:58 
Narj, bare undlad at stole på dem i Expert ;o)

Og det er egentlig helt vildt fjollet, at de kan være så misinformeret. Det er butikken selv , der på eget initiativ har flyttet rundt i lokalet, og spiloprydningen er et følge heraf, da deres grossist ikke er ret god til at få tilpasset priserne på ældre spil.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
scavengerscavengerSkrevet 15/06-11 21:17 
Kilroy>
Expert i Hundige havde heller ikke noget der ligner tilbudsrodekasser.

Hundige = Waves :-)
Nemo me impune lacessit
KilroyKilroySkrevet 16/06-11 09:17 
scavenger>
Hundige = Waves :-)

Det hedder stadig Hundige Centeret i min hjerne :P
Kilroy Was Here
jaesjaesSkrevet 16/06-11 18:43 
Første episode af Amerzone til iPhone og iPad er gratis i dag:
http://itunes.apple.com/app/amerzone-the-explorers-legacy/id433861348?mt=8

Det er den originale udgave af Benoît Sokals (Syberia) første adventurespil, som er blevet flækket i tre episoder. Det skulle være godt men meget kort (vil gætte på vi taler maksimalt 2 timer).
HankyHankySkrevet 23/06-11 11:00 
Set i ElGiganten Randers i går:

Xbox 360:
- 100 kr - Castlevania: Lords of Shadow
- 100 kr - Final Fantasy XIII
- 100 kr - Splatterhouse
- 100 kr - Super Street Fighter IV
- 50 kr - Halo ODST

Der var flere nyere titler til 100 kr, men kan ikke huske dem på stående fod.

PS3:
- 50 kr - EyePet m. PlayStation Eye (denne: http://www.gadgetlite.com/wp-content/uploads/2010/01/EYEPET-CAM-PS3-ebay1.jpg)

PSP:
- Hvid model PSP 3004 til 599 kr. (omkring 9 stk tilbage)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
enfenenfenSkrevet 23/06-11 12:09 
Gad vide, om det gælder i nogle af de andre butikker? Kunne godt bruge Castlevania.
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 23/06-11 12:23 
Nogen, der skal forbi Elgiganten, som kunne tage noget med til undertegnede?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HulleHulleSkrevet 23/06-11 13:58 
Gamebits har Divinity 2 til 153,- Det er ret så billigt.. De har lige nu forsendelse for en krone, hvis man kun køber en ting.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KTCKTCSkrevet 23/06-11 16:03 
Jeg er på vej til Elgiganten nu. Skriv inden for 30-45 minutter hvis I skal have noget med. Navn, antal og platform, så skal jeg se hvad jeg kan finde.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 23/06-11 16:31 
Off Topic
Du har en PB
JuggernautJuggernautSkrevet 23/06-11 17:07 
Hulle>
Gamebits har Divinity 2 til 153,- Det er ret så billigt.. De har lige nu forsendelse for en krone, hvis man kun køber en ting.

Har du checket anmeldelserne? Du får nok mere for pengene ved at give dem til mig. Så skal jeg nok sende dig noget for 1 krone :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 23/06-11 18:59, rettet 23/06-11 21:21 
Heh :) Ja, har tjekket. Det lader til at være et spil man enten elsker eller hader. Nogen brugere går så vidt at de kalder det bedre end Oblivion. Det er sikkert fanboy pladder, men til den pris giver jeg det chancen :)
Har haft kig på Ego Dragonis, men der var for dyrt, og det her indeholder også denne og er forbedret med grafik og fejlrettelser.

Ellers kan Gamestop sikkert hjælpe mig af med det :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
dpldplSkrevet 23/06-11 20:48 
Juggernaut>
Har du checket anmeldelserne? Du får nok mere for pengene ved at give dem til mig. Så skal jeg nok sende dig noget for 1 krone :)

Hov hov, vis 360 kører fint, så for du det svært ved at tilbyde mere sjovt for 150kr, selv vis du giver ham en masse "BEEP"(Sæt ind hvad du vil her :P)

Spillet kan anbefales, men kender ikke lige til hvor godt 360 version kører. Men mener jeg læst det ikke var dårligt. Spillet er også 20€ på steamn nu lige.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 23/06-11 23:01 
Juggernaut>
Hulle>
Gamebits har Divinity 2 til 153,- Det er ret så billigt.. De har lige nu forsendelse for en krone, hvis man kun køber en ting.

Har du checket anmeldelserne? Du får nok mere for pengene ved at give dem til mig. Så skal jeg nok sende dig noget for 1 krone :)

Har du selv SPILLET det? Man får bestemt noget for pengene, især hvis man køber den fulde "Dragon Knight Saga" udgave. Spillet har mange fejl, men det gør det ikke mindre underholdende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 24/06-11 09:11 
Sumez>
Har du selv SPILLET det?

Slet ikke. Ville ikke røre det med en ildtang. Men det kommer vel an på hvilke spil vi konkret snakker om. Dét spil jeg troede Martin skrev om, var dette:
http://xbox360.ign.com/objects/142/14270833.html
og det viser sig rent faktisk, at det er dette:
http://xbox360.ign.com/objects/080/080387.html (som jo har en noget bedre score. Og her ville jeg sagtens turde købe spillet.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 24/06-11 09:24, rettet 24/06-11 09:26 
Det er det samme spil. :)

Dragon Knight Saga er Eco Draconis plus udvidelsen. Der er dog et par forbedringer i enginen og andre finjusteringer, som er meget velkomne, men ikke noget skælsættende (dog sikkert nogle tekniske ting der kan have indflydelse på kræsne anmelderes pointgivninger). Det er helt klart grundspillet (Eco Draconis) der er den bedste del af spillet.

Jeg synes Divinity 2 har en frisk tilgang til dungeon crawler/rpg-genren med en tilpas useriøs setting, dum humor, masser at udforske og gå i gang med, originale skills, og en god udfordring hele vejen igennem. Det er lidt et B-spil, og det er tydeligt at det er lavet af et mindre firma og ikke er nær så finpudset som tilsvarende AAA-titler, men jeg synes bestemt det er et spil værd. Soundtracket bør iøvrigt også fremhæves da det er både originalt og virkelig velgjort.
Min kæreste erklærede faktisk forrige uge at det nok er hendes yndlingsspil. Så måske er det mere et pigespil? Jeg tvivler, dog. :) Se evt. mine tanker om spillet efter at have set hendes gennemspilning af spillet her:
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=32380#477587

Demoen på Xbox Live Marketplace er også meget sigende. Hvis man kan lide den, kan man lide spillet, ellers kan man ikke.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 24/06-11 09:29, rettet 24/06-11 09:30 
Jeg kunne også godt havde været mere konkret med mit indlæg. Det er korrekt at det er Divinity 2: The Dragon Knight Saga jeg forsøger at berette om, og ikke det andet.

Gamebits>
Denne RPG indeholder en komplet re-mastered og forbedret udgave af 'Ego Draconis', det originale eventyr fra Divinity II saga'en. Indholdet såvel som den grafiske motor er forbedret og har fået en kraftig overhaling,for at kunne levere en smukkere og endnu bedre spiloplevelse. Samtidig indeholder denne udgave også det helt nye eventyr 'Flames of Vengeance', hvilket udvider spillet med et utal af timer, til det originale gameplay, med nye quest, nye ting og alt i alt, en spektakulær afslutning på Divinity II saga'en.

EDIT: Sumez kom først.. Og jeg er sgu lidt af en tøs, så det falder nok i min smag.

Hos Gamebits
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig