X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
AzzkikrAzzkikrSkrevet 27/03-10 12:14 
Nu ved jeg at mange pro tekken spillere foretrækker pad fremfor stick (og her taler jeg ikke om sidney lee), blandt andet pga hurtigere og mere præcis movement.

Tekken er ikke så stick domineret som fx SF hvor der er bred enighed om at stick er optimale.

Og hvorfor ville der ikke være cirkelbevægelser hvis de var designer til pads? Det var da en sær logik, eller mangel på.

Men det har selvfølgelig meget med tilvending at gøre hvad man foretrækker. Jeg synes bare der er alt for meget 'stick snobberi', somom at det giver en gigantisk fordel hvilket det ikke gør (i Tekken ihvertfald).
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 27/03-10 12:24 
Du har tydeligvis misforstået hvad "snobberiet" går ud på så. Det handler ikke rigtig om hvad der er bedst, men om at spille spillet på de præmisser det er skabt. Nok off-topic fra mig.

Rhythm Paradise kan fås for under 100kr de fleste steder på nettet nu. Køb!
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
NaieraNaieraSkrevet 27/03-10 12:29 
Jmog>
Men det kan ikke diskuteres at det generelt set er optimalt at spille fighterspil med stick. Visse ting, såsom cirkelbevægelser, er jo også markant nemmere med et stik end et pad. Ikke overraskende - der ville næppe være komboer med cirkelbevægelser, hvis sticks ikke havde været standard-kontroller på de maskiner, som fighterspil laves til.

For ikke at nævne det med at trykke to knapper ned på samme tid. Det er jo umuligt med et joypad, medmindre man holder helt forkert på det.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
scavengerscavengerSkrevet 27/03-10 12:35 
Nå, tilbage til emnet:

CDON har DJ Hero til 399,- + 29,- i porto
Nemo me impune lacessit
AzzkikrAzzkikrSkrevet 28/03-10 22:20 
http://shop.gameplay.co.uk/webstore/sale.asp

Påskeudsalg på gameplay, der er nogle ret gode tilbud. Blandt andet bioshock 2 til 23£.
JmogJmogSkrevet 28/03-10 23:25 
Game ude på Fisketorvet har nedsat en stor del af deres brugte spil for at komme af med dem. Lair til 18 kroner, Alone in The Dark til 38 kroner, Kane & Lynch til 86 kroner. Der var rigtig mange til den slags priser.
PapandPapandSkrevet 28/03-10 23:47 
Alle GAME butikker har stort set alle brugte PS2 spil til 38,- og de fleste brugte PC-spil til 18,-. Det gælder de næste par uger.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
JmogJmogSkrevet 28/03-10 23:49 
Det her var dog PS3 og Xbox 360.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 28/03-10 23:53 
Steam sælger Torchlight til 4€ lige nu, men det er vist et weekendtilbud, så det gælder måske ikke så længe :-)

Til gengæld købte jeg selv Torchlight til samme pris i julen, så det er åbenbart nedsat en gang i mellem.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 29/03-10 09:01 
Konsolkongen>
Videogameplus har Disgaea DS til omkring en 50'er.

Hvordan er det i forhold til originalen? Går ud fra at det er en remake af 1'eren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 29/03-10 14:04, rettet 29/03-10 18:08 
Det er dagens billigste tilbud, Grand Slam Tennis og Wii Motion Plus sammen kun 18.93 hvilket svare til cirka 156kr

BEMÆRK: Dette tilbud gælder kun idag..


Til dem som ikke var hurtige nok, er det for sent nu der er udsolgt.

Wii Motion + spil kun 18.93£
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/03-10 15:59 
Sumez>
Hvordan er det i forhold til originalen? Går ud fra at det er en remake af 1'eren.

Det mener jeg også det er. Jeg skal lige modtage før jeg kan sammenligne de to spil :) T.L.O har det vidst allerede så det kan være han kan sige et par ting om det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 29/03-10 18:50 
Gamestop/Ebgames har sat prisen ned til 39kr. stk. for størstedelen af deres brugte xbox(1)-spil. De fleste steder er der samtidig 3spil-for-2spils-pris, så man kan være heldig at komme hjem med en hel del semi-sjældne spil til ca. 27kr. stk.
[inspirational quote here]
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 13/04-10 15:07 
Castlavania: Order Of Ecclasia til 149,- på coolshop http://www.coolshop.dk/catalog/product/57946-castlevania--order-of-ecclesias--for-nds

Tekken stick bundle både til 360 og PS3 med Tekken 6 spiller og et Trådløst Hori tekken stick. 499 kr.

Alien vs. Predator special survival edition til 269 kr.

Det var lige de ting fra coolshops tilbud jeg bed mærke i : O
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
XiwanaXiwanaSkrevet 13/04-10 16:32 
Blood Bowl (360) er sat ned til 100kr. i Fona. Jeg nuppede det sidste i Fona 2000.
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 15/04-10 11:56 
Zavvi har ifølge deres newsletter £4 fra på preorder-spil hvis man bestiller over £40 og bruger koden "GAMES4" - men jeg kan ikke få det til at virke, nogen der harheld med det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/04-10 13:07 
Du skal skrive GAME4 ikke GAMES4 :P
SumezSumezSkrevet 15/04-10 14:29, rettet 15/04-10 14:32 
Det virker stadig ikke for mig?

edit: Det virker åbenbart ikke med Monster Hunter, men virker fint hvis jeg bestiller 3 x god of war collection... !?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/04-10 14:49 
Virker fint med monster hunter her.
SumezSumezSkrevet 15/04-10 14:53 
Ikke den udgave med classic controller :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 15/04-10 15:07 
Nej har du ret i. Må være en fejl.

Skriv til dem :P
HeroldHeroldSkrevet 15/04-10 15:20 
Jeg skyder lige i blinde her, men kan det være fordi at der er noget mærkning på tværs af EU/ikke-EU, der gør at de ikke må sælge hardware, der ikke har den rette mærkning?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 15/04-10 15:20 
De har ikke noget imod at sælge mig den uden rabatten i hvert fald. Jeg har sendt en mail til dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 16/04-10 17:55, rettet 16/04-10 17:58 
Nogen der har set Deus Ex billigt i Københavnsområdet? Jeg har mistet mit eksemplar, og gider ikke give mere end omkring 50 kr. for det. Men det skulle også være muligt alderen taget i betragtning.

Helst til PS2, men pc-udgaven kan også gå an.

EDIT: Det er ok, hvis det er brugt.
HeroldHeroldSkrevet 16/04-10 18:58 
10 euro på Steam, hvis du kan nøjes.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JuggernautJuggernautSkrevet 16/04-10 19:39, rettet 16/04-10 19:39 
jaes>
...og gider ikke give mere end omkring 50 kr. for det.

Det er langt mere værd, og du ved det ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
jaesjaesSkrevet 16/04-10 22:13 
Hvis du tænker på kvaliteten, så sikkert ja. Men når jeg nu allerede har købt det én gang, og da det sikkert kan findes i en rodekasse til 25-50 kr., vil jeg ikke give mere :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/04-10 22:43 
Hvordan kører spillet på PS2?
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 16/04-10 23:49, rettet 16/04-10 23:58 
Herold: Tak, må se hvad det ender med.

Konsolkongen: Jeg nåede kun et par timer ind, men i den periode var frame raten ikke imponerende (i hvert fald udendørs, men mener det var begge dele). Jeg synes, det er til at leve med, men hvis man er sart med dette aspekt, kan det være det generer for meget. Ved så ikke om det fx gør snigskytterifler sværere at bruge.

En anden ændring i PS2-versionen er lidt mindre områder, men det skulle mest være blindgyder og lignende, som er fjernet, og ikke noget problem for de fleste. Til gengæld er figurerne muligvis lidt pænere, men kan ikke helt huske, om det er Deus Ex, Half-Life eller begge spil, som fik flottere figurer i PS2-udgaverne.

EDIT: Nu jeg tænker lidt mere over det, kan jeg ikke konkret huske, at det hakkede udendørs, bare at det hakkede. Men anyway, hvis der er forskel er det jo normalt bedre indendørs :)
EDIT 2: Altså blindgyder m.m. er fjernet, er lidt træt :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/04-10 01:24 
Bare det kører fint nok til at os der aldrig har prøvet spillet får noget ud af det. Vil meget nødigt spille på PC hvis det ikke er strengt nødvendigt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/04-10 09:51 
Konsolkongen>
Vil meget nødigt spille på PC hvis det ikke er strengt nødvendigt :)

Det er da klart. Ellers ville du jo nok hedde 'Pckongen' :D
SumezSumezSkrevet 18/04-10 12:54 
Så virker "GAME4" rabatkoden på Zavvi med Monster Hunter bundlen! :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/04-10 00:49, rettet 19/04-10 00:49 
Tatsunoko Vs Capcom Ultimate All Stars (Wii)
http://www.zavvi.com/games/platforms/nintendo-wii/tatsunoko-vs-capcom-ultimate-all-stars/10068002.html (£24.95 ~ 210,50 DKK)

Mad Catz Tatsunoko Vs Capcom Arcade FightStick (Wii)
http://www.amazon.co.uk/Catz-Tatsunoko-Capcom-Arcade-FightStick/dp/B0032ISZL8/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=videogames&qid=1271630706&sr=8-2 (£33.89 ~ 286 DKK)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
CoreCoreSkrevet 20/04-10 18:04 
Fona Søndergade i Århus rydder op i gamle spiltitler, og én meget hurtig runner kan måske nå at sikre sig det sidste Final Fantasy: Dissidia (PSP) til en 50'er. Det samme koster det sidste Star Ocean (PSP).

Derudover har de flere Parappa The Rappa (PSP) til en 20'er sammen med nogle andre mindre interesante PSP- og NDS-titler.

Mirrors Edge (X360) ligger derinde til en 50'er, og denne er der flere af, sammen med en masse PS2- og PC-spil til 20 og 50 kr.

Jeg selv nappede de to enlige eksemplarer af End War (X360) og Stormrise (X360) til hver en 20'er.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 21/04-10 00:35, rettet 21/04-10 00:41 

Spøjs rettelse til ovenstående: Prisen steg tirsdag i denne uge til £49.95. Jeg fik samme dag en mail fra Amazon.co.uk, om at min ordre til forrige pris var annulleret af grossist. Det er lidt spøjst, da Amazon.co.uk dagen forinden (mandag middag) sendte en mail om at ordren var afsendt...how the frag kan den så blive annulleret herefter?! :(

EDIT: "censur"
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 21/04-10 00:45 
Spillet koster også kun 20£ hos shopto ;)
PapandPapandSkrevet 21/04-10 00:58 
Byt 1 spil og få Mass Effect 2 eller Dante's Inferno til 0 kr. hos GAME.

Husk at tjekke de ekskluderede spil.

Ekskluderede spil og betingelser.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
NaieraNaieraSkrevet 21/04-10 03:00 
SkyblazeR>
how the frag kan den så blive annulleret herefter?! :(

Jeg køber studierelaterede bøger gennem diverse eksterne sælgere hos amazon.co.uk, og de synes altid at blive sendt meget hurtigt (så sendt som i går fik jeg en sådan mail). I realiteten sendes mailen jo nok bare afsted som standard, og så kan den eksterne sælger ellers bruge nok så meget tid på rent faktisk at få sendt varen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
solid snakesolid snakeSkrevet 21/04-10 11:40 
Papand>
Byt 1 spil og få Mass Effect 2 eller Dante's Inferno til 0 kr. hos GAME.

Husk at tjekke de ekskluderede spil.

Er det generalt for EbGames og Game at de ikke har nogle spil til Wii som koster 1kr når du bytter med 2 spil?
Eller er der noget jeg har overset?

Jeg kan se de har til PS3 og X Box 360 men ikke til Wii
Hvorfor har de ikke det...? :-(
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
GakuGakuSkrevet 21/04-10 14:11, rettet 21/04-10 14:11 
jaes>
Nogen der har set Deus Ex billigt i Københavnsområdet? Jeg har mistet mit eksemplar, og gider ikke give mere end omkring 50 kr. for det. Men det skulle også være muligt alderen taget i betragtning.

Helst til PS2, men pc-udgaven kan også gå an.

EDIT: Det er ok, hvis det er brugt.

Steam har hørt du mangler Deus Ex og at det skulle være billigt. Så de har sat det ned til 2½ euro.

Til Steam
fumfumSkrevet 21/04-10 16:23 
Det tilbud var jeg lige nødt til at hoppe på.
Jeg købte begge, Deus Ex + invisible war, for 5 euro.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
KilroyKilroySkrevet 21/04-10 20:52 
Af en eller anden grund vil Steam ikke tage mit kort i øjeblikket. Ellers havde jeg købt IW. Bare for god ordens skyld. Hvis det virker i morgen, og prisen er den samme, så gør jeg det alligevel;)
Kilroy Was Here
KilroyKilroySkrevet 22/04-10 19:10 
Er der nogen der vil gifte mig Invisible War? Steam vil af en eller anden rådden grund ikke tage imod mit kort i øjeblikket, men jeg sender gerne penge via bankoverførsel.
Til den pris af 2,5 euro må jeg næsten have spillet.

Kudos til enhver der vil hjælpe!
Mit steam tag er iacen .
Kilroy Was Here
XiwanaXiwanaSkrevet 22/04-10 22:39 
Wolverine-spillet til 360'eren (og PS3?) er blevet sat ned til 100kr. i Blockbuster.
[inspirational quote here]
solid snakesolid snakeSkrevet 23/04-10 17:08 
solid snake>
Papand>
Byt 1 spil og få Mass Effect 2 eller Dante's Inferno til 0 kr. hos GAME.

Husk at tjekke de ekskluderede spil.

Er det generalt for EbGames og Game at de ikke har nogle spil til Wii som koster 1kr når du bytter med 2 spil?
Eller er der noget jeg har overset?

Jeg kan se de har til PS3 og X Box 360 men ikke til Wii
Hvorfor har de ikke det...? :-(

Ingen svar..?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DarkenDarkenSkrevet 23/04-10 17:24 
Ring til forretningen og spørg?
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
AzzkikrAzzkikrSkrevet 23/04-10 18:47 
Yakuza 3 special edition til 18€ på Zavvi.
PapandPapandSkrevet 23/04-10 21:01 
solid snake>
solid snake>
Papand>
Byt 1 spil og få Mass Effect 2 eller Dante's Inferno til 0 kr. hos GAME.

Husk at tjekke de ekskluderede spil.

Er det generalt for EbGames og Game at de ikke har nogle spil til Wii som koster 1kr når du bytter med 2 spil?
Eller er der noget jeg har overset?

Jeg kan se de har til PS3 og X Box 360 men ikke til Wii
Hvorfor har de ikke det...? :-(

Ingen svar..?

Der er et par tilbud hvor du kan bytte 1 spil og få eksempelvis Mario Galaxy 2 til halv pris. Kig eventuelt forbi en af butikkerne.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 24/04-10 23:39, rettet 24/04-10 23:40 
Naiera>
SkyblazeR>
how the frag kan den så blive annulleret herefter?! :(

Jeg køber studierelaterede bøger gennem diverse eksterne sælgere hos amazon.co.uk, og de synes altid at blive sendt meget hurtigt (så sendt som i går fik jeg en sådan mail). I realiteten sendes mailen jo nok bare afsted som standard, og så kan den eksterne sælger ellers bruge nok så meget tid på rent faktisk at få sendt varen.

Gik ud fra det var noget i den retning, men ekstremt misvisende at få en "din pakke er sendt"-mail og så en "refund"-mail dagen efter. Jeg genbestilte med dem selv som sælger (Amazon.co.uk) - pakken er pt. afsendt...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
solid snakesolid snakeSkrevet 25/04-10 13:03 
Mario Kart til Nintendo Wii og Nintendo DS sælges til 249,95kr i Kvickly fra idag søndag den 25april.
Det er både rat og spil til Nintendo Wii.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig