X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Aktuelle spiltilbud


Reply
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 topic(s).

Reply
HeroldHeroldSkrevet 01/10-09 20:00 
Stardocks download-shop Impulse har tilbud på The Spirit Engine 2. Jeg aner ikke om det er godt, men det er inspireret af de gamle konsol-RPG'er, så det burde nok være interessant for nogen herinde.


Impulse
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 01/10-09 22:11 
Det blev årets RPG 2008 på Gametunnel.com og har vist også generelt fået en del ros.
HankyHankySkrevet 07/10-09 14:04 
Set i Expert, Bruuns.

- Org. PSP Component ell. Composite kabel - 25 kr stk.
- PS3 Eye - 99 kr

Og så er der kommet et PS3 arcadestick til 399, som jeg købte, mest for at undersøge hvad mulighederne for at modde det er.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ElgenElgenSkrevet 08/10-09 11:24 
CDON kører en kampagne med spil til 149kr.
Der er meget forskelligt til de fleste konsoller.


Lige her!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/10-09 22:47, rettet 09/10-09 18:59 
Men pas nu på CDON. Deres kampagner er ikke SÅ ophidsende pga. toldrisiko.

EDIT: Glem ovenstående, forvekslede CDON med CDWOW. :/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 08/10-09 23:22 
Der er sgu da ikke toldrisiko ved køb hos CDON.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KajikaKajikaSkrevet 08/10-09 23:26 
Måske du tænker på CDwow?
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 08/10-09 23:27 
Bliver det ikke sendt fra Sverige af?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
WonderboyWonderboySkrevet 09/10-09 12:24 
Jo måske, men jeg har da aldrig betalt Told, på ting fra cdon.com, men har fra play.com.
I love monster land
dpldplSkrevet 09/10-09 12:33, rettet 09/10-09 12:35 
Erm sverige er da del af EU.
Så nul moms og skat derfra

EDIT: Eller retter, de er del af EU når det kommer til ting med handler også videre.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 09/10-09 13:00 
Sverige er med i EU ligesom Danmark. Det er Norge, der ikke er.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ComradeComradeSkrevet 09/10-09 13:06, rettet 09/10-09 13:21 
Og Jersey, som Play mv. sender fra er heller ikke med i EU. Bare lige for at køre den helt ud og få sat den øjeblikkelige politiske situation sat helt på plads.

Obama har forresten fået Nobels fredspris.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/10-09 18:57, rettet 09/10-09 18:59 
Kajika>
Måske du tænker på CDwow?

Jep - skulle jo bare lige tjekke, om folk var på vågne... ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/10-09 17:51 
Angående webshops - Hvordan er Axelmusic.com?

Jeg vil nemlig have Nostalgia til DS! Og det lader igen til at EU er spil U-land.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 10/10-09 17:53 
Axelmusic.com er rigtig god til spil, idet deres priser ofte er overraskende gode, og de er helt toldsikre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 10/10-09 19:22 
Er Axelmusic tilbage igen? Der kan man bare se.

Jeg har tilsyneladende slet ikke fulgt med. Hvad skete der med deres konkurs?
NaieraNaieraSkrevet 10/10-09 19:29 
Axelmusic.com har aldrig været væk.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 10/10-09 19:50, rettet 10/10-09 20:04 
Den er væk nu :)

Edit: Nu kan jeg komme ind igen
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 10/10-09 19:53 
Axelmusic.com kørte videre ufortrødent - det var deres butikker den var gal med.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/10-09 20:22 
Ja, hvis Axelmusic.com var væk, må jeg have levet i et alternativt univers med den mængde jeg har bestilt og modtaget derfra :-)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/10-09 22:46 
Hyakotake har du lavet en deal med Mephisto igen? Lever Harry Osborn?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/10-09 00:35 
Born2Play>
Lever Harry Osborn?


Indeed :)
scavengerscavengerSkrevet 12/10-09 19:24 
Gucca.dk har WET til PS3 til 299,95 + porto (29,95). Portoen er lineær, så det er det samme hvis du bestiller flere spil. Prisen hos Coolshop inkl. porto er 349,-
Nemo me impune lacessit
CoreCoreSkrevet 12/10-09 23:45 
Jeg har idag set:

GTA: Chinatown Wars til 199.95 i Fona

og

Mad World til 149.95 i Blockbusters Outlet-kurve.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/10-09 00:24 
scavenger>
Gucca.dk har WET til PS3 til 299,95 + porto (29,95). Portoen er lineær, så det er det samme hvis du bestiller flere spil. Prisen hos Coolshop inkl. porto er 349,-

Lineær porto > ligesom spillet? :) Det er langtfra den pris værd. IMO. Vent hellere med et køb, til det når de cirka 100,- eller derunder... :)

http://www.eurogamer.dk/articles/wet-anmeldelse
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
CoreCoreSkrevet 13/10-09 00:25 
Jeg kunne nu godt li' det :!
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/10-09 01:13 
Fair nok, hver mand sin smag, som altid. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/10-09 08:36 
Core>
Jeg kunne nu godt li' det :!

Det kunne jeg nu også - ganske god underholdning...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/10-09 14:30, rettet 13/10-09 14:32 
Men godt nok til 300 kr? Det har sine underholdende optrin, men jeg blev ret udkørt af al den slowmo-action. Beat Down/The Warriors delte også folk op. Nu har jeg ikke prøvet Beat Down, der fik "flere tæsk" end The Warriors - men at kunne lide det ene eller andet - måske begge - kommer sikkert lidt an på "positiv indlevelse". Warriors var på visse måder irriterende at spille, men jeg var vild med den filmiske atmosfære, tilsvarende i filmen. Det er muligt nogen har det på samme måde med WET.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/10-09 17:01 
Det var dog en masse udenomssnak der har været i tråden på det sidste! Kan vi ikke holde os til "aktuelle spiltilbud"!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/10-09 17:09 
Section 8 Xbox360 for kun £16.79 hos shopto.net!!!

Lige p.t. er der ikke flere tilbage i dette sindssyge tilbud, men måske kommer der nyt stock... hold øje.


Section 8 (X360)
SumezSumezSkrevet 16/10-09 14:49 
Det spil har jeg aldrig hørt om, er det overhovedet noget værd?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 16/10-09 14:55 
Det fungerer godt, men det er næsten et multiplayer only ligesom Shadowrun.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/10-09 14:56 


Vi ved det ikke...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/10-09 16:12 
Hvad mener du med "Vi ved det ikke..."?

Jeg har prøvet det en ½-1 times tid, og jeg blev med det samme sat tilbage til nostalgien i Tribes 2... dejlig, dejlig multiplayer-action med et væld af customize-muligheder - heavy troops, snigere, snipere osv. med vidt forskellige stats og våbenvalg indenfor hver klasse.
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/10-09 16:56 
Jeg mener at man da kan starte med at kigge på Gamerankings eller Metacritics... og skulle den samlede anmelder-procent ligge under de 50 % er det efter alt sandsynlighed noget hø (eller et niche-produkt)... men da procenten hos Gamerankings (via linket) ligger på omkring 70, så er et 'vi ved det ikke' det tætteste vi kan komme :D
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/10-09 17:05 
70+ er jo f.eks. godt nok til Azzkickr :-)
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/10-09 17:42 
Bestemt også til mig selv, hvis det er en favorit genre ;)
XiwanaXiwanaSkrevet 17/10-09 18:46 
Mirror's Edge (360) spottet - og købt - i Blockbuster til 99kr.
[inspirational quote here]
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/10-09 22:12, rettet 19/10-09 22:13 
Echelon VI>
Det var dog en masse udenomssnak der har været i tråden på det sidste! Kan vi ikke holde os til "aktuelle spiltilbud"!?

Sikke noget jamren. Må man nu ikke kommentere "spiltilbud" på spil, der muligvis ikke er dén pris værd, ved at perspektivere tingene bare en lille smule... ? :/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/10-09 23:03, rettet 19/10-09 23:06 
Jeg jamre nu ikke, men jeg er da ked af det, hvis du føler dig truffet - mit indlæg var ikke specielt tilegnet dit ovenstående.

Årsagen var såmænd bare at rigtigt mange indlæg handlede om alt andet end spiltilbud, det forsøger jeg selvfølgelig at påvirke, da jeg helst ser at tråden hovedsagligt indeholder disse. Mere er der vist ikke at sige om det.

Og se, nu gør jeg det også selv...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/10-09 23:17 
Don't sweat it - eller hvad man siger - men din kommentar fulgte lige i kølvandet på "debatten" > om WET var 300 kr værd ... :)

Men moderatorerne ved jo som regel, hvornår de bør springe ind, hvis "vi andre" går (lidt for meget) i selvsving (det her indlæg, ikke medregnet, I hope ;)).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
CoreCoreSkrevet 21/10-09 21:32, rettet 21/10-09 21:33 
Mad World til Wii koster 149,95 i Blockbusters Outlet-kasser.

MS-spillene (Halo Wars C.E. Banjo-Kazooie, Lips, Scene It) i Kvickly koster nu alle sammen 149,95 i alle Kvickly-butikker.

Chrono Trigger (NDS) har jeg fundet i en Fona til 200.

Army Of Two, Scene It, Frontlines og Soul Calibur 4 (Alle til Xbox 360) koster kun 100 i Fona.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 23/10-09 17:27 
Core>
Chrono Trigger (SNES) har jeg fundet i en Fona til 200.

Are you kiddin'? ;D
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/10-09 18:06 
NDS står der... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 23/10-09 18:20 
Arj, der står SNES...i mit citat ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
badedyrbadedyrSkrevet 26/10-09 21:16 
Animal Crossing: Let's Go to the City

Set i FONA på strøget til 149,-

Der var et hav af dem... Det er udgaven uden Wii Speak.
silverstarsilverstarSkrevet 29/10-09 17:35 
Jeg har lige været i GameStop og fik afvist et par PS3 spil i bytteordningen, fordi de ikke var mærket med PEGI (www.pegi.info). Spillene var engelske hvilket de førhen har modtaget uden problemer, men ekspedienten sagde at de for et par dage siden havde fået besked om at kun PEGI-mærkede spil kan modtages når man vil bytte spil i 2-for-1 + 1 kr preorders.
Er der nogle der kan be/afkræfte at det er officiel politik og hvornår det evt er trådt i kraft?
Jeg ved godt at de ikke tager mod amerikanske spil, men jeg har aldrig før fået afvist engelske spil.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
enfenenfenSkrevet 29/10-09 18:40 
Nu kender jeg ikke til de nye regler. Men jeg kan berette, at jeg på et tidspunkt fik godkendt et ntsc spil, fordi det var regionsfrit.
What is the Matrix?
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 29/10-09 18:58 
Det lader til at være officiel politik. Jeg fik også afvist et engelsk spil i dag.
(...)
7'691 topic(s).

Login for at besvare
Username
Password
Remember me