X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
CoreCoreSkrevet 02/07-09 23:41 
Jeg så det i Randers og Holstebro samme dag, som jeg skrev indlægget. Købte selv det ene af de to der stod i Randers.

Stadig Wii: Gamestop sælger Star Wars, Clone Wars: Lightsaber Duels for 179,-

...og Powerstone Collection til PSP for 47,-
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 03/07-09 09:36, rettet 03/07-09 09:36 
@SkyblazeR: Lidt svært at vide hvilken PS3 model ham sphinx-fyren taler om :(
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/07-09 10:07, rettet 03/07-09 10:11 
Mit gæt vil være 60Gb modellen :) Jeg går ud fra at du mener om han snakker om den europæiske maskine eller dem med hardware emulation i USA og Japan?

Jeg turde godt købe spillet for at spille det på en 60Gb PS3, da min erfaring var at den tog langt de fleste spil selvom BC kompabiliteten nok var bedre på US og JAP maskinerne.

Personligt ville jeg dog aldrig selv bruge BC-delen i en PS3 da jeg synes det ser værre ud end når man bruger en alm PS2, især med skalering blev det ofte en gang underligt blurry halløj, og selvfølgelig værre i de "filtre tunge"-spil.
PAL versionen af BG&E understøtter også 480p så det burde kunne se meget nydeligt ud, selvom ens HDTV ellers får det meste PS2 til at ligne hø.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/07-09 10:13 
Konsolkongen>
Jeg går ud fra at du mener om han snakker om den europæiske maskine eller dem med hardware emulation i USA og Japan?

Nemli ;)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/07-09 15:23 
Overstock.dk har 3 forskellige GBC spil til kun 20kr stk.
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 07/07-09 12:15 
Med koden "7thjulyuk" kan man få 10% rabat på cdwow.com i dag.

Er der nogen der kan anbefale nogle spil der i forvejen har en fordelagtig pris derinde?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 07/07-09 12:20 
Jeg ved ikke om det har været sådan længe, men Cd Wow har i hvert fald et loyalitetsprogram, hvor man efter ti køb, får en rabatkode på gennemsnittet af de seneste ti køb. Så det er altså nærmest 10% oveni igen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KajikaKajikaSkrevet 07/07-09 18:22 
GAME kører en række sommertilbud for tiden, blandt andet kan man bytte ind 2 brugte 360 spil til Prototype (+1 krone) og Call of Juarez: BiB (+99 kroner, tilsvarende PS3 tilbud) og GH:Metallica (inkl. guitar) for 3 PS3 spil og 89 kroner, jeg har linket til den xboxlife post hvor en venlig bruger har skrevet deres tilbud ind (inkl. ekskluderingsliste)

Blockbuster har Xbox Premium Bundled (inkl. Lego Indiana Jones og Kong Fu Panda) til 1499 - den maskine jeg købte i Århus var en Jasper.

Til sidst har Zavvi Final Fantasy Tactics A2 til 9,95£

GAME sommertilbud
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
SumezSumezSkrevet 08/07-09 10:49, rettet 08/07-09 10:57 
Kajika>
GAME kører en række sommertilbud for tiden, blandt andet kan man bytte ind 2 brugte 360 spil til Prototype (+1 krone)

Dude! Jeg skal vist lige i Blockbuster. Desværre ser ekskluderingslisterne fra dit link ud til at dække ret meget:


Xbox 360: Vi modtager ikke dubletter, Xbox Live Arcade U, Trivial Pursuit, Perfect DZ, PGR 3, Ghost Recon: Adv. WF, King kong, shadow run, Prey, Call Of Duty 2, Call Of Duty 3, The Club, Beowulf, The Darkness, Alone in the Dark, Sega Superstar Tennis, Timeshift, The Golden Compass, stanglehold, Dark Sector, Turning point, Star Trek Legacy, Guitar Hero-spil (samtlige), Splinter Cell Double Agent, Lost, Eragon, stuntman Ignition, Just Cause, Turok, Phantasy Star Universe, Fear: Files, Gun, Bourne Conspiracy, Saints Row, Spiderwick Senko No Ronde, Project Sylpheed - Samt sportspil udgivet i 2008 og ældre.

PS3: Vi Modtager ikke dubletter , Call Of Duty 3, The Club, Beowulf, The Darkness, Alone In The Dark, Timeshift, The Golden Compass, Stranglehold, Dark Sector, Turning Point, Resistence: Fall Of Man, Motorstorm, Haze, Guitar Hero-spil (samtlige), Lair, Turok, Quake Wars: Enemy Territory, Bourne Conspiracy, Fear, Lost, Gundam - Samt sportspil udgivet i 2008 og ældre.


EDIT: Kan det virkelig passe at man skal "helt" ud til Fisketorvet for at finde en GAME?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 08/07-09 11:38 
Der er ingen Spidermman-spil på. Så sats på Spiderman 3 og Spiderman Friend Or Foe. De koster max 70 kr. pr. stk. i Blockbuster.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
JuggernautJuggernautSkrevet 08/07-09 14:54, rettet 08/07-09 19:09 
Har idag set Call Of Duty 4: Modern Warfare (X360) i El-giganten til 179,-.

EDIT: Har netop set spillet endnu billigere via spilpriser, så glem bare dette indlæg.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KajikaKajikaSkrevet 08/07-09 15:27 
De har også en række spil til 79 kr. hvor man kan købe 3 for 200 (Blockbuster), jeg benyttede mig selv af tilbuddet til at købe Protoype og Call of Juarez til 380 kr.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
XiwanaXiwanaSkrevet 08/07-09 17:20 
Kajika>
De har også en række spil til 79 kr. hvor man kan købe 3 for 200 (Blockbuster), jeg benyttede mig selv af tilbuddet til at købe Protoype og Call of Juarez til 380 kr.

Øhhh.. Det skal vel forstås således: Du købte 3 for 200kr. og byttede dem et andet sted for Prototype og Call of Juarez. Prototype indgår vel ikke i tilbuddet, eller?
[inspirational quote here]
KajikaKajikaSkrevet 08/07-09 18:08 
Jeg købte 4 brugte spil for 280 kr, tradede dem + 100 kr ind for Call of Juarez og Prototype - nye.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
HankyHankySkrevet 09/07-09 12:06 
Hvis man stadig bruger sin PS2, kan man købe SingStar ABBA inkl. mikrofoner til 99 kr på CDON.com -

klik
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkenDarkenSkrevet 09/07-09 18:13 
hmn andre end mig der høre fra deres lokale GAME at deres ekskluderingsliste kun er en guideline? Og at det handler mere omkring alderen på spillet frem for hvad der står på den liste der. I så fald kunne jeg godt tænke mig at vide hvilke slags spil I kan købe for kun 70kr som de rent faktisk tager =(
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
XiwanaXiwanaSkrevet 09/07-09 18:25 
Spider-man 3 (360) står vist ikke på deres liste. Blockbuster sælger det til 50kr. i eks-lejeversion. Bemærk dog, at GAME ikke tager imod dubletter!
[inspirational quote here]
KajikaKajikaSkrevet 09/07-09 19:59 
Jeg købte: Quake 4, Condemned 2, Blacksite og et eller andet Tony Hawk spil, de gik fint igennem.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/07-09 23:06, rettet 09/07-09 23:06 
Sá lige i Gamestop der var World Poker Tour til GBA og det var nyt til 7kr. De havde 2stk. i :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 10/07-09 07:28, rettet 10/07-09 07:29 
Jeg var i GAME i går, men det viste sig så at Blockbuster havde fucket up og puttet det forkerte Spiderman-spil i coveret. Pinligt for mig, og spild af en times -hårdt- arbejde. :S

Det skal lige passe at når jeg kan komme ned i GAME igen (sikkert først på mandag, hvorfor skal det ligge så satans afsides?), har de fundet ud af at de slet ikke gider tage spiderman-spil...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/07-09 08:11 
Blockbuster er totalt gode til det med at putte de forkerte spil i coverne for de kigger bare lige hurtigt på titlen. De prøvede f.eks. at give mig Greatest Hits Final Fantasy X istedet for X-2 da jeg købte det.
Det kan godt betale sig lige at kigge selv i coveret når man forlader Blockbuster.
HankyHankySkrevet 10/07-09 09:25 
Hvis man ikke er glad for Platinum-udgaver, kan det i det heltaget betale sig at kigge i coveret, efter både køb hos GameStop, GAME og Blockbuster.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/07-09 15:37 
Jeg har spottet at de i Games Top i Spinderiet i Valby har nogen forskellige guitar hero guitar bundles til 250 kr. De har II, III Legends of Rock og Aerosmith. Alle til 360'eren
GreaseballGreaseballSkrevet 10/07-09 16:27 
Juggernaut>
Har idag set Call Of Duty 4: Modern Warfare (X360) i El-giganten til 179,-.

EDIT: Har netop set spillet endnu billigere via spilpriser, så glem bare dette indlæg.

Så idag at GameStop har sat Call of Duty 4 ned til 168,- fra nyt af.
En brugt ligger stadig på 229,- Øh hvad sker der lige der XD
heheheheSkrevet 10/07-09 17:35, rettet 10/07-09 17:35 
jeg så guitar hero world tour med guitar til ps2 og wii til 365 i kvikly
NaieraNaieraSkrevet 10/07-09 18:35, rettet 10/07-09 18:35 
Greaseball>
Så idag at GameStop har sat Call of Duty 4 ned til 168,- fra nyt af.
En brugt ligger stadig på 229,- Øh hvad sker der lige der XD

Det er helt normalt at brugtpriserne ikke ryger ned, selvom nypriserne ryger under dem. GH4 kostede også væsentligt mere brugt, end det gjorde fra ny, da det blev sat på udsalg til 228,-.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 10/07-09 19:08 
Greaseball>
Så idag at GameStop har sat Call of Duty 4 ned til 168,- fra nyt af.
En brugt ligger stadig på 229,- Øh hvad sker der lige der XD

Man undres ofte. I Elgiganten har de Tiger Woods 9 til 549,- og 10 til 479,-
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/07-09 19:24 
Der er ikke så meget at undres over. Det tager næsten en hel uge at få mærket det hele ned til udsalget, jeg er da glad for vi ikke skal gøre det samme med de brugte.

Hvis folk insistere på at købe et brugt må de selvfølgelig gerne det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkenDarkenSkrevet 10/07-09 19:57 
Lige for at følge op på mit tidligere indlæg. Det
var vist lige den pågældendes egen mening der kom til
udtryk.. i en anden game blev der klart og tydeligt
forklaret at er spillet ikke på listen var det fint.

Havde ikke regnet med at de ville sluge Ninty Nine Nights men det var der ikke nogle problemer i.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
NaieraNaieraSkrevet 14/07-09 14:48, rettet 14/07-09 14:48 
Earth Defence Force 2017 set til 50,- i Stereo Studio. Men der er ikke flere tilbage i Bruhns Galleri ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/07-09 15:29 
"EDF! EDF!" :-) Det spil mangler SÅ meget online multiplayer! Men det er sjovt nok at spille singleplayer.
SumezSumezSkrevet 14/07-09 15:40 
Jeg synes det er dræbende kedeligt :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/07-09 16:10 
Jeg synes det er sjawt
XiwanaXiwanaSkrevet 14/07-09 17:12 
EDF er nok et af de sjoveste splitscreenspil, jeg nogensinde har spillet. Mig og en kammerat har i hvertfald moret os kosteligt. Hvor ellers kan man høre kommentarer som: "Aj! Jeg kom til at sprænge mig selv i luften, da kæmpemyren faldt ned i hovedet på mig!"?
[inspirational quote here]
scavengerscavengerSkrevet 14/07-09 18:58 
Aldi har Wii spil til 99,95 fra onsdag den 15. juli. Der står "mange forskellige titler", men på billedet er der:
Sports Party
Mummy: Tomb of the Dragon Emperor
Wall-E
Emergency Heroes
Sponge-Bob Squarepants
Spyro: Eternal Night
Crash of the Titans
Nemo me impune lacessit
SumezSumezSkrevet 14/07-09 19:58 
Der er da ikke nogen af de spil der er halvt så meget værd, er der?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 14/07-09 20:39 
Noo.. Med mindre de med fordel kan byttes i anden biks.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 14/07-09 21:57 
Naiera>
Earth Defence Force 2017 set til 50,- i Stereo Studio. Men der er ikke flere tilbage i Bruhns Galleri ;)

Hvis nogen køber det og sender det til mig, betaler jeg kuvert + porto + 20kr (udover de 50kr for spillet naturligvis)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 15/07-09 19:10 
Sumez>
Det skal lige passe at når jeg kan komme ned i GAME igen (sikkert først på mandag, hvorfor skal det ligge så satans afsides?), har de fundet ud af at de slet ikke gider tage spiderman-spil...

tror de hæfter lidt når de direkte har skrevet undtagelser ned i en reklame.


Jeg kom af med 121 kr. for Prototype, har først haft tid til at spille det nu.

http://i200.photobucket.com/albums/aa266/Fleshmangler/DSC00362.jpg

Man kan åbenbart godt aflevere 360 spil og få PS3 versionen af deres tilbud, gør det lidt lettere/billigere. fandt dog først ud af det et par dage efter(igår), da jeg var i fields.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
SumezSumezSkrevet 16/07-09 09:06 
Fleshmangler>
tror de hæfter lidt når de direkte har skrevet undtagelser ned i en reklame.

Nopes, jeg var nede i mandags, og han ville ikke tage Spiderman 3 fordi "den ikke kunne scannes", på trods af at GAME selv sælger spillet brugt. Men først efter jeg havde været i en anden GAME, der ikke havde flere eksemplarer tilbage.
Så nu er jeg så brændt inde med to skodspil, og for de 2 timer+ jeg har rendt frem og tilbage kunne jeg ligeså godt have taget overarbejde og købt spillet til fuldpris. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/07-09 09:37 
Power Stone Collection(nyt) i Gamestop til 49kr.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/07-09 17:27 
Xbox controller S (altså den gode af dem) til 7,- i Games Top. Jeg købte selv 4 så jeg har til evt. arcadestick brug.
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 16/07-09 17:35 
Konsolkongen>
Xbox controller S (altså den gode af dem) til 7,- i Games Top.

Hvor? Er de brugte?
[inspirational quote here]
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/07-09 17:37 
Nye, som sagt i Gamestop. I svendborg er der stadig 4 tilbage.
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 16/07-09 17:41 
Tak for svaret! Ærgeligt at man ikke bor på Fyn - det er lidt langt at køre "bare" for 3 ekstra controllere. Jeg er hverken stødt på dem i Kbh's butikker eller i Slagelse. Det varierer åbenbart meget, hvad den enkelte butik har af restlager!
[inspirational quote here]
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 17/07-09 15:49 
Sumez>
Nopes, jeg var nede i mandags, og han ville ikke tage Spiderman 3 fordi "den ikke kunne scannes", på trods af at GAME selv sælger spillet brugt. Men først efter jeg havde været i en anden GAME, der ikke havde flere eksemplarer tilbage.

øhh, det er godt nok tyndt, men ja hvis de fusker på den måde kan man jo ikke stille så meget op. Der er altid forbrugerklagestyrelsen men så skal man bruge yderliger tid på en mail.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 17/07-09 18:17 
CDWOW rydder op indtil søndag midnat med op til 60% rabat på spil.

Der er fx store besparelser at hente, hvis man vil slagte zombier med bikinipiger i Onechanbara: Bikini Zombie Slayers. Selve kvaliteten af spillet er (næsten) ligegyldig i den sammenhæng. ;)

Til sammenligning er prisen 308,- hos Coolshop!

CDWOW! > Wii > Onechanbara: Bikini Zombie Squad (131 kr Før: 219 kr)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KeenKeenSkrevet 17/07-09 18:44, rettet 17/07-09 18:45 
Konsolkongen>
Nye, som sagt i Gamestop. I svendborg er der stadig 4 tilbage.

Er der stadig nogle tilbage? jeg kunne godt bruge 2 styks

er det kun i svendborg eller koster de også 7,- i f.eks. odense?
PapandPapandSkrevet 17/07-09 21:32, rettet 18/07-09 03:02 
Fleshmangler>
Sumez>
Nopes, jeg var nede i mandags, og han ville ikke tage Spiderman 3 fordi "den ikke kunne scannes", på trods af at GAME selv sælger spillet brugt. Men først efter jeg havde været i en anden GAME, der ikke havde flere eksemplarer tilbage.

øhh, det er godt nok tyndt, men ja hvis de fusker på den måde kan man jo ikke stille så meget op. Der er altid forbrugerklagestyrelsen men så skal man bruge yderliger tid på en mail.

Inden du får os blæst op til at være fuskere og anmelder os til forbrugerklagenævnet - hvis "man" ellers gad bruge tiden på en mail - så bør du nok lige blive informeret om reglerne for benyttelse af vores tilbud.

Som det ses i mit link til sommer kataloget, så er betingelserne følgende: "OBS! Vi kan kun modtage spil som findes i vores database / kan skannes, alle andre spil kan ikke byttes."

Der er rigtig gode indbytningstilbud og vi gør selvfølgelig alt for at folk ikke kan "misbruge" det.

Edit: Link rettet

GAME sommer katalog
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KajikaKajikaSkrevet 17/07-09 22:09 
Ikke at det er sikkert du kan svare på det Papand, men hvordan kan det være at GAME ikke har nogen dansk hjemmeside, skyldes det overtagelsen?
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig