X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/04-09 06:28 
Uh ja decisions decisions!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/04-09 07:58 
CDon har noget tilbud på spil med 1 for 69 kr, 2 for 129 kr og 3 for 179 kr.

Det er mest nogen meget ligegyldige spil men de har "The Red Star" som jeg varmt kan anbefale

http://cdon.dk/spil/the_red_star-721458
XiwanaXiwanaSkrevet 08/04-09 08:38, rettet 08/04-09 08:38 
The Red Star spottet i Fona på Strøget (tidl. Fona 2000) til 50kr. (2-3 eksemplarer).
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 17/04-09 13:41, rettet 17/04-09 13:41 
Herold>
Hvis Madworld allerede koster SÅ lidt, så kan det vel ikke vare længe før det ligger under en hund?

Pik og hitler, de har sat prisen op igen. Jeg troede den slags tilbud forblev lave, for ikke at spænde ben for sig selv. :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
scavengerscavengerSkrevet 21/04-09 19:31 
Iflg. ALDI's tilbudsavis der gælder fra i morgen onsdag den 22/4 har de 4 titler til Wii til 99,95 pr. stk. Det er:
More Game Party
The Legend Of Spyro: The Eternal Night
The Dog Island
Sports Party

Aldi
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 21/04-09 20:22 
Er der bare nogle af de titler, der ligger over middel?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 21/04-09 20:29 
Næppe :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
tmliljatmliljaSkrevet 22/04-09 00:40 
Nej, det er de ikke.
Men køb 2 af dem og byt dem ind til eksempelvis EA Sports Active + 100,- på gavekort eller Harry Potter + 100,- på gavekort til EB Games/Gamestop

Godt indbytningstilbud!
HankyHankySkrevet 22/04-09 01:29 
Du råder til at bytte hø, til hø? :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 29/04-09 11:04 
Play.com har i dag Samba De Amigo (Wii) til €10.49
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/04-09 12:16 
Jeg nævnte for noget tid siden at shopto.net havde Ar Tonelico. De har lige ændret info på titlen så det er faktsk en preorder på Ar Tonelico 2 nu. Jer der har forudbestilt har nok fået en mail på at prisen var ændret men bemærk at det altså også er titlen.

Jeg regner selv med at købe det alligevel
KajikaKajikaSkrevet 30/04-09 19:17 
Naiera>
Zavvi.co.uk er tilbage, og sælger f.eks. Dragon Quest IV til DS for £10.

Jeg bumper lige ovenstående citat, for trods skepsis om at de nogensinde ville sende mit spil har jeg idag modtaget en Dispatch mail; hvordan står det til med jer andre der købte spillet?
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
DarkenDarkenSkrevet 30/04-09 19:22 
woot har lige checket min mail.
Jeg har også fået en ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
NaieraNaieraSkrevet 30/04-09 19:23 
Jeg modtog også en, sendt 17:51 i dag.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BonziniBonziniSkrevet 01/05-09 09:54 
Wii: Bully: Scholarship Edition 4,99£

play
SumezSumezSkrevet 01/05-09 10:28 
Jeg fik også dispatch mail på Dragon Quest i går (ENDELIG!)

Tilsyneladende sælger de stadig spillet til den pris på deres side, så folk der ikke har købt det, bør gribe chancen nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 01/05-09 10:28 
Bonzini>
Wii: Bully: Scholarship Edition 4,99£

Hvor stor er forskellen på X360 og Wii udgaverne?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BonziniBonziniSkrevet 01/05-09 13:52 
Aner det ikke, har det til PS2 men har ikke prøvet det endnu, men til den pris kunne jeg ikke lade være..
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/05-09 13:56 
Sumez>
Bonzini>
Wii: Bully: Scholarship Edition 4,99£

Hvor stor er forskellen på X360 og Wii udgaverne?

Udover det åbentlyse gætter jeg på??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 01/05-09 14:28 
Hvad er det åbentlyse? Dårligere grafik?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/05-09 14:30 
At det virker rigtig dårligt når man svinger rundt med sin Xbox-controller? Nej, vent det faktisk også det samme :D
WehnerWehnerSkrevet 01/05-09 14:52 
Loooooool :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HulleHulleSkrevet 04/05-09 11:41 
MadWorld er billigt igen. 150,- inkl. fragt fra både Game.co.uk og Gameplay.co.uk.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 04/05-09 11:56 
Yay! Kom til pappa! Så skal Wii'en støves af igen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 06/05-09 01:03 
Så fåes Bully: Scholarship Edition og Manhunt 2 til Wii på Play til blot sølle 5£

Bully: Scholarship Edition
http://www.play.com/Games/Wii/4-/3438961/Bully-Scholarship-Edition/Product.html

Manhunt 2
http://www.play.com/Games/Wii/4-/3321141/-/Product.html?searchstring=manhunt&searchsource=0
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
ComradeComradeSkrevet 17/05-09 00:00 
The Hut har nogle ret vilde tilbud til i morgen..

bl.a. Little big planet til 8,73 pund - Så er der vist ingen undskyldning, hvis man ikke har prøvet det.

http://www.thehut.com/hut/thehut/offers/may-madness.list
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/05-09 10:10, rettet 17/05-09 10:12 
The Hut?? Har aldrig hørt om det - er det et sted man tør handle??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
NaieraNaieraSkrevet 17/05-09 10:25 
De er ligeså gode/toldfarlige som så mange andre butikker der sender fra kanaløerne.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BazeBazeSkrevet 17/05-09 10:44 
Tror jeg bestiller Sega Rally til krydsboksen.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/05-09 11:03 
Naiera>
De er ligeså gode/toldfarlige som så mange andre butikker der sender fra kanaløerne.

Flot politiker svar... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/05-09 12:51 
Det er da forståeligt nok. Naiera sammenligner Hut med f.eks. Play.com - og må derfor kende til butikken og have handlet dér... så må man selv vurdere om man vil tage gebyr-risikoen.
NaieraNaieraSkrevet 17/05-09 13:13, rettet 17/05-09 13:14 
Ja, det var et helt reelt svar. Der er som sådan intet i vejen med deres service, og så må man selv bestemme om man vil risikere dummebøde og moms (risikoen er vel ligeså stor/lille som ved køb hos Play). Jeg har ikke handlet der helt vildt ofte, men jeg kender til flere der regelmæssigt gør, og jeg vil vurdere at de er på niveau med alle de andre semi-toldfarlige butikker der findes.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SonicSonicSkrevet 17/05-09 13:26 
Er det 200,- man må handle for, uden at betale told?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HankyHankySkrevet 17/05-09 13:47 
Ca. 80 kr, vist nok :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NaieraNaieraSkrevet 17/05-09 13:53 
Lige præcis ved 80,- går grænsen for moms (og vigtigst i denne sammenhæng, dummebøden på 155,-). Toldgrænsen er sat op til 1150,-.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 17/05-09 20:29 
Det er er par gyldne tips man kan benytte sig af ved Play.com indkøb:
1) December - nej, nej, nej... de har alle folk til at snuppe postpakker i julemåneden, men i januar er de alle på afspasering - så det er en mere risiko-fri måned. Det samme med sommer-månederne hvor der er underbemaning pga ferie.
2) Snuppes den i tolden, så lad være med at afhente den på posthuset. Så bliver den sendt tilbage til afsender efter noget tid. Afsender modtager den så, hvorefter du skriver til deres support og siger at du ikke har modtaget pakken. SÅ sender de den igen. - Og sådan kan pakken bounce lidt frem og tilbage ind til den passerer gennem tolden. (Ikke en teori - har virket i praksis)

Ak, den svage morale :)
The medium is the message.
fumfumSkrevet 17/05-09 20:40 
Det der med ikke at afhente sine ting, bryder jeg mig ikke om.
Har man først bestilt, og kender risikoen, skal man betale dummebøden. Synes jeg. Alt andet er da uærligt.
Det får jo også som konsekvens, at play.com, og andre, overvejer, om de i det hele taget gider sende til Danmark mere.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/05-09 21:21 
fum>
Det der med ikke at afhente sine ting, bryder jeg mig ikke om.
Har man først bestilt, og kender risikoen, skal man betale dummebøden. Synes jeg. Alt andet er da uærligt.

Så det er altså mere ærligt blot at bestille, uden at selv erklærer pakkens værdi og herefter betale det gyldige moms-gebyr? Det var da godt nok en underlig form for moral...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NaieraNaieraSkrevet 17/05-09 21:56 
fum>
Har man først bestilt, og kender risikoen, skal man betale dummebøden. Synes jeg. Alt andet er da uærligt.

Jeg har aldrig sagt ja til at betale 155,- for den 'service' jeg rent faktisk, ifølge reglerne, har ret til at udføre selv.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
fumfumSkrevet 17/05-09 22:00 
Så har du vel udført den selv?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
NaieraNaieraSkrevet 17/05-09 22:03 
At gøre det selv er i praksis næsten umuliggjort.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
silverstarsilverstarSkrevet 17/05-09 23:02, rettet 17/05-09 23:06 
fum>
Det får jo også som konsekvens, at play.com, og andre, overvejer, om de i det hele taget gider sende til Danmark mere.

Det kunne også være at postdanmark overvejer rimeligheden i at tage 150 kr for behandle en pakke, der har en værdi mindre end 150 kr i sig selv, når de må sende pakkerne retur. For mig er det galematias og rent moralsk ser jeg ikke et problem i at afvise sådan en pakke såfremt de opkræver deres ågergebyrer.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
RJKRJKSkrevet 17/05-09 23:06 
Til emnet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
silverstarsilverstarSkrevet 17/05-09 23:16 
Ja, vi røg vist lige ud af en tangent der :)

On topic: Jeg har handlet flere gange på thehut.com, og de er som nævnt mindst lige så pålidelige som play.com (en god ting i min bog). Dog skal man være opmærksom på, at hvis spillet ikke er "in stock" kan der godt gå en rum tid inden de får det hjem igen, også selvom de estimerer at de har det om 2-3 dage. De trækker dog ikke penge før varen er sendt, så der er ingen problemer, men ventetiden kan være lidt sur.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SumezSumezSkrevet 22/05-09 08:16 
Hulle>
MadWorld er billigt igen. 150,- inkl. fragt fra både Game.co.uk og Gameplay.co.uk.

Ffs... min ordre er blevet annulleret, efter deres eget udsagn fordi mit kreditkort ikke kunne valideres, hvilket ikke giver nogen mening. Andre der har været ude for dette? Nu er prisen nemlig oppe igen....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 22/05-09 11:16 
Surt show Sumez :/ Bryder mig bestemt heller ikke om den slags, specielt når det er steget igen.. Send dem en mail om dit problem, tror bestemt de vil lytte. Du har jo et ordrenummer at henvise til.

Min blev i første omgang også annuleret fra Gameplay. Jeg fandt det også lidt underligt, men jeg kan jo have tastet forkert. Ugen forinden havde de sendt en ordre til mig, som var kommet frem.. Jeg valgte så at bestille Madworld fra Game, da de gemmer kreditoplysningerne fra gang til gang. Yderligere så sender Game og Gameplay samme sted fra.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DarkenDarkenSkrevet 25/05-09 11:48, rettet 25/05-09 11:54 
Zavvi har som altid mandags tilbud. (er begyndt at blive ritti glad for denne shop ;)

For eget vedkommende var især:
Star Wars: The Force Unleashed til 15£ interessant (tilbud på både 360 og ps3)

Mega Monday
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/05-09 12:23, rettet 25/05-09 12:26 
What the...? Star Ocean X360 preorder til 18 pund??? Den er da rimelig vild, den shop. Hvad kan den sammenlignes bedst med: play.com? game.co.uk? gameplay.co.uk?

EDIT: Og hvor meget er shipping? Er det per item? Jeg kan ikke finde det i deres help-sektion.

EDIT 2: Uhoh, det lyder som play.com, dvs med risiko for svine-gebyr. "If your delivery address is outside of the United Kingdom and the Island of Jersey you may be subject to import duties and taxes, which are levied once a delivery reaches your country. "
SumezSumezSkrevet 25/05-09 12:27 
Shipping er 1£ pr item, har lige hivet Tomb Raider og FEAR2 hjem her.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/05-09 12:33 
"Fourphill (Trading) Limited Limited whose registered office is at zavvi Ltd, Meridian House, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA and or Fourphill (Trading) Limited whose registered office is at First Island House, Peter Street, St Helier, Jersey, JE2 4SP (as the case may depending upon who fulfils your specific order)"

Argh, så de har både kontor/butik i UK og Jersey. Og det lyder som om det er tilfældigt om det er det ene eller andet sted, der udfører ordren. Dvs gebyr-roulette? Det er da noget værre crap! :-(
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig