X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
ElgenElgenSkrevet 04/10-08 13:26, rettet 04/10-08 13:26 
Hvis vi sætter selve portoen til 20kr, ville 5000kr/timen betyde at han pakker ca. 131 pakker/timen; hvis han virkelig kan pakke mere end 2 pakker i minuttet, vil jeg da sige at det er en rimelig løn };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HulleHulleSkrevet 04/10-08 17:18 
Trauma Center (Wii) set til 100,- i Fona.
Assasins Creed (360) set til 13£ på play.com.
Boom Blox (Wii) set til 18£ på play.com (Endelig, endelig, endelig får jeg denne titel hjem. Glæder mig som et lille barn glæder sig til at komme i bonbon land :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WehnerWehnerSkrevet 04/10-08 17:43 
Hulle>
Assasins Creed (360) set til 13£ på play.com.

Der er kæmpetilbud på Play.com

Splinter Cell: Double Agent er helt nede i £7.99 og GRAW2 til £9.99. Husk at sætte valutaen til €
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 04/10-08 17:43 
Jeg så No More Heroes til 200 i Fona i Søndergade (Århus) i går.

Lad vær' med at regne med at det gælder hele kæden...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/10-08 10:29 
Så kører Play.com igen psykotilbud, med bl.a.

X360:
Mass Effect £9.99
Splinter Cell: Double Agent £7.99
GRAW £4.99

og meget andet (også på andre platforme)...

Play-amok
TheDukeTheDukeSkrevet 11/10-08 10:34 
Hvor finder du det Mass Effect henne?
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/10-08 10:38 
:)

lige her
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/10-08 11:04 
Eller

her
TheDukeTheDukeSkrevet 11/10-08 11:41 
Jo, men det ene er til PC og det andet er brugt :(
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/10-08 12:42 
Jamen, du må da gerne give 400 kroner ekstra for at få lidt shrink-wrap omkring dit spil :-)
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/10-08 12:56 
Sorry... jeg så ikke lige at det var til PC... men i følge dem selv er PC-udgaven af M.E. det bedste spil de har lavet... EVAR! :)
WonderboyWonderboySkrevet 11/10-08 19:30, rettet 11/10-08 19:31 
Mener da også jeg har set at de skulle have Mass Effect til £9.99 fra nyt på play.com til Xbox 360, og uden at lægge hovedet på blokken så mener jeg også jeg har set det i Merlin til 100,-.
I love monster land
jaesjaesSkrevet 12/10-08 02:17, rettet 12/10-08 02:17 
Elgiganten har følgende i deres webshop til 79 kr.:

- Enchanted Arms
- Ninety-Nine Nights
- The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II

Og Oblivion til 99 kr.

Jeg ved ikke, om de også findes i butikkerne.
DarklynoonDarklynoonSkrevet 14/10-08 21:10, rettet 14/10-08 21:11 
det hører ikke lige til under tilbud, men eb games (stenløse) har guilty gear 2 reload ps2 udgaven brugt til 99 kr, så vidt jeg husker, hvis det skulle have noges interesse
Mortal Kombat the mother of all fighting games
HulleHulleSkrevet 15/10-08 11:41 
Så blev Zack & Wiki også til at betale..

Quest For Barbaros Treasure, 15£ på play.com
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/10-08 19:54 
Jeg ved ikke hvor jeg skal spørge? Men hvis jeg NU i aften forudbestiller et spil på coolshop - Hvad kommer jeg så til at give? Har set at bl.a. Gears 2 har hoppet op og ned i pris. Betyder det at man giver "dagsprisen"?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SaftenSaftenSkrevet 15/10-08 21:18 
Ved ikke om det er et landsdækkende tilbud, men så en udsalgskurv i Kvickly Extra i Viby J, med blandt andet Advance Wars: Dark Conflict og Final Fantasy XII: Revenant Wings til DS for 149 kr. pr stk.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/10-08 21:35 
Det er landsdækkende ;)
BonziniBonziniSkrevet 15/10-08 21:59 
Born2Play>
Jeg ved ikke hvor jeg skal spørge? Men hvis jeg NU i aften forudbestiller et spil på coolshop - Hvad kommer jeg så til at give? Har set at bl.a. Gears 2 har hoppet op og ned i pris. Betyder det at man giver "dagsprisen"?


Så vidt jeg ved skal du betale det som prisen er når du bestiller, hvis den falder senere er det bare "bad luck".
rapsacrapsacSkrevet 16/10-08 06:49 
MEN! skriver du til dem på releasedagen hvor prisen evt er faldet, SÅ får du rettet prisen. Lidt dårlig service at de ikke selv tager initiativ til det.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
KTCKTCSkrevet 16/10-08 07:33 
Det er altså den mest normale måde tingene foregår ved nethandel. Hvis man skulle have fordel af eventuelle lavere priser, skulle man jo også betale ekstra når varen steg, og så ville du nok først blive sur. Det er faktisk en service at de vil rette prisen ned, hvis man henvender sig, for de fleste steder skal man annullere bestillingen og så starte bagerst i en eventuel bestillingskø igen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
rapsacrapsacSkrevet 16/10-08 10:21, rettet 16/10-08 10:24 
ok, det er bare ikke min egen erfaring når jeg bestiller/køber over nettet. Men nu handler jeg jo (generelt) heller ikke selv hos coolshop...
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
SumezSumezSkrevet 16/10-08 10:34 
Well, det ville jo også være dumt af dem IKKE at yde den service, da de ellers nok ville miste en kunde, som de kunne have beholdt for den pris som alle andre, der først bestiller efter udgivelsen alligevel kommer til at betale.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BonziniBonziniSkrevet 16/10-08 11:50 
KTC>
Det er altså den mest normale måde tingene foregår ved nethandel. Hvis man skulle have fordel af eventuelle lavere priser, skulle man jo også betale ekstra når varen steg, og så ville du nok først blive sur. Det er faktisk en service at de vil rette prisen ned, hvis man henvender sig, for de fleste steder skal man annullere bestillingen og så starte bagerst i en eventuel bestillingskø igen.

Man starter bagerst i køen hos coolshop..

I følge denne trådstarter..
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/10-08 22:29 
Grunden til spørgsmålet :-)

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/10-08 10:02 
Som andre tidligere har sagt, er det den aktuelle pris du giver. Dvs hvis de sætter prisen op EFTER at du har bestilt til 169,-, så er det "ikke dit problem" - du giver stadig kun de 169,-

Hvad KAN "blive dit problem" er hvis butikken er uærlig og på mystisk vis lige pludselig ikke kan skaffe varen hjem. De annullerer din ordre, og din eneste mulighed er at bestille til deres "nye" pris, hvor de sjovt nok pludselig godt kan skaffe varen hjem igen, dagen efter at du har fået din ordre annulleret. Det er sket for mig (ikke hos Coolshop!!!) Det er umuligt for en normal forbruger at udrede sådan en sag, så dér "vinder" butikken... men med én kunde færre i fremtiden.
BeanoBeanoSkrevet 17/10-08 10:13 
Hyakotake>
Hvad KAN "blive dit problem" er hvis butikken er uærlig og på mystisk vis lige pludselig ikke kan skaffe varen hjem. De annullerer din ordre, og din eneste mulighed er at bestille til deres "nye" pris, hvor de sjovt nok pludselig godt kan skaffe varen hjem igen, dagen efter at du har fået din ordre annulleret.

Det har jeg faktisk oplevet med Coolshop.dk - virkede useriøst.
KTCKTCSkrevet 17/10-08 10:21, rettet 17/10-08 10:22 
Butikken kan også kontakte dig og annullere ordren, hvis der har været en prisfejl i deres system. Dette er ikke velanset, men de er mig bekendt desværre i deres gode ret til at gøre det.

EDIT: Ovennævnte metode bliver af nogle firmaer praktiseret for at skjule det lidt, men personligt synes jeg det er en endnu værre måde at gøre det på.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 17/10-08 10:22 
Jeg er ikke i tvivl om det er i deres fulde ret. Men derfor er det stadig fuske metoder.
silverstarsilverstarSkrevet 17/10-08 10:58 
Hyakotake>
Hvad KAN "blive dit problem" er hvis butikken er uærlig og på mystisk vis lige pludselig ikke kan skaffe varen hjem. De annullerer din ordre, og din eneste mulighed er at bestille til deres "nye" pris, hvor de sjovt nok pludselig godt kan skaffe varen hjem igen, dagen efter at du har fået din ordre annulleret.

Enig. Præcis det scenarie har jeg oplevet med softxchange.dk... Da jeg skrev til dem og påpegede problemet fik jeg den besked at det ville de ikke gøre noget ved. Og det er så derfor at jeg aldrig handler hos dem igen.
Jeg har aldrig oplevet det hos coolshop.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SumezSumezSkrevet 17/10-08 15:10 
Beano>
Jeg er ikke i tvivl om det er i deres fulde ret. Men derfor er det stadig fuske metoder.

Det er da ikke en "fuskemetode" at tage forbehold for fejl. Det synes jeg altså kun er fair.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 17/10-08 16:03 
Det er fusk hvis det ikke er en fejl.
BeanoBeanoSkrevet 18/10-08 10:11, rettet 18/10-08 10:14 
Som jeg skrev så er det fusk HVIS det ikke var en fejl. Jeg har oplevet det selv een gang og en kammerat også tidligere. Jeg kan ikke bevise at det ikke var en fejl (ellers havde jeg allerede kontaktet forbrugerstyrelsen), men situationen lugtede bare af fusk. Hvis det var en fejl så er det uprofessionelt og dårligt arbejde. Slut.
scavengerscavengerSkrevet 18/10-08 12:32 
Øhm, ikke for at vælge side, men er denne tråd der jo hedder "Aktuelle spiltilbud" ikke kørt lidt i hegnet de sidste par dage?
Nemo me impune lacessit
WehnerWehnerSkrevet 18/10-08 19:01 
Ellers kan læser også læse alle ord, selvom poster ikke har kløe i caps-fingeren.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 19/10-08 15:23, rettet 19/10-08 15:24 
Bilka (Og nogle Føtex) sælger PS3-spil til 199,-

Imellem er der:

Tony Hawks Proving Ground,
Stuntman: Ignition,
Condemned 2,
Beijing 2008,
The Club,
Full Auto 2,
Sega Superstars Tennis,
m.fl.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
LarsGLLarsGLSkrevet 19/10-08 18:29 
Game har pt. nogle ret gode preorder-tilbud, blandt andet kan man bytte to Xbox 360-spil og få Gears of War 2 + et gavekort på 100,-. Der er dog det krav til spillene, at de skal have en nypris hos Game selv på 250,- eller derover.

Der skulle i hvert fald være nogle billige spil i Fona der lever op til dette krav, men hvilke er jeg desværre ikke klar over.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
XiwanaXiwanaSkrevet 19/10-08 21:30, rettet 19/10-08 21:30 
Core>
Bilka (Og nogle Føtex) sælger PS3-spil til 199,-

Imellem er der:

Tony Hawks Proving Ground,
Stuntman: Ignition,
Condemned 2,
Beijing 2008,
The Club,
Full Auto 2,
Sega Superstars Tennis,
m.fl.

Nogle Kvicklyforretninger har nogle af de samme spil til 149kr. stk. Jeg spottede både Stuntman: Ignition, Tony Hawks Proving Grounds og The Darkness
[inspirational quote here]
IqonIqonSkrevet 20/10-08 06:43, rettet 20/10-08 06:47 
Xiwana>
Nogle Kvicklyforretninger har nogle af de samme spil til 149kr. stk. Jeg spottede både Stuntman: Ignition, Tony Hawks Proving Grounds og The Darkness

Angående The Darkness har jeg spottet det i Merlin i Nykøbing Falster til 100 kr. i fredags.

LarsGL>
Game har pt. nogle ret gode preorder-tilbud, blandt andet kan man bytte to Xbox 360-spil og få Gears of War 2 + et gavekort på 100,-. Der er dog det krav til spillene, at de skal have en nypris hos Game selv på 250,- eller derover.

Der skulle i hvert fald være nogle billige spil i Fona der lever op til dette krav, men hvilke er jeg desværre ikke klar over.

GAME kører også preorder-tilbud på LittleBigPlanet, Fable 2, Fallout 3 og Mirror's Edge. Samtidig har EB Games en lignende kampagne med LittleBigPlanet, Dead Space, Fallout 3, Guitar Hero: World Tour, Resistance 2, Lips og vist også noget WoW-halløj.

EB Games tager mod stort set alle titler - der er ikke noget krav om at de minimum skal koste et eller andet fra ny i butikken.

Priserne der skal betales udover de indleverede spil svinger fra 1 kr. til 199 kr. (særtilfældet GH:WT kræver 4 spil + 599 kr. hvis man skal have den store bundle).
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/10-08 13:30 
Kvickly Extra i Rosengårdscentret i Odense, har tilbud på Nintendo DS spil til 149,- stykket. Af interessante titler kan nævnes Advance Wars Dark Conflict, Magical Starsign, Guilty Gear X Dust Strikers, Children of Mana m.f.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/10-08 11:04 
Play Asia har 15% rabat på alle vare som de har på lager nu, indtil 31 Oktober

http://www.play-asia.com/paOS-17-74-1ui-49-en.html
NaieraNaieraSkrevet 25/10-08 13:15 
Så er det nu man skal bestille Ketsui til DS ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WonderboyWonderboySkrevet 25/10-08 15:14, rettet 25/10-08 15:18 
Er der på det hele os dem at det gælder,med minus 15%?, synes da nemlig ikke jeg kan se at der er rabat på denne her?.

Link...
I love monster land
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/10-08 15:36 
Jeg ved ikke om det gælder for pre-owned ting.
Men den er pænt sej den Dreamcast
WonderboyWonderboySkrevet 25/10-08 15:38, rettet 25/10-08 15:39 
Ja ikke, kunne være fedt hvis man så kunne få de 15% i rabat, men det kan godt være at det kun gælder nye ting desværre?.Æv Æv.
I love monster land
NaieraNaieraSkrevet 25/10-08 16:53 
Det ser ikke ud til at gælde ALLE in stock/'shipping indenfor 24 timer'-ting, selvom det er det de skriver...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/10-08 19:19 
Merlin holder brandudsalg imorgen... Op til 75% på det de har tilbage.

Ved ikke hvor vidt det gælder spil-hardware også men det er da værd at checke ud

http://www.comon.dk/news/brandudsalg.i.merlin.i.morgen_38280.html
SonicSonicSkrevet 27/10-08 20:00 
Hm, kan ske man skal kigge på den lokale merlin imorgen ;D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JuggernautJuggernautSkrevet 27/10-08 20:31 
Den er vist sikker her også..
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/10-08 13:00 
Og al software, musik og film var stadig vanvittigt dyrt, og kostede langt mere end hvad man kan finde det til andre steder (ligesom så mange af de andre varer der blev solgt) - alle holdte sig også mere eller mindre langt væk fra disse afdelinger. Familien DK blev taget ved næsen nok engang. Der stod da også kun 25% på de fleste af tingene.

Jeg tror måske jeg tager derind en time inden lukketid, og ser om de ikke har sat priserne i bund på spil på det tidspunkt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig