X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
lkzlkzSkrevet 07/05-07 18:46 
Pudsigt at I lige skulle nævne forlænget leveringstid fra Play. Jeg bestilte God Of War 2 d. 25/4 og har endnu ikke modtaget det. Dog har jeg modtaget 2 andre spil jeg bestilte dagen efter.

Hvis der går mere end 3 uger, kan man gå ind i "Order history" på sin Play konto og klikke "View Details" ud fra den vare man endnu ikke har modtaget og få pengene tilbage eller tilsendt et nyt eksemplar.
McLovin
BeanoBeanoSkrevet 07/05-07 19:12 
Samme erfaringer her.

Min GoW2 blev afsendt d. 25. april og er stadig ikke kommet frem mens NBA 2K7 der blev afsendt d. 3. maj, kom i dag.
Det er dog sket før for mig også.
scavengerscavengerSkrevet 07/05-07 21:49 
Echelon VI>
Grunden til at der er et tvivlsspørgsmål med hensyn til pakker fra Play.com er at de residere på øen Jersey, som eftersigende er neutral, og ikke med i EU.

Jeg kiggede lidt på øen Jersey's website omkring dette på: http://www.gov.je/HomeAffairs/CusAndImm/Customs+and+Excise/Traders+Information/Jerseys+relationship+with+the+European+Union/ og fandt følgende sætning: "Community goods exported from Jersey are not liable to Customs duty on arrival in a member state of the EC". Derudover var der denne passage: "The Channel Islands are part of the customs territory of the Community. Article 3 of Regulation 2913/92 establishing the Community Customs Code includes in its definition of the customs territory "the territory of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland and of the Channel Islands and the Isle of Man."

Så måske I skulle høre med SKAT om de er helt sikre på, at der skal betales told af varer fra Jersey.
Nemo me impune lacessit
WehnerWehnerSkrevet 07/05-07 22:02 
Det er stadig også det, jeg holder mig til. Heldigvis er posten i min del af Aalborg enig - 30+ pakker uden told. 7-9-13.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/05-07 22:48 
Mener jeg engang havde en told og skat-dame i røret efter en pakke var blevet snuppet, der også tilkendegav at der ikke skulle betales told, men en eller anden anden form for afgift (kan ikke lige huske hvilken) - at der så stadig var pålagt told på pakken er en anden sag :P
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
tmliljatmliljaSkrevet 09/05-07 00:42 
Der skal naturligvis betales dansk moms. Det følger af momslovens § 1, som siger:

§ 1. Erhvervsmæssig levering af varer og ydelser med leveringssted i Danmark er afgiftspligtig efter denne lov. Afgiftspligtig er ligeledes erhvervelse af varer fra andre EU-lande og indførsel af varer fra steder uden for EU. Afgift efter loven betales til staten.

Og den told- og afgiftsgrænse, som tit efterspørges, følger af Momslovens § 36, stk. 1 nr. 4, som siger:

§ 36. Indførsel af varer fra steder uden for EU er fritaget for afgift

3) når varens samlede værdi ved erhvervsmæssige forsendelser ikke overstiger 80 kr. Afgiftsfritagelsen omfatter ikke alkoholholdige varer, parfume og toiletvand, tobak og tobaksvarer samt magasiner, tidsskrifter og lignende, der efter trykning i et EU-land sendes ud af EU for derfra at blive forsendt til privatpersoner i Danmark. Skatteministeren kan fastsætte nærmere regler for gennemførelsen af afgiftsfriheden (...)

Så husk at indbetale moms til staten af de spil, I har købt i udlandet.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/05-07 13:34 
Final Fantasy XI til X360 på cd-wow.dk - 167,- (fri forsendelse)

(Gælder måske kun hvis man modtager deres nyhedsmail?)
Bede-xBede-xSkrevet 09/05-07 14:14 
Det er faktisk meget dyrt i forhold til mange forretninger...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 10/05-07 14:47 
Jeg fik også mit længe forsinkede Okami i dag, og der var ikke told i den. Mærkeligt at det så var 2-3 uger undervejs. Aldrig sket før.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 10/05-07 15:25 
Det har jeg oplevet 2-3 gange før for nogle måneder siden... åbenbart aktuelt igen da min GoW2 stadig ikke er dukket op :(
jaesjaesSkrevet 11/05-07 14:08, rettet 11/05-07 14:22 
Der er en masse ældre pc-spil til 29,- (4 for 100,-) på Boomtown-caféerne.

For at nævne nogle af de mere interessante fra Axeltorv i København:

The Movies
Desperados 2
StarCraft (inkl. Brood War)
Myst Master Piece Edition (og måske nogle Myst/Riven-pakker)
Messiah
Deus Ex
Call of Duty
Age of Mythology (muligvis inkl. en expansion pack)
Dungeon Siege 2
Unreal Tournament 2004
Doom 3
Star Wars: Republic Commando
Hidden and Dangerous 2
Brothers in Arms [EDIT: muligvis var det 2'eren]
Stronghold 2
Neverwinter Nights (muligvis inkl. en expansion pack)
2-3 forskellige pakker med Dark Age of Camelot eller udvidelser
Divine Divinity
Mashed

Ovenstående var der mere end ét eksemplar tilbage af i dag kl ca. 13.30.

EDIT: Tilføjet: Divine Divinity og Mashed.
millenniummillenniumSkrevet 12/05-07 10:49 
Super tilbud:

Det er jo svært at opdrive Shadow of the Colossus, men CDON.com har den til blot 129,-
Jeg bestilte den, og tænke at det nok ville være et genoptryk i plastcover. Men har lige modtaget det, og det er heldigvis det unikke papcover, som Ico oprindeligt også blev udgivet i.
The medium is the message.
CoreCoreSkrevet 12/05-07 10:56 
Jeg så i Stereo Studio at de har sat Kingdom Hearts II ned til 199,95
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
solid snakesolid snakeSkrevet 12/05-07 11:08 
millennium>
Super tilbud:

Det er jo svært at opdrive Shadow of the Colossus, men CDON.com har den til blot 129,-
Jeg bestilte den, og tænke at det nok ville være et genoptryk i plastcover. Men har lige modtaget det, og det er heldigvis det unikke papcover, som Ico oprindeligt også blev udgivet i.

Er det så platin udgaven?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SnoopySnoopySkrevet 12/05-07 13:36 
Core>
Jeg så i Stereo Studio at de har sat Kingdom Hearts II ned til 199,95

Har de også hos coolshop.
millenniummillenniumSkrevet 12/05-07 15:02 
solid snake>
Er det så platin udgaven?

Næh, selve CD'en har det normale tryk. - Ikke noget platin tryk.
The medium is the message.
lkzlkzSkrevet 15/05-07 12:28 
I dag modtog jeg så God of War 2 fra Play.com, 20 dage efter afsendelsen, uden told på.
McLovin
millenniummillenniumSkrevet 15/05-07 15:45 
Der har jo også lige været poststrejke, så en del pakker og breve har hobet sig op rundt omkring i landet. :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 15/05-07 16:22 
lkz>
I dag modtog jeg så God of War 2 fra Play.com, 20 dage efter afsendelsen, uden told på.

Det samme her ;)
seebergseebergSkrevet 15/05-07 21:20 
Et par interessante DS-spil er netop blevet tilføjet 1 stk. 199,- 2 stk. 299,- DS-kampagnen i GAME.

Titler jeg lige kan huske:

Actionloop (med rumble pack)
Electroplankton
Sonic Rush
Phoenix Wright: Ace Attorney
CastleVania Dawn of Sorrow
Pokémon Link
Tenchu: Dark Secret
Cars
Bubble Bobble Revolution
Garfield 2
Happy Feet
Pac-Pix
Rainbow Islands Revolution

Desuden køres der også 1 stk. 279,- 2 stk. 399,- på en række Xbox 360 spil. Bl.a.:

Call of Duty 2
Call of Duty 3
Viva Piñata
Ghost Recon Advance Warfighter
F.E.A.R
Tetris
Need For Speed Most Wanted
Godfather, The
Perfect Dark Zero
Kameo
Superman Returns
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
seebergseebergSkrevet 16/05-07 15:26 
Endnu et par spil add'et Xbox 360 kampagnen:

Hitman Bloodmoney
NHL 2k7
Table Tennis
Just Cause
X-Men
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
RJKRJKSkrevet 16/05-07 16:28 
Mega Man Maverick Hunter X
PSP (US)
Pris: 101,- (121,- med porto)

Køb hos AxelMusic...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 16/05-07 17:18 
solid snake>
Er [Shadow of the Colossus] så platin udgaven?

Nej, udgaven i ICO-agtig papcover.. fik den i dag fra CDON :)
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 18/05-07 16:35, rettet 18/05-07 17:28 
RJK>
Kingdom Hearts II
PlayStation 2 (EU)
Pris: 116,- (116,- med porto)

Er der nogle der har købt dette fra play.com? Er jeg den eneste, som har fået tilsendt en skide platinum version, uden de har nævnt det var den!?
lkzlkzSkrevet 18/05-07 17:07 
Svovlmunk>
Er der nogle der har købt dette fra play.com ? Er jeg den eneste, som har fået tilsendt en skide platinum version, uden de har nævnt det var den!?

Jeg har også fået tilsendt platinum udgaven fra Play.com, det er ikke altid de får opdateret hvilken udgave de sælger når der sker prisfald. Andre gange har jeg forventet platinum, men modtaget den originale udgave.
McLovin
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/05-07 21:13 
Samme her, fik også platinum. Gør mig nu intet, spillet er stadig fremragende :) Men selvfølgelig ærgerligt de ikke kan få opdateret deres oplysninger.
QQSkrevet 19/05-07 23:41 
millennium>
Det er jo svært at opdrive Shadow of the Colossus, men CDON.com har den til blot 129,-

Hvis nu CDON løber tør, snakkede jeg med GAME i Århus, der siger at de fra næste uge kører tilbud på SotC til 159 kr, nedsat fra 499.-... Det er nu efterhånden også snart et gammelt spil, men alligevel... Og så er der ingen porto... ;)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SyrefoxSyrefoxSkrevet 20/05-07 00:32 
seeberg>
Endnu et par spil add'et Xbox 360 kampagnen:

Hitman Bloodmoney
NHL 2k7
Table Tennis
Just Cause
X-Men


Kan man ikke bestille online? Hvis ikk i hvilke byer ligger game så?
seebergseebergSkrevet 20/05-07 11:07, rettet 20/05-07 11:07 
Ingen online-bestilling, desværre. GAME ligger i Århus (Bruun's Galleri), Viborg (somewhere :P), Odense (Gågaden), Kbh x3 (Fields, City 2 og Ishøj)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
HeroldHeroldSkrevet 20/05-07 11:17 
Er der ikke også en GAME ved Fisketorvet?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 20/05-07 11:37 
Og det er i Sct. Mathias Centret i Viborg...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
lightyear dklightyear dkSkrevet 20/05-07 11:47, rettet 20/05-07 11:47 
Herold>
Er der ikke også en GAME ved Fisketorvet?


Nej desværre, only Ebgames.
are you CHICKEN?
millenniummillenniumSkrevet 20/05-07 11:57 
Jo, der er både EB og GAME i Fisketorvet, og bl.a. også Fields.
The medium is the message.
lightyear dklightyear dkSkrevet 20/05-07 13:11, rettet 20/05-07 13:16 
Sorry har lige set på deres side at Game er til at finde.

Har ellers været der inde 1000 gange, men aldrig set en Game butik, IM BLIND.

Det værste er at jeg har sagt en del gange til mine venner at der ikke findes en Game på Fisketorvet! DOH.
are you CHICKEN?
HeroldHeroldSkrevet 20/05-07 13:13 
GAME har ligget på Fisketorvet i en årrække efterhånden. Jeg har handlet der masser af gange. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
IqonIqonSkrevet 20/05-07 13:48 
Hølmkjær>
millennium>
Det er jo svært at opdrive Shadow of the Colossus, men CDON.com har den til blot 129,-

Hvis nu CDON løber tør, snakkede jeg med GAME i Århus, der siger at de fra næste uge kører tilbud på SotC til 159 kr, nedsat fra 499.-... Det er nu efterhånden også snart et gammelt spil, men alligevel... Og så er der ingen porto... ;)

Det er nu også muligt at bestille fra CDON uden at skulle betale porto. Man skal bare benytte sig af den nyeste VEGA-kode.

Rabatkode til CDON
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
seebergseebergSkrevet 20/05-07 15:34 
Hehe ups, vidste jeg havde glemt en butik :P
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
D.B.M.D.B.M.Skrevet 23/05-07 00:04 
I Bilka i Odense sælger de PSP spil til 100 kr. stk. bl.a.

Loco Roco
Daxter
Formula One 2006
Medievil
Wipeout Pure

Tror ikke tilbudet er landsdækkende.
RJKRJKSkrevet 24/05-07 22:48 
Dead Rising
Xbox 360 (EU)
Pris: 209,- (209,- med porto)

Køb hos Play.com...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
D.B.M.D.B.M.Skrevet 25/05-07 23:12 
Var lige i Bilka igen og de havde nedsat flere PSP spil til 100 kr. pr. stk.

Ape Academy 2
Ace Combat X Skies of Deception
Ridge Racer 2
Moto GP
RJKRJKSkrevet 27/05-07 13:14 
Shadow Hearts: From The New World
PlayStation 2 (EU)
Pris: 249,- (249,- med porto)

Køb hos CD WOW!...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 27/05-07 13:14 
Final Fantasy III
Nintendo DS (EU)
Pris: 209,- (209,- med porto)

Køb hos Play.com...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 27/05-07 13:14 
Lego Star Wars II: The Original Trilogy
Xbox 360 (EU)
Pris: 209,- (209,- med porto)

Køb hos Play.com...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 17/06-07 11:04 
Mobile Suit Gundam: Target In Sight
PlayStation 3 (EU)
Pris: 209,- (209,- med porto)

Køb hos Play.com...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 27/06-07 23:48 
Magical Starsign
Nintendo DS (EU)
Pris: 116,- (116,- med porto)

Køb hos Play.com...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 27/06-07 23:50 
Metal Slug Anthology
Wii (EU)
Pris: 209,- (209,- med porto)

Køb hos Play.com...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 27/06-07 23:52 
Onimusha: Dawn Of Dreams
PlayStation 2 (EU)
Pris: 116,- (116,- med porto)

Køb hos Play.com...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 28/06-07 17:38 
Toy's R Us:

Taito Legends 1+2 for 95,- stk.
Metal Gear Solid 3 Snake Eater 100,-
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RooneyRooneySkrevet 28/06-07 17:42 
EB Games har udsalg i øjeblikket, og indenfor de sidste par dage har jeg fundet nogle fremragende tilbud derinde. Xbox 360 versionen af F.E.A.R til 149,- og Okami til PS2, til 179,-

Begge spil nye og i fabriks folie.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 29/06-07 09:26 
Gælder det alle EB'er? Så skal jeg klart have Okami!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig