X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
RJKRJKSkrevet 01/05-06 16:37 
Animal Crossing havde der forresten også været til 100,-. Men også væk.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 01/05-06 16:59, rettet 01/05-06 17:01 
HAHA

Min kone er lige gået derfra med Donkey Kong Jungle Beat inkl. trommer for 100 kr, som åbenbart havde ligget bag disken. Hun blev først præsenteret for det da hun spurgte om hvorvidt der var trommer med til Donkey Konga 2.

Donkey Konga 2 nappede hun så også det sidste af.

Jeg er altid sidst i køen herovre, så for en gang skyld var det rart nok at finde guld imellem de sørgelige rester efter RJK's besøg :D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ChronoChronoSkrevet 01/05-06 17:08 
Priserne og spillene er de samme i Aalborg - vi har bare indhold i kasserne ;D

Pac Pix kostede dog kun 100kr - også i BR.

Hertil var der (kl 12) til GC:

FF: Crystal Chronicles til 50,-
Pikmin 2 til 50,-
1080 til 50,-
SSX On Tour til 50,-
Wario Ware Inc. til 50,-
F-Zero GX til 50,-

Hmm, min hukommelse er altså dårlig - men der var mindst dobbelt så mange GC-titler til 50,-

BR havde forresten Dawn of Souls til 100,-
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 01/05-06 17:12 
Core>
Min kone er lige gået derfra med Donkey Kong Jungle Beat inkl. trommer for 100 kr

De ville have 500,- for det da jeg var der :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 01/05-06 17:18, rettet 01/05-06 20:32 
Core>
HAHA

Min kone er lige gået derfra med Donkey Kong Jungle Beat inkl. trommer for 100 kr

pwned

Aktuelle spiltilbud

At dømme efter min indbakke, må jeg hellere lige pointere, at Kongaerne ikke købt med henblik på videresalg - de er købt for andre folk (og også nogle til mig selv). Det var bare mig, der hentede dem, og så synes jeg det så blæret ud på bordet at jeg tog et billede :)

Beklager.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The DaneThe DaneSkrevet 01/05-06 17:20 
Sikke nogen grimme klistermærker.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 01/05-06 17:22 
Ja, forbered jer på at 50% af GBA-spillene får æskerne revet i stykker, når man skal have de der gule klistermærker af...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 01/05-06 17:26 
Wehner>
pwned

Du mener alligevel at det er på sin plads at prale med at du har købt stort ind af larmende rytmespil ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 01/05-06 17:28 
Vi skulle jo have mindst to sæt til hvert af de fjernsyn Aalborg-banden medbringer til næste træf.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 01/05-06 17:31 
Du må have været der før mig så?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CoreCoreSkrevet 01/05-06 17:43 
Wehner>
Vi skulle jo have mindst to sæt til hvert af de fjernsyn Aalborg-banden medbringer til næste træf.

Så kan det jo være at vi nærmer os en form for harmoni, med guitar og trommer på hver andet tv ;)

Jeg er ude nu, ikke mere OT....undskyld...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
jaesjaesSkrevet 01/05-06 18:33 
Der var ikke en prut tilbage i BR på Fisketorvet, hvem er den skyldige? :)

Et par halvgode tilbud, var der dog:
Zelda: Minish Cap til 200 kr. (GBA - ca. 1 stk.)
Touch! Kirby til 200 kr. (DS - ca. 1 stk.)

Og et par andre spil til samme pris, men ikke noget jeg hæftede mig så meget ved.

Et par af GBA-hylderne kiggede jeg dog ikke så grundigt igennem.
Per SPer SSkrevet 01/05-06 19:50, rettet 01/05-06 19:54 
Jeg satte mig på følgende Nintendo spil i Toys R Us i Holbæk:

Donkey Kong Junglebeat Pak inkl. trommer: 100.-
Donkey Konga Pak inkl. trommer: 100.-
Donkey Konga 2: 100.-
Pikmin 2: 50.-
Warioware Inc.: 50.-
FF: Crystal Chronicles: 50.-
Resident Evil 4: 50.-
Nanostray DS: 100.-
Boktai: 100.-
Zelda: The Minish Cap: 190.-

- og der er stadigvæk flere (og andre titler) tilbage!
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
WehnerWehnerSkrevet 01/05-06 19:52, rettet 01/05-06 19:54 
Nåja, det glemte jeg helt:

Der var masser af spil tilbage i Aalborg, da vi forlod butikken i City Syd. Af Kongas var der dog kun 2x Jungle Beat Pak tilbage. Derudover Donkey Konga 2 (uden bongo) også til 100,-, go figure...

samt disse highlights (+ en masse jeg ikke kan huske):

GC:
Wario Ware - 50
FF: Crystal Chronicles - 50
F-Zero - 50
Pikmin 2 - 50
RGB-kabel - 50
Mario-dansespil med måtte 249 (2 tilbage)

Jeg så ikke så så meget på de håndholdte, men der var masser.

EDIT: Og de første seks titler Per S købte var præcis de samme som jeg købte til mig selv :) (og Res E. havde også været nummer syv, hvis de havde haft det).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 01/05-06 21:29 
Hvordan er status i kolding og esbjerg ??? Nogen der har været forbi.
DarkenDarkenSkrevet 02/05-06 00:56 
2 jeg ikke lige har set nævnt:

GBA:
Zelda, a link to the past: 50,-
Castlevania doublepack: ½ pris (190 lige som Minish Cap)
(Harmony of Dissonance og Aria of Sorrow)

Missede desværre en del, men det er jeg så van til
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RJKRJKSkrevet 02/05-06 10:26 
Doublepacken var der også en del af i Århus. Glemte den helt, fordi coveret er så grimt ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 02/05-06 10:42 
Jeg skal da lige forbi Fields idag :)
» a winner is you «
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/05-06 11:50 
Der er ikke rigtigt noget at komme efter i BR i Vejle. Ingen GC-spil, og de GBA og DS titler der kunne have interesse kunne ikke findes til en nedsat pris :(
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BlossomBlossomSkrevet 02/05-06 11:52 
SuperMikkel>
Hvordan er status i kolding og esbjerg ??? Nogen der har været forbi.

Kolding og Esbjerg er tømt for GC spil.
De har et par enkelte DS spil til 100 tilbage i Kolding.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
Bede-xBede-xSkrevet 02/05-06 12:09 
Chrono>
I Toys'r'us har de rigtigt mange gode GC-spil til 50kr og 100kr. Dog ikke flere Resident Evil 4 og Donkey Kong Jungle Beat købte jeg de sidste to af.

Nope. De havde et enkelt Jungle Beat tilbage idag, men det stod under disken. Det købte jeg ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoChronoSkrevet 02/05-06 12:26 
Tilgengæld fandt jeg lige et RGB-kabel til GameCube til 10kr i dag :D

Det stod til 134.95,- men gik ind til 269.95,- med 259.95,- i rabat.

I Aalborg er der stadig gode titler til alle formater. GameCube så det dog lidt tyndt ud for.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 02/05-06 12:30 
Jeg ville ellers godt have haft et A Link to the Past til GBA, men det så jeg ikke i Aalborg - har nogle af jer andre set det derude?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 02/05-06 12:40 
Nej. Jeg så kun Minish Cap. Men det kostede vist 190. De havde forresten også Dawn of Souls til 100 ligesom BR i centrum. Og flere gode GBA-spil til 50 og 100... at huske titlerne har jeg dog lidt svært ved.

Der var ét DS-spil til 50 - Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects - men at dømme efter spillets anmeldelser er det ikke så meget værd. De andre nedsatte DS-spil kostede mellem 100 og 190 tror jeg.

Men én ting er åbenbart den pris som står på tingene - noget andet er det de går ind til ved kassen.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KilroyKilroySkrevet 02/05-06 13:14 
Jeg fandt Dawn of Souls til en 100-mand. Jeg siger tak for oplysningen:)

I øvrigt kører Merlin stadig med visse spil til 100 kroner, eksempelvis Path of Neo og Sims 2. (alle Xbox)
Kilroy Was Here
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 02/05-06 13:46 
Salling Århus har en 4 stykker tilbage af Gameboy Players til GC for 199,-.
jaesjaesSkrevet 02/05-06 14:52, rettet 02/05-06 17:26 
Da jeg gik kl. 12 fra Toys"R"Us [EDIT 2: I Gentofte (flot)], var status på de mere eftertragtede tilbud nogenlunde således:

Final Fantasy I+II (GBA) til 100 kr. (min. 2-3 stk.)
Boktai (GBA) til 100 kr. (10-20 stk.)
GC-spil til 50 kr. (vist kun SSX: On Tour tilbage af de bedre spil)
Donkey Konga 2 (GC) til 100 kr. (2-3 stk.)
Zelda: A Link to the Past til 100 kr. (0 tilbage)
Metroid classic (GBA) til 50 eller 100 kr.(?) (min. 1 stk.)
Castlevania classic (GBA) til 50 eller 100 kr.(?) (min. 1 stk.)
Castlevania DS til 100 kr. (fik at vide, der var tre tilbage, men de står ikke på hylden - de fandt et til mig i kundeinformationen)
Pax Pix (DS) til 100 kr. (1 stk.)
Another Code (DS) til 100 kr. (2 stk.)
Avance Wars DS til 100 kr. (1 stk. - mener jeg)
EDIT: Zoo Keeper (DS) til 100 kr. (1 stk.)

På nær Zelda: ALttP og Castlevania DS, er ovennævnte kun status på hylder og i rodekurve. Der lå mange spil på en hylde i kundeinformationen, men udover det Castlevania DS jeg gaflede, aner jeg ikke om der er tilbudsspil imellem, så spørg evt. i butikken.
jaesjaesSkrevet 02/05-06 14:54 
Kilroy>
I øvrigt kører Merlin stadig med visse spil til 100 kroner, eksempelvis Path of Neo og Sims 2. (alle Xbox)

Forleden havde de et Fahrenheit (PS2) tilbage på Fisketorvet.
RitesRitesSkrevet 02/05-06 15:12 
Jeg ringede lige til Toys'r'Us i Fields, og de har slet ikke GameCube titler.

Er der nogen der ved, om Donkey Konga 1+2 kan fåes i nærheden af centrum?

Eller er der nogen som bor her, som begiver sig ud på en tur, hvor man evt. kunne få dem til at købe noget med? ;)
» a winner is you «
IqonIqonSkrevet 02/05-06 15:57 
Se, den taktik skulle jeg måske også have brugt - det med at ringe. Har lige været i Fields og de havde rigtig nok intet... ville gerne have sparet den tur, egentlig... Jeg prøver Toys'r'us i Gentofte i morgen, men tror jeg benytter mig af den smarte taktik med at ringe først :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
jaesjaesSkrevet 02/05-06 16:06, rettet 02/05-06 16:08 
Det er måske vigtigt at understrege, at de Donkey Konga 2, de har i Gentofte ikke er Donkey Konga 2 *Pak* :)

EDIT: Jeg kiggede egentlig mest på spilhylderne, og der er jo ikke plads til store pakker, men er ret sikker på, at de heller ikke har pakkerne. Men ring hellere...
The DaneThe DaneSkrevet 02/05-06 17:10 
Masser af Gameboy spil tilbage i Toys R Us i Randers. Der var kun en enkelt Donkey Konga 2 pakke tilbage efter jeg havde været der :p.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 02/05-06 18:01 
Alle de fede GC-titler var revet væk i Rødovre/Jyllingevej, men jeg fik da reddet mig Alien Hominid, Advance Wars DS og Final Fantasy Dawn of Souls til 100,- hver, samt et Golden Sun 2 til 50,-. Fik også lige Chain of Memories med til 190.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
bootsbootsSkrevet 02/05-06 18:23, rettet 02/05-06 20:19 
Min kære husbond fik fat i:

Final Fantasy I+II, Boktai og Pac Pix (DS)i Fields samt:
Another Code (DS) og Advance Wars (DS) i Høje Taastrup.

(Jeg ved ikke endnu om han fik fat i mere, for mobilen gik desværre ud... Nu er jeg godt nok lidt nervøs for hvad han bringer med sig hjem... ;o) - Han spiller overhovedet ikke konsol spil....)

Edit: Nå, han fik ikke fat i mere. Double Dash stod til 499,- eller sådan noget - og han spurgte ikke ved kassen om det var rigtigt, så dét fik jeg ikke (Desværre - for vi kan ikke bruge vores US-udgave på fjernsynet i sommerhuset). Var der ikke nogen der nævnte det kostede 50,-? (Det var i ToysRus i Høje Taastrup). Han kiggede ikke efter dét dér tromme spil, så jeg ved ikke om de har det.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 02/05-06 18:45 
Der var heller ikke meget tilbage i Esbjerg da jeg var der. Ihvertfald var de fire titler jeg var på udkig efter (Advance Wars 2, Another Code, Castlevania og Pikmin 2) væk, men der var da Zookeeper, Pikmin, Project Rub, Alien Hominid m.fl. til nedsatte priser.
(...)
silverstarsilverstarSkrevet 02/05-06 19:00, rettet 02/05-06 19:01 
Jeg er lige kommet tilbage fra Toys 'r' us i City Syd Aalborg, og her er hvad jeg fandt:

Slut med alt Donkey Konga, jeg missede den Jungle Beat jeg var efter :(
Gamecube-udvalget var rimelig skrabet, der havde tydeligvis været mange forbi og snuppe de bedste ting. Jeg købte det sidste Pikmin til 50 kr, ellers var der IMO ikke flere nedsatte kvalitetstitler tilbage.

GBA-udvalget var lidt bedre. Da jeg forlod butikken var der:
Metroid Classic til 50 kr (et par stykker)
Castlevania Classic 50 kr (et par stykker)
Castlevania Double pak (A. o. Sorrow og Harmony o. D.) 190 kr (et par stykker)
Zelda II Classic 100 kr (et par stykker)
Chain of Memories 190 kr (et par stykker)

De havde 3 Zelda Minish Cap æsker stående til 190 kr stk, men da jeg havde en af dem med ned til kassen kunne de ikke finde spillet, selvom de rodede hele GBA-beholdningen igennem, så dem skal man nok ikke regne med. Jeg havde også Zelda I classic til 50 kr med til kassen, det spil kunne de heller ikke finde :(
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SumezSumezSkrevet 02/05-06 19:02 
Er Another Code noget værd?? Kender ikke rigtig til det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 02/05-06 19:26, rettet 02/05-06 19:36 
Jeg var tilfældigvis også igennem TRS Randers, der havde væsentligt mere end Århus at byde på. Af spændende ting tilbage (efter mit besøg ;)) var blandt andet:

Donkey Kong Jungle Beat-pak (bongos+spil) 100,- x 2
Astro Boy: Omega Factor 50,- x 5
NES Classics: Zelda I 50,- x 3
FF I+II (GBA) 100,- x 5
FF: Crystal Chronicles 50,- x 1
FFX-2 100,- x 1
Another Code 100,- x 5
Virtua Tennis (PSP) 100,- x 1

Derudover mere af det samme som i Århus.

EDIT: Og i Randers smider man så åbenbart ikke papstykkerne ud i GBA-spillene, eller plastrer dem til med irriterende klistermærker...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NeonodeNeonodeSkrevet 02/05-06 19:32, rettet 02/05-06 19:34 
Var lige inde i Toys r us i Rødovre, de havde også lidt af de fleste titler tilbage. Så jeg købte Castelvania til DS 100.- & Kirby Airride til GC 50.- Men de havde ikke flere Donkeykong Jungelbeat med trommer, så den kørte jeg til Gentofte for at hente (Tror det var den sidste).
SumezSumezSkrevet 02/05-06 20:05 
Lige? Du må da have været der før mig (kl 16:30), for da havde de hverken DK-trommer eller Kirby Air Ride.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NeonodeNeonodeSkrevet 02/05-06 20:11 
Ja var der ca kl 16. De havde også lagt det tilside i Gentofte, da de havde haft ringede fra Rødovre og sagt de skulle gøre det. De slog spillet op i Rødovre for mig, og de eneste sted de havde en tibage var i Gentofte, men de havde både I & II i Randers sagde de. Kirby var ikke mærket ned i Gentofte, men jeg kan kunne huske de kostede 50.- i Rødovre.
CoreCoreSkrevet 02/05-06 20:15, rettet 02/05-06 20:15 
Lige lidt hurtig reklame.

Fona i Storcenter Nord har originale Memory Units til Xbox til 50,-

...og et enkelt RGB-kabel til 80,-
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
bootsbootsSkrevet 02/05-06 20:21 
Argh. Sådan en mem. unit kunne jeg godt have brugt... :(
Danny SallingDanny SallingSkrevet 02/05-06 20:47 
Der er intet, absolut inte GC i BR i slagelse centret :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
The DaneThe DaneSkrevet 02/05-06 21:23 
RJK>
EDIT: Og i Randers smider man så åbenbart ikke papstykkerne ud i GBA-spillene, eller plastrer dem til med irriterende klistermærker...

Såvidt jeg husker havde de det tidligere - ved ikke hvorfor de ikke har det så meget mere.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SnoopySnoopySkrevet 03/05-06 09:42 
axelmusic.dk har 3 ds titler til ca 58kr stk. Der er dog ikke de store titler imellem.
WehnerWehnerSkrevet 03/05-06 23:35 
Jeg gad godt vide, hvor mange procent af Toys'r'Us' Kongaer, der er blevet købt af P:R-medlemmer.


Nå, men Play.com holder forårsudsalg. Her er et link til Xbox-afdelingen. Selv har jeg lige bestilt Taito Legends II og Sid Meier's Pirates. Begge til Xbox.

Games Spring Clearout
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 04/05-06 00:06 
Ja det er bare typisk... Har selv købt Taito Legends II til £12,99 på Play.com for næsten 14dage siden. Det dukkede først op idag :p
Men det er en fed retro samling, glæd dig.
dchangdchangSkrevet 04/05-06 09:12 
Tak for tippet, Lasse. Har lige snuppet Tecmo Classic med bl.a. Rygar, Solomons Key, Bomb Jack m.m. til 4,99£. Det er skisme billigt. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 04/05-06 09:33 
Jeg overvejede også at bestille den, men så irriterede udeladelsen af Silk Worm mig for meget :-/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig