X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
Per SPer SSkrevet 06/09-05 15:30, rettet 06/09-05 15:33 
Overstock.dk har RPG spillet Shadow Hearts (PS2) til kun 89.-

Play.com har Shadow Hearts 2 (PS2) til kun £14.99

Det er 2 gode RPG spil for under 300.- inkl. porto.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JAAJAASkrevet 06/09-05 18:58, rettet 06/09-05 18:58 
Takker Per! Nu kan jeg vist ikke længere forsvare ikke at skaffe mig SH2.
Per SPer SSkrevet 06/09-05 19:02 
Nej vel. Jeg benyttede mig også af begge tilbud. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Per SPer SSkrevet 07/09-05 13:25 
Et billigt Metal Slug (samtlige) tilbud fra VGI. Så er det nu der skal impuls shoppes! :)

Vildt billigt
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 11/09-05 10:34, rettet 11/09-05 10:35 
Gamebits fortæller i deres nyhedsbrev, at de stopper al salg af Xbox spil og at der derfor er 50% rabat på alle spil til denne konsol.

Gamebits
(...)
NaieraNaieraSkrevet 13/09-05 21:18 
Play Asia har "namCollection" i den asiatiske version til salg for $10. På skiven finder man Mr. Driller, Ridge Racer, Tekken, Klonoa: Door To Phantomile og Ace Combat 2 i fulde versioner.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 27/09-05 03:07 
Play har Astro Boy (GBA - Treasure) til £13 og Zoo Keeper (NDS) til £15.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 27/09-05 09:20 
Synd de begge er over toldgrænsen...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
WehnerWehnerSkrevet 27/09-05 09:40 
Stop nu med det toldgrænsepjat i forbindelse med Play. Hvis man ikke vil bestille der, er det fint, men lad være med ubegrundet at skræmme andre fra det. Der kommer ikke told på. Jeg har bestilt ca. 20 ting der.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
lightyear dklightyear dkSkrevet 27/09-05 11:00 
Har ca bestilt og modtaget over 30 ting fra play.com uden xtra told.
are you CHICKEN?
bootsbootsSkrevet 27/09-05 11:01 
Nu har jeg bestilt Zoo Keeper - så får vi se.... ;o)
Bede-xBede-xSkrevet 27/09-05 12:07, rettet 27/09-05 12:08 
Jeg har bestilt 15-20 ting fra Play og der er aldrig kommet told på. Alle jeg kender som har bestilt der, har heller ikke haft problemer. Dermed ikke sagt at det ikke kan ske...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
lkzlkzSkrevet 27/09-05 12:56 
Jeg har købt ca. 40-50 gange fra Play.com, 2 gange blev der lagt told på. Den ene gang var det GTA:VC til PS2 (£9.99) og den anden gang MGS3 til PS2 (£17.99). Jeg har bestilt bøger til langt højere priser og disse er ikke blevet snuppet. Så det virker lidt tilfældigt og i det lange løb ubetydeligt.
McLovin
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 27/09-05 13:09 
Jeg så lige at play-asia har Zelda Four Swords til Gamecube til 20 dollars + porto. Dvs ca 150 kr i alt. Det er dog den japanske version, men jeg vil mene at man godt kan spille det spil alligevel :)

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-4b-70-31l.html
NaieraNaieraSkrevet 27/09-05 13:17 
2x Star Trek Next Generation DVD sæsoner fra Play.com har ikke fået told på. De var sat ned til £35, ellers gad jeg jo ikke købe dem, men det er jo stadigvæk en del over vores latterligt lave petitessegrænse.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 27/09-05 14:27 
Wehner>
Stop nu med det toldgrænsepjat i forbindelse med Play. Hvis man ikke vil bestille der, er det fint, men lad være med ubegrundet at skræmme andre fra det. Der kommer ikke told på. Jeg har bestilt ca. 20 ting der.

Så er det nok kun mig, der er super uheldig med play.com.
Jeg har bestilt 12-14 gange og er blevet "snuppet" 6 gange. Så i mit tilfælde er risikoen for "toldgrænsepjat" næsten 50%.
Det glæder mig dog, at i andre er så heldige. Det kunne måske få mig til at prøve lykken igen, for deres priser er super nice.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 27/09-05 14:35, rettet 27/09-05 14:39 
Wehner>
Stop nu med det toldgrænsepjat i forbindelse med Play (...) lad være med ubegrundet at skræmme andre fra det. Der kommer ikke told på.

Pjat? Varen bliver sendt fra et land udenfor EU, derfor er der risiko for at der bliver pålagt told.

Ubegrundet?

Siger jeg at der gør det? Som sagt, når man køber fra et land udenfor EU vil der altid være risiko for told - derfor nævner jeg det. Måske du lige skulle tælle til 10 inden du smider lort i ansigtet på andre...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
WehnerWehnerSkrevet 27/09-05 14:44, rettet 27/09-05 14:45 
1.2.3.4.5.6.7.8.9.10. - det ser bare så dumt ud inden hvert indlæg, så jeg udelader tallene for eftertiden.

Pakkerne fra Play er i dag tydeligt mærket 'UK Import VAT Paid'. Derfor er det en fejl, hvis der kommer told på, og skulle det ske (for Post DK laver i den grad fejl) så kan man vælge ikke at modtage pakken og i stedet få pengene returneret af Play.

Dvs. at man ikke betaler told på varer fra Play. Hvilket jeg også skrev før. Men hvis du gerne vil betale mere for dine varer, så køb dem for min skyld endelig et andet sted.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
fumfumSkrevet 27/09-05 14:51 
Såvidt jeg ved, så er jersey ikke med i eu. Så kan der stå UK Import VAT paid nok så mange gange. Så hvis der ikke er kommet told på, vil det være en fejl. (Efter min mening)
At de fleste ved post danmark så tænker som wehner og undlader at opkræve import, er jo sagen underordnet.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
WehnerWehnerSkrevet 27/09-05 15:01 
fum>
At de fleste ved post danmark så tænker som wehner og undlader at opkræve import, er jo sagen underordnet.

Det er netop _ikke_ underordnet, for det er det, der gør, at Play overordnet set er det billigste sted at købe ting ind. Det ser jeg som det overordnede. Hvorfor det så virker, er underordnet. Bare det virker. Og det gør det.

Er ikke klar over om du har ret i det med UK Import VAT, men Jersey er i hvert fald ikke i EU.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 27/09-05 15:04 
Wehner har nu altså ret. "UK" er med i EU. Når der er betalt for at få det ind i Det Forenede Kongedømme, så er der også betalt for at få det ind i Danmark. Axel Music gør nogenlunde det samme med Club Raccoon.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BaggyBaggySkrevet 27/09-05 15:09 
Så merlin har bla. Ghost recon 2 og DMC 3 + en 3-4 andre titler til 99.-. Ps2 alle sammen.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
fumfumSkrevet 27/09-05 15:14 
Lurer lidt rundt, og bliver mere forvirret:

Amazon jersey
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
NaieraNaieraSkrevet 27/09-05 15:17 
Det har vel noget at gøre med, at man skal betale dansk moms i stedet for engelsk VAT (på 17,5%), når man køber hos Amazon i England.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 27/09-05 16:26, rettet 27/09-05 16:37 
Wehner>
Stop nu med det toldgrænsepjat i forbindelse med Play. Hvis man ikke vil bestille der, er det fint, men lad være med ubegrundet at skræmme andre fra det. Der kommer ikke told på. Jeg har bestilt ca. 20 ting der.

Jo der gør. Ting, der koster £10 bliver ikke fortoldet, formentlig fordi Told & Skat (eller Skat, som de hedder nu) ser gennem fingre med det (normalt er det vist 85kr der er grænsen?), ved ikke med £13 og £15, men £17 bliver i hvert fald fortoldet, det kan jeg desværre skrive under på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 27/09-05 16:31 
Under alle omstændigheder hører diskussionen ikke til i denne tråd.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
D.B.M.D.B.M.Skrevet 28/09-05 11:17 
CoolShop har nogle ret gode spil på tilbud til 89 kr. pr. stk.

Bl.a. Prince Of Persia, Tony Hawk's Underground 2, Spider-Man 2 og Midnight Club II.

CoolShop
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/09-05 18:58 
Doom 3 collectors edition (Xbox) 199,- i Merlin
Dead or Alive Ultimate 129,- i Fona
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 30/09-05 21:03, rettet 30/09-05 21:05 
Super tilbud til de hurtige københavnere....

Findes i Magasin's lejetøjsafdeling (4.sal).
PS2: Time Splitters 3, Fight Night round 2 og Devil May Cry 3, kun 99 klask/stk. Crisis Zone til 49,-. Sing Star incl. microphones for 249,-
Og Gamecube: Finding Nemo for 99,- (jaaaa...!)

(begrænset antal)
The medium is the message.
DarkenDarkenSkrevet 30/09-05 21:33 
som ihvertfald én herinde fra har lagt mærke til (*host* handel *host* hehe)
5 xbox spil for 199kr i Merlin
På billedet er disse vist:
-Rogue Ops
-Conflict Desert Storm 2
-Splinter Cell
-Tenchu Return From Darkness
-Hitman Contracts
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
BaggyBaggySkrevet 30/09-05 21:55 
det er de 5 fra billedet.

Timesplitters 3 99 kr.. jeg skal vidst med et tidligt tog til kbh i morn.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
bootsbootsSkrevet 03/10-05 17:46 
boots>
Nu har jeg bestilt Zoo Keeper - så får vi se.... ;o)

Og det ankom så i dag. EU/UK version (på æsken står: NTR-AZKP-UKV og på spillet: NTR-AZKP-EUR) - jeg havde regnet med US version, selvom det jo ikke betyder noget lige med dette spil.

Ingen told!
RJKRJKSkrevet 03/10-05 17:52, rettet 03/10-05 17:52 
Darken>
5 xbox spil for 199kr i Merlin

Har ikke været i de Merlin-butikker jeg var i.

(jeg fik også Zoo Keeper OK, tilbage i fredags - alt fra Play er i øvrigt PAL, da det jo er en europæisk butik)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
bootsbootsSkrevet 03/10-05 17:55 
Jeg var godt klar over det er en europæisk butik; men jeg troede det var import spil (fra US) de solgte.... ;o)
HulleHulleSkrevet 03/10-05 18:00 
CD-Wow sælger US import. Så tilbage til emnet ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NaieraNaieraSkrevet 03/10-05 19:01 
CD-WOW sælger begge dele. Min Lumines er EU.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HulleHulleSkrevet 03/10-05 20:07 
Ok, så begge dele. Og mens vi er ved dem, så koster Bomberman DS 17.99£, hos dem i øjeblikket.

Bombs away!
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
D.B.M.D.B.M.Skrevet 03/10-05 20:23, rettet 03/10-05 20:24 
Baggy>
Timesplitters 3 99 kr.. jeg skal vidst med et tidligt tog til kbh i morn.

Det mener jeg også at spillet kan købes for i Merlin - i hvert fald til Xbox.
DarkenDarkenSkrevet 03/10-05 20:45 
RJK>
Darken>
5 xbox spil for 199kr i Merlin

Har ikke været i de Merlin-butikker jeg var i.


Købte selv idag i Merlin Ishøj. (ca ved 17 tiden)
af en eller anden grund havde de dem ikke fremme og ekspedienten virkede lidt blankt da jeg spurgte om 5 xbox spil til 200, men det tog hende ikke et splitsekund at finde ude bagved.... spurgte ikke lige hvormange de havde men måske er der flere af forretningerne der har gjort det samme? Havde fornyligt være på rov i butikken, så jeg kunne straks se at det ikke havde været noget de har haft stillet frem.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HulleHulleSkrevet 10/10-05 20:03, rettet 10/10-05 22:19 
Phoenix Wright: Ace Attorney til Nintendo DS (US) koster 190,-
Eurogamer anmelder det til 8 ud af 10.

Det kan købes her:
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
lightyear dklightyear dkSkrevet 11/10-05 12:18 
Ebgames har xbox med original s controller og halo2 til 999kr.
Merlin i slagelse har unreal tournament 2 til xbox til 199kr.
are you CHICKEN?
SumezSumezSkrevet 11/10-05 17:48, rettet 11/10-05 17:48 
Var lige i Merlin i dag for at se om de stadig havde deres DMC3-tilbud, og det havde faktisk. Der var endda smidt en masse andre interessante spil oveni kurven (alle til PS2):

Devil May Cry 3
Silent Hill 4
Viewtiful Joe 2
Killzone
Prince of Persea: Warrior Within
1945 1 & 2
Pro Evolution Soccer 3
Rayman 3 (Platinum)
Ghost Recon 2
Dead to Rights
Crisis Zone
Plus flere andre, mest sportspil(Tennis i hvert fald) og nogle af de actionspil der plejer at gå billigt.

Allesammen til små 100kr stykket.

Det var Merlin i Lyngby Storcenter, jeg tjekkede, men det er sikkert landsdækkende med i hvert fald en del af spillene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 11/10-05 17:49 
De fleste af dem må være landsdækkende, for priserne er det samme i Merlin i Hundige Centret. I øvrigt har de også nogle Xbox titler til 100. Ghost Recon 2 også, så vidt jeg husker.
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 11/10-05 18:00 
Der var ingen Xbox-spil blandt dem i Lyngby. Men nogle spil, bl.a. Ghost Recon og Killzone skillede sig ud ved ikke at være forseglede, og så ud som om de havde fået smidt en tilbud-markat på. Man kunne fristes til at tro at det ikke var nogen, der var blevet bestilt hjem ifbm. det landsdækkende tilbud, men jeg skal selvfølgelig ikke kunne gøre mig klog på det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 12/10-05 17:47, rettet 12/10-05 17:49 
Out Run 2, £8
La Pucelle Tactics, £15
Phantom Brave, £15

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 12/10-05 18:22 
Lad os få det rene på igen. PAL version af La Pucelle og Phantom Brave har kun engelske stemmer, right?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 12/10-05 19:02 
I hvert fald er La Pucelle udsolgt lige nu.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
BaggyBaggySkrevet 14/10-05 19:46 
Sumez: det er i forbindelse med tilbudet.. Han en god ven der arbejder i pågællende merlin. DMC 3 og Getaway:BM er også til 100.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
flottenheimerflottenheimerSkrevet 15/10-05 16:15 
20% rabat på alle PC- og konsolspil i BILKA.

Der er masser af eksempler på PSP, PS2, DS, GBA & PC titler i avisen, der gælder fra søndag den 16. oktober til og med lørdag den 22. oktober.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
RJKRJKSkrevet 15/10-05 19:30, rettet 15/10-05 19:31 
La Pucelle er på lager igen. Play har også Sega Superstars til sølle £5 (omend det måske ikke er meget mere værd). Så har de også de nye retropakker, som ellers ikke skulle være udkommet endnu alle sammen:

Taito Legends £15
Sonic Gems £15
Midway Arcade Treasures £10

De to sidste er nok nogen af de tyndere retrosamlinger, men førstnævnte er da virkelig et fund med rigtig mange spil og nogle rigtig gode i mellem.

Det udvikler sig til ren reklame for Play.com... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig