X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
KeenKeenSkrevet 07/09-04 21:44, rettet 07/09-04 21:46 
Link rettet...

Link...
fumfumSkrevet 16/09-04 11:43 
De har åbenbart Medal Of Honor Frontline til xbox til 99,- i Elgiganten. Jeg tager derud 12:15 idag. Er der andre der er interesseret? (Der er også Halo og 007 nightfire til samme pris)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
LWSLWSSkrevet 16/09-04 11:57 
Et lille PC tilbud...

B.O. Bøger sælger UFO: Aftermath for blot 99kr.
Hvem husker ikke den fantastiske X-COM: UFO serie? Aftermath er den uofficielle efterfølger/genindspilning, som åbenbart ikke har solgt nær så godt som den burde have.
SumezSumezSkrevet 18/09-04 12:35 
Jeg ved ikke om det stadig er muligt, men hvis i er rigtig hurtige kan i måske stadig nå at reservere det Eyetoy:Play til 149,- (ja, inkl. webcam!) ElGiganten annoncerede i MetroXpres i torsdags, mod forud betaling. Hvis man køber det fra på mandag, koster det den gamle pris på ~400kr.
Jeg var dernede i går, og er meget begejstret over deres fantastiske service.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 18/09-04 16:49, rettet 18/09-04 16:50 
Man kan også købe den til den pris i deres netbutik - tror næsten jeg gør det. Det er trodsalt næsten ingen penge (der er så en 25,- i fragt).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
JAAJAASkrevet 18/09-04 17:34 
Håber ikke, at det er blevet nævnt før: Broken Sword til Xbox i Netto for 70,-
StriferStriferSkrevet 18/09-04 18:11 
Wow, det skal jeg ned og hente.
XBL Gamertag: ZeNtiX
solid snakesolid snakeSkrevet 19/09-04 18:05 
Man kan stadig nå at købe Eye Toy på Elgigantens hjemmeside. Jeg har selv lige bestilt en. Det var for billigt til at jeg kunne lade være med det.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
enfenenfenSkrevet 19/09-04 18:40 
JAA>
Håber ikke, at det er blevet nævnt før: Broken Sword til Xbox i Netto for 70,-

Hvor har du set det henne? Er det landsdækkende?

Jeg kan ikke finde noget på Netto's side.
What is the Matrix?
JAAJAASkrevet 19/09-04 19:00, rettet 19/09-04 19:03 
De har 3-4 stykker i min lokale Netto (Nordsjælland) sammen med nogle PC spil. Ved ikke, om det er landsdækkende.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 20/09-04 08:40 
Er det ikke muligt, at det er resterne af det tilbud Netto havde for noget tid siden (kig tidligere i tråden), som de nu sælger endnu billigere. Det gjorde "min" Netto nemlig for et stykke tid siden også til 70 kr, _mener_ jeg.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
SumezSumezSkrevet 20/09-04 08:51 
Jeg mener også at have set det spil i Netto for nogen tid siden, men det var vist til PC. Tror aldrig, jeg har set et Xbox-spil i Netto før.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 20/09-04 09:33, rettet 20/09-04 09:33 
Netto har da solgt både ps2 og xbox spil før...
SumezSumezSkrevet 20/09-04 09:45 
Jeg har kun set spil til PC, PS2 og GBA.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 20/09-04 10:27 
Netto havde 100% sikkert BS:TSD Xbox til 150,- for noget tid siden. Jeg købt det selv derinde.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 20/09-04 12:15 
Og de har det 100% sikkert i min Netto nu til 70 kr ,- ;)
D.B.M.D.B.M.Skrevet 21/09-04 00:34 
BoomTown har et del gode tilbud. Her er et par af dem:

Enter The Matrix (PS2) 89 kr.
Soul Calibur II (PS2) 89 kr.
Pro Evolution Soccer 2 (PS2) 69 kr.
og de har stadig Castlevania: Circle of the Moon til GBA til kun 79 kr.

BoomTown
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 21/09-04 07:42, rettet 21/09-04 10:11 
der er nye tilbud på overstock som er værd at kikke efter.

samt starwars battelfront på pregames

Overstock
By the power of Grayskull!
nullernullerSkrevet 21/09-04 15:20 
Jeg kørte forbi Softvareshoppen ved rutebilstationen (Århus)
og de har ophørsudsalg, (op til 50%) så det kan da være at der er noget godt at hente derinde.
Nu med Xbox 360
NaieraNaieraSkrevet 21/09-04 15:22, rettet 21/09-04 15:22 
Det er faktisk op til 80%, ifølge skiltene på vinduerne, men der var ikke noget vildt interessant da jeg var der for nogle uger siden, så jeg tvivler på der er nu.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Per SPer SSkrevet 21/09-04 15:27 
Fandt Sphinx and the Cursed Mummy til 100.- i Merlin. Tror det muligvis var en fejlmærkning, så det er ikke sikkert at det gælder i alle butikker.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
fumfumSkrevet 21/09-04 15:33, rettet 21/09-04 15:33 
Sørgeligt, men vi må jo ned og se om der er noget.
(EDIT: til softwareshoppen)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
NaieraNaieraSkrevet 21/09-04 15:39 
Alt det interessante var/er jo kun sat ned med 15-20%. Altså, man kunne få det billigere ved at hive hjem fra CD-WOW eller lignende.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MarcusMarcusSkrevet 24/09-04 07:52, rettet 24/09-04 07:54 
Som N-Zane nævnte tidligere uden at gå i detaljer så er der stadig billige spil i bilka Horsens.
Da jeg var der for en uge siden ca. var der diverse spil til PS2 og til GBA som kostede 50kr. stykket. Det var bl.a. spillene Project eden(PS2) og Virtua Tennis(GBA).
Per SPer SSkrevet 24/09-04 11:57, rettet 24/09-04 11:58 
Der er sendt en mail ud fra Overstock vedr. nyt restparti af Dreamcast spil til 89.- pr. stk. Kvaliteten er noget højere end sædvanligt.

Ekstra rabat på 10.- pr. spil ved køb af 3 spil.

Buggy Heat
Cannon Spike
Confidential Mission
Crazy Taxi
Deadly Skies
Evolution
Floigan Bros
Heavy Metal Geomatrix
Jet Set Radio
Kao The Kangaroo
Maken X
Outtrigger
Ready 2 Rumble Round 2
Red Dog
Snow Racers
Sonic Adventure
Toy Commander
Virtua Tennis
Virtua Tennis 2
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
dchangdchangSkrevet 24/09-04 18:27 
Electronic World i City 2 har tilbud på et par Xbox-spil. Project Zero, NBA Inside Drive 2004, Oddworld; Munchs Odessey, Brute Force, LMA Manager 2003 + evt 1-2 titler mere; alle til 50 kr. Det er billigt. :-)

Desuden købte jeg en original rf-adapter til 20 kr. Det er osse pænt billigt. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
D.B.M.D.B.M.Skrevet 26/09-04 12:09, rettet 26/09-04 12:10 
Kvickly Xtra i Odense har følgende spil til GBA til kun 99,95 kr. pr. stk.

Mario & Luigi: Superstar Saga
Advance Wars 2: Black Hole Rising
Final Fantasy Tactics Advance

og de havde mindst 10-15 stk. af hver titel tilbage i går eftermiddag.
SumezSumezSkrevet 26/09-04 12:42 
Damn. Nogen der kan nuppe en M&L og FFTA med til mig? Jeg betaler øjeblikkeligt..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 26/09-04 12:44 
Ja, jeg vil gerne have M&L og Advance Wars 2. Pengene kan overføres øjeblikkeligt...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MinhMinhSkrevet 26/09-04 12:55 
Jeg ville være interesseret i Final Fantasy Tactics Advance og Advance Wars 2, hvis der er nogen der kunne købe det for mig?
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
D.B.M.D.B.M.Skrevet 26/09-04 13:37 
Ummiddelbart ser det ikke ud til at være noget problem at skaffe nogle ekstra spil. Jeg tillader mig at lægge 25 kr. oveni i pr. spil man vil købe + porto og emballage, således at det f.eks. for 2 spil bliver 200 kr. + 50 kr. (for ulejligheden) + 25 kr. (porto) + 5 kr. (bobbelkuvert) = samlet pris for 2 spil med forsendelse er 280 kr.

Spillene sælges kun mod forudbetaling og bestillinger modtages frem til i morgen kl. 10.00 via besked.
ChronoChronoSkrevet 26/09-04 13:37, rettet 26/09-04 13:39 
Og M&L Superstar Saga til mig!

EDIT: Og din pris er selvfølgelig helt okay. Besked lige dit kontonummer til mig :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
solid snakesolid snakeSkrevet 26/09-04 17:34 
Godt jeg vil også godt have M&L Superstar saga og advance wars 2. Stik mig lige dit konto nummer og jeg vil overføre pengene.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 26/09-04 18:41 
jeg vil også godt have M&L Superstar saga og advance wars 2. Stik mig lige dit konto nummer og jeg overføre 300 kr til dig, så er der lidt extra, men brug nu dem ikke alle på en gang:)
these go to eleven....
crushcrushSkrevet 26/09-04 21:10 
Jeg vil også gerne have mario & luigi og advance wars 2
Spiller nu: Legend Of Zelda, The: T...
RJKRJKSkrevet 26/09-04 21:15 
Jeg vil også gerne have M&L SS og AW2. Venligst besked mig med kontonummer.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/09-04 21:34 
Jeg vil gerne have ét stk. M&L SS...
(...)
D.B.M.D.B.M.Skrevet 26/09-04 21:42 
Der er foreløbigt bestilt ca. 20 spil, så jeg ser lige hvor mange jeg kan få fat i og så skriver jeg når jeg har fået overblik over hvor mange jeg ender med at få fat på, men tror indtil videre ikke der er problemer i at opfylde alle ønsker.
D.B.M.D.B.M.Skrevet 27/09-04 09:23 
Så er det ved at være sidste chance for at afgive en bestilling. Hvis man bestiller efter kl. 10.00 kan jeg ikke garantere, at man vil kunne få det eller de spil man ønsker.
BeanoBeanoSkrevet 27/09-04 09:52 
Kan du så ikke nuppe "Mario & Luigi: Superstar Saga" og
"Advance Wars 2: Black Hole Rising" til mig også?

:)
seebergseebergSkrevet 27/09-04 10:12, rettet 27/09-04 10:12 
Så må vi se, om der også bliver et enkelt styk Mario & Luigi til mig. Kører derud nu ;)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
BlossomBlossomSkrevet 27/09-04 14:38 
D.B.M.

Hvad er status ???
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
D.B.M.D.B.M.Skrevet 27/09-04 14:42 
Sidst på eftermiddagen finder jeg ud af hvor mange spil jeg har fået fat i, men da jeg ikke har hørt fra vedkommende som skulle hente dem for mig går jeg ud fra at jeg har fået de spil jeg har bestilt. Skriver rundt til dem der har bestilt senere på dagen.
D.B.M.D.B.M.Skrevet 27/09-04 21:48 
Nu har jeg sendt beskeder rundt til alle der har afgivet bestillinger ved mig, men hvis jeg har glemt nogen må de lige skrive en personlig besked til mig.

Hvis nogen stadig vil bestille har jeg et par eksemplarer af hver titel tilbage, som er blevet sat til salg i handelssektionen.

Og så tilbage til tråden ;o)
KeenKeenSkrevet 27/09-04 22:13, rettet 27/09-04 22:17 
Electronic World har Lørdag d. 2. Oktober køtilbud på V-Rally 3 med rat og pedaler (Ps2) til 99,95,-

og

En Ps2 med JakII og Prince of Persia til 1397,-
enfenenfenSkrevet 28/09-04 17:13 
For dem, der ikke allerede har set det, så har BT SW:KOTOR(Xbox) til 169,-

Tilbuddet har godt nok været der nogle dage nu, men der er stadig flere eksemplarer tilbage.

Star Wars: Knights of the old replublic
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 30/09-04 13:09 
D.B.M.>
og de havde mindst 10-15 stk. af hver titel tilbage i går eftermiddag.

Jeg ved godt at der teoretisk set kan være 5 milliarder, når du skriver "mindst" 10-15, men så vidt jeg har hørt var der masser af spil tilbage, og ikke kun et lille, begrænset oplag, som du antyder med "10-15 stk".

Hvis du stiller strenge krav som at vi skal betale dig en hel 50'er for at købe to ekstra spil med, forventer jeg også en fair handel med korrekt information, og ikke falske oplysninger om begrænsede oplag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 30/09-04 13:48, rettet 30/09-04 13:49 
Sumez>
Hvis du stiller strenge krav som at vi skal betale dig en hel 50'er for at købe to ekstra spil med, forventer jeg også en fair handel med korrekt information, og ikke falske oplysninger om begrænsede oplag.

Nu ikke så meget brok :)
En 50'er for det ekstra bøvl med at holde styr på hvem der har bestilt hvad, lægge penge ud, styre betalinger og for at pakke spillene ned og sende dem afsted, er sku' helt fint med mig.
D.B.M.D.B.M.Skrevet 30/09-04 13:53, rettet 30/09-04 13:56 
Jeg skrev at der mindst var 10-15 stk. af hver titel tilbage, idet jeg ikke havde talt efter og det var et hurtig skønsmæssigt sat tal. Alle spillene lå i en stor blandet stak og det var derfor ret svært at overskue hvor mange der var tilbage af hver titel. Jeg mener ikke, at jeg har givet nogen falske oplysninger. Jeg kan desuden slet ikke vide om de måske havde flere spil ude på lageret, som efterfølgende er blevet lagt ind i stakken.

Jeg mener desuden ikke at 50 kr. for ulejligheden er ret meget og da slet ikke et strengt krav, sådan som du fremsætter det. Jeg har faktisk haft en del arbejde med at skaffe spillene. For det første bor jeg ikke selv i Odense. Jeg bor i Nyborg ca. 30 km derfra og ringede først derud for at få dem lagt til side og sidenhen fik jeg en kammerat til at hente dem for mig. Så har jeg været på posthuset i går for at købe emballage og brugte noget tid i går aftes på at pakke spillene forsvarligt ind. Og i dag har jeg så været på posthuset igen for at sende spillene og der er jo altid mange mennesker omkring månedsskiftet så det tog da sin tid. Så jeg synes slet ikke at 50 kr. er ret meget taget i betragtning af hvor meget tid og energi jeg har indtil nu har brugt på det her. Du er da også den første der har beklaget sig over det. En enkelt ville endda betale mere.

De kan da også have haft tilbudet i andre Kvickly Xtra butikker - hvor skulle jeg vide det fra?! Jeg har udelukkende gjort folk herinde opmærksomme på tilbudet i Odense og fordi der var så stor efterspørgsel gjorde jeg hvad jeg kunne for at skaffe nogle spil til dem der ønskede det.

Til din information kan jeg sige at jeg fik "bestillinger" på over 20 spil, så jeg har også måtte lægge en del penge ud og det er ikke bare at købe to ekstra spil, sådan som du siger. Jeg havde købt et af hvert spil til mig selv og havde ikke haft planer om at købe flere.

Men hvis du føler dig uretfærdigt behandlet må du da gerne få dine penge igen!
SumezSumezSkrevet 30/09-04 13:59, rettet 30/09-04 14:08 
Beano>
En 50'er for det ekstra bøvl med at holde styr på hvem der har bestilt hvad, lægge penge ud, styre betalinger og for at pakke spillene ned og sende dem afsted, er sku' helt fint med mig.

Der er bestilt over 20 spil. Dvs. han får mindst 500kr til egen lomme for en smule besvær. 25kr per bestilling ville være betydeligt mere retfærdigt.
Men ja, jeg synes også det er iorden at forlange lidt for besværet. Jeg foretrækker naturligvis at man kan holde et venskabeligt plan, hvor man gør gratis tjenester for hinanden, men det er selvsagt at jeg ikke har det forhold til D.B.M. og derfor synes jeg også, det er iorden at han tager de ekstra penge for det, og jeg har jo også betalt dem.
Men nu har han jo ikke eneret på Kvickly, og jeg ved at f.eks. Svovlmunk ikke ville have noget problem med at anskaffe mig spillene uden personlig fortjeneste. Når jeg bestilte fra DBM var det naturligvis ud fra det udsagn at der næsten ikke var nogen spil tilbage, og der måtte handles hurtigt.

Men 150kr pr. spil er stadig billigt, og jeg trækker ikke min bestilling tilbage, og regner med at modtage spillene indenfor et par dage i god stand.

EDIT: Misforstå mig ikke, jeg er ikke utilfreds over dine metoder, folk kan jo selv vælge om de vil købe spillene, jeg ville bare gerne have baggrunden for oplysningen om at der kun var 15 spil tilbage, for jeg har hørt det HELT anderledes (noget med en kæmpe fuld kasse, med top på)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig