X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
7'691 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 19/11-12 22:28 
De har også uDraw tablet + software til PS3 og 360 for £11 inkl forsendelse.... tilbud slutter om 20 min.
WehnerWehnerSkrevet 19/11-12 22:34 
Amazon.co.uk

http://www.amazon.co.uk/uDraw-Tablet-including-Instant-Artist/dp/B005PJRNSI/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1353360631&sr=8-1
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 21/11-12 14:34, rettet 21/11-12 14:34 
GOG har et ret godt tilbud de næste 5-6 dage, hvor man betaler $10 for 5 spil, der vælges fra en pulje på 20 spil. De fleste spil koster normalt $10-15, så der kan spares en del.

Der er bl.a. Alan Wake's American Nightmare, Torchlight, To The Moon og Botanicula.

http://www.gog.com/pick_5_pay_10
dchangdchangSkrevet 23/11-12 09:52 
Elgiganten kører noget Black Friday wannabe uden de vildt fede tilbud, dog meget billige PS Vita spil til dem der skulle have sådan én.

Sort fredag i Elmutanten...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 23/11-12 09:56 
Den der Sony android-telefon (Sony Xperia S) ser temmelig billig ud, af sådan en satan at være. Nogen der ved om den er god? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 23/11-12 10:20 
Sumez>
Den der Sony android-telefon (Sony Xperia S) ser temmelig billig ud, af sådan en satan at være. Nogen der ved om den er god? :)

Ser ud til at være et ret godt køb i den prisklasse. Se her;

Test...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 23/11-12 10:28, rettet 23/11-12 10:28 
Ja, fandt nogle anmeldelser, og det lader til at fokus er på det som jeg selv går efter (responsiv styring, flydende interface, der aldrig hakker, osv.), og det negative er det, jeg er fuldstændig ligeglad med (kameraet)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/11-12 10:32 
dchang>
Elgiganten kører noget Black Friday wannabe uden de vildt fede tilbud, dog meget billige PS Vita spil til dem der skulle have sådan én.

Tak for heads-up. Har ventet længe på nogle ordentlige priser på Vita-spil :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dchangdchangSkrevet 23/11-12 10:35, rettet 23/11-12 10:36 
Sumez>
Ja, fandt nogle anmeldelser, og det lader til at fokus er på det som jeg selv går efter (responsiv styring, flydende interface, der aldrig hakker, osv.), og det negative er det, jeg er fuldstændig ligeglad med (kameraet)

Ja det ser ud til at eneste anke mere eller mindre er Gingerbread, der skulle være en Ice Cream Sandwich update ude så vidt jeg kan se.

Echelon VI>
Tak for heads-up. Har ventet længe på nogle ordentlige priser på Vita-spil :)

Welcome, og det er vist fornuftige priser. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 23/11-12 10:54 
dchang>
Ja det ser ud til at eneste anke mere eller mindre er Gingerbread, der skulle være en Ice Cream Sandwich update ude så vidt jeg kan se.

Betyder ovenstående sætning noget, der giver mening, eller snakker du pludselig om desserter?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 23/11-12 10:57 
Sumez>
dchang>
Ja det ser ud til at eneste anke mere eller mindre er Gingerbread, der skulle være en Ice Cream Sandwich update ude så vidt jeg kan se.

Betyder ovenstående sætning noget, der giver mening, eller snakker du pludselig om desserter?

Snakker om desserter! :-) Nej den kommer med Android 2.3 (kodenavn Gingerbread) men skulle kunne opgraderes til Android 4.0 (kodenavn Ice Cream Sandwich).
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/11-12 11:00 
dchang>
Welcome, og det er vist fornuftige priser. :-)

Meget! :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 23/11-12 11:34 
Troede Black Friday ville blive det helt store shopping-gilde for mig, men der er intet som interesserer mig. Hverken Coolshop, el'gigantos eller play.com. (Og jeg har ikke Vita)
The medium is the message.
dchangdchangSkrevet 23/11-12 11:39 
Jeg troede det samme men det tyder på at de danske butikker ikke rigtigt har fattet budskabet, der er ihvertfald ikke meget hvor man bare hopper i med begge ben. I USA kører de jo nogle hjernedøde tilbud, det er dem jeg vil se! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 23/11-12 11:48 
Nu er det jo også et 100% amerikansk koncept, kædet sammen med Thanksgiving, så det ville være lidt underligt hvis de danske butikker have "fattet budskabet". :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/11-12 11:56 
Hvad er budskabet? :)
ProzelProzelSkrevet 23/11-12 12:32 
De Vita spil var så billige, at jeg også købte Golf-spillet, det må være første gang. Burning Skies ser jeg frem til :)
dchangdchangSkrevet 23/11-12 12:41 
Beano>
Hvad er budskabet? :)

Budskabet er at køre hjernedøde tilbud! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
millenniummillenniumSkrevet 23/11-12 12:45, rettet 23/11-12 12:47 
Beano>
Hvad er budskabet? :)

At danske butikker har en enestående muligt for at lokke halvdelen af Danmark ind i forretningen, på én dag. De plejer ikke at gå glip af chancen for at lokke kunder til, også selvom det er amerikanske koncepter.

Coolshop reklamerer med "op til 50% på ... populære varer (?)" men det eneste der er 50% rabat på er.. *ta-dah* ... en Powerbank Mobile charger.

uhhhh....
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 23/11-12 12:56 
dchang>
Budskabet er at køre hjernedøde tilbud! :-)

Ikke hvad jeg vil kalde et budskab, men ok :)
JmogJmogSkrevet 23/11-12 12:57 
Prozel>
De Vita spil var så billige, at jeg også købte Golf-spillet, det må være første gang. Burning Skies ser jeg frem til :)

Har længe overvejet Resistance. Til den pris er det jo ikke til at stå imod.
ProzelProzelSkrevet 23/11-12 14:07 
Helt enig. Demoen var lidt meh, så jeg kunne ikke retfærdiggøre 250,-+ kr. men til 29,- så jeg er sku en glad mand :D
--Skrevet 23/11-12 15:02 
Elgiganten har - Kun i dag - et par Vita spil til 29 kr. pr. stk.
Spiller nu: Animal Soccer World
HankyHankySkrevet 23/11-12 15:16 
Læser du overhovedet hvad der bliver skrevet om? :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
AmbyAmbySkrevet 23/11-12 15:20 
Min plan om vilde Vita(hardware) tilbud til black friday, ser forfejlet ud!.

Derudover; Husk at kigge på www.zavvi.com, der er en række gode tilbud. Hoppede selv på Future Soldier.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 23/11-12 15:47 
Dishonored til 50%: http://www.greenmangaming.com/s/dk/en/pc/games/action/dishonored/
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
--Skrevet 23/11-12 16:03 
Hanky>
Læser du overhovedet hvad der bliver skrevet om? :D

Ja okay, min fejl. Gik lidt hurtigt for sig :P
Spiller nu: Animal Soccer World
scavengerscavengerSkrevet 23/11-12 17:47 
Ifølge Kvicklys tilbudsavis for næste uge (side 83), er der PS3 marked til 49,95.
Titlerne kan sikkert variere, og er ikke nødvendigvis dem der er i avisen.
Men hvis man alligevel kommer forbi en Kvickly.

Link
Nemo me impune lacessit
solid snakesolid snakeSkrevet 23/11-12 17:55 
Jeg overvejer at købe ny mobil, men jeg vil have en hvor jeg kan vælge at bruge T9-ordbog, da jeg ikke bryder mig om fuldt tastatur på en mobil. Det tar alt for lang tid at skrive beskeder.. Og nej jeg vænner mig ikke til det, jeg har giver det op til flere chancer, men elsker T9-ordbogen :D

Har denne mobil denne form eller er det også fuldt tastatur.?
Jeg synes ikke jeg kunne finde noget om det i beskrivelsen..

dchang>
Sumez>
Den der Sony android-telefon (Sony Xperia S) ser temmelig billig ud, af sådan en satan at være. Nogen der ved om den er god? :)

Ser ud til at være et ret godt køb i den prisklasse. Se her;
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
AzzkikrAzzkikrSkrevet 23/11-12 18:30, rettet 23/11-12 18:34 
Jeg kunne ikke lade være med at købe den telefon der, normalpris er 3000, det passede lige med de 1800 jeg vandt på oddset igår anyways :)

Desværre lyder det til at batteriet er elendig på den og den ikke holder strøm ret længe, selv for en smart phone.

Men nu må vi se når den kommer.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/11-12 20:27 
Tak for tippet med PS Vita-spil. Jeg ejer godt nok ikke maskinen endnu, men jeg kunne ikke lade være med at købe Golf, Deviants og Resistance :)

Jeg var i Kvickly lige inden lukketid og de havde ganske rigtig en masse PS3-spil til 49kr. Jeg nåede ikke at kigge dem igennem, men der var da bla. Vanquish som efter min mening har været en af de fedeste oplevelser i denne generation!
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 23/11-12 20:30 
De har fjernet experia s'en fra tilbuddet nu, selvom de har flere på lager :P, den står til 2999 igen nu.

Rimelig flabet de ikke lader den blive dagen ud når den ikke engang er udsolgt?
AmbyAmbySkrevet 23/11-12 20:32, rettet 23/11-12 20:32 
Heller ikke her. Så må Vita gerne komme. Har allerede PS+ :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
enfenenfenSkrevet 24/11-12 12:44, rettet 24/11-12 12:44 
Resident Evil 6 (360+PS3) er på tilbud til £15 på Amazon.uk
What is the Matrix?
AzzkikrAzzkikrSkrevet 24/11-12 12:53 
Hvor finder du den til det? Jeg kan kun finde den til 25£ derinde.
BeanoBeanoSkrevet 24/11-12 13:17 
Du finder den via Black Friday linket i toppen på forsiden.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 24/11-12 13:53, rettet 24/11-12 13:55 
Nå fandt endelig ud af det, det er rimelig sort lavet.

Den står til 15£ under black friday, men klikker man ind på den står den pludselig til 25£ igen og det gør den også når man tilføjer den til basket, man er så nød til at læse det med småt for at finde ud af at man skal "checkout" inden for 15 minutter for at få rabatten pga det er en del af deres "lightning deal" skod koncept.
WehnerWehnerSkrevet 24/11-12 15:17 
Købt. Sammen med Mass Effect 3.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 24/11-12 15:35 
Jeg kan slet ikke finde ud af det. Hvad skal man klikke efter at have klikket på Black Friday linket?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 24/11-12 15:44, rettet 24/11-12 15:45 
Det er slut nu for RE6.

Det var kun i 2 timer det gjaldt, åbenbart :P
SumezSumezSkrevet 24/11-12 15:46 
Jeg kunne heller ikke finde ud af det før :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 24/11-12 15:52, rettet 24/11-12 15:56 
Man skal "scroll" på den der bar der i midten når man trykker på black friday linket, her bliver tilbudene gjort synlige på bestemte tidspunkter i 2 timer, man kan også se her hvor lang tid der er tilbage på hver enkelt ting.

Så trykker logisk nok på "add to basket" på det man vil købe hvorefter at tingen bliver tilføjet, men for at gøre forvirringen total bliver det tilføjet uden at rabatten er fratrukket så man ikke fatter noget som helst og tror man har gjort noget forkert, men når man så begynder checkout bliver rabatten trukket fra til aller sidst.

Virkelig blæst system de har opfundet i denne omgang.
WehnerWehnerSkrevet 24/11-12 16:17 
Efter at Playkid tippede mig om det, søgte jeg blot på Resident Evil 6 og klikkede ind på det, selvom det stod til £25. Så snart man kommer ind på selve varen, står både pris og tid den gælder helt tydeligt (for mig).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 24/11-12 16:54 
Wehner>
Købt. Sammen med Mass Effect 3.

Håber det var til konsol, da Origin pt. kører 50% rabat på en del spil, deriblandt ME3 til 74.50 :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/11-12 16:57, rettet 24/11-12 17:24 
Jeg var lige en tur i Kvickly Svendborg (den nede i byen) igen. Her er hvad jeg lige kan huske af tilbud på PS3/Wii-spil:

49,-:
Vanquish (PS3)
Resistance 3 (PS3)
Marvel vs Capcom 3 (PS3)
Super Street Fighter IV (PS3)
Mario Strikers Charged Football (Wii)
Guitar Hero Warriors of Rock (PS3)
Fifa South Africa (PS3)

99,-:
Red Dead Redemption (PS3)
Damnation (PS3)

149,-:
Duke Nukem Forever (PS3) ;)

Ellers var det mest bras. Der var også nogle DS-titler, men ingen af den er værd at nævne. Jeg tog selv det sidste Resistance 3 og Marvelous Capcom 3.

EDIT: Battle Los Angeles følger med på BD til Resistance 3 :) Kewl.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 24/11-12 17:09 
FancyPants>
Wehner>
Købt. Sammen med Mass Effect 3.

Håber det var til konsol, da Origin pt. kører 50% rabat på en del spil, deriblandt ME3 til 74.50 :P

Det var det skam også.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 25/11-12 14:10 
Jeg var i Kvickly Hadsten og fandt følgende.

Alle til 49,- kr.

PS3
- Blur
- Bulletstorm
- Dead Space 2 Limited Edition
- Homefront
- Red Dead Redemption
- Little Big Planet
- PlayStation Move Heroes
- Tomb Raider Trilogy HD Collection
- Vanquish
- UFC Trainer
+ andre uinteressante titler

Wii
- Mario Strikers Charged
- Raving Rabids Party Collection Trilogy
- Spyro: Dawn of The Dragon
+ andre uinteressante titler

360
- LEGO StarWars Complete Saga
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
enfenenfenSkrevet 25/11-12 18:17 
Fandt nogle flere PS3 titler i Kvickly Extra (Roskilde, Hyrdehøj) til 50,-:

God of War 3
Killzone 2
Uncharted 2
Motostorm Apocalypse
Crysis 2
Far Cry 2
Rango
Inferno
Resistance 2
Bayonetta
Virtua Fighter 5
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 25/11-12 23:55 
Uncharted 2 og GoW3 gad jeg godt lige samle op til en 50'er stykket. Jeg var selv i Roskilde i dag (den på Algade), og kunne ikke finde andet til mig end Infinite Space til DS.

De havde iøvrigt også Thor til DS (wayforward-spillet), og masser af Vanquish og MvC3 il 50'ere. Desværre er det ikke ultimate-udgaven af MvC3. Duke Nukem Forever var iøvrigt også en 50'er, og ikke 150, hvis man er til den slags masochisme. Derudover var der 20% rabat på alting (kun i dag). Ifølge deres annoncer var det godt nok undtaget spil, men den trak 20% fra alligevel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/11-12 01:07 
Damn det er især Infinite Space jeg har været ude efter. Må op i den store Kvickly i morgen og se om de har fået mere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
7'691 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig