X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud


Svar Sortering
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/03 09:59 
Det er en skam at sprites har været igennem filter-maskinen i Tactics Ogre remaket. Har også kun hørt godt om det ellers, men øv det er ikke kønt :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
Svar Sortering
RJKRJKSkrevet 27/10-04 19:06, rettet 27/10-04 19:07 
Nu har jeg selvfølgelig glemt titlen, men der var også et eller andet motocross-spil - fantastisk beskrivelse ;) - og Bounty Hunter til 149,-

(Og jeg var næsten fristet til at købe endnu et Beyond Good & Evil. Alle med en PS2, der ikke har købt det nu, burde straffes på en eller anden måde ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HulleHulleSkrevet 27/10-04 13:46 
Fandt Metal Arms og Legacy of Kain: Defiance blandt udvalget i min lokale Brugs. De er selvfølgelig straks hevet hjem :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 27/10-04 12:00 
De havde også en masse Rygar (og kun få kopier af BG&E tilbage!) i Super Brugsen Nørrebro i går.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 27/10-04 11:21 
solid snake>
Der er spil til 129,95 i Super Brugsen fra imorgen.
Donnald Duck Pk, V-rally 3, Beond Good And Evil,
Mission Impossible, Enter Matrix (platinum)
Getaway (platinum)
Det er til Playstation 2

Det er flere forskellige end de nævnte; jeg så bl.a. Rygar (PS2) hos mig, og selvom Rygar er set tidligere til 100 kr, så kan det kan jo være, man er heldig lokalt at finde noget godt.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
The DaneThe DaneSkrevet 27/10-04 11:11 
Godt at høre, så skal jeg derind idag og kigge.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/10-04 10:46 
ALLE spil i Data Discount Aalborg - 99,- pr. stk.

Fik reddet mig et 'Silent Hill 3' PC.
SephirothSephirothSkrevet 24/10-04 21:24 
solid snake>
... Beond Good And Evil, som vi allesammen farer ud og køber!!!

.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
solid snakesolid snakeSkrevet 24/10-04 20:39, rettet 25/10-04 00:15 
Der er spil til 129,95 i Super Brugsen fra imorgen.
Donnald Duck Pk, V-rally 3, Beond Good And Evil,
Mission Impossible, Enter Matrix (platinum)
Getaway (platinum)
Det er til Playstation 2
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RJKRJKSkrevet 21/10-04 23:26 
Det er korrekt markeret - jeg bemærkede blot, at jeg ikke tror det er en generel Fona-prispolitik.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 21/10-04 23:24 
Nej...
What is the Matrix?
SonicSonicSkrevet 21/10-04 22:56, rettet 21/10-04 22:57 
Fejl eller ej, man er berretiget til at få varen til den pris der står på :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
RJKRJKSkrevet 21/10-04 21:51 
Min "lokale" (=Silkeborg) Fona har Out Run 2 til 299,-. Jeg ved ikke om det bare er en fejl eller hvad - lå i tilbudskurven.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 15/10-04 21:38 
Der er noget tilbud i Kvickly Extra ned PS2 spil til 150,-, men udbudet er ikke hvad man kan definere som créme de la créme ;) - men der kan jo være noget man mangler.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
rapsacrapsacSkrevet 15/10-04 19:40 
Game har OutRun 2 til 19,99. Der er tale om et fredagstilbud og der er pt cirka 130 stk. tilbage.

Link...
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
D.B.M.D.B.M.Skrevet 10/10-04 01:41, rettet 10/10-04 01:41 
De har længe haft Halo på tilbud i Kvickly i Nyborg til 60 kr. - den normale udgave.
StriferStriferSkrevet 09/10-04 19:50 
Billedet er af den oprindelige udgave.

Jeg har selv hentet et, da de også havde det tidligere...
XBL Gamertag: ZeNtiX
WehnerWehnerSkrevet 09/10-04 19:34 
Reklamerne er allerede ekspederet videre, men jeg mener bestemt, at billedet var af den oprindelige udgivelse.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 09/10-04 17:03 
Classic edition?
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 09/10-04 15:54 
Elgiganten har i næste uge Playright-brugernes suverænt mest spillede spil, Halo, til kun 99,-
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 08/10-04 11:58 
Kan du rent faktisk se forskel? Personligt kan jeg ikke se den store forskel på originale og uoriginale, hvis sidstnævnte er gode, men det er der åbenbart andre herinde der kan.
Undskyld at jeg er så nærgående, jeg har bare dårlige erfaringer med uoriginale rgb-kabler. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/10-04 11:53 
Det er en hel del bedre. Kommer selvfølgelig ikke op på siden af det org.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 08/10-04 11:33 
Bare lige til sammenligning, så er det der spiderkabel på Gamebits absolut elendigt, og duer kun til reserve/rejsekabel, eller andre situationer hvor det lige er praktisk at hooke flere konsoller op samtidig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/10-04 10:25 
De er ok. Prisen taget i betragtning så er de et must.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 08/10-04 09:59 
Hvor gode er de?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/10-04 23:27, rettet 07/10-04 23:33 
Man kan få uorg RGB kabler (hurricane) til xbox, i Merlin til en 20,-
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 07/10-04 23:19 
Gameplay var forresten dem, der var dyrest med Psyvariar da det kom ud. De solgte det til £15 + forsendelse.

Steel Dragon EX hos Gameplay...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 07/10-04 14:41 
Jeg betalte £12 eller £13 + porto for Psyvariar. Det var faktisk en forudbestilling hos distributørens egen butik. Nu vil de så kun have £10 i dag.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 07/10-04 09:49 
Officiel pris på Psyvariar var/er £20 og det kostede i praksis £12-£15 hos sammenlignelige butikker. Officiel pris på Steel Dragon EX er £15 og det koster så £8-£12.

EOD :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 07/10-04 09:42 
RJK>
"Officiel" pris på det er altså £15 + porto :)

Og den officielle pris på Psyvariar var £12 eller £13. Ikke den store forskel :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 07/10-04 09:34 
Og så findes det ikke i US. Det er altid lidt fornøjeligt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 07/10-04 09:29 
"Officiel" pris på det er altså £15 + porto :)

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 07/10-04 09:09 
Det har fra starten været en "ultra budget" titel ligesom f.eks. Psyvariar. Det kan så også tilføjes, at der ikke er 60Hz mode og at konverteringen ikke er blændende, men man har jo ikke noget valg hvis man ikke har chip ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 07/10-04 00:24 
Play.com har Arc The Lad: Twiligt Of The Spirits til £10 og Steel Dragon EX (=Double Shienryu) til £8. Sidstnævnte er ret billigt normalt, men vist ikke så billigt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PalsgaardPalsgaardSkrevet 02/10-04 20:06 
Rema 1000 har følgende PS2 spil til 149,-

Manhunt
Red Faction 2
Scooby Doo! Night Of 100 Frights
Dragon's Lair 3d: Return To The Lair
GTA III (Platinum)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RJKRJKSkrevet 01/10-04 11:43 
Ja, tilbage til emnet. I kan afgøre det privat.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 01/10-04 09:05 
Som jeg forsøgte at forklare flere gange før, er jeg er ikke utilfreds, og jeg undskylder at jeg har medført sådan en negativ stemning. Jeg er naturligvis taknemmelig over at du vil sælge spillene.
Som jeg også skrev før, ville jeg bare have opklaring på baggrunden for din oplysning om 10-15 resterende spil, men det skulle åbenbart udvikle sig til mudderkastning. Indrømmet, jeg blev temmelig irriteret efter oplysningen om at der rent faktisk var rigtig mange spil tilbage.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
D.B.M.D.B.M.Skrevet 01/10-04 02:23 
Chrono>
Og så er jeg træt af at besøge tråden med en forventning om nye gode tilbud, for så bare at kunne læse noget ligegyldigt snak.

Helt enig! Jeg mener også, at det burde have været klaret over personlige beskeder, men sådan skulle det så ikke være.

Og nu tilbage til tråden ;o)
ChronoChronoSkrevet 30/09-04 16:43 
Jeg synes prisen er helt fair. Og selvfølgelig kan man ikke vide hvor mange spil der præcist ligger i en rodebunke...

Og så er jeg træt af at besøge tråden med en forventning om nye gode tilbud, for så bare at kunne læse noget ligegyldigt snak.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
D.B.M.D.B.M.Skrevet 30/09-04 15:42, rettet 30/09-04 15:43 
Jeg gør mig bestemt ikke til nogen helt. Hvad er det for noget at lukke ud! Jeg har da heller ikke snakket noget om vennetjenester - hvor kommer det fra?

Jeg giver folk et tilbud om at jeg mod betaling af sølle 50 kr. vil gøre mig den ulejlighed at skaffe spillene til dem og sende dem videre med posten.

Jeg mener selv at jeg altid handler fair og ellers ville jeg vel også have nogle minusser i karakterbogen.

Du har selv startet denne diskussion ved at stille mig i et dårligt lys og stille spørgsmål ved min ærlighed uden at du har kontaktet mig personligt først, hvilket jeg finder meget utiltalende.

I dine beskeder har du på intet tidspunkt givet udtryk for din utilfredshed over de 50 kr. Hvis du følte dig unfair behandlet burde du have sagt noget.

Hvad mener du i øvrigt med at jeg ikke stiller andre muligheder end en forsendelse på 35 kr.? Det er jo altså et faktum, at det koster 25 kr. i porto at sende to GBA spil og de sidste 10 kr. er gået til emballagen, så der er vel ikke noget at komme efter på det punkt. Hvis nogen ville have hentet deres spil hos mig ville de have været velkommen.
SumezSumezSkrevet 30/09-04 14:14 
Lad være med at gøre dig selv til en helt over at "gøre folk en tjeneste, og så klager de bare, suk suk". Når du tager en 50'er oveni for bestillingen, og ikke stiller andre muligheder end en forsendelse på 35, er det en forretning du kører, og ikke en vennetjeneste. Og vi er dine kunder. Og så gælder de samme omstændigheder også.

Læs min sidste tilføjelse på ovenstående indlæg.
Jeg gider ikke diskutere det mere, jeg vil bare gå ud fra at jeg får en fair handel, når nu det er den slags forretning du kører.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
D.B.M.D.B.M.Skrevet 30/09-04 14:08, rettet 30/09-04 14:11 
Suk! Det er desværre sådanne sure opstød, der får mig til at overveje om jeg gider at gøre noget lignende en anden gang.

Jeg har da også købt nogle spil til mine venner og de skal selvfølgelig ikke betale noget ekstra, men de kommer jo så også forbi og henter spillene selv, så det er der jo ikke så meget arbejde i.

Jeg kunne have tjent meget mere end 500 kr. ved at købe alle spillene og solgt dem videre på nettet og så især her op til jul. Så de 500 kr. jeg måske tjener på det her er efter min mening helt fair.
SumezSumezSkrevet 30/09-04 13:59, rettet 30/09-04 14:08 
Beano>
En 50'er for det ekstra bøvl med at holde styr på hvem der har bestilt hvad, lægge penge ud, styre betalinger og for at pakke spillene ned og sende dem afsted, er sku' helt fint med mig.

Der er bestilt over 20 spil. Dvs. han får mindst 500kr til egen lomme for en smule besvær. 25kr per bestilling ville være betydeligt mere retfærdigt.
Men ja, jeg synes også det er iorden at forlange lidt for besværet. Jeg foretrækker naturligvis at man kan holde et venskabeligt plan, hvor man gør gratis tjenester for hinanden, men det er selvsagt at jeg ikke har det forhold til D.B.M. og derfor synes jeg også, det er iorden at han tager de ekstra penge for det, og jeg har jo også betalt dem.
Men nu har han jo ikke eneret på Kvickly, og jeg ved at f.eks. Svovlmunk ikke ville have noget problem med at anskaffe mig spillene uden personlig fortjeneste. Når jeg bestilte fra DBM var det naturligvis ud fra det udsagn at der næsten ikke var nogen spil tilbage, og der måtte handles hurtigt.

Men 150kr pr. spil er stadig billigt, og jeg trækker ikke min bestilling tilbage, og regner med at modtage spillene indenfor et par dage i god stand.

EDIT: Misforstå mig ikke, jeg er ikke utilfreds over dine metoder, folk kan jo selv vælge om de vil købe spillene, jeg ville bare gerne have baggrunden for oplysningen om at der kun var 15 spil tilbage, for jeg har hørt det HELT anderledes (noget med en kæmpe fuld kasse, med top på)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
D.B.M.D.B.M.Skrevet 30/09-04 13:53, rettet 30/09-04 13:56 
Jeg skrev at der mindst var 10-15 stk. af hver titel tilbage, idet jeg ikke havde talt efter og det var et hurtig skønsmæssigt sat tal. Alle spillene lå i en stor blandet stak og det var derfor ret svært at overskue hvor mange der var tilbage af hver titel. Jeg mener ikke, at jeg har givet nogen falske oplysninger. Jeg kan desuden slet ikke vide om de måske havde flere spil ude på lageret, som efterfølgende er blevet lagt ind i stakken.

Jeg mener desuden ikke at 50 kr. for ulejligheden er ret meget og da slet ikke et strengt krav, sådan som du fremsætter det. Jeg har faktisk haft en del arbejde med at skaffe spillene. For det første bor jeg ikke selv i Odense. Jeg bor i Nyborg ca. 30 km derfra og ringede først derud for at få dem lagt til side og sidenhen fik jeg en kammerat til at hente dem for mig. Så har jeg været på posthuset i går for at købe emballage og brugte noget tid i går aftes på at pakke spillene forsvarligt ind. Og i dag har jeg så været på posthuset igen for at sende spillene og der er jo altid mange mennesker omkring månedsskiftet så det tog da sin tid. Så jeg synes slet ikke at 50 kr. er ret meget taget i betragtning af hvor meget tid og energi jeg har indtil nu har brugt på det her. Du er da også den første der har beklaget sig over det. En enkelt ville endda betale mere.

De kan da også have haft tilbudet i andre Kvickly Xtra butikker - hvor skulle jeg vide det fra?! Jeg har udelukkende gjort folk herinde opmærksomme på tilbudet i Odense og fordi der var så stor efterspørgsel gjorde jeg hvad jeg kunne for at skaffe nogle spil til dem der ønskede det.

Til din information kan jeg sige at jeg fik "bestillinger" på over 20 spil, så jeg har også måtte lægge en del penge ud og det er ikke bare at købe to ekstra spil, sådan som du siger. Jeg havde købt et af hvert spil til mig selv og havde ikke haft planer om at købe flere.

Men hvis du føler dig uretfærdigt behandlet må du da gerne få dine penge igen!
BeanoBeanoSkrevet 30/09-04 13:48, rettet 30/09-04 13:49 
Sumez>
Hvis du stiller strenge krav som at vi skal betale dig en hel 50'er for at købe to ekstra spil med, forventer jeg også en fair handel med korrekt information, og ikke falske oplysninger om begrænsede oplag.

Nu ikke så meget brok :)
En 50'er for det ekstra bøvl med at holde styr på hvem der har bestilt hvad, lægge penge ud, styre betalinger og for at pakke spillene ned og sende dem afsted, er sku' helt fint med mig.
SumezSumezSkrevet 30/09-04 13:09 
D.B.M.>
og de havde mindst 10-15 stk. af hver titel tilbage i går eftermiddag.

Jeg ved godt at der teoretisk set kan være 5 milliarder, når du skriver "mindst" 10-15, men så vidt jeg har hørt var der masser af spil tilbage, og ikke kun et lille, begrænset oplag, som du antyder med "10-15 stk".

Hvis du stiller strenge krav som at vi skal betale dig en hel 50'er for at købe to ekstra spil med, forventer jeg også en fair handel med korrekt information, og ikke falske oplysninger om begrænsede oplag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 28/09-04 17:13 
For dem, der ikke allerede har set det, så har BT SW:KOTOR(Xbox) til 169,-

Tilbuddet har godt nok været der nogle dage nu, men der er stadig flere eksemplarer tilbage.

Star Wars: Knights of the old replublic
What is the Matrix?
KeenKeenSkrevet 27/09-04 22:13, rettet 27/09-04 22:17 
Electronic World har Lørdag d. 2. Oktober køtilbud på V-Rally 3 med rat og pedaler (Ps2) til 99,95,-

og

En Ps2 med JakII og Prince of Persia til 1397,-
D.B.M.D.B.M.Skrevet 27/09-04 21:48 
Nu har jeg sendt beskeder rundt til alle der har afgivet bestillinger ved mig, men hvis jeg har glemt nogen må de lige skrive en personlig besked til mig.

Hvis nogen stadig vil bestille har jeg et par eksemplarer af hver titel tilbage, som er blevet sat til salg i handelssektionen.

Og så tilbage til tråden ;o)
D.B.M.D.B.M.Skrevet 27/09-04 14:42 
Sidst på eftermiddagen finder jeg ud af hvor mange spil jeg har fået fat i, men da jeg ikke har hørt fra vedkommende som skulle hente dem for mig går jeg ud fra at jeg har fået de spil jeg har bestilt. Skriver rundt til dem der har bestilt senere på dagen.
BlossomBlossomSkrevet 27/09-04 14:38 
D.B.M.

Hvad er status ???
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig