X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aktuelle spiltilbud

Svar
jaesjaesSkrevet 11/07-03 17:40, rettet 07/08-14 16:05 
Tråd til at poste aktuelle spiltilbud. Kan bruges til alle platforme, men kun fysiske spil.

EDIT: Oprydning m.m. nu hvor tråden er ændret til kun at handle om fysiske spil.
Svar
m1chelsenm1chelsenSkrevet 28/11 14:53 
Final Fantasy XV (Day One Edition) til X1 for 119 kr.

Coolshop (remium)
Spiller nu: Animal Soccer World
MARTINMARTINSkrevet 29/11 13:03 
Er der andre der gjorde brug af tilbuddet hos coolshop vedr. GT Sport (Nordic) og kan oplyse købsprisen eller andre der evt. har set tilbuddet og kan oplyse mig til hvilken pris i så det til?

Jeg så det selv billigere andet sted efterfølgende, men da havde jeg købt spillet, dog ser jeg nu efterfølgende at jeg har givet fuld pris og altså ikke fået det til den nedsatte pris.
RJKRJKSkrevet 29/11 13:16 
Steelbook-udgaven? Den stod til 349,-.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem Fates, Rise Of The Tomb Raider..., Final Fantasy XV
BeanoBeanoSkrevet 29/11 13:37, rettet 29/11 13:57 
UK normal udgaven kostede kr 209,- via Premium, mens Nordic var lidt dyrere så vidt jeg husker, ca. kr 10-20.

EDIT: LOL jeg kan se at den udgave jeg har købt står listet som Engelsk/Græsk (IKKE IGEN, DA!!) - ret sikker på det ikke var tilfældet da jeg bestilte. Jeg bliver så træt.
enfenenfenSkrevet 29/11 14:01 
Men er spillet så noget værd efter den nye patch? Og er AI'en brugbar eller som i tidligere udgaver (indrømmet, tidligere gamle udgaver).
What is the Matrix?Spiller nu: Call Of Duty: WWII, Grand Theft Auto V, Batman: Arkham Knight
BeanoBeanoSkrevet 29/11 14:17 
Den store patch med mere single player indhold er ikke landet endnu (kommer i december). Har kun spillet det ca. 2 timer og virker lovende. AI er for tidligt at sige men vist længe siden det var et issue for serien.
BeanoBeanoSkrevet 30/11 12:51 
Beano>
LOL jeg kan se at den udgave jeg har købt står listet som Engelsk/Græsk (IKKE IGEN, DA!!) - ret sikker på det ikke var tilfældet da jeg bestilte. Jeg bliver så træt.

Det var heldigvis ikke en Græsk udgave denne gang :D
MARTINMARTINSkrevet 01/12 06:51, rettet 01/12 06:51 
Tusind tak for svar alle sammen! ;-)

Jeg har nu fået medhold i min reklamation og refundering er igang, så jeg vil have differencen på mit kort inden for et par bankdage. heep heep!!

Jeg er fuldt ud tilfreds med spillet. Er vild med de forskellige styrings muligheder og der er bare noget ved det her spil der oser af kvalitet og at skaberne har lagt rigtig meget arbejde i det.

Jeg har netop gennemført Gran turismo sport intermediate driving school 25-48 og fået vundet min 12. bil :-)

Spillet understøtter 2-player splitscreen og det fungere rigtig godt, men bliver en anelse kedeligt i længden.

Mangler blandt andet at afprøve online multiplayer, arcade mode samt nogle andre ting.

Der er nok af udfordringer endnu at tage fat i og få låst biler og flere baner op, og med den næste annonceret store gratis opdatering er der garanteret ekstra mange timers underholdning.

Det jeg er helt vild med og for mig altafgørende for netop denne slags spil genre er, at styringen føles rigtig og det må jeg sige den gør. Spillet understøtter VR, så tænker det giver en endnu mere realistisk følelse at spille.

Spillet gemmer også på nogle andre mere kreative egenskaber hvor man kan tage fotos m.v. af sine biler.

Tjek det ud
JmogJmogSkrevet 04/12 20:43 
Mass Effect Andromeda er sat ned til 99kr hos Gamestop. PS4 og Xbox One.
WehnerWehnerSkrevet 04/12 20:49 
Det er et kup!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 06/12 12:17 
Jmog>
Mass Effect Andromeda er sat ned til 99kr hos Gamestop. PS4 og Xbox One.

Så er spørgsmålet. Er spillet 99kr værd?
millenniummillenniumSkrevet 06/12 12:24 
Det er en stack-of-shame pris :D
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 06/12 15:35 
Good point. ;D
QQSkrevet 10/12 23:07 
Shadow of War til 279 på PS Store.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Need For Speed: Rivals, Witcher 3, The: Wild Hu..., Uncharted 3: Drake's De...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig