X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

King's Bounty: The Legend/armored Prince


Svar
dpldplSkrevet 01/12-10 14:25 
Kan se det spil aldrig er blevet nævnt på forummet, og så var ingen i tilbud tråden der var glade for nyheden af den var billig.(Man sådan går det med alle steams tilbud :P).

Hørt spillet blevet nævnt mange gang, men aldrig selv tjekket hvad det var(Da PC spil til fuld pris er ikke noget jeg køber normalt). Men da jeg så platinum(1 og 2+exp) udgaven på steam til 7,5€, tjekkede jeg spillet og fandt ud af det var et spil ligene heroes of might and magic, hvilket er en spil jeg altid elsket men været dårlig til.

Nu har jeg spillet det i 3 dage(18 timer siger steam) og langt fra gennemført det og kan kun sige dette er jo et rigtig godt spil og ville have været fuld pris værd.

Spillet minder en del om HOMM series, men der er stadig nogen stor forskelle. F.eks skal man ikke opgrader sin borg/slot, man skal ikke rigtig holder styre af resources og der ikke nogen modstander der løber rundt og gør det samme, men derimod er der set mobs(Mange af disse er random) og bosser. Selve kamp system er ligesom HOMM serien et tur baseret system med der minder om et slags brat spil.

Spillets føles mere som et RPG end strategi, da der quest, talent trees og stats. Hvorimod HOMM serien altid følt mere som strategi for mig.

Nå ja i sidste ende, laveded jeg enlig denne tråd for at anbefale denne lille perle videre, især vis du bliver billig på steam igen.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 01/12-10 14:37 
Bonus-info: Det oprindelige Kings Bounty er det spil, som Might & Magic-spillene er bygget på.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig