X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SEGA's Binary Domain


Svar
nerosnerosSkrevet 01/12-10 09:28 
Det ligner lidt en Gears of War klon med terminators ;-)

SEGA Announces Binary Domain
Bashful Neophyte
114 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/05-12 17:31 
Azzkikr synes det er lort. Så jeg tror det er udmærket.

Jeg skal snart ha' det købt selv :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 27/05-12 18:04 
Havde de købt det hvis ikke der stod SEGA på det?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/05-12 21:33 
Jeg har andre spil, end dem der lige står SEGA på.
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 27/05-12 22:26 
Det var ikke det jeg spurgte om.
nerosnerosSkrevet 27/05-12 22:39 
At du gider Azz ?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/05-12 00:15 
Azzkikr>
Det var ikke det jeg spurgte om.

Du beskylder mig for at være SEGA-fanboy og jeg svarer at jeg også spiller andet end SEGA. Er det ikke svar nok på dit spørgsmål?

Men for at skære det ud i pap: JA, jeg kunne godt finde på at købe et spil, selvom der ikke står SEGA på coveret. Bare det er realistisk nok...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 28/05-12 00:43 
Jeg prøvede demoen og kunne ret godt lide den, men en demo kan jo være misvisende desværre, så jeg ville såmænd bare høre om spillet og ikke starte en slåskamp ;-)
Har set det er billigt på amazon, så det ryger nok i kurven her en af dagene :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 28/05-12 00:50 
16£ på shopto
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KTCKTCSkrevet 20/02-16 21:27 
Så fik jeg prøvet Binary Domain på computeren.
Mine umiddelbare tanker:

Rigtigt flot, grafisk, både med modeller, teksturer, animationer og rent cinematografisk. Styringen er ikke super naturlig med tastatur/mus, men selv om jeg normalt spiller tredjeperson med controller, har jeg alligevel valgt at bruge førstnævnte styring, da præcision og hurtigt aim virker som noget, man skal prioritere i dette spil. Hele mekanikken med en "alting knap" (løb, cover, hop, whatever) og en anden knap, som bruges til blandt andet at samle ting op med, samt dialogsystemet, er ikke umiddelbart intuitiv, men omvendt heller ikke en dealbreaker.

Jeg gav mig til at rode med voice halløj, da spillet var meget insisterende, men lige meget hvilket headset jeg brugte, blev den ved med at tolke "fuck you" som "i love you", og så stopper festen :)
Helt seriøst forsøgte jeg mig med tre forskellige mikrofoner (bluetooth, wired, Xbox 360 headset), men på trods af forsøg med forskellige tonefald, hvisken/råben og emulering af forskellige accenter, kunne jeg ikke få spillet til at fatte halvdelen på nogen af dem. Lidt synd, for jeg ville virkelig gerne have det til at fungere.

Ret hurtigt kæmpede jeg med at min figur ofte skød direkte ind i mit cover, selv om jeg kiggede frem og havde sigtekornet på fjenden, ligesom hele konceptet med trust-level ret hurtigt pissede mig af, fordi "Søde Bo" (den første partner) konstant rendte ind foran mig, mens jeg var ved at sende salver efter fjenden, og på den måde gjorde en meget heltemodig indsats for at redde robotterne. Så med mindre jeg har misset noget i historien indtil videre, så er manden snot dum og lader det gå ud over min trust-level, når han konstant render rundt og griber mine skud som en anden legesyg labrador, der løber efter en frisbee.

Men... Indtil videre er jeg ret positiv over for spillet, der virker som en blanding af Metal Gear, Terminator og Gears of War, og jeg er vild med at pløkke skinjobs fra hinanden, lem for lem. Cutscenes vidner om en god sans for cinematografi og glimrende voice acting, så jeg tror ikke det bliver noget problem at se igennem spillets svage sider, som af en eller anden grund kom til at fylde det meste af mit indlæg.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 21/02-16 14:47 
Og så skiftede jeg til Xbox 360 controller alligevel. Her er styringen noget mere naturlig, og selv om aimet lider en smule, er det rart med analog styring og rumble.
Det er lige tilpas arcade og filmisk til mig, så thumbs up herfra :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/02-16 14:49 
Jeg opgav også ret hurtigt at bruge mikrofon, så jeg måtte i stedet bare leve med den lille prompt i bunden af skærmen, og så bruge almindeligt småtræls input til at give kommandoer.

Synes ikke helt jeg kan genkende det med ens makker der opfører sig som en overgearet hundehvalp (eller bare som 90% af den Call of Duty AI jeg har oplevet siden de første spil) - men det er også ved at være længe siden jeg spillede det, så jeg kan selvfølgelig huske forkert. :)


og jeg er vild med at pløkke skinjobs fra hinanden, lem for lem.

Jeg oplevede det også som den bedste taktik ift. fjender med store riot shields.
De har lidt svært ved at gå og gemme sig bag et skjold, når man har flået deres ene ben af med et par skudsalver. :D

... Jeg burde næsten installere det igen en dag.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KTCKTCSkrevet 21/02-16 16:23 
Jeg bruger Shock Burst en del på dem med skjold, og et enkelt skud kan faktisk få en lille flok af dem til at tabe skjoldet med det samme :D

Med hensyn til det med AI'en, så er det også en faktor, at man bliver straffet for at skyde på sin makker, og derfor betyder der mere at de tosser rundt i dette spil.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 23/02-16 15:08 
Nøj, hvor er jeg glad for at jeg endelig fik spillet Binary Domain.
Det er jo en sand hyldest til The Terminator og Blade Runner, krydret med noget japansk anime, og jeg nød hele turen. Historien er cheesy, men det var faktisk en god ting, for jeg orkede helt ærligt ikke en omgang Metal Gear mindfuck, hvor man nyder cutscenes men ikke fatter halvdelen af historien.

At spille det igennem i ren 60fps var bestemt en nydelse, for det er jo ret flot lavet, og selv om det ikke på nogen måde er et perfekt spil, kan man uden problemer se bort fra de svage punkter og nyde alle de gode.

Jeg fik den bedste slutning, faktisk uden at have lavet research på det, så det var også ret fedt.

Nå, men kan man lide cover-baseret tredjepersons skyderi og ovennævnte film, så bør man ikke snyde sig selv for Binary Domain!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/02-16 16:22 
Fedt at høre Kindhyt :) Jeg valgte selv at blæse igennem det igen på Hard lige efter gennemførsel på normal, så god en oplevelse var det for mig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
114 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig