X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SEGA's Binary Domain


Svar
nerosnerosSkrevet 01/12-10 09:28 
Det ligner lidt en Gears of War klon med terminators ;-)

SEGA Announces Binary Domain
Bashful Neophyte
114 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 01/12-10 09:28 
Det ligner lidt en Gears of War klon med terminators ;-)

SEGA Announces Binary Domain
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/12-10 11:42 
Det er ellers Toshihiro Nagoshi der har lavet Yakuza før der vil til at lave en shooter... Jeg ved ikke lige om der er marked for flere af den slags, men nu må vi se hvordan det kommer til at se ud.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/09-11 04:11 
Jeg tror det er værd at holde øje med.
Hér er noget gameplay fra TGS hvor de viser at man kan bruge voice commands til at styre sine team mates med (uden at man behøver et helt Kinect setup a-la Mass Effect 3)

http://youtu.be/Vb-2T4iVLq0

Ny trailer. Det er totalt Snatcher!

http://youtu.be/eMQUrI4RAbY
nerosnerosSkrevet 18/09-11 12:10 
Det ser ret godt ud, men jeg håber man kan spille det uden Kinect og voice commands!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 18/09-11 19:56 
Det er underligt at se Poul Nyrup snakke japansk
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/12-11 04:51 
1up har lavet et preview af spillet. Det begynder mere og mere at lyde som one-to-watch for 2012

1up Preview
nerosnerosSkrevet 09/12-11 08:34 
Det lyder virkelig ikke dårligt nu glæder jeg mig til det. Japanese science fiction er det bedste :-)

Hvordan er det nu med gameplayet kommer det udelukkende til kinect og Move eller skal det bare forståes som en bonus hvis man vil spille det sådan?
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/12-11 08:42, rettet 09/12-11 08:48 
Nej det er en regulær 3rd person shooter.

Min tidligere kommentar var bygget på den nyhed at man kan bruge voice commands i Mass Effect 3, hvilke er noget der kræver Kinect og selvfølgelig ikke bare kan gøres med det headet der følger med alle 360'ere fordi Microsoft gerne vil sælge deres lort.

Der er også voice commands mulighed i BD, men der bruger man bare et headet af en art. Det ser også ud som om de udgiver et BD tematiseret headset i forbindelse med spillet.
nerosnerosSkrevet 09/12-11 08:46 
Jaaaah :D
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/12-11 19:50 
Mere preview, nu fra Destructoid.
Det lyder mere og mere spændende og ikke kun fordi jeg deler navn med en stor neger i det :D

http://www.destructoid.com/hands-on-with-binary-domain-217820.phtml
nerosnerosSkrevet 14/12-11 12:04 
Jeg glæder mig også til det nu. Det er lige hvad jeg har brug for :-)
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/01-12 19:25 
Det er nok min svaghed for melodramatiske trailere, men pludselig er jeg blevet interesseret.

Ny herlig trailer
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 11/01-12 19:56 
Er jeg den eneste som synes baggrundsmusikken i den trailer er helt off i forhold til det der bliver vist i billeder og lyd på samme tid.

Det passer jo overhovedet ikke sammen, men alligevel giver det mening :D

Det er så åndsvagt lol
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/01-12 19:59, rettet 11/01-12 20:00 
Det er efterhånden et meget brugt trick, at bruge meget emotionel musik i en trailer for et rendyrket action-spil. Som du siger passer det slet ikke sammen, men alligevel fungerer det :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 11/01-12 20:21 
Echelon VI>
Det er efterhånden et meget brugt trick, at bruge meget emotionel musik i en trailer for et rendyrket action-spil.

Ja dem har jeg set mange af, men jeg synes det bliver endnu mere pinligt her på den sjove måde.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/01-12 20:30 
Det virker rigtig interessant. En slags Terminator-simulator :)

Hvad mener Azzkikr?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 11/01-12 20:33 
De må virkelig gerne give art directionen et ordentligt spark i en anden retning og opad. For saaatan det ser skidt ud.
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/01-12 20:35 
Det sker selvfølgelig ikke når spillet udkommer allerede i februar... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 11/01-12 20:43 
Der kan man bare se. Det eneste jeg ved om spillet, er en halv trailer :)
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 11/01-12 20:46 
Nu må vi se jeg er stadig klar på trods af den gyselige trailer der ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 11/01-12 21:09 
Unkle igen o_O Det nye spiltrailerband...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/01-12 05:16 
Engelsk trailer er ude nu. Ganske fornuftigt voicework

http://youtu.be/ceTpSrIBNC0
SumezSumezSkrevet 12/01-12 09:49 
Forresten
Alf81>
De må virkelig gerne give art directionen et ordentligt spark i en anden retning og opad. For saaatan det ser skidt ud.

Det samme gælder vel Vanquish, og det blev jo meget sjovt alligevel? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/01-12 13:30 
Jeg synes også det ligner Vanquish ret meget og det er da noget af det flotteste hidtil :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 12/01-12 13:48 
Darkbeat>
Engelsk trailer er ude nu. Ganske fornuftigt voicework

http://youtu.be/ceTpSrIBNC0

Er det ikke 100% den samme, som Echelon VI linkede til hos Kotaku??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/01-12 14:28 
Jo :)

Faktisk var stemmeskuespillet, også noget af det jeg bed mærke i, ligesom Darkbeat, som værende positivt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/01-12 18:18 
Her er lidt historie eksponering

http://youtu.be/K-Xis-Xyops
AzzkikrAzzkikrSkrevet 24/01-12 18:41 
Det ser godt nok kedeligt ud, det ligner noget man har set 100 gange før allerede på 360/ps3, bare grimmere.

Men det specielle ved spillet skulle jo være det her "Consequence System" med hvilke valg man træffer om hvordan man er over for sine AI buddies, der åbenbart er har stor indflydelse på hvordan historien og gameplayet forløber.

Den del lyder sådan set meget interessant, men hvis det ikke har mere at byde på end det og så lidt typisk TPS bang bang bliver det næppe nogen succes.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/01-12 18:47 
Nåh det lyder spændende på med Consequence System. Det virker da som om at det godt kunne blive noget helt andet end blot endnu et lineært TPS spil, så jeg er optimistisk.
SumezSumezSkrevet 24/01-12 18:52, rettet 24/01-12 18:54 
Azzkikr>
Men det specielle ved spillet skulle jo være det her "Consequence System" med hvilke valg man træffer om hvordan man er over for sine AI buddies, der åbenbart er har stor indflydelse på hvordan historien og gameplayet forløber.

Den smøre har jeg efterhånden hørt så mange gange at jeg lægger ligeså meget i det som når Peter Molyneux fortæller om de spil han arbejder på.

Sjovt det altid er den samme scene de viser video fra. Tror I det er den eneste de har lavet indtil videre? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 16/02-12 15:36 
Hvad siger i andre om demo'en. Jeg synes det var sjovt og kunne sagtens finde på at købe det når det udkommer. Jeg synes gameplay føles ret så solidt.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/02-12 17:53, rettet 16/02-12 17:54 
Jeg var ret skuffet. Det føles solidt, ja, men også helt enormt generisk og simpelt. De ordrer man kunne give virkede temmeligt uspecifikke og meningsløse. Det føles som Vanquish uden glidemekanikken, og vanviddet. Og så er det godt nok ikke for kønt.

Jeg venter og ser hvad anmeldelserne siger, men efter demoen har jeg mistet det meste af interessen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 16/02-12 18:13, rettet 16/02-12 18:13 
Jeg har ikke noget imod simple spil :-) Jeg synes ikke det har ret meget med Vanquish at gøre overhovedet men jeg tænkte lidt på Gears Of War da jeg spillede demoen.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/02-12 19:25, rettet 16/02-12 19:26 
Vanquish minder da også om Gears!?

Simplet kan også være ok, det var mere det generiske og uinspirerede gameplay jeg hang mig i.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 16/02-12 19:34, rettet 16/02-12 19:35 
Tjah måske, men jeg stiller egentlig ikke så høje krav til moderne spil (med få undtagelser), dem spiller jeg for det meste kun på casual plan :p

Hvad angår sammenligningen med Vanquish og Gears synes jeg kun de ligner hinanden på cover systemet ellers ikke.
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/02-12 19:53, rettet 16/02-12 19:54 
Jeg synes heller ikke de to spil har forfærdeligt meget tilfældes, udover at være 3PS med cover system.

Gears er et ganske genretypisk og story driven (omend en ganske elendig historie med forfærdeligt stereotype karakterer) 3PS hvorimod Vanquish lever og ånder (på godt, men mest ondt) på dets små nyskabelser som fx glide systemet, der desværre gennemsyrer gameplayet i en sådan grad at man bliver helt glad for at spillet kun tager 5 timer at spille igennem, især fordi det intet andet har at byde på.

Spillene trækker på forskellige ting (omend de begge fejler fælt og aldrig bliver mere end middelmådige) så jeg synes heller ikke man kan sammenligne dem helt udover at være i samme genre , men det er nemt at skære alle 3PS over en kam, især fordi de alle sammen bruger det cover system...Find dog på noget nyt.
nerosnerosSkrevet 16/02-12 20:00 
Enig bare ikke omkring Vanquish

Sådan her kører det!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/02-12 20:32 
Vanquish er helt sikkert noget af det bedste der er sket i denne her generation.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/02-12 00:15 
Jeg kunne virkelig godt lide demoen og hvordan det ændrer sig en smule efter hvilke partnere man har med og hvordan man taler med dem. Det er sådan noget der gør et lineært spil værd at spille igennem flere gange og jeg glæder mig til det fulde spil.
nerosnerosSkrevet 18/02-12 00:52 
Ja jeg synes også det var ret sjovt med den måde de talte til hinanden på :-) Jeg skal helt sikkert have det når det udkommer.
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/02-12 08:41 
Har spillet det et par timer nu og er positivt stemt over for det. Historien er vel-paced og interessant. Upgrade systemet og dialogsystemet fungere også godt, men det er ikke lykkedes mig at få Voice Recognition til at fungere ordentligt, på trods af at jeg selv syntes at jeg taler rimeligt ok Engelsk.

SEGA's Binary Domain
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/02-12 09:05 
Darkbeat>
Upgrade systemet og dialogsystemet fungere også godt, men det er ikke lykkedes mig at få Voice Recognition til at fungere ordentligt, på trods af at jeg selv syntes at jeg taler rimeligt ok Engelsk.

De anmeldelser jeg har læst, klager over samme problem. Stemmegenkendelsen er ikke super god.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 27/02-12 10:06 
Måske er det bedre hvis du har in Kinect? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 08/03-12 23:42 
Så er der et GT review oppe
http://www.gametrailers.com/video/review-binary-domain/727776?

Det virker som om folkene inde fra GT har det svært når spil bliver for krævende? Jeg synes det ser sjovt ud og fedt med lange cutscenes a la MGS4 :D Jeg er på!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/03-12 23:54 
Jeg synes også det ser rigtig fedt ud :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/03-12 02:11 
Se hellere Mark's anmeldelse. Jeg er totalt enig med ham. Fedt spil!

http://youtu.be/xvPFrcvtYmg
BeanoBeanoSkrevet 09/03-12 08:59 
Den anmeldelse solgte mig spillet - sjov og cheesy sci-fi action :)

245,- inkl forsendelse på shopto.
SumezSumezSkrevet 09/03-12 09:57, rettet 09/03-12 09:58 
Personligt synes jeg at GameTrailers' kritik af mellemsekvensernes længde var en rigtig positiv nyhed, jeg synes demoen lugtede lidt af at den ellers spændende historie var kørt lidt i baggrunden, men det er tydeligvis ikke tilfældet.
Brugen af udtrykket "bullet sponge" i deres anmeldelse skræmmer mig mere, jeg hader den slags, og synes også at demoen gav et indtryk af at det kunne blive et problem. Også skuffende da det ellers typisk er de vestlige udviklere der begår den fejl, så man kunne håbe et japansk take på F..TPS-genren ville komme ud over det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-12 12:39 
Jeg synes det lyder fedt og realistisk at nogle bosser skal skydes en helvedes masse før de dør.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/03-12 18:01 
Ja og nogen af dem skal endda skydes i kernen til de dør. Gradiuslistisk!
114 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig