X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Panasonic PT-AE300 LCD Projektor


Svar
KTCKTCSkrevet 26/11-10 00:23, rettet 06/12-10 14:06 
Jeg har lovet en kammerat at sætte hans projektor til salg. Den fungerer perfekt og er glimrende til alt, hvor man ikke kræver fuld HD opløsning og direkte sol på det projicerede billede.
Pæren er rated til op til 5000 timer, og har kørt omkring 4500 timer. Derfor skal man forvente at skulle skifte pæren inden så længe. Disse kan dog sagtens købes, også inden for landets grænser.

Specs:

System: 3 * Polysilicon LCD
Resolution: Video (960*540)
Aspect Ratio: 16:9
ANSI Lumens: 800
Contrast: 800:1
Lamp: 120 W UHM
Lamp Life: 5000hrs.
Lens: F 2.0 – 2.3, f 22.0 – 26.2 mm
Interchageable: No
Image Size: 40"-200" diagonal
Throw Distance: 1.20-7.40m
Lens Shift: No

Kompatible opløsninger: 525i (480i), 625i (576i), 525p (480p), 750p (720p)
Kompatible videostandarder: PAL, SECAM, NTSC

Input: DVI-D, VGA (15 pin), S-Video, Composite, Component


Udstyr i handlen:
Panasonic PT-AE300
Component kabel på 10 meter
S-video kabel på 10 meter
Loftophæng til projektoren
Taske til projektor
Strømkabel på 1½ meter
Fjernbetjening


Prisidé: 1200,- eller højest bydende.

EDIT: Pris rettet ned
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 28/11-10 19:53 
*BUMP*
Jeg fatter ikke hvorfor der er ikke er nogen herfra, som har skrevet endnu? Det er da for en gangs skyld en projektor, man selv burde have råd til i disse dyre juletider.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 28/11-10 20:20 
Prisen er relativt dyr - uddateret projektor der ikke engang er HD-Ready, for ikke at tale om pæren der skal skiftes.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KTCKTCSkrevet 28/11-10 20:40 
Tja, den æder jo op til 720p, og hvis man endelig vil gå HD vejen, bør man i min mening op i en helt anden prisklasse.

Jeg har dog sat prisen 200kr ned på den nu.

Hvis køber er utryg ved at skifte pæren, kan vi nok godt finde ud af at jeg hjælper med dette i forbindelse med overdragelsen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 06/12-10 14:05 
1200,-
Kom nu ind i kampen, folkens. Det er stort billede for små penge, vi snakker her!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
silverstarsilverstarSkrevet 06/12-10 14:29 
Hvad koster en ny pære til projektoren?

Jeg har kigget lidt rundt på nettet, og fundet et par steder hvor den står til ca. 3300 kr, men med en levetid på ca 2000 timer. Er det den pris den koster, eller findes den billigere, evt hvor?
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KTCKTCSkrevet 06/12-10 19:06 
Hvis man kører pæren på LOW indstilling, hvilket jeg har altid har gjort på mine projektorer, er pæren normeret til omkring 5000 timer. HIGH giver lidt mere blus, men slet ikke nok til at retfærdiggøre den lavere levetid og højere strømforbrug.

Prisen på pærer herhjemme er ofte ret pebret, så jeg plejer at købe fra udlandet. Her har jeg set den omtalte pære til omkring 2000-2300kr for en original.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig