X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lightgun games?


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/11-10 14:09 
Hvad er der derude til ps3 og 360?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/11-10 14:30 
Til PS3 er der Time Crisis 4, Time Crisis Razing Storm (Som er Razing Storm, Time Crisis 4 Arcade Ver. og Deadstorm Pirates) og endelig er der The Shoot. Sidstnævnte kræver en Move controller.

Til både PS3 og 360 findes Cabela's Dangerous Hunts 2011 som bruger sin helt egen lyspistol "The Top Shot Elite" der er bundlet med spillet.
RJKRJKSkrevet 25/11-10 14:36, rettet 25/11-10 14:37 
Kræver Razing Storm ikke også Move? Eller kan det spilles med pistolen fra det oprindelige TC4 bundle (der er vel ikke andre)?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 25/11-10 14:38, rettet 25/11-10 14:38 
De tre spil i RS udgivelsen kan alle spilles med både Move og Guncon 3.
millenniummillenniumSkrevet 25/11-10 15:32, rettet 25/11-10 15:32 
Kan man ikke få noget bedre skyde-kram til PS3 end Move. Jeg synes ikke den er så god til railshooters, primært fordi skydeknappen er bygget til at være analog, og skal derfor trykkes dybt ind.

Der er selvfølgelig tilbehøret til Move, men er det bygget til at skabe en bedre trigger-oplevelse...?

Nogen erfaringer?

Link...
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 25/11-10 15:34 
Altså der er jo netop Guncon 3, som er nævnt lige ovenfor?
Men det kræver selvfølgelig at spillene understøtter det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 25/11-10 15:35, rettet 25/11-10 15:40 
Joooo, den er bare så pokkers dyr, og kun set i bundle med TC4

Det findes lidt forskellige lightgun attachments til Move - dog ingen som fjerner den non-maskuline følelse af, at pege med en lysende gummikugle. Men det kunne være fedt, hvis der var én som i det mindste trykkede skydeknappen 90% ind per default, så triggerens respons ville blive bedre.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 25/11-10 15:39 
Også ret upraktisk løsning udfra hvad jeg har forstået. Der skal sidde ting på kanterne af tv'et for at Guncon 3 virker.

Ihvertfald dyrt og bøvlet til jeg har orket at rode med det :)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/11-10 17:54 
Hvad er forskellen på TC4 og den udgave der følger med i RS?
Har godt set der står arcade, men hvad er forskallen så helt nøjagtigt?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
CoreCoreSkrevet 25/11-10 22:46, rettet 25/11-10 22:51 
millennium>
Joooo, den er bare så pokkers dyr, og kun set i bundle med TC4

TC4 inkl Guncon 3 har længe kostet 250 i både Fona Og Stereo Studio, og det mener jeg bestemt ikke er dyrt.

Beano>
Også ret upraktisk løsning udfra hvad jeg har forstået. Der skal sidde ting på kanterne af tv'et for at Guncon 3 virker.

Der skal sidde en diode i hver af de øverste hjørner på skærmen, og disse er forbundet af et kabel, og har små vægtlod til at gøre dem ekstra nemme at påsætte.

Og spørger du mig, er det både prisen og besværet værd. Det er HELT ÅNDSVAGT præcist, og Move har ikke en chance for at være med her.

Danny Salling>
Har godt set der står arcade, men hvad er forskallen så helt nøjagtigt?

TC4 har i konsolversionen fået en ny spilbar character, og dennes baner styres som en FPS, med pistolens analog-sticks. Det er bestemt ikke noget der ikke kan undværes.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 25/11-10 23:16, rettet 25/11-10 23:17 
Til 250,- tør jeg godt give TC4 en chance...specielt når det er så præcist :)
RJKRJKSkrevet 25/11-10 23:35 
Jeg har aldrig set det i hverken en Fona eller Stereo Studio til den pris - plejer at koste 699-agtigt. Kan du nævne nogle eksakte butikker de har det (midtjylland-style)? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 26/11-10 08:34 
...også gerne København-style
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 26/11-10 08:53, rettet 26/11-10 08:53 
Hm, men selvfølgelig er det skod hvis det set-up kun virker til TC4, når der findes andre light-gun spil.

("skod"... brugte jeg virkelig det ord?)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 26/11-10 08:54, rettet 26/11-10 09:02 
@Sumez: Nej - Midtjylland er langt vigtigere ;)

Jeg checker Vejle butikkerne i dag. Kiggede faktisk efter spillet i Stereo Studie for et par måneder siden, men kunne ikke finde den.

@millennium: Desværre kun TC4, Razing Storm og Deadstorm Pirates. Deadstorm Pirates er også lige kommet som seperat udgivelse på PSN.
Jeg ville blive meget glad for en ny Gun Bullet (Point Blank) - absolut bedste lyspistol spil efter min mening :D
SumezSumezSkrevet 26/11-10 09:10 
Kan GC3'en ikke også bruges til PS1-pistolspil?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 26/11-10 09:20 
Det tvivler jeg på emulatoren understøtter.
millenniummillenniumSkrevet 26/11-10 09:31 
Beano>
Desværre kun TC4, Razing Storm og Deadstorm Pirates. Deadstorm Pirates er også lige kommet som seperat udgivelse på PSN.
Jeg ville blive meget glad for en ny Gun Bullet (Point Blank) - absolut bedste lyspistol spil efter min mening :D

Kort sagt: Kun Namco spil. Desværre har jeg også The Shoot. :P

Hvis der kommer flere dioder og dimser på fjernsynet, så tror jeg snart kæresten smider mig ud. - Og det er fandme koldt lige for tiden :D
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 26/11-10 09:50 
millennium>
Hvis der kommer flere dioder og dimser på fjernsynet, så tror jeg snart kæresten smider mig ud. - Og det er fandme koldt lige for tiden :D

Ja det er ikke ligefrem elegant med alt det moderne sensor-isenkram man kan få skrabet sammen - wii, Move, Kinect, GC3... :O
BeanoBeanoSkrevet 26/11-10 16:25 
Ingen TC4 i Fona+SS i Vejle :P
millenniummillenniumSkrevet 27/11-10 08:09 
Især Kinect og PS3 Eye er alt andet end diskrete - men i det mindste ikke designet til fastmontering.
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig